Oh ja, Karen, proficiat met je grote meis!
honing, nee die eerste weken zijn idd niet leuk!!
Hier net geboortekaartje gemaakt. Ik maak hem zelf, per kaartje is het best een bult werk, maar ik ben tevreden met het resultaat. Dus … vanavond aan johan laten zien (heb ook al naam erop staan, ben benieuwd wat hij ervan vindt :lol: ) en dan mijn vrije tijd besteden in het maken van de kaartjes… maar eens ff gaan tellen hoeveel ik er hebben wil…
@cariska petje af hoor zelf kaartjes maken.
als ik dat had gedaan had ik er 100 moeten maken.
maar super hoor. en hoeveel heb je er nodig.
@honig ooo meid spannend hoor. misschien is het gewoon over en mag je gewoon weer lekker genieten van al het eten.
geen idee nog hoeveel ik er nodig heb, bij tl hadden we ook iets van 100 geloof ik…
@cariska nou dan kan je nog ff hihihi.
ben wel heel benieuwd wat het gaat worden.
ff een geld vraag ben je hiermee nu goedkoper uit als dat je kaartjes besteld??
karen, ja ben zeker goedkoper uit, hoeveel weet ik niet hoor maar ben wel goedkoper uit (daarvoor doe ik het niet, houdt van freubelen!)
hier vanmorgen een goede 20 weken echo gehad!!! Helemaal blij dus. Geslacht niet naar gevraagd!
ooo super van je goede echo helemaal mooi.
en leuk om het geslacht niet te weten.
Cariska :dance: :dance:
Tanja, hoe gaat het met je meisje en het voeden?
Karen en met jouw binkie?
Gisteren kloppend hartje op de echo! :dance: :dance: :inlove: :inlove:
Voel me verder best wel brak; rillerig, moe. Gelukkig maar beperkte misselijkheid.
Ach ja, bijna weekend!
super honing!!
Top Honing :dance:
Even een update van hier:
We hebben een aantal spannende uurtjes achter de rug…We hebben gisteren de hap gebeld omdat Lisa bijna stikte uiteindelijk is de ambulance gekomen omdat we haar vervolgens niet meer wakker kregen. In het ziekenhuis is ze gezien door de kinderarts. Gelukkig bleek verder alles goed met Lisa, diagnose reflux. We hebben medicatie meegekregen (we mochten ook een aantal dagen ter observatie blijven, maar ik wilde haar gewoon weer lekker thuis hebben).
We zijn erg geschrokken, wat ben je machteloos als je je kind naar adem ziet happen! En wat was ik blij toen ze eindelijk weer ging huilen.
pfff tanja :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
zooo tanja men wat zou jij geschrokken zijn zeg.
verslikte ze zich dan ofzo. of hoe merkte je dat ze bijna stikte dan.
sterkte…echt praat er goed over want zoiets gaat niet in je koude kleren zitten.
@honing oooo wat fijn om te horen zeg. super cool.
en nu hopen dat je je gauw wat beter voelt
moet je nog steeds fulltime werken?? of was er wat geregeld.
hier gaat goed met ons binkie. hij groeit goed. en doet het lekker
nu de nachten nog goed door komen.
nou vannacht is de eerste nacht dat ik echt kan zeggen van ja deze was goed te doen.
@cariska van je je mannetje van je kaart??
ja je moetst je zelf gemaakte kaart toch nog laten zien aan je vriend?
oh ja haha… hij is goedgekeurd, vandaag nog 6 gemaakt, toen materiaal op. nu dus 7 klaar! maandag naar de winkel (nog maar niet geteld hoeveel ik er nodig heb maar was denk ik 2 tot 2.5 uur bezig met deze 6 dus valt mee!)
Je bent goed bezig Cariska! Leuk hoor, zelf maken! Hoe ga je dat strax doen met naam en geboortedatum?
Lisa had vanmorgen weer zo’n ‘aanval’, gelukkig minder heftig dan afgelopen vrijdag. Pfff kon ik dr maar terug in mn buik stoppen, daar is ze veilig.
We hadden trouwens ook nog een foute medicatiedosering meegekregen van de apotheek…We moesten van 1 medicijn 17ml geven…kwamen we vrijdagavond thuis en wilden het geven, bedachten we ineens dat 17 ml wel heel veel is (bijna 1/4 van een voeding?) Dus wij de apotheek nog gebeld voor we het aan dr gaven. Maar het klopte, dus we konden het met een gerust hart geven.
De volgende dag, volgende dosering: het stond me helemaal tegen! Een kindje van 3 weken kan een vloeistof uit een spuitje al moeilijk verwerken, laat staan 17 ml! Om 12u stond er een belafspraak met de kinderarts, die zei gelijk dat het niet klopte! Ze moest 1.2 ml hebben! De arts gaat nu uitzoeken waar de fout gemaakt is. Luv is helemaal over de rooie en gaat een officiele klacht indienen.
Ik ben allang blij dat alles verder goed is met ons meisje…
er komt een inlegvel in…
Tanja :hug: