*Decemberstoppers 2007* 8 baby's, we duimen heel erg voor 2!

ach wat een poepie zeg

:inlove: :inlove: en leuk jacco dat je ven verslag komt doen :thumbup:

hier nog steeds bib hopen dat daar morgen verrandering in komt

moet heen voor controle en hopen dat ze me kan strippen

Zal het idd straks ff navragen bij het cb.

Hendrika, sneu zeg dat hij zo moest huilen! Mijn moeder gaf me de tip van een zakdoek in de diepvries leggen en deze meteen na de prik op de plek te leggen. Deed ze ook altijd met ons en schijnt te werken.

Jacco, leuk dat je het bevallingsverhaal hier hebt neergezet! Alles goed met moeder en dochter?? Loopt de bv ook al?

kim, hebben ze je gestript??

Hier alles prima, ons meisje heeft vanacht voor het eerst echt in het kussen geslapen en ging prima, kwam vanmorgen pas om 8.00 uur :inlove:

joli, zat het lijstje te bekijken maar Tanisha is geboren op 26-12, er staat 25-12…

Jacco, bedankt voor je verhaal! We waren al erg beniewd! En wat een schatje zeg :inlove: :inlove: Nu lekker genieten met z’n drietjes!

Kim, hoe was je controle? Spannend voor jou nu ook hoor!

Cariska, goede nacht voor jullie, heerlijk!

Hendrika, zielig he, die enting! Roos had er later ook nog koorts van! Hoop dat Maurice verder geen last zal hebben!

T@nj@, hoe gaat het?

Honing, we hopen snel weer wat van je te mogen lezen, als is het maar even een teken van leven!

Hier een goede nacht gehad. Roos had gister om 20.30 de laatste voeding en ze sliep rond 21.15. Wakker maken om 22 uur leek me een beetje zinloos, dus ben gewoon lekker gaan slapen. En ze meldde zich pas om 5 uur! Dus het lijkt erop dat als Roos zelf voor de voeding komt 's avonds, ze er beter op slaapt dan dat als ik haar nog wakker maak om 22 uur. Of misschien is het toeval? Ik heb in ieder geval lekker geslapen. Was ook nodig, want ik voel me niet zo lekker de laatste dagen. Beetje keelpijn en spierpijn. Hoop maar dat het niet door gaat zetten, want mama’s kunnen niet ziek worden he :snooty:

joli, :pray: dat je niet ziek gaat worden, kunnen wij mama’s idd niet gebruiken! Wat fijn dat ze zo lekker heeft geslapen!!!

bib

moet om half 2 dames duimen julie mee

en er is weer een vlindertje geboren of ze word vandaag ingeleid

daar kan ik zo zenuachtig om worden wat als het bij mij niet goed is enz…bah bah bah

sorry klaagzang weer uit :mrgreen:

vond het bij lars ook altijd moeilijk met die voedingen

vooral de laatste rond 11 uur niet wakker te krijgen miss maar 30 cc erin ofzo en opeens sliep hij door gek ventje dus dat zal straks ook wel weer zoeken zijn met de kleiene

ga me even aankleden en douchen

heb heerlijk geslapen net lars is bij oma

heb voor de zekerheid zn slaapspullen meegegeven voor als het wel begint vandaag doei doei

hoihoi,

Nou hier ook weer zo’n gekke nacht! Er is ECHT geen pijl op te trekken. Lola wilde niet wakker worden voor de fles van 21.00 uur. Laten liggen tot 22.30 uur en toen de laatste fles gegeven. En toen werd ze om 03.15 uur wakker!!! Met een speentje erin heeft ze nog geslapen tot 05.10 uur en toen wilde ze echt eten hahahahaha

Vandaag weer naar het ZH geweest. Haar buikje zit gewoon vol lucht, dat doet waarschijnlijk pijn!!! De arts zegt dat dit te maken heeft met die reflux, doordat haar maagje steeds voedel omhoog gooit, komt daar lucht bij?!!!

Ik krijg nu een iets zwaarder medicijn dan Zantac,omdat ze ook sinds een paar dagen weer meer spuugt en de hele dag nakauwt. Deze medicijnen werken nu minder omdat ze alweer een kilo zwaarder is dan bij de voriger afspraak…Ben benieuwd dus of deze beter werken?!

MAarja, kom ik bij de apotheek, zijn het capsules!!! :wall: Ja dat lukt niet he met een baby van 11 weken…nu gaan ze iets anders bestellen, morgen moet ik het ophalen.

Ze ligt nu te huilen, ga maar eens kijken wat er scheelt…

Zet m op Kim :thumbup: !!!

:cry: weer een vlindertje? :vlinder: Bij de jan mama’s? Ga zo ff kijken.

Jacco, bedankt voor je verslag! Hopelijk gaat het goed met jullie!

Ik kom net met Jara terug van het CB…is ze niet gegroeid :wall: zelfs een beetje afgevallen :frowning: Echt BALEN!

We moeten nu toch weer beginnen met een flesje nageven, na elke voeding 50 a 60 cc Friso nageven.

Nou ja ze drinkt nog steeds goed en we genieten er allebei van! Volgens de wijkverpleegkundige komt de BV op deze manier ook goed op gang, op een gegeven moment zal ze steeds meer van het flesje laten staan…dat hoop ik maar :pray:

Enneh, hiero ook op de w8lijst voor baby-zwemmen!! Lijkt me erg leuk.

kim, kan me je gevoel goed voorstellen hoor! Vrienden van ons hebben ook een vlindertje … en ook wij waren er erg bang voor…dat moment dat ze dan huilend op je buik ligt :inlove:

Dikke :hug: en hoop dat je snel mag bevallen!

Lisajoy, wat goed van lola zeg!!! Ben benieuwd of die medicijnen goed gaan werken!

Tanja, balen dat Jara niet goed is gegroeid…Wel fijn dat jullie beiden genieten van de bv! Hopenlijk gaat ze snel goed groeien en laat ze het flesje snel staan!

Ook wij zijn vandaag naar het cb geweest. Alles prima! Ze was goed gegroeid en wij kregen een compliment dat we het goed deden en dat we erg zeker over komen…altijd leuk om te horen natuurlijk!!!

Cariska, wat fijn dat Tanisha zo goed groeit!! En complimentjes zijn altijd fijn he! hihi, teken dat jullie het lekker doen!!

Tanja, ooooh wat balen meid :wall: Wel goed dat je haar hebt laten wegen, dan weet je tenminste wat!! Hopelijk zijn de flesjes maar tijdelijk en groeit ze straks als kool!!!

Kim hoe is het gegaan?? Heeft ze je nog gestript???

Zo hier liggen de meiden lekker op bed! Ga vanaf nu proberen om Lola in het ritme van Nina te krijgen…kortom: om 19.00 uur lekker naar bed! Ik heb haar expres na de fles wakker gehouden en net heeft manlief met de meiden gedoucht. Nu liggen ze frisgewassen op bed :inlove: heerlijk!!

Morgenochtend word manlief “geholpen”…ben benieuwd hoeveel last hij er van krijgt. Vindt het toch wel zielig nu het opeens echt gaat gebeuren!! Maarja, wel lekker dat ik straks de pil niet meer hoeft te slikken, is toch allemaal troep!

Dus het is morgen officieel: geen baby’s meer voor ons! Gek idee hoor…maar wel iets waar we helemaal achter staan, gelukkig.

Nou ga lekker banken…

hallo dames,

nog steeds geen bub melding hopelijk wel snel we gaan een weekend op vakantie en kan dan geen mail na kijken.

maurice heeft gister avond alleen wat koorts gehad en heb een zetpilletje gegeven en dat hielp meneer was vanmorgen alweer vrolijk en helemaal zich zelf.

vanmiddag even wezen shoppen en was opzoek na een rokje voor mn meid eindelijk een leuke gevonden kom thuis wil hem aan doen en passen ik draai me om en hup knoop eraf dus die kan weer terug nou ja dan maar op vakantie kijken of we daar iets kunnen vinden.

maurice wil steeds zitten en heb hem dus maar in de schommel gezet hij vondt het super en is zelf in slaap gevallen erin zo lief :inlove:

cariska wat heerlijk dat jullie prinses het zo goed doet, heeft ze nog last van pukkeltjes?

tanja hopelijk is het maar voor een korte periode dat je haar moet bijvoeden met de fles, maar heb jij wel genoeg bv of zit er te weinig voedingsstoffen in voor haar?

lisajoy hoop voor je dat het je snel gaat lukken met het ritme bij ons gaat de jongste om half 7 na bed en de 2e om 7 uur en dan is het spitsuur weer voorbij, hoop voor je dat je hub morgen niet te veel last ervan zal hebben heb wel eens gehoort dat je dan het beste geen boxer of onderbroeken gewoon joggingbroek.

bedenk me trouwens net dat de meiden hier wel in de meerderheid zijn, dus gerenkim een jongen zou de kleine groep wel iets sterker maken :wink: weten jullie trouwens wat het wordt?

hmmmm heb alweer te veel gekletst sorry

goeden avond dames.

hier ben ik dan

alles gaat goed ben aan het bij komen van de balling en de nabloeding.

maar ik voel me elke dag beter en heb elke dag weer ietsjes meer energie. dus daar ben ik wel blij mee.

morgen ga ik voor het eerst de kleine meid in bad doen kijken hoe dat gaat.

ben wel heel erg benieuwd.

met de kleine meid gaat het ook goed de darmen beginnen nu te werken dus ze heeft wat meer last van krampjes maar het gaat goed met haar.

ze groeit ook al weer mooi ze was bijna 10% afgevallen dus dat was wel even spannend maar ze komt nu weer mooi wat omhoog.

mijn borstvoeding gaat het goed wel met tepelhoedje ze krijgt anders mijn tepel niet te pakken.

maar het gaat goed dus daar ben ik echt zo blij mee, want jacco heeft namelijk erge koemelk allergie gehad en we hopen dat het met de borstvoeding dat zij het niet krijgt.

maar ooo meiden ik ben zo blij en vind het zo bijzonder dat zo’n klein mensje nu bij ons hoort echt zo bijzonder.

@kim ooooo meid heel veel succes en ik hoop dat alles goed gaat en dat je gauw je kleine vast mag houden

maar ook de vraag van mij waar is een vlindertje geboren oooo wat naar echt ik zou er niet aan moeten denken, ik heb er vanmiddag nog omgehuild (kraamtranen???) dat ik zo hoop dat onze kleine gezond mag blijven ik hoop zo dat ze niet ziek word. echt raar he dat je dat zo gaat denken of is dat niet raar??

@tanja hoest met de BV lukt het met het tepelhoedje???

nou ik ga lekker slapen ik kom gauw weer langs en meiden geniet lekker vna jullie kleintjes echt want het is geweldig… kan nu met jullie er over mee praten.

knuffel aan jullie allen

Karen, dat klinkt allemaal heel positief bij jou! Fijn! En het is zeker niet raar dat je zo gaat denken hoor, dat hebben we volgens mij allemaal wel, tenminste, ik wel!

Hendrika, balen van die knoop! Kun je weer terug, pf. Haha, die kleine man van jou is echt snel he. Roos wil ook graag rechtop, liggen in je armen, dat wil ze echt al niet meer, mevrouw moet kunnen kijken!

Lisajoy, is wel handig ja, als ze allebei een beetje hetzelfde ritme hebben. Maak je Lola dan nog wel wakker voor een late fles? Oee, en sterkte voor je hubbie, is toch wel ff slikken voor hem, denk ik :hug: Maar als je er allebei achter staat is het wel een goeie beslissing. De pil is inderdaad troep! Ik weet ook nog niet of ik er weer aan zal beginnen. Maar ik vind de alternatieven zo matig… :lol:

Cariska, altijd fijn als je even de bevestiging krijgt dat je het allemaal goed doet! Had je eigenlijk nog gevraagd over het babyzwemmen?

T@nj@, wat balen zeg, dat Jara niet gegroeid is! Het wordt nu toch tijd dat jij ook zorgeloos kunt gaan genieten van je meisje! Kom op meid! :hug:

Kim :clap: :clap: zet 'm op! Jij bent nu echt aan de beurt hoor!

Hier een supernacht achter de rug. Roos heeft om 21.30 de laatste voeding gehad. Om 5 uur heeft ze wat gemopperd, maar is toen toch weer in slaap gevallen en toen heb ik haar om 7.45 wakker moeten maken! Heerlijk, zo’n lange nacht, vooral ook omdat ik niet helemaal fit ben. Ben gister ook gaan slapen met een paracetamol op! Gelukkig voel ik me nu wel aardig.

hoi hoi,

Nou…manlief is geholpen, maar wat een belevenis weer…Waarschijnlijk heeft hij een reactie gehad op de spuiten die hij kreeg en ging op de tafel dus opeens knockout en begon te krampen. Het leek wel een epelepsie aanval zeiden ze…zat ik daar in de wachtkamer, wordt hij ff binnengebracht, lijkwit… En zo van: nou blijf maar even zitten en tot ziens!

Ik die vent aan zijn haren getrokken en gevraagd wat er in hemelsnaam gebeurt was. Ja, dat wisten ze ook niet helemaal…hij viel flauw maar het leek meer een soort aanval. Alle spullen lagen op de grond (mesjes enzo) en zijn benen hingen buiten boord.

En toch mochten we zo naar huis :wall: Vond het zo eng!!!

Nu ligt íe op bed, lijkwit en misselijk. Hopelijk was het idd een reactie op een van die medicijnen, ik moet er niet aan denken dat hij dit vaker gaat krijgen.

Bah, zo’n kleine ingreep en dan zoiets…ik ben helemaal ongerust ervan, mijn lieve man…

Getver Lisajoy! Nou, houd hem maar goed in de gaten hoor! Dat ze hem dan zo naar huis sturen!! Wat zijn ze toch makkelijk dan he? Heeft hij er zelf iets van gemerkt? Bah :hug: verwen hem maar lekker!

hey meiden hier weer en bib van mij

gisteren gestript had/heb 3 cm mar verder gebeurd er helemaal niks

heb vanmorgen de vk gebeld dacht kan mij het schelen dus die komt zo

gaan we het weer proberen en dan hopen dat het gaat gebeuren vandaag

duimen julie wer mee

karen fijn dat alles nu goed gaat

het vlindertje staat bij arm om je schouders stond eerst bij zwanger zijn

lisajoy beterschap voo je vent en idd maar hopen dat hij dit niet vaker krijgt

tanja jara weer afgevallen das balen zeg ik hoop dat het met de extra flesjes weer goed komt

hendrika ik hoop toch echt wel een bub melding te doen hoor voor het weekend :mrgreen: en waar gaan julie heen op vakantie even weg wel lekker hoor

nou julie horen weer van me :-*

lisajoy, hoe is het nu met je man? Wat raar dat ze hem zomaar mee naar huis hebben gestuurd! Sterkte ermee en als je het niet vertrouwd bellen hoor!!!

Hendrika, Tanisha zit nog wel onder de pukkels, word iets minder maar zakt nu ook naar beneden. Gelukkig heeft ze er zelf geen last van!

Karen, fijn dat het goed met je gaat en natuurlijk met je meisje! Ook mooi dat de borstvoeding gaat lopen!

Joli, ja had het gevraagd van het zwemmen. Ze raadt aan te wachten tot ze 6 week is of tot ze de eerste inentingen heeft gehad. Dus deze week niet zwemmen, maar lekker thuis in bad en met ons onder de douche! Is ook leuk!

Kim… zou het dan vandaag zo zijn???

Hier alles prima! Tanisha heeft weer een heerlijke nacht gemaakt, vanmorgen wezen wandelen, vanmiddag niets en vanavond weer kraamvisite…

breek even in

Was even nieuwschierig of Kim al bevallen is…maar helaas!!

Zet hem op Kim je kan het :pray:

breek weer uit

Kim, zet m op! Het duurt iig niet lang meer!

Karen, dat klinkt goed bij jou :thumbup: Fijn dat de BV goed op gang komt. Enneh…hier lag het tepelhoedje na 4 minuten alweer in de hoek, kan het er niet mee worden (Jara heeft steeds alleen het hoedje in de mondje als ze even loslaat en weer zelf moet aanhappen…)

Joli, een goede nacht gehad :thumbup: lekker hoor. Hopelijk voel je je alweer wat beter?

Cariska, idd dan maar ff thuis in bad :inlove: nog ff en we kunnen zwemmen met onze meiden (zo grappig dat ze maar een dag schelen)

Hier alles ok, we zijn dus weer aan het bijvoeden! voel me af en toe wel schuldig hoor, dat arme kind heeft gewoon een week lang te kort gehad :frowning: (omdat ik perse die borstvoeding wil :x ) Iig wel weer een goede nacht gehad, ze heeft geslapen van 0:30 tot 06:00 en daarna weer van 07:00 tot 10:00…zooooooo lekker!

Jara begint nu wel wat vaker te spugen (iets meer dan alleen een ‘mondje’, waarschijnlijk doordat we weer meer voeding geven???) Ik zit alleen wel nog met de vitamine D en K…gisteren heb ik haar van beide 3 druppels gegeven ipv 5,want het zit immers ook in de flesvoeding… :think:

Ga weer ff een meisje wakker maken (tsja, als ik dr nu laat liggen laat ze rustig meer dan 4 uur tussen de voedingen :?) Weet het af en toe ook niet meer hoor… :wall:, mij lijkt dat mn bostvoeding beter op gang komt als Jara vaker komt…nu maak ik dr dus maar wakker.

:-*

hoi hoi,

Nou manlief krijgt weer praatjes hoor! Nadat hij twee uurtjes had geslapen, had hij weer een beetje kleur op zijn gezicht en heeft ;ie wat gegeten. Hij voelt zich nu weer goed, tenminste niet meer misselijk/duizelig…

Wel heeeeeel veeeel pijn nu…maarja, tis ook niet zomaar een ingreep he, er is toch in 'm gesneden!!! Dus hij ligt een beetje op de bank, en proberen de kids een beetje uit zijn buurt te houden (nien sprong bij thuiskomst meteen op zijn schoot…AAAAUUUU!!!)

Lolatie is vandaag errug hongerig!! Kwam vandaag al 2x na 3 uur. Heb dus maar 180 cc gegeven en dat ging er zo in! hahahahaha Maarja, doordat ze zo snel honger had, krijgt ze nu haar laatste fles om 20.45 uur. Ik vrees dus een vroeg tijdstip vanacht! hahahahahaha

Oh, die nieuwe medicatie is trouwens wel een ramp hoor. Eerst hadden we zantac, vloeibaar en dat kon je dan in een spuitje doen. Nu hebben we pillen. Ze moet anderhalve pil, dus je moet eerst zo’n klein pilletje breken…dan die anderhalve pil fijnmalen, met water vermengen, in het spuitje doen en dan geven…pfffffff

Gelukkig zei de kinderarts dat als we het teveel werk vinden, ze gewoon die Zantac weer mag hebben maar dan een hogere dosis…

Kijk het wel even aan, misschien moeten we er handigheid in krijgen!

Kim, wie weet ben je nu wel bezig!!! Spannend!!! De laatste baby van ons forum!! Tot nu toe dan he, want ik hoop nog steeds voor twee baby’s voor Sereph en Honing!!! :pray:

Meid, we duimen!!!

Joli, ja ik maak Lola nog wakker omdat de laatste fles, haar 5e fles is. En ze is nog te klein om naar 4 flessen te gaan!! Bij BV ligt dat toch weer anders denk ik!

En ik vond de alternatieven ook niks…spiraaltje bijv…ik hoor tegenwoordig zoveel verhalen over zwangeren die een spiraaltje hadden!!

En ach, na 15 jr pil slikken en 2 kinderen te hebben gebaard, vond ik het wel tijd voor manlief! :mrgreen:

Laat ie het maar niet horen nou hahahahaha