*Decemberstoppers 2007* 4 baby's,4 zwanger,we duimen voor 2!

Maar nu... hij wil gewoon nu echt papa worden!!
:inlove: :inlove: :inlove:

Ik wordt nu ook wel ongeduldig voor jullie hoor! Gewoon verder aftellen, binnen nu een 9 dagen ben je mama!!!!!

Lisajoy, strijk'se! Wellicht werkt het wee-opwekkend?

Cariska, ga gelijk ff in het sf kijken :mrgreen:

:-*

PS: Hendrika, hoe is het bij jullie? Heb je al foto’s :mrgreen: :mrgreen: :inlove: ?

Nog steeds niks hoor :mrgreen:

hier ook niks :mrgreen:

dames we wachten rustig af…

nou de kogel is door de kerk.

ik heb vandaag eindelijk te horen gekregen dat mijn contact niet word verlengd en dat ik dus per 1 nov geen baan meer heb.

heb vandaag mijn eerst sollicitatie brief de deur uit gedaan. dus volgende week weer 1.

moet nu alles heel goed bij houden want als ik niet kan aan tonen dat ik bezig ben met werk aan het zoeken dan krijg ik ook geen geld.

vandaag mijn moeder gesproken daar heb ik namelijk vorige week een nul uren contract afgesloten. of ik misschien bij hun in de collectieve verzekering kan. dan is het namelijk voor mij een stuk goedkoper als dat ik het zo moet betalen.

dus ik hoop dat dat lukt.

eigenlijk voel ik me nu al twee dagen niet lekker. hoe ik ook zit mijn buik is onrustig. heb ook gewoon last van mijn buik en kunnen natuurlijk ook mijn darmen zijn, maar ik maak me wel een beetje zorgen eigenlijk.

soms ook zomaar ineens een harde buik uit het niets.

ik weet het gewoon even niet.

gelukkig morgen een afspraak bij de vk, dus dan zal ik het maar eens aan haar voorleggen.

ik voel het kindje wel bewegen maar ik denk soms gewoon dat hoe ik ook zit hij/zij het niet prettig vind/heeft.

even mijn zorgen van me afschrijven.

echt soms voel ik me gewoon even niet de dappere meid die ik altijd ben.

ik hou me groot aan anderen en zeg dat ik me er al bij neer heb gelegd dat ik geen werk meer heb. maar achteraf denk ik dat ik dat eigenlijk misschien nog niet helemaal heb gedaan. denk er ook veel aan en maak me soms zorgen hoe het nu verder moet.

thanks voor het luisterd oor

Jee Karen, wat balen zeg! En het klinkt mij ook allemaal zo raar in de oren. Hoe kunnen ze je nou ontslaan per 1 nov? Heb je geen opzegtermijn van een maand? Volgens mij kan dat op deze manier echt niet hoor! Ik zou er echt even goed naar kijken, wellicht via CWI. Want dit is gewoon onbeschofd! En ik vraag me ook af of dit juridisch wel in orde is. Misschien staat je hoofd er helemaal niet naar en ben je meer met je beebje bezig (dat is ook het belangrijkste!!) maar kijk er echt even naar! En morgen bij de VK goed aangeven dat je in een nogal heftige tijd zit. Je baan verliezen terwijl je zw bent is niet niks, onderschat het niet!

Cariska, lekker pittig kleurtje hoor! En is je zusje ook geslaagd voor dit onderdeel? Het was toch een toets?

Hier nog steeds niks hoor! :roll:

hallo hallo

@joli… was het maar zo, maar dat is helaas niet zo want er staat namelijk in mijn contract dat ze het bijv een dag van te voren op mogen zeggen.

dus helaas geld het niet voor mij dat ik een opzeg termijn heb.

maar goed we doen er nu niks meer aan. vanmiddag even bij thuis komst flink gejankt bij mijn man. en nu gaat het wel weer. en ik weet ook wel dat ik me niet zo’n zorgen hoef te maken over geld of wat dan ook maar goed soms gaan de hersens gewoon met je aan de loop.

en dan is janken soms even heerlijk.

Karen, :hug: :hug: :hug: Ze hebben alles dus goed ingedekt…En het geeft niks hoor dat je gedachten wel eens de vrije loop gaan, dat hebben we allemaal. Fijn dat je je financieel geen zorgen hoef te maken toch?!

Even een dikke :hug: :hug: :hug: voor jou Karen…

Tis ook niet niks meid, om zomaar opeens geen werk meer te hebben!! En al helemaal niet als je zwanger bent!! Dus ff lekker janken mag best hoor!!!

Joli, zullen we aan de ananas gaan??? Als ik vrijdag nog niet ben bevallen ga ik echt naar de markt voor een ananas!! Ze zeggen dat het eten van het hart, de weeen opwekt!!!

oh mijn meisje huilt…dat is gek…ga ff kijken!

Hihihi tis hier morgen markt, zal ik een doos opsturen :wink:

stuur maar op die ananas!!! hahahahahaha

Mijn tuttie lag zo te dromen, en te huilen in haar slaap…gek kind! hahahahahaha

Ga zo lekker naar mijn mandje…je weet maar nooit he!

MORGEN D-DAY!!!

Karen, balen dat je contract niet wordt verlengt! En raar dat ze dat nu pas zeggen, terwijl jij je wel aan je maand opzegtermijn moet houden.

hmmm ff gegoogled maar volgens mij kunnen ze het wel maken…zie onderstaande

Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd eindigt dus vanzelf na afloop van de periode van het contract, tenzij in het contract staat vermeld dat het opgezegd moet worden.

Joli, ja zus is geslaagd! Gisteren was mijn moeder mee voor knippen en stylen en ook dat heeft ze gehaald :clap:

Dames het is al woensdag…vanacht iets gebeurd???

Hier weer niks. Word er nu toch echt wel een beetje gek van! Ik ben zo bang dat mijn lichaam het zelf niet op gang gaat brengen, zeg maar. Dus dat mijn lijf het niet doet en daar word ik zo verdrietig van! Ik zie mijn geest al dwalen… dat ik ingeleid moet worden en dat ik de pijn dan niet aan kan en dat mijn kindje heel groot wordt en er niet uit kan. Pff. Dit is echt niet leuk hoor. Sorry voor mijn klaagverhaal, maar ik loop nog te lachen en te stralen en tegen iedereen lachend te verkondigen dat er nog steeds niets is hoor (en dan op zo’n toon van haha) maar intussen ben ik nu wel bijna een week overtijd en ben ik er wel klaar mee! Ik kan me gewoon ook niet voorstellen dat het ineens wel gaat gebeuren. Zo gek.

Maar goed, ik kan niks anders doen dan afwachten. Hier is het morgen markt, dan haal ik ook maar een ananas :roll: En morgen naar de VK, ben benieuwd wat die zal zeggen.

Lisajoy, D-day! :pray: :pray:

Joli, :hug:

Vannacht errug raar gedroomd:

Voor het slapen gaan zei ik nog tegen 'luv; “de beeb moet niet al te veel meer groeien hoor, ik ben bang dat het niet meer past”

Toen heb ik dus gedroomd dat er een beentje vast kwam te zitten tussen mn ribben en huid. Kon zeg maar de vorm zien zittenlangs mn linkerborst…ik wilde het terugduwen, maar mocht niet van 'luv, ik was bang dat het beentje zou breken als ik zou gaan zitten…toen ging de wekker :roll:

Wat is het koud he meiden! Moest vanmorgen voor het eerst krabben :twisted: , ben gelukkig het grootste gedeelte van het krabseizoen met verlof :mrgreen:

Heb ook een jas-probleem…er kan er geen een meer dicht :twisted: (van de 2 hoor, schrik niet :mrgreen: ) , vind het erg oncharmant om er een van 'luv aan te trekken. Ik kon tot nog toe toe met een lang vest, maar dat wordt nu echt te koud…Hoe doen jullie dat? Heb eigenlijk niet zoveel zin om een jas te kopen voor ffies… :think: misschien een gevoerd verst, is strax ook wel lekker voor op de boot…

Ja ja vandaag is het D-DAy!!! :dance: Maar ik vrees met grote vrees dat ik vandaag echt niet ga bevallen!! Gistermiddag kreeg ik een beetje menstruatiepijn en hoopte dat dat het startsein was, maar helaas na een half uurtje zakte het weer af.

Ik heb wel het gevoel dat er ‘iets’ gebeurt in mijn lijf; mijn darmen rommelen een beetje en heb meer last van afscheiding (sorry…to mutch information?!). Dus we zien het wel he, ik denk zelf zaterdag te gaan bevallen!

Joli, kan me je gevoel helemaal voorstellen hoor!! Ik ben er zelf ook lacherig onder, maar als ik bedenk dat beeb wel lekker doorgroeit en ik toch straks een DUBBEL gevouwen kind eruit moet persen, voel ik ook paniek opkomen.

Ik denk dat we gewoon moeten vertrouwen op ons lichaam!!

En misschien kan je vragen of je VK je wil strippen? Soms wil dat helpen!

Tanja, hier ook een jassenprobleem, maar ik hoop daar binnen nu en twee weken wel vanaf te zijn!! hahahahaha Vond het ook onzin om voor die paar weken een winterjas te kopen, dus ik heb nu een lange jas, waarvan de bovenste knoop dicht kan, en een lange, dikke sjaal…Ziet er niet uit, maarja…

Zaterdag is hier Halloween en ik hoop zo dat ik dan weer thuis ben, of nog niet bevallen ben!! Dit is de 1e keer dat Nien meeloopt, en ik wil natuurlijk als trotse mama dat meemaken!!

Heb ook een te schetig pakje gekocht :inlove: FF laten poseren gisteren, want ja wie weet zie ik dat zaterdag niet…

Vinden jullie d’r niet schattig!!!

hallo hallo

nou nou joli en lisajoy. ik hoop dat jullie lichaam het zelf laat starten. lijkt me ook zo vervelend dat je moet denken dat je lichaam niet zo wil starten…

ik hoop dat jullie snel een kleintje krijgen. misschien wel op dezelfde dag… hihihi

@tanja. nou dat is wel een hele rare droom. gek he dat je zo raar kan dromen. moest er wel een beetje om lachen…

gelukkig is het niet echt…

nou vandaag 30 weken…weer een mijlpaal.

ooo weet je waar ik eigenlijk net achter ben gekomen. dat ik bijna de laatste ben die moet bevallen. volgens het lijstje dan he.

je weet maar nooit hoe het allemaal loopt…

nou vandaag mijn sleutel en mijn laatste werkbriefje in geleverd. dus nu is het echt helemaal klaar.

straks even lekker een bakkie thee doen bij de over buurvrouw hihih .

vanavond naar vk. ik hoop echt dat alles goed is…

ook i.v.m alle stress/zorgen/gedoe enzenzenz.

ik hou jullie op de hoogte…

hallo dames hier even een berichtje van mij heb een tijdje geen internet gehad en heb dus niet kunnen reageren.

hier gaat alles super de kleine doet het goed en ik heb echt niet te klagen heb nergens last van en doe gelijk vanaf de geboorte weer lekker mn dingen.

de kleine is echt een tevreden mannetje en huilt tot nu toe bijna niet alleen als die zn speen even kwijt is of uit bad komt verder nergens om zelfs niet om zn voeding :shock:

nacht rust gunt ie ons ook om 12 uur laatste voeding en tegen half 6 weer :inlove:

hoe gaat het met de dames kom op wie volgt???

Hendrika, wat heerlijk dat het allemaal zo goed gaat!!! Zo te horen geniet je lekker van je zoontje!!!

Joli, waar hang je uit???

goedemorgen meiden!

Zijn er nog beebjes geboren van8? Of ligt er iemand op dit moment te puffen :pray:

Honing, aan de klus denk ik!? :mrgreen:

Hier eigenlijk geen nieuws :mrgreen: , kwam gewoon ff vroeg beppen (luv moest vroeg weg en had zijn wekker niet (goed?) gezet, en werd dus 20 minuten voor ie op zijn werk moest zijn wakker, tis 20 minuten rijden… :roll: soepkip!) Zal zo es ff bellen of ie het nog gered heeft.

Ga ff en kopje thee doen en dan ook op pad, hoorde de buurman alweer krabben :twisted:

Even snel en dan lekker slapen!

Vannacht is onze dochter Roos geboren!! Een heel snelle bevalling, details en foto’s volgen!