DecembersTOPPERS 2007 (8) 2 kindjes geboren 2 nog op komst

karen :hug: :hug: :hug: :hug:

BIB



@tanja waar ben je…waar is je bib.



hier geestelijk wel weer beter hoor.

maar mijn hoofd is erg vol. en nog heel erg verkouden.

maar goed hopen dat dat gauw beter gaat.

zou er niet aan moeten denken om zo te moeten bevallen.

Ow, Cariska :hug: Dat is heel erg, ik ben ook ontzettend misselijk geweest, met bijna dagelijks spugen. Je hebt het er voor over ja, maar het is wel heftig. Maar het zal wel heel snel beter gaan worden, je bent al zo ver.



Ja Tanja :mrgreen: had Hub zo overgehaald inderdaad…



Karen, ik hoop dat ook jij je snel beter voelt. Die laatste loodjes zijn sowieso al zwaar.



Hier nog 3 daagjes werken en dan vakantie! :dance: :dance:

Lekker genieten dan van je vakantie!! Gaan jullie nog weg?

@honing. En lekker vakantie? Geniet ervan meid.



@cariska hoest ermee? En met de misselijkheid?



@tanja hoe is het bij jou?



BIB. Hier nog niks. Wel heb ik een druk kind. Veel douwen en porren.

Dus wr gaan gewoon nog even door.

sinds zaterdag niet meer misselijk!! Jippie!! Vanmorgen ff een vlaagje maar later opgestaan dus later gegeten. Maar nu gaat het weer goed! Kijkend naar SR 2011!

Vandaag geshopt, 2 tricotjurkjes voor mij en voor tl ook 2 leuke jurkjes, een shirtje met grote zus en ze heeft zelf haar verjaardagsjurk uitgezocht. Absoluut niet wat ik zelf gekocht had, maar als je je dochter ziet komen aanlopen met een mooie twinkeling in haar ogen en ze zegt, deze vind ik echt zo mooi mama… tja wat doe je dan? Ze wilde hem zelfs passen (wil ze nooit). Haar verjaardagsjurk wordt dus een minnie mouse jurk van de h&m, foto volgt wel na haar verjaardag…

@cariska ooo leuk hoor. grappig he dat ze nu al gewoon hun eigen smaak gaan ontwikkelen.

al kies ik nog altijd de kleren van noëmi uit. en noëmi zegt er nooit wat van dat ze he tniet aanwil of zo.

misschien komt het ook gewoon omdat ik altijd nog de kleren uitzoek.

al vraag ik nu wel altijd of ze het leuk vind.



hier alles nog goed kleintje zit nog gewoon in mijn buik. dus we gaan gewoon verder.



@tanja waar ben je…

BIB hoor!!!



Hier nog steeds af en toe wat ‘gerommel’ maar niks serieus. Begin er nu wel een beetje ‘klaar mee te worden’. Maar meer omdat het lichamelijk zwaarder wordt, kan niet zoveel meer :oops: en nu in de laatste week toch nog een scheurtje in mn buik (straie) :frowning: .



Jara heeft vandaag oorbellen gekregen :inlove: Mocht ze voor haar derde verjaardag. Ze was zoooooo dapper en stoer :inlove:

karen, ik kies altijd wel gewoon haar kleren uit en dat is altijd goed, maar deze jurk had ze helemaal zelf uitgekozen (en vandaag was ze met mijn moeder in de stad, ging ze alle winkels in om haar jurk te laten zien, maar ze kon hem niet vinden (terwijl ze wel in h&m zijn geweest…)



Tanya, hopelijk meld kindje zich dan snel!

@tanja vervelend hoor meid. sterkte en ik hoop dat de kleine zich gauw meld.



@cariska ooo leuk he.

je meisje bijna jarig…3 jaar alweer.



hier een dag gehad vandaag echt.



vanmorgen naar de vk daar mijn bloeddruk gemeten nou die was echt meters te hoog onderdruk van 96



dus door naar het ziekenhuis daar bloed controle, urine controle, ctg controle en half uur bloeddruk meten.



nou bloeddruk bleef echt te hoog zelf twee keer de onderdruk boven de 100.



maar gelukkig waren het bloed en de urine goed.

dus mog wel naar huis maar mag niks meer doen.

zaterdag weer controle deze mog wel door de verloskundige en als deze nog hoog blijft dan weer naar het zhuis.



dus al met al een hele intensieve dag. verder ook manlief nog ziek 1 keer al spugen in het ziekenhuis. en nog een keer thuis dus das ook minder.

heb je hem nodig om voor jou te zorgen moet je nu voor hem zorgen.

ben benieuwd hoe lang het duurt

hij blijft in ieder geval morgen thuis.

ik zei ook al tegen heb. ik heb jou ook nodig en dan kan je wel al je energie verspillen op je werk en dan kom je thuis en dan kan je niks meer

dan heb ik je liever niet fit thuis zodat je mij ook kan helpen als zo.



dus al met al.

@tanja en cariska gefeliciteerd met jullie meiden. 3 jaar alweer.



Hier vanmorgen weer bezoekje zhuis. Bloeddruj nu wwer goed. Snap je niks vanhe.

Bloed en urine ook gb.

Dus weer lekker thuis.



En vandaag 40 weken…

karen, yeah 40 weken! En fijn bloeddruk weer goed! Heb jij iemand die hier komt melden? ik wil best mijn mobiele nummer geven hoor! :wink: Geld ook voor tanja!!!

BUB VAN TANJA VANMORGEN IS LISA CORNELIA GEBOREN ZE WEEGT 4425 GRAM MOEDER EN DOCHTER MAKEN HET GOED

Tanya, ook hier van harte met jullie dochter!!!1

@TANJA JA HOOR MEID. JE BENT GEWOON BEVALLEN…

wauw wauw wauw van harte met jullie dochter…helemaal super joh.

echt onwijs.



je bent gewoon eerder als mij hihihihih.



@cariska dat zou wel fijn zijn. dan kan ik jou gewoon meenemen in ons sms groep die we smsen als de kleine er is.



ooo nu komt het toch wel heel dicht bij hoor hihihi.



Tl in haar verjaardags jurk!

vandaag ff de stad in, en dus maar ff langs de hema. Op de site viel het me erg tegen, weinig leuks voor de baby. Maar in de winkel goed kunnen slagen. Vroeg bij de kassa nog of het in 1 keer kon of dat ik in 4 keer moest afrekenen maar kon in 1 keer.

Dit heb ik gekocht!






Het witte shirtje staat op Hello, i am new here en het grijs gestreepte shirtje staat op i know where milk comes from

De jumpsuit vond ik zo gaat dat ik hem in maatje 50 en 62 heb gekocht. Totale korting 19.35!!!

@cariska leuk leuk leuk. en die jurk van je meisje…echt onwijs hihihih.

heeft ze een leuke dag gehad??



zo hier weer een dag overtijd…

we wachten rustig af.

morgen weer controle bij de vk. ben benieuwd krijg ook een inwendig onderzoek.



@tanja hoe is het met je meisje en je grote meid.

geniet je lekker

ja ze is heerlijk verwend! En volop aan het spelen met dr nieuwe speelgoed, voornamelijk met de klei!

Bedankt voor alle felicitaties :inlove:



Karen, ben jij al bevallen :pray: ?



Cariska, nog gefeliciteerd met Tanisha!



Voor wie wil hier mijn bevallingsverhaal:



Het is mij dus gelukt om mn benen bij elkaar te houden met kerst :mrgreen: (met moeite hoor :wink: )

Het rommelde al een paar dagen en met de kerstdagen werd het wat meer. Jara’s verjaardag gevierd zoals we gpeland hadden, al viel de drukte mij nog erg tegen. S middags ben ik (met een huis vol visite) lekker naar mn bed gegaan. Steeds als ik in bed lag kreeg ik voorweeen, zodra ik eruit ging stopte het weer. Dus s avonds op naar de volgende afspraak. 2e kerstdag hadden we overdag geen plannen, smorgens verloor ik mn slijmprop. S middags in bed kwamen de weeen weer terug, ik twijfelde om het etentje bij mn ouders af te zeggen. Dit toch maar niet gedaan…Onderweg naar mn ouders met luv afgesproken dat we na het eten Jara bij schoonouders te laten logeren (sm past op op dinsdag) zodat ik wellicht de rust kon vinden om het door te laten zetten. Zo gezegd zo gedaan. Om 21:00 kwamen we thuis, lekker gedouched en naar bed. Nog geen uur later heb ik regelmatige weeen, breken en breken mijn vliezen. We wachten nog een uurtje en bellen toch de verloskundige. Ik heb 4 cm ontsluiting en we vertrekken richting het ziekenhuis.

De weeen nemen toe in kracht en zijn erg goed op te vangen. Lisa bleek niet helemaal goed te liggen met haar hoofdje dus ik moest op mn linkerzij gaan liggen om haar goed te laten draaien.

Om 6:45 mocht ik gaan persen en om 07:01 is Lisa geboren :inlove: :inlove: Luv reageerde echt heel leuk; hij bleek een lichte voorkeur voor een meisje te hebben en barste echt in tranen uit :inlove: . De placenta kwam na 12 minuten (na 15 minuten had ik naar de ok gemoeten ivm de bevalling van Jara).

Doordat Lisa een flinke baby was (4425 gram) moesten we nog even in het ziekenhuis blijven, haar bloedsuiker moest een aantal keer gecontroleerd worden.

Dat ze zo zwaar was had ook de verloskundige niet ingeschat, we hebben ook geen idee van wie ze dat heeft :mrgreen: . Ze heeft het blijkbaar gewoon goed gehad bij mij :mrgreen:



Alles gaat hier gewoon super! De bv komt goed op gang. Ik moet wel wat extra op mezelf passen van de kraamhulp en de vk, Lisa ‘eet me op’ :mrgreen: . Er wordt gelukkig goed voor me gezorgd. Ook mijn baarmoeder is nog erg groot en blijft op navelhoogte heb dan ook veel last van krampen. Maar dat mag allemaal de pret niet drukken.



We genieten ongeneerd van onze twee meiden!!



Ik kom gauw weer meelezen en reageren, maar ben nu vooral bezig met genieten, bijslapen, voeden, kraamvisite ed