*Decemberstoppers 2007* 4 baby's,4 zwanger,we duimen voor 2!

:twisted: balen Joli, je beebje heeft het goed bij je!!!

Dan maar tijd voor een laatste buikfoto :lol: ?

Honing, lekker aan het klussen :mrgreen:

Ook al een tijdje niks van Kim gelezen? Joehoe Kim lees nog mee?

Geen baby Joli??? Jammer hoor…maarja, langer dan twee weken gaat het niet meer duren he! :wink:

En 3800 gram?? Das een flinke tante!!! hahahahahaha

Cariska, hoe was het bij de VK? Viel het prikken mee??

Hier ook geen nieuws…voel me nog steeds niet lekker, maar het zet niet echt door helaas…

Nien heeft vandaag een aandacht-dagje volgens mij!! Ik hoor de hele dag niks anders dan MAMA, MAAAAAAMAAAAAA… hahahahaha

Doordat ik niet zoveel meer kan ondernemen met d;r, trok ze een beetje naar papa toe, maar dat is opeens weer omgedraait!

Misschien voelt ze toch aan, dat ze binnekort mama moet gaan delen??

Ach, heb maar een lekker hang dagje ervan gemaakt en lekker met mijn meisje gespeeld…Verkleedpartijtje gedaan…schattig he!

halo hallo

@cariska…wat fijn om eindelijk is iemand te horen die ook zoveel last heeft van afscheiding. ik draag al heel lang inleggertjes in mijn ondergoed omdat ik anders om de zoveel uur mijn ondergoed mag verschonen.

maar ik had er nog nooit iemand over gehoord dus ik heb het ook nog nooit aangekaart. maar het voelt wel prettig om te weten dat iemand anders dat ook heeft.

@joli… we zullen netjes wachten tot dat we wat horen. maar ik vind het wel spannend voor je… vandaag is de dag. maar goed het kan nog…

@lisajoy. heerlijk dat je dat met je meisje gedaan hebt. dan heeft ze echt wel het gevole van nou mijn mama heeft nog wel tijd en ruimte voor mij…

nou vandaag gewerkt bij mijn moeder op het werk. in een verpleeg/verzorgingshuis… nou het is omdat ik toch nu even geen werk heb, maar het is niet mijn voorkeur. gelukkig wel hele leuke collega’s… maar het ging allemaal goed. maar ben wel helemaal kapot.

ga maar vroeg slapen moet morgen namelijk ook nog.

Nog steeds niets hoor! Ik moet nu wel heel erg opschieten wil ik vandaag nog een beebje krijgen! Ik was vanmorgen bij de VK en ze zei dat ze op dit moment vijf meiden in de praktijk heeft die allemaal al op of over de 41 weken lopen. Daar wil ik niet bij gaan horen hoor!! :lol: En het kan dus echt ‘opeens’ beginnen, maar het lijkt nu alsof er nooit wat gaat gebeuren! Zo bizar! En hoe langer het duurt, hoe ‘banger’ ik word. Zo gek. Twee weken geleden vond ik het allemaal nog prima en dacht ik ‘dat doe ik wel even’, maar nu begin ik m toch een beetje te knijpen hoor. En dan ook al de melding dat ze al bijna 8 pond is! :think:

Vanavond nog maar even een 40-weken buikfoto maken. Toch weer leuk voor later, zo’n toeter op de foto :smiley:

Wat een schatje zeg, die Nina!!

Nou meiden, ik ga weer :pray: dat het vannacht ‘opeens’ gaat gebeuren!!

Lisajoy, wat heb je toch een prachtige dochter :inlove: Lekker een verwendagje met mama, ze moet het er maar van nemen!!

Joli, showen he die buik morgen, want voor je het weet is ie weg :lol: wellicht morgen al :wink: . Hoop voor je dat je niet teveel overloopt, kan me je ongeduld aardig voorstellen…

Karen, :naughty: daar moet je je niet voor schamen!! Je oude baas zou zich daarvoor moeten schamen :snooty: Balen dat je evengoed moet solliciteren, maar je moet maar zo zien; als jij goede wil toont is dat voldoende en ik denk zomaar niet dat iemand je nog aanneemt voor die paar weken…

Famke, hoe’st met je mannetjes? Nog steeds verkouden? Of knappen ze al op?

Cariska, waar ben jij? Aan het bijkomen van je prik :shifty: ? Hopelijk viel het mee :mrgreen:

Ik ga lekker op tijd de koets in, ff mn boek uitlezen. Morgen nog 1 dagje werken en dan…WEEKEND :dance: + dan zit mn laatste 40 urige werkweek erop (ga tot aan mn verlof elke week 8 uur opnemen :mrgreen: )

JOLI???

Niks hoor! :smiley: Het wordt vast een zondagskind :wink: Zelf had ik ook 26 oktober als uitgerekende datum. Het zou ook nog op 3 november kunnen komen, mijn verjaardag :mrgreen: Wel een mooi cadeau, maar dan wel eentje waar ik lang op heb moeten wachten, haha.

Pfffff! Laat maar komen! :clap:

Lisajoy, Prikken viel achteraf gezien wel mee! heb het gelukkig maar weer gehad!!

wat een super foto van nina zeg!!

Karen klinkt heeeeeeeeeeeeeeeeeel bekend van die afscheiding…ik dacht ook dat ik de enige was en loop ook steeds met inleggers in … helaas dacht ik er 9 maanden van af te zijn :cry:

Tanja, was aan het werk…tjah moet ook gebeuren hé :wink:

Joli nog steeds niets???

Vanmorgen kwam ik op het werk, overal de lampen aan bij mijn groepje en de buurgroep. Dat betekent nooit veel goeds. Bleek er een cliënt van de buren te zijn overleden afgelopen nacht. Heel erg plotseling dus een raar dagje.

Gelukkig hebben we dan Kyra en ben ik lekker 1.5 uur met haar het bos in geweest ff mijn kop leeg lopen haha

hallo hallo

@cariska… ja ik dacht er eigenlijk ook vanaf te zijn. maar het is alleen maar erger geworden… maar goed doen we niks aan. ben blij dat er dan inleg kruisjes bestaan hiihh

maar wat erg zeg. wat de client al oud??? maar dat is wel even schrikken ja. dan ben je blij dat je gewoon lekker weg kan en je hoofd leeg kan maken.

nou vandaag weer gewerkt. op het werk van mijn moeder. die had personeel nood. dus heb ik daar twee dagen gewerkt in een verpleeg/verzorgingshuis…

was wel leuk kreeg ook een compliment dat ze het gevoel hadden dat ik er al maanden werkte… dus leuk leuk leuk.

ik zei al als ik nou straks geen werk meer heb en ik kan nog werken moeten ze maar even een goed woordje doen bij hun leidinggevende mijn moeder. dan wil ik nog wel vaker komen werken hihih.

nou nou nou joli je houd ons wel inspanning. maar goed we wachten rustig af… maar schiet een beetje op… nee geintje.

Nee hoor, nog niks! Maar ik gok zelf op morgen, een zondagskind! Dus we wachten weer ‘geduldig’ :snooty: af…

hier ook niks… :think: :think: :think: :think:

Tsjee, meiden jullie houden ons wel in spanning hoor :mrgreen: Beebjes hebben het goed bij jullie!!!

Hier niet veel te melden, vandaag ff geshopt voor een vloer in de bijkeuken, maarn iet echt gevonden wat we zochten. Daarna boodschappen, huishouden…moet eigenlijk nog stofzuigen…maar ga ff plat, redt het gewoon niet meer :frowning: Vnvd naar de film :mrgreen: anders zit ik daar te slapen denk ik…Morgen de stofzuiger maar weer pakken.

:-*

Karen, ze was 39, zwaar verstandelijk gehandicapt en haar hart is er “gewoon” mee gestopt. In haar slaap dus voor haar is het de mooiste dood…maar toch raar binnenkomen op het werk.

Leuk dat je zo’n mooi compliment kreeg over je werk!!!

Joli en Lisajoy, Laat die beebjes nou eens komen :lol:

Tanja, veel plezier bij de film! Welke ga je???

Vandaag weer gewerkt, ben kapot, afgelopen nacht heel slecht geslapen…dus ga zo op de bank hangen en helemaal niets doen :mrgreen:

En er gebeurt nog steeds niks hoor. Jeetje, het idee dat het nu nog gewoon 11 dagen is, dan ben ik 2 weken overtijd. En dat kan dus gewoon :shock:

Ik word er wel een beetje onzeker van. :cry: Ik wil nu gewoon weten dat mijn lichaam het doet, het aan kan, dat ons beebje gezond is. Ik probeer me er niet te druk om te maken, maar dat is best moeilijk!

Joli :hug:

Joli :hug: :hug: :hug: Ik snap het wel hoor, je bent er klaar voor, en denkt; kom maar op!

Natuurlijk kan ook jou lichaam het! En ja, het kan nog 11 dagen duren, maar het kan ook straks beginnen. Kun je je zinnen een beetje verzetten? Ga wat leuks doen, ergens op visite? Lekker een filmpje kijken of een boek lezen.

:-*

Tanja zie dat je alweer 31 weken bent!!! :dance:

Ja joh! Nog 9 weken te gaan!

Zat ook net te denken dat we strax in dec alweer een jaar met elkaar aan het kletsen zijn…eigenlijk best bijzonder…je kent elkaar niet echt, alleen virtueel…deelt een hoop. Inmiddels zijn zelfs de eerste beebs al geboren!

Joli, kan begrijpen dat je hier onzeker van wordt…toch is afwachten het enige wat we kunnen doen he!

En het positieve is dat de bevalling ieder moment kan gebeuren! Dus wie weet vanavond/vanacht??

Ikzelf begin nu ook op ieder krampje te letten…vanochtend kreeg ik opeens een kramp…mmm zou het??? Nee…waarschijnlijk gewoon mijn darmen :oops: hahahahahahaha

We waren er vandaag helaas vroeg bij…leuk dat de klok een uur is teruggegaan, maar Nina trok zich er niks van aan en stond dus om 06.10 uur, naast ons bed :shock: :naughty: Gelukkig was het papa’s beurt, maar madam kan zooooveel kletsen op de vroege morgen, dat ik echt niet meer kon slapen…

Vandaag dus geen puf om te gaan bevallen hoor :lol:

We zijn net terug van Ballorig, en nu verder lekker thuis…met dit baggerweer valt er toch weinig te ondernemen…

Tanja, alweer 31 weken?! Wat vliegt de tijd he!!!

Lisajoy, hier zit ook een balorig, is echt super voor de kids! Helaas trok nina zich niets aan van het uur terug…