*Decemberstoppers 2007* 8 baby's, we duimen heel erg voor 2!

Hendrika, ik begrijp het niet helemaal…je wilt me toch niet vertellen dat Maurice zichzelf omhoog duwt??? Dan is íe wel heeeeel snel zeg!!! :shock:

Tis hier echt heel erg…Lolaatje moet eigenlijk in bad, nou ja hubbie wilde gaan douchen met haar. Maar ze ligt helemaal knock out…zo zielig om d;r dan wakker te maken :inlove: Ik doe haar morgenochtend wel in bad, kan ze lekker verder slapen…tut.

Doen jullie de kleintjes trouwens iedere dag in bad, of om de dag??? Wij om de dag, ze heeft zo’n gevoelig huidje, en ach…wat maken ze zichzelf nou vies?

Wel iedere dag ff lekker wassen met een washandje, maar over het algemeen gaat ze om de dag in bad of douche.

Ben zoooo benieuwd he, hoe het met Karen gaat!!!

lisajoy, jeetje wat heerlijk dat lola zo lang heeft geslapen! Laat ze dat nu vanacht ook gaan doen, ik duim voor je!!

Hendrika, geen idee kan je er niet mee helpen, maar lijkt me idd wel vroeg dat hij nu al wil gaan zitten, helemaal omdat hij een jongen is, want jongens zijn wel vaak later zeggen ze…

Hier een meisje die het wel erg gezellig vindt bij ons. Net huilde ze, borst gehad en viel in slaap. In bedje gelegd en krijsen! Eruit gehaald, andere borst en viel weer in slaap. En weer krijsen en huilen. Maar nu lijkt het stil … hopen dat ze slaapt. Maar haar wel wakker wanneer wij naar bed gaan (rond 23.00 uur) in de hoop dat ze dan doorslaapt vanacht …

Morgen gaan we met z’n 4-en (johan tanisha de hond en ik) lekker naar lauwersoog. Heerlijk uitwaaien, heb er nu al zin in!

Hoe zou het bij karen zijn???

hier ook om de dag in bad, idd iedere dag is niet nodig!

lisajoy dat bedoelde ik eigenlijk wel meneer gooit zn benen een stukje omhoog kont na beneden en rug en hoofd omhoog ja moeilijk uit te leggen ben er zelf van der week van geschrokken en had zoiets van ach ik verbeeld het me dus nu een paar dagen goed opgelet en het is wel zo.

verder doe ik de kids om de dag in bad en elke morgen en avond even een washandje het is dacht ik toch ook niet echt super gezond voor het huidje om elke dag te doen? heb vanmiddag even weer zwitsal badolie meegenomen dat vindt ik zo heerlijk meneer lekker in tummie tub en dan als die eruit is lekker in badjas zodat de olie lekker in het huidje kan intrekken.

cariska het is dus nu ook al een echt gezelligheid meisje :inlove:

nee dat vind ik ook, maar sommige vriendinnen van mij, vinden het ‘vies’ als hun kinderen een dag niet in bad gaan…

Ik doe Nina in de zomer wel iedere dag in bad, maar dat komt omdat ze dan de hele dag buiten is, in de zandbak enzo, en ja dan is ze vies…

maar verder gewoon om en om…

En lekker he zwitzal!!! Al vind ik natusan met lavendel ook heeeeeerlijk!!

En weet je wat ik zo lekker vind in d’r haartjes: Nenuco…kennen jullie dat??? is zoooo lekker!!!

nenuco??? nog nooit van gehoord! hier hebben we ook de hele zwitsal collectie :lol: Welke billendoekjes hebben jullie trouwens? Hier ook weer zwitsal maar was benieuwd welke bij jullie goed bevallen.

Wij hadden bij ah een pak luiers meegenomen maar die bevallen me toch niet zo. Hebben er nog 2 en gaan dan weer terug naar pampers, die van ah zijn wat stugger en krijgt tanisha eerder striemen van…

Ik ga douchen en dan in bed tv kijken! Dus tot morgen

nenuco dat ken ik niet maar even google zo ben nu benieuwd :slight_smile:

zomers gaat mn meisje ook elke dag of in bad wasbak :lol: of als ze in het zwembadje zit dan pak ik gewoon zeep en was ik haar daar in dat water is ook altijd schoon en ze vindt het geweldig, natusan vindt ik zelf ook lekker ruiken maar mn meisje kreeg daar allergie van en durf het nu bij mn mannetje ook niet zo maar te gaan gebruiken.

kontdoekjes heb ik van de action die bevallen goed ruiken ook lekker en zijn goedkoop en ja het kontje ruik je toch niet steeds :think: zo kwam ik er dus ook achter dat ze zwitsal badolie hebben voor 3,- euro koopje dus :thumbup:

luiers hebben in het begin prematuur van etos gehad die waren er in okt nog niet van pampers nu wel.

verder gebruiken we nu newborn 2 tot 5 kg van pampers die bevallen toch het beste heb ook bumblies gehad maar die vallen groot uit.

voor ons meisje hebben we altijd bumblies of lidl gebruikt in groter maten die zijn dan ook goed maar moet morgen nieuwe halen maar ik dacht dat lidl ze niet in die hele kleine maatjes heeft :think:

wij hebben hier ook pampers, vind ik toch de beste luiers! Maar ik kijk altijd wel naar de aanbiedingen en haal meestal dan meteen een voorraadje!

Hetzelfde geldt voor de billendoekjes, van zwitzal! Laatst hadden ze bij kruidvat een doos met 12 pakken in de aanbieding…meteen twee dozen gehaald, dus ik heb voorlopig genoeg hahahaha

Nenuco is een spaans merk. Vroeger kon je het alleen in spanje verkrijgen, tegenwoordig verkopen ze het ook bij sommige DA drogisten. Ik vind de shampoo enzo niet lekker ruiken, maar die haarcologne is zoooo lekker. Je moet die met de groene dop hebben!!

hendrika, heeft de action zwitsal badolie??? Ik geloof dat ik dan ook maar even naar de action moet haha…heb hier nog een fles op voorraad maar als die op is …

pffff gisteren rond 23.30 Tanisha geprobeert wakker te maken in de hoop dat ze nog wat zou drinken. Na ongeveer 15 minuten keek ze ons met 1 oog aan zo van … hallo weten jullie wel hoe laat het is? Hier doe ik dus niet aan mee :naughty: . Toch geprobeerd aan de borst maar mevrouwtje viel al weer snel in slaap. Dus maar weer op bed gelegd en ze kwam om 4.15 pfff dat zijn we niet gewend :wall:

Vanavond gaan we het dus anders doen … dan maar ff proberen te rekken met eten haha

Straks dus naar lauwersoog. Morgenmiddag komen de broer van johan en zijn vriendin hier gourmetten en gaan we daarna catannen…zo’n leuk spel!!

Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend??? Karen genieten van een beebje???

:-*

Cariska, we zijn vannacht ongeveer op dezelfde tijd gewekt door onze meiden, hihi. Ik heb gister zelf een stomme fout gemaakt. Roos had rond 18 uur gedronken en toen was ze nog even op en ze ging om 18.45 naar bed. Ik vind dat zo lang, als ze dan van 19 tot 7 moet slapen. Dus ik dacht: we maken haar wakker om 21 uur en dan kan ze nog even een uurtje op, om 22 uur drinken en dan slapen. Maar mevrouw ging om half tien krijsen dat ze dorst had! Dom van mij dus :wall: Vanavond gaan we dus maar proberen dat we haar gewoon laten slapen en om 22 uur alleen even wakker maken om te drinken en gelijk weer doorslapen. Kijken hoe dat gaat! Ik merk overigens dat Roos echt veel slaapt, tenminste, dat denk ik. Hoeveel uur per dag zijn jullie beebjes wakker? Dus met de voeding meegerekend? Roos ongeveer 6 tot 8 uur per dag. Vandaag ga ik het even heel precies rekenen!

Ik vind de billendoekjes van Natusan erg prettig. Die van Pampers vind ik te klein en ook niet lekker ruiken!

En Roos gaat ook om de dag in bad.

Hendrika, lekker pittig mannetje heb je dus! Rolt hij ook al om? Roos probeert het wel, maar het lukt nog niet helemaal. Wel houdt ze als ze op haar buik ligt haar hoofd goed omhoog, dan komt ook haar borst mee. En als ze op mijn knieeen ligt, vindt ze het een leuk spelletje om aan haar armpjes van lig naar zit te gaan. Maar dat doe ik alleen als ze zelf goed meewerkt hoor :mrgreen: Niet dat jullie denken dat ik haar armpjes uit de kom trek :lol:

Karen, oee ik vind het spannend!!! We hopen snel van je (of je hub) te horen!! :clap:

Kim, bij jou al wat???

Bij ons was het 05.00 uur vanacht! Voor ons een hele verbetering hahaha, kan je nagaan wat een verschil met jullie hihi

Gisteravond kregen we Lola dus niet wakker voor het badje, maar ook nauwelijks voor de laatste fles! Slapend heeft ze hem leeggedronken en toen had ze nog gepoept…ik verschonen en madam sliep gewoon door hahahahaha

Echt, we gaan zo de goede kant op!!! Heerlijk!

De ochtend loopt ook al zo lekker; lolaatje lekker gebaddert, op bed gelegd. Viel meteen in slaap, daarna Nina aangekleed en geholpen met de verkleedkleertjes (madam loopt als assepoester rond nu hahahaha)…daarna worstenbroodjes gemaakt met bladerdeeg en knakworstjes mmmm lekker lekker lekker!

Nu even relaxen totdat Lola wakker wordt, eten geven en dan even naar buiten wat boodschapjes doen!

Karen, karen karen…je houdt ons wel in spanning hoor!! MAar ik ga ervanuit dat je al lekker aan het kroelen bent met je kleine meid/knul!!!

Hoop dat jij of manlief even snel wat laat weten!!!

Oh, en deze foto moet ik gewoon even showen :inlove: :inlove: :inlove:

Ooo wat een lieve Lola!! Ik blijf die naam ook zo leuk vinden!

Karen!!! :inlove: zou het??

Leuk vestje van Lola :inlove: (zie mijn avater :lol: )

Cariska, luxe hoor dat Tanischa zo weinig komt! Ik ben hier van8 van 01:00 tot 5:30 met mw in de weer geweest…ze krijgt maar niet genoeg te drinken bij me…luv was er ‘klaar mee’ dus die heeft een flesje gemaakt… :wall: hoe moeilijk het ook is dat moeten we niet meer doen :naughty: .

s nachts kan ik ook wat minder hebben hoor, bah! Ik merk gewoon dat ik er geirriteerd door raak als ze aan mn borst in slaap valt en als ik haar 2 minuten later weer in dr bedje leg weer begint te huilen. Arm ding.

Dus ben vandaag toch maar weer begonnen met aanleggen, aanleggen, aanleggen…ze heeft nauwelijks geslapen vandaag. Lijkt wel tevreden, maar is gewoon klaarwakker. Bij elk huiltje leg ik haar aan en drinkt ze goed…nu maar hopen dat mn productie wat ‘opkrikt’ :pray:

Karen, jij MOET nu wel bevallen zijn! Wij zijn nieuwsgierig!!! en Kim!!!

hey dames,

Hier ook ik weer eens :oops:

(heb het gewoon druk)

Nog geen BIB ?!

Fijn dat het allemaal lekker loopt bij de andere pas geboren kindjes!

Wilco wordt bijna alweer 4 maanden! en hij zit sinds een dag of 4 op 4 voedingen (nog steeds BV), heerlijk dat geeft wat meer ruimte in een dag zodat mem ook weer wat kan doen…

Jurjen doe ik ook om de dag in bad, soms elke dag maar Wilco heeft een ontzettend droog huidje. Ik was zijn handjes, gezichtje, nekje en billen elke dag maar in de douche ( vanaf week 3 neem ik hem mee de douche in) gaat hij maar 1 of 2 keer in de week, haartjes heeft hij nog niet dus die worden ook niet vies/vet :mrgreen:

Volgend weekend mag ik weer voor het eerst aan het werk, dat is dan een half jaar geleden maar ik wou dat ik er nog een half jaar aan vast kon plakken… 8)

ik ga nu even de foto’s bekijken

Cariska, wilco heeft ook deze “uitslag” van de bv

ik smeer er Bepanthen op, vet hem lekker in snachts en na een paar dagen is het stukken minder. ik merk trouwens wel als ik ongi moet worden dat het heftiger is…

Famke, leuk dat je je ook weer even meld! En fijn te horen dat het zo goed gaat! Vier voedingen, dat lijkt me een luxe! Het wordt ook weer tijd voor foto’s hoor :inlove:

T@nj@, balen dat het toch nog steeds niet loopt zoals het zou moeten. Had je nou nog overleg gehad met de LK?

Ooo en Karen, je houdt ons wel in spanning hoor! Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je lekker aan het genieten bent!

Hier nog een foto van Roos:

Famke, jeetje meid, is Wilco alweer 4 maanden!?! Dan heb jij trouwens ook lekker lang verlof gehad!!! Heerlijk!!

En zijn jullie al begonnen met fruithapjes of niet??

Joli, we krijgen dat vaak te horen hahaha dat Lola zo grappig klinkt. Vond het zelf zo schattig klinken, net als Nina. Al beginnen sommigen over Lola ferrari, maar dan zegt deze boze mama: het is LOLO ferrari :twisted: :twisted:

Trouwens weer geweldige foto’s van Roos, wat een schatje met dat mutsje!!! :inlove:

Tanja, Ik kan het wel begrijpen hoor dat manlief een flesje ging maken!!! Meid wat een nacht heb jij gehad!!! Wat zou het toch zijn he, zou het de hoeveelheid BV zijn, of dat er misschien weinig voedingsstoffen in zitten?? JA, ik denk maar mee, maar pffff tis wel lastig he!

Ik heb al gekeken bij de jan’09 mama’s, maar ook daar heeft Karen niets gemeld… :think: :think: nou ja we wachten af!

Ga morgenavond lekker naar Scheveningen met mijn moeder!! Eerst lekker hapje eten en daarna naar Tarzan :dance: :dance: Heb er zoooooo’n in! Is mijn eerste avondje weg, sinds Lola geboren is!!! Heerlijk, even een avond voor mezelf!

Maar weet nu al dat ik manlief minstens drie keer ga bellen/smsén :oops: erg he! hahahahahahaha

johoeeeee hier ben ik dan…

en ja we hebben een dochter

de bevalling is goed gegaan wel pittig maar ik vertel het allemaal later nog wel eens

ze heet Noëmi Elisa.

ze weegt 3975 gr.

en ze is prachtiggggggggg.

dikke knuffel aan alle anderen en ik kom gauw weer langs.

ze is vannacht geboren om 00.49 uur.

Karen, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Noëmi

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Geniet er lekker van meid!!!

jaaaaaaaaaaaaaaaa karin van harte meis

leuke naam ook :dance: :dance: :dance: :dance:

nou meiden dan blijft er nog 1 over en dat ben ik

heb ook nog niet het gevoel dat het gaat komen nog

dus even geduld hihi

ben het nu echt zat hoor maar ja kan het er moeilijk ui tkijken he

dus weer een bib

xxxxkim