*Decemberstoppers 2007* 4 baby's,4 zwanger,we duimen voor 2!

Ja T@nj@ ook alweer 31 weken! Enneh, het zou ook nog 11 weken kunnen duren he :wink:

Hier gaat het wel weer. Het blijft moeilijk om ‘af te wachten’, maar er zit natuurlijk niet veel anders op! Vanmiddag dacht ik dat het wel een beetje rommelde in mijn buik, maar tot nu toe zet dat nog niet door en is het weer rustig. Maar het zou natuurlijk een begin kunnen zijn, zeker omdat ik tot nu toe echt niets voelde! Dus we houden hoop! Verder vanmiddag gewoon lekker in bed tv gekeken. Dat zit (ligt) gewoon lekkerder dan op de bank. Doe het wel vaker s middags even. Nu het nog kan, he, hihi.

Lisajoy, voor jou nu ook heel spannend! Kan ook elk moment gebeuren! Ben je er klaar voor??

Cariska, heftig hoor, van die overleden client. Dat blijft toch altijd schrikken. Waren de andere clienten hierdoor niet van slag? Lijkt me best moeilijk om daar goed mee om te gaan op zo’n afdeling! En jij schiet ook alweer op! Geen last van zwkwalen?

Karen, wat ik me nog afvroeg, is er helemaal geen kans meer dat je niet ontslagen wodt?? En hoe voel jij je?

En de andere meiden?

Honing waar ben je?? Was je nou met vakantie, of heb je het nieuwe deeltje gemist?

Famke, hoe is het bij jou? De verkoudheden alweer voorbij?

Joli, idd heftig als er een cliënt overlijdt. Dit was een cliënt van de buurgroep, maar toch kwam je er bijna iedere dienst wel ff en zij was veel thuis.

Mijn cliënten functioneren op het niveau van een baby van 0 tot 3 maanden dus daar merk je niets aan. Bij de buurgroep was er 1 cliënt die erg geschrokken was, haar hand even wilde voelen en toen weer verder ging met zijn eigen dingen. Ook die groep functioneert op erg laag niveau, dus in hoeverre het echt doordringt…

Straks finale van op zoek naar joseph!!

Spannend!!!

Ik hoop dat freek wint…

hallo hallo

nou een lekker weekend gehad, ons tante zeggertje is bij ons wezen logeren twee nachtjes. helemaal leuk we hebben het echt gezellig gehad. we hebben koekjes gebakken en lekker gekleurd en het sinterklaas show van vorig jaar gekeken. dus echt een leuk weekend.

wij hadden ons nichtje een uur laten naar bed gebracht. daardoor stond ze gelukkig om half 8 pas naast ons bed. dus dat viel gelukkig mee.

vandaag naar mijn schoon ouders geweest de hele dag gezellig lekker gekletst. dus over het geheel bekeken een leuk weekend.

@joli. nou er bestaat altijd een kans dat ik niet ontslagen word. ik ga morgen weer bellen dat ik duidelijkheid wil. want het is morgen al de 27e en ik vind dat ik nu wel eens mag weten waar ik aan toe ben.

ik had vrijdag al gebeld maar toen was de goede persoon er niet dus vandaar da ik morgen weer even ga bellen.

@tanja. 31 weken helemaal geweldig…

@joli. spannend he. ik snap dat je je soms wel eens zorgen maak. ik weet eigenlijk niet hoe ik zal reageren. ik ga er eigenlijk al van uit dat ik overtijd raak dat heeft mijn moeder en mijn zus ook gedaan. en ruim overtijd ook. maar ik snap wel dat je denkt van halloooooo wanneer kom je.

@cariska. ja dat is zeker raar dat je dan op je werk komt. en dat te horen krijgt.

wij hadden laatst op mijn oude werk ook twee mensen die overleden zijn. maar ik had er eigenlijk al wel een beetje opgerekend. want voor haar was deze leeftijd al wel heel oud.

@lisajoy… vind je het spannend worden???

wij hebben hier ook een ballorig ben er nog nooit geweest dat gaat straks denk ik wel komen.

en dan ik tien over 6 wel heeeeeel erg vroeg…

morgen nog meer dingen regelen de auto moet naar de schade exper ze hebben met een deur tegen onze achter deur gezeten dus daar zit een hele dikke deuk… en nog meer dingetjes doen dus heb een lekker dagje morgen tegemoet…

Karen, klinkt idd als een leuk weekend. Koekjes bakken is natuurlijk altijd leuk…en dan vooral het opeten :lol:

Balen van de schade aan je auto! Hopenlijk wordt het vergoed door de verzekering?!

had via een online winkel 2 slaapzakjes en het boxkleed besteld. Helaas was het boxkleed nog niet bij ze binnen maar hebben wel de slaapzakjes verzonden. Kreeg als excuus ook nog een spuugdoekje en slabber van knuf en co (is het boxkleed ook van) erbij.

De slaapzakjes zijn heel lekker warm…ben weer helemaal blij

Vanmiddag ga ik met mijn zusje mee naar school, doet de kappersopleiding en ik moet mee als model voor verven en zij moet aftoetsen…spannend dus!

ik kom weer even aan mijn meldingsplicht voldoen :wink:

Maar ik zie dat Joli nog niet is geweest :think: JOLI??? Is het zover???

Cariska, fijn he al dat babyspul!! Blijft leuk om te krijgen/bestellen!!! En veel plezier bij de kappersschool!!! Altijd fijn een nieuwe look!

En Freek gewonnen he!! Ik was eigenlijk meer voor Roy, maar ach…

Karen …“Tante zeggertje” ??? :think: :think: GEEEEEEN idee, maar ik ga ervan uit dat je een nichtje bedoelt? hahahahahaha

En 06.10 uur IS ook vroeg!! Maaaaaar…hoe laat denk je dat baby gaat komen :lol: :lol:

Ben er hier helemaal klaar voor hoor!!

Even een ‘meiden’ praatje :oops: Heb me vanochtend toch een partij MOEILIJK lopen doen, om mezelf te scheren :oops: :oops: Met een vergrootspiegel en al :lol: :lol: Maarja, ben weer netjes bijgewerkt :oops: :lol: oh oh oh wat een gedoe, zal blij zijn als die buik straks weer strakgetrokken is…

(laat we het HOPEN hahahahahaha)

Ik meld me even, er gebeurt nog altijd niks! Gister dacht ik even dat het zou gaan beginnen. Ik had wat ‘krampjes’ en een paar keer echt een flinke harde buik, maar niks hoor. Nu weer volledig rustig en nergens last van. Zucht. Vier dagen over tijd. Nou goed, het is nog normaal natuurlijk. En zelf had ik 26 okt. als uitgerekende datum, dus ach, dan zou ik pas 1 dag over tijd zijn. Maar het blijft spannend en ik blijf ongeduldig :oops:

En ja, dat scheren is een heel karwei, hahaha.

Cariska, we willen wel een voor en na foto hoor!!

hallo hallo

@joli… spannend… we wachten netjes af… maar als de kleine nog niet komt heb je wel meldingsplicht he??? hihihih anders dan gaan we verder denken hoor.

@lisajoy… ja tante zeggertje is je nichtje. nou ik weet niet hoe laat de baby gaat komen. maar goed ik denk als je er dan eenmaal inzit dat je het dan misschien niet meer zo erg vind, maar ik hoop als de kleine dan wat ouder word dat de kleine dan niet eerder komt dan half 8 oooo wat erg ben ik eigenlijk hihih .

nou vandaag naar de schade exper geweest voor onze auto. nou de prijs ik schrok me helemaal dood. voor zo’n deukje moeten we 809 euro betalen dat is incl BTW. walgelijk…

dus nu echt hopen dat het waarborgfornds het gaat betalen… hij moet 18 november komen.

ik zei zo tengen die man van ik wil wel een vervangende auto dat staat ook in onze polis dat we dat gratis krijgen. maar ik moet hem wel hebben want ik ben dan ruim 34 weken. ooo zei die man nou laten we het dan gelijk goed afhandelen en het erbij zetten zodat alles geregeld is.

ik zo ja graag :smiley:

nou vandaag alle regel dingen gedaan. daar ben je dan zo ff 3 uur mee bezig. maar goed dan is ook alles geregeld. zoo ff naar de brievenbus lopen. en dan al het papier werk nog opruimen… en dan hebben we alles weer op orde.

heerlijk…

Jammer Joli, je hebt idd nog even!

Lisajoy ook nog nix…Wat zitten die beebs toch lekker :mrgreen: Hihi ik had vrijdag mijn bikinilijn geschoren met een nieuw mesje…kan het niet meer zien, dus maar ff op de gok…één groot bloedbad :oops: (luv zei al; nou ik wen er maar vast aan, zal na de bevallen nog wel erger zijn… :stuck_out_tongue: )

Cariska, veel plezier vanmiddag, welke kleur wordt het? (hihi of is dat een verassing?) Wel foto’s he!

Karen, balen van je auto! Wel een lekker weekend gehad zo te lezen, al helemaal in de sinterklaasstemming dus!

Ik ben vanmorgen voor een ontbijttest in het z’huis geweest, tussen 7:30 en 8:00 ontbijten, dan om 9:00 en om 10:00 prikken, ik ben benieuwd of er wat uitkomt :think:

Deze week heb ik lekker een kort weekje, vrijdag had ik al vrij en heb donderdag vrijgenomen (hihi had nog dagen zat! En ik kwam erachter dat ik vrije dagen we mee mag nemen naar het nieuwe jaar, maar dat ze dan wel het eerste kwartaal opgemaakt moeten worden. Dat ga ik dus niet redden) Deze week dus lekker maar 3 dagen werken!

Vrijdag ga ik met een vriendin naar een thermen (Elysium, ergens bij Rotterdam, kennen jullie dat?) Zaterdag met een andere vriendin naar de Jonge Gezinnenbeurs. Gaat een van jullie nog?

:-*

hallo hallo

nou ik zit dus ook met scheren. ik kan het ook niet meer zien.

jacco (mijn man) opperde al moet ik het doen. maar ik weet het niet lijkt me zo raar.

hoe denken jullie daar eigenlijk over.

hij kwam er zelf mee.

@tanja. ik ga ook zaterdag naar de jonge gezinnebeurs… leuk leuk leuk.

ik ga samen met mijn mannejte jacco…

Karen, ik vraag al weken of manlief het wilde doen…die zegt ja, maar vervolgens komt het er maar niet van…dus ja dan maar zelf met een spiegel aan de gang he!!! Maar ik heb daar geen moeite mee als manlief het zou doen, al ben ik wel banger dat hij mij snijdt! hahahahaha (graag de controle in eigen hand he!)

Tanja, moest echt lachen om die opmerking van je vriend :lol: :lol: Ben blij om te horen dat iedereen het ‘scheerprobleem’ heeft!! Zijn toch van die ongemakken die je ervaart als je zwanger bent he!

Ooooh en Thermen is HEEEEEEEERLIJK!!! zucht…in Berkel toch? Geniet er lekker van meid!!!

Ga helaas niet naar de jongegezinnen beurs…loop toch op alledag, en om nou weeen te krijgen op zo’n beurs…

In het voorjaar heb je ook altijd de 9 maandenbeurs in het Rai, dus dan ga ik wel ff flink los!!! hihi

Karen, ik pest je maar een beetje hoor! MAar dat je er 's nachts uit zal moeten is een feit! Nina sliep na 8 weken door, en kwam dan rond 06.00 uur voor de 1e fles. MAarja, toen kon ik nog terug mijn bedje in en even bijslapen…Nu ik Nina heb zal dat wel anders gaan lopen, helaas…

Maar ik hoop voor je dat je een uitslapertje gaat krijgen! :lol:

Joli, had je al iemand gevonden die hier even komt melden dat je bevallen bent??? Anders manlief misschien???

Ik heb het hele forum uitgelegd op papier, dus als het goed is zal manlief even een krabbeltje plaatsen!!!

Lisajoy, ja altijd leuk om weer een pakje te krijgen!

Ja Freek gewonnen! Ik had wel gedacht dat het tussen john en freek zou gaan…

Haha ja scheren … weet er al alles van. Doe het op de tast en gaat nog steeds goed hahaha

Naar de 9maandenbeurs ga ik ook! Dan ook weer met mijn moeder en … de baby!!! :lol:

Goed van je dat je manlief het forum hebt uitgelegd. Had het laatst ook al met Johan erover en hij zei…ik heb niets met het forum. Ik zei dat geeft niet je moet gewoon erop zetten als ik bevallen ben en hoe het heet. Ik ga een uitgebreide beschrijving schrijven hoe hij jullie kan vinden hahaha

Karen jeetje dat is een behoorlijk bedrag voor een deukje zeg!!!

Ik zou het Johan gewoon laten scheren hoor (heeft hij ook weer eens een pleziertje :lol: )! Of anders op de tast…

Tanja, bloedbad na scheren is minder. Anders luv eens lief aankijken of hij het wil doen? Of zorgen dat je mesje niet super scherp is :think:

Ohhhh Thermen klinkt goed! Ben er nog nooit geweest, doe je ff verslagje? Ik ga donderdag naar de jongegezinnenbeurs met mijn moeder. En Derek Ogilvie is er dan ook…leuk leuk leuk!!!

Ben stampot zuurkool aan het maken. Johan is ff met Kyra wandelen, als hij terug is zal ik zorgen dat hij een foto maakt!!!

haha dat scheerprobleem hebben we allemaal dus! Luv’ doet het graag voor me, maar hij scheert de boel dan kaal :snooty: :naughty: …(anders doet ie het niet :twisted: ) :inlove:

Ben benieuwd Cariska! Is het goed gelukt? En je zuurkool ook :mrgreen: , ik heb net een bordje boerenkool op :drool: (luv heeft weer avonddienst) Dus we eten deze week allebei uit de vriezer, eigenlijk vind ik het wel makkelijk, ik kook de ene week gewoon voor 3 a 4 personen, doe ik wat we over hebben in de vriezer. Ideaal (hou er ook niet echt van om voor mn eentje te koken)

Ik zet zometeen ff een foto van onze wieg in t SF.

hallo hallo

nou dan zal ik toch maar even tegen jacco zeggen dat hij het maar een keer moet doen. want ik heb namelijk een keer in mijn nagel gesneden toen ik zelf bezig was op de tast… en dat deeeeeed zo’n zeeeeer

nu vraag ik geregeld aan jacco moet ik al scheren en hij zegt al een week van ja. dus ik denk dat ik het toch er van laat komen dat ik hem maar laat scheren van zo’n oerwoud van onder vind ik echt helemaal niks.

leuk leuk om te lezen dat er van uit ons ook aardig van mensen naar de jongegezinnenbeurs gaat.

ik ben wel heel benieuwd wat ik aan zal treffen. maar ik vind het gewoon al gezellig om samen met jacco te gaan.

hoe gaat het eigenlijk bij jullie realatie met je mannetje…

ik heb echt het gevoel dat het beter tussen jacco en mij gaat. weet niet precies waarom maar het voelt gewoon zo. ben helemaaal blij als hij thuis komt van werk en als ik aan de telefoon ben ben ik ook al blij. en s`avonds lekker samen in bed liggen. echt helemaal geweldig.

wat een verhalen heb ik weer zeg

leuk leuk leuk

@lisajoy ooo het geeft helemaal niks. ik ben wel in voor een geintje.

ik heb eigenlijk zoiets van nou ik zie wel. maar het zou geweldig zijn als de kleine snel door zou slapen. maar goed ik denk dat iedereen dat wel heeft. ik hoop ook voor jou dat de kleine snel door gaat slapen ook omdat je namelijk nina al hebt.

relatie met mijn mannetje?? :think: :think:

Ik durf wel te zeggen dat ik op het moment een mama terrible ben… :oops: :oops: Niks gaat naar mijn zin, en ik ben snel aangebrand…ook gewoon omdat ik moe ben en het zwanger zijn ZAT ben…

Dus ik vrees dat ik niet zo lief ben voor mijn mannetje op het moment… :oops:

maarja, komt allemaal goed. Hij heeft engelengeduld en weet gelukkig dat dit tijdelijk is! Wat dat betreft heb ik de liefste man van de wereld! Ennn, mag ook wel eens gezegd worden, hij is echt een SUPER vader!!

Nina was vanavond zoooo schattie he! Mijn VK heette Eva, en iedere keer vertelde ik Nina dat de baby nog niet geboren mocht worden van Eva, omdat ze nog moest groeien.

Vanavond vroeg ze het weer en zei ik dat het nu wel van Eva mag komen…als jullie haar gezicht zagen :inlove: Ze glunderde helemaal en zei keihard JOEPIE!!! Beebie, kom er maar uihuit!!! :inlove: :inlove:

Komt helemaal goed met de zusjes!!!

Tanja, zo gaat het hier ook hoor! Koken voor mezelf vind ik ook niets aan … lang leve de vriezer! Zuurkool en haren zijn geslaagd! Morgen foto (van de haren dan!!)

Karen, Leuk dat je samen met Jacco gaat! Ik krijg johan echt niet mee naar zo’n beurs (dus laat ik hem lekker thuis en ga met moeders … heerlijk slenteren!)

De relatie tussen Johan en mij is echt heel goed…alleen misschien niet zo leuk voor hem dat ik soms zo vroeg in bed lig. En ook de seks is minder, voelt allemaal niet zo prettig bij mij maar gelukkig zijn er zat andere mogelijkheden en is Johan geduldig!.

Verder begint het bij hem nu ook te komen dat hij echt papa wordt…Wordt alleen maar leuker dus.

Kreeg net een mail dat ik 1 deze dagen ons boxkleed kan verwachten! Yippie weer een pakje!!!

Lisajoy, Wat leuk dat nina zo reageerde!!! Dus beeb laat je zien!!!

meldingsplicht :lol: :lol: :lol:

Ziet er niet naar uit dat beeb vandaag gaat komen, maarja we hebben gekkere dingen meegemaakt, dus wie heb ik over een uurtje opeens wel weeen :pray:

Ga maar even strijken he, je weet maar nooit of ik daar nog aan toe kom deze week…hahahahahahaha

Joli???

Ik voldoe ook even aan mijn meldingsplicht! Nog altijd niets hier. Zucht. We worden wel op de proef gesteld hoor!! :frowning: Zelfs luv wordt ongeduldig en hij heeft echt zo veel geduld!! We zijn in heel veel dingen tegenpolen, waaronder dus dat geduld. Ik ben zo ongeduldig en hij kan echt rustig afwachten. Maar nu… hij wil gewoon nu echt papa worden!!

Joli en Lisajoy, Jullie snappen toch wel dat de meldingsplicht minstens 3 keer per dag is??? Stel je nou voor dat jullie 's ochtends jullie hebben gemeld en tussen de middag de weeën beginnen :think: Dat kan natuurlijk niet!

Ik duim voor een beeb vandaag!!! :pray: :pray: :pray:

yeah! Boxkleed nu ook binnen!!! Zo’n lekker dikke van knuf en co!

Foto’s in showforum (niet van boxkleed hoor!)