DecembersTOPPERS 2007 (8) 2 kindjes geboren 2 nog op komst

[url]



Uploaded with ImageShack.us



hierbij ons nieuw deeltje…

meld!!!

Jaaah meld! Top Karen! Ik zie het lijstje alleen als ik op de link klik, klopt dat?



Cariska, ook hier nog even gefeliciteerd met je goede echo :dance:! Hoe is het op je roze wolk? Heerlijk dat je het nu overal kunt vertellen he?



Hier alles ok! Heb vandaag mn buikomvang ed weer gemeten, loop inmiddels iets voor op Jara (gewicht 1 kilo en buikomvang 4 cm). Volgens mij is dat wel netjes?

Ik zie het lijstje wel hoor!



Hier is het goed, morgen zwangerschapsshoppen met mijn zus. Leuk!!!

Ik zie het lijstje ook gewoon. Hoef nergens op te drukken.



@cariska ooo meid geniet ervan. Super leuk meid.

Hai meiden,



Weer even terug van weggeweest!



Ten eerste van harte voor Cariska!! :smiley: Wat super zeg!

Wilde ook even Karen en Tanja succes wensen met de laatste loodjes. Spannend weer zeg! Ga de komende tijd dit topic goed in de gaten houden.



Hier alles goed; ons meisje groeit goed, eet lekker en drinkt ook nog aan de borst. Het is zo ontzettend genieten.

Helaas heb ik tot nu toe noodgedwongen fulltime gewerkt omdat er geen parttime functie beschikbaar was. Ik heb ook nog eens een hele hectische baan met vaker overwerken dus het is zwaar. Ik mis m’n meisje en wil meer bij haar zijn.

Ik ga het nog een keer aangeven tijdens m’n functioneringsgesprek volgende week en als er dan weer niets mogelijk is ga ik toch echt op zoek naar een andere baan.



Verder hier ook last van rammelende eierstokken… :shifty: Toch maar eens proberen hubbie over te halen :wink:

HONING! Wat leuk om weer wat van je te lezen!!! Klinkt pittig zeg je baan zo, ik zou idd dat gesprek aangaan en anders overwegen om een andere baan te zoeken. Zeker dat eerste jaar gaat alles zo snel bij die kleintjes.

Enneh klapperende eierstokken :mrgreen: , haal hub idd maar vast over wie weet moeten jullie weer even wachten (al hoor je vaak juist van niet bij de 2e)



Hier gaat het niet zo heel best. Had vorige week di mn laatste werkdag, werd die nacht direct ziek (griep). Koorts, hoesten, keelpijn het hele pakket. Zondag nog steeds hoge koorts en al een paar dagen slecht slapen door het gehoest. Naar de hap geweest; arts twijfelde of het een longontsteking betrof dus ik kreeg (ivm zwangerschap) geen ab kuur. Wel een apotheek aan andere middeltjes. Vannacht zat ik er totaal doorheen, de zoveelste nacht niet geslapen, álles doet zeer van het hoesten.

Direct een ab-kuur meegekregen 'ik moest nú beter worden. Daar was ik het natuurlijk mee eens :mrgreen: , ik moet me binne n24 uur beter voelen!

Honing, Jeetje heftig zeg je baan!!!



Tanya, hopelijk knap je nu snel op!!!

@honing ooo dat is best heel pittig meid. he je hebt zo bewust een keuze gemaakt voor je kleintje en dan gebeurt er zoiets.

ik hoop dat je het samen met je leidinggevende op kan lossen.

sterkte meid.



ooo meiden volgens mij moet ik gaan BIB-en toch.



dus hier een BIB van mij.



@tanja hoe is het met je meid. slaat de ab aan??

ik hoop dat je je gauw beter voelt. sterkte. je had je je verlof zo anders voor gesteld.

Sinds gisteren ben ik weer ‘in het land der levenden’. Jeetje wat kan een mens zich beroerd voelen zeg! Nog wel zo nu en dan een flinke hoestbui en nog wat last van spieren (?) mn ribben, lijkt wel verrekt, gekneusd van het hoesten…



Enneh hier mijn eerste:



BIB



:mrgreen:

@tanja goed om te horen meid.

helemaal super…

en jou eerste BIB joehoe joehoe joehoe



hier ook weer een BIB van mij. alles rustig alleen bij staan constand harde buiken.

maar goed…



ooo straks weekendje centerparcs leuk leuk leuk

we gaan nog sinterklaar vieren

alleen gaat niet iedereen mee

mijn moeder is woensdag plots opgenomen in het ziekenhuis met een allergische reactie op een medicijn

waradoor ze onwijs pijn heeft gehad in haar gewrichten. het gaat nu wel iets beter maar nog niet helemaal.

dus mijn ouders kunnen niet mee.

en dat is wel heel zuur. maar goed we mochten het van onze ouder niet annuleren die stonden er op dat we gingen.

al 2 bibbers!!!



Tanya, fijn dat je je weer wat beter voelt!



Karen, veel plezier! Welk park?

@cariska de eemhof. Ik wou niet zo verweg. En dit park is ruim een half uur rijden.

Dus dat is nog te overzien.

leuk!! Veel plezier!!!

Oh leuk, bibben!



Karen, veel plezier!



Tanja, :hug: Ik hoop echt dat je je nu wat beter voelt en lekker kunt gaan genieten van je verlof. Ik voel me ook slecht; keelontsteking. Ohhh, durf bijna niet te slikken. Het voelt ook heel opgezwollen aan vanbinnen. Durf alleen maar paracetamol te nemen i.v.m. borstvoeding.



En ja… deze maand zijn we voor het eerst bewust bezig voor een brusje! Ik ga er maar vanuit dat het weer even duurt, dan valt het niet zo tegen hoop ik… Ik vind het zooo spannend en eng eigenlijk ook… :shifty:

honing, spannend hoor! Duimen draaien hier!



Vandaag naar vk geweest, mooi hartje gehoord, zo mooi geluid!!!

Ook zijn ze vandaag bezig geweest met het vervangen van onze kozijnen, hebben nu kunststof. Zo mooi!! Maar zoveel stof nu… morgen komen ze afwerken, dus woensdag kunnen we poetsen :wink:

Oh superrrr Cariska! :dance: Wanneer ben je ook al weer uitgerekend?

Hoe voel je je? Geen klachten? Ik voelde me tot week 17 echt niet lekker herinner ik me.



Succes met poetsen…

Hier weer in het land der levenden hoor :mrgreen: Lekker aan het genieten van mn verlof!



Spannend Honing! Enneh je hebt hub snel overgehaald :mrgreen:



Cariska, hartje gehoord :inlove: :inlove: Dat maakt je misselijkheid weer goed toch? En heerlijk nieuwe kozijnen!! die troep is wat minder…Hebben jullie er binnen nog veel schade van? Stucwerk of behang beschadigd?

Tanya, schade ja haha… 2 tegeltjes stuk in de douche (niet super erg…) maar vanmorgen is de tv op de slaapkamer naar beneden gekomen! Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Verder geen problemen met stucwerk ofzo, wordt echt mooi afgewerkt!



Honing, ben hartstikke misselijk, regelmatig dat ik smorgens over moet geven, kan niet zoveel eten, heb lage bloedddruk en hb dus sneller duizelig maar klaag niet! Heb het ervoor over!!

hallo hallo



hier weer thuis…



@cariska oo meid ik hoop dat de misselijkheid gauw overgaat.

en dat je je gauw lekker zult gaan voelen.



@tanja hoest met je meid. en wara zijn je bib-jes.



hier niet lekker

mijn hoofd is vol. ben echt mega verkouden.

als ik maar ff inspan dan krijg ik het benauwd en begin te piepen.

heb pijn in mijn kruis. mijn schaambot doet zeer.

maar mijn buik is wel gezakt dus dat zal het wel zijn.



verder hebben we nog zorgen om mijn moeder en dat vreet ook mega veel energie.

dus het huilen staat mij nader dan het lachen.



vanmiddag gaat mijn meisje even spelen bij de buurkindjes.

maar het voelt zo van dat ik niet alleen voor mijn meisje kan zorgen.

klinkt misschien dom maar heb echt een faal gevoel.



sorry voor mijn gezeur.