DecembersTOPPERS 2007 (8) 2 kindjes geboren 2 nog op komst

@tanja mooi verhaal eigenlijk.

en nee ik ben nog niet bevallen. ik loop nog steeds.

maar goed om te horen dat je zo geniet heerlijk meid. echt helemaal top.

ik moet wel geregeld naar het zhuis voor ctg controle en dat soort dingen.

maar nu ff paar daagjes rust nu maandag weer voor controle in het zhuis.

dus we wachten maar weer af.

houd nu mijn benen flink bij elkaar want wil eigenlijk deze twee dagen niet bevallen.

maar goed dat heb je niet in de hand.

haha nee dat heb je niet in de hand, weten tanya en ik alles van!

SMs BUB van Karen!

We zijn de trotse ouders geworden van een mooie zoon. Genaamd Achaz nathanael. Hij weegt, schrik niet 4845 gram. We moeten nog in het ziekenhuis blijven ivm het gewicht van Achaz.

Karen van harte met jullie zoon!!!

ze mogen w.s. vandaag nog naar huis! Het gaat goed met allebei!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Tanja & Karen van Harte Gefeliciteerd!!! Ik hoop dat jullie ontzettend genieten van jullie mooie kindjes!![/size] :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Wat bijzonder zo nog net op het einde van 2011. En wat een grote baby’s :shock:

Ik wens jullie ‘nieuwe’ gezinnetjes het allerbeste voor 2012! Wat heerlijk om zo het nieuwe jaar in te gaan.

Cariska, jij ook gefeliciteerd met je mooie meisje. Hoe voel je je verder? Misselijkheid wat af aan het nemen?

Enne…

Ik heb gisteren positief getest! :shock: :shock:

Ik ben helemaal in shock! Superblij natuurlijk maar dat het gewoon meteen raak is :shock: .

Nou maak ik me wel een beetje zorgen want ik heb 2 weken geleden wat koorts gehad, een paar uurtjes maar, maar wel over de 39. En ik hoor dat dat niet goed is aan het begin v.d. zwangerschap :frowning:

Maar toch heb ik ook wel vertrouwen hoor. :shifty: Pfoe wat een gepieker weer.

Maar goed, dus toch wel heel blij het nieuwe jaar in! :smiley:

Karen, GEFELICITEERD met jullie zoon Achaz (ben benieuwd hoe je het uitspreekt?) En jeetje ook al zo’n flinkerd. Ik ben erg benieuwd naar de naam. Hopelijk mogen jullie vandaag nog naar huis.

Honing, WAUW gefeliciteerd! Jij gaat zeker goed het nieuwe jaar in.

Tanya je spreekt het uit als Agaz (ff nagevraagd bij karen!)

Honing, jeetje wat gaaf zeg!!!

Ik voel me goed, niet meer misselijk sinds 15 weken, wel redelijk vaak duizelig ivm lage bloeddruk.

@honing oooo meid wat een nieuws…echt onwijs geweldig…super…

hee uiteindelijk zijn wij 1 jan thuis gekomen.

hij begon s middags te kreunen en we moesten blijven van de kinderarts.

wel balen maar goed alles voor je kind he.

dus we hebben oud en nieuw gevierd in het zh.

ook weer eens wat anders…

hier gaat het goed.

net zoals ik bij tanja las gaat het hier ook goed. we genieten enorm

noëmi doet echt haar best. en is heel lief en zorgzaam maar heeft ook zo haar streken…

Hoe gaat het met jullie mini- mensjes? Ik hoop dat jullie nog steeds onwijs aan het genieten zijn! :inlove: :inlove:

Hier alles goed; de misselijkheid begint toe te slaan :sick:

Tot gauw!

Oh jee Honing! Sterkte met de misselijkheid :inlove:

Hier net terug van het CB, Lisa is niet gegroeid, zelfs wat afgevallen. Ze zit nog niet aan haar geboortegewicht…Nu bijvoeding meegekregen voor nood :frowning: , daar gáán we weer…Ben echt behoorlijk teleurgesteld, het ging voor mijn gevoel zo goed!

Tanja, je kan ook proberen af te.kolven en haar dit extra geven of nog vaker aanleggen?

Oh Tanja, :hug: . Wat vervelend zeg! Heb je enig idee hoe het komt? Heel veel succes ermee!

tanja, hoe gaat het nu? Veel gehad aan lactatiekundige?

@tanja hoe is het met de borstvoeding. heb je wat aan de lactatiekundige gehad?

en gaat het nu beter met voeden.

wanneer moet je weer wegen.

vorige week was Achaz ook niet gegroeid dus ik moest vandaag ook weer komen.

nou hij was flink gegroeid van 4860 naar 5160. dus hier gaat het nu echt super.

geef hem gewoon slagroom.

alleen de nachten vind ik echt wel heftig. komt ongeveer aan 4 a 5 slaap per nacht. nou dat is niet veel.

en dan kan ik sinds deze week ook neit meer s middags slapen omdat manlief weer is gaan werken en ons meisje niet meer slaapt tussen de middag.

dus hoop dat ons mannetje me gauw wat meer uren gunt.

zo ons meisje is alweer drie jaar…echt wat een leeftijd he.

ze heeft een leuke dag gehad. we hebben het klein gevierd alleen met fam. ik had er echt geen zin in om het groot te gaan vieren.

balen van de nachten karen!!

Hier de eerste keer dat tl geen luier om heeft 'snachts! Spannend hoor! Haar net laten plassen (slaapdronken :mrgreen: ) maar bed nog droog en plas op de wc :clap: :dance:

Karen, heel herkenbaar hoor! Hier idem. Lisa krijgt eind van de avond nog een voeding (eigenlijk wil ze altijd de hele avond drinken…) en ligt tegen 0:00 eindelijk te slapen. Dan slaapt ze gelukkig wel door tot ca 5:00, maar voor mij is dat het dan wel…tegen 6 uur klaar met voeden, om 6:15 gaat de wekker van luv (die standaard 3x snoozed) en om 6:45 staat Jara alweer naast mn bed…

Vanmorgen heeft luv Jara naar het kdv gebracht dus Lisa en ik hebben lekker tot 9:00 uitgeslapen, heerlijk!

Cariska, heb jij deze week niet je 20 weken echo? :think: Of volgende week pas? Zag op je hyves dat je al druk bent met het kamertje, leuk om te doen he? Lekker koetelen! Hoe is het nu met je bloeddruk?

En wat knap van Tanisha :clap: , is ze de rest van de nacht ook droog gebleven?

Hoe is het eigenlijk met de rest? Joli, Lisajoy, Hendrika?

@tanja ooo jij ook.

hier vannacht een aardige nacht al zeg ik het zelf.

maar ik slaap niet langer dan 3 1/2 uur door s nachts.

nu van 00.00 tot 3.30 uur mogen slapen toen gevoed. en daarna van 5 tot 7 mogen slapen. dus het zeg eigenlijk niet echt zoden aan de dijk.

dan is het eigenlijk wel lekker als noëmi naar een opvang zou gaan

maar ja dat gaat ze niet.

@cariska oo het was toch niet helemaal gelukt vannacht met je meid.

nou idd gewoon over een tijdje weer proberen.

wij hadden de luier af gedaan toen we merkten dat noëmi vaak s nachts droog was.

@tanja wanneer moet je weer wegen met je meisje. lukt het allemaal een beetje.

tanja, klopt morgen heb ik de echo! Spannend hoor!

Tl niet droog gebleven, om 3.30 ik ff kijken en een nat bed met slapend meisje, ze is er niet eens wakker van geworden. haar op de wc kwam toen wel meteen een plas, dat is wel goed van dr! Dus bed verschoond en weer in bed, sliep ze heerlijk door tot half 8!

Tanja & Karen; zwaar he, die eerste weken/ maanden? Ik heb met jullie te doen! Vooral met nog zo’n kleintje erbij. :hug: Maar wel genieten natuurlijk! :inlove:

Cariska, succes met de echo morgen! Ik duim voor je!

Ik voel me wat onzeker op het moment. Ik was steeds misselijker aan het worden en nu is het sinds een paar dagen weg. Pfff…ik zou bijna willen dat die stomme misselijkheid weer terug kwam! :wall:

Die eerste weken zijn niet leuk!