DecembersTOPPERS 2006 deel 3

Hallo!

Zo Sas, dat klinkt als een heldenverhaal!

Jij een lammetje gered van de verdrinkingsdood!

Ik zou ook stoppen hoor, ben een enorme dierenvriend.

En Sas, ben ook geen voorstander van laxeermiddelen.

Maar eet uit mezelf al veel verzels, elke dag volkorenbrood en elke dag vers fruit. En drink ook altijd al erg veel omdat ik erg gevoelig voor blaasontsteking ben.

Dus daar kan het niet aan liggen.

Was zelf een paar dagen geleden ook al begonnen met lijnzaad in de yoghurt, maar dat heeft niet mogen baten.

En ja, dan maar naar de apotheek om laxeermiddel.

En weet je…het heeft geholpen. Heb gisteren 30 ml genomen en moest vanochtend toen ik wakker werd meteen naar de wc.

Ik ben het eindelijk kwijft…wat een opluchting!

Liefs van een opgeluchte Elly. :wink:

ohhhhhhhh Saaas wat een heldendaad!!! nee hoor, super dat je dat gedaan hebt!!!

Ohh dames, wat een onzeker gedoe weer, en zeker met al die stomme hormoontjes…

Bleh… en daantje wat sneu voor je schoonzusje!!! jakkes…

VAndaag is julian lekker jarig. Hebben al kadootjes gegeven. Zondag gaan we het echt vieren .Ben druk bezig met mijn bumbataart! heb er helemaal zin in. haha…

Verder gaat het goed… ben nog steeds emotioneel ook omdat ik niet zoveel merk van mijn zwangerschap, zo raar, tis allemaal zo anders… komt het omdat je er al 1 hebt? komt het door mijn vader? pfff geen idee.

maar goed, buikje gaat aardig groeien, dus dat is fijn…

Verde rniet zoveel te melden… ja, dat ik nu echt weer even aan t werk moet!! hahaha

Snoesje gefeliciteerd :slight_smile:

Sas, goed gedaan hoor meis!

Zo ben ik een keer gestopt terwijl dochterlief lag te huilen in de auto om een shetlandpony te verhinderen een groot gevaarlijk kruispunt op te rennen.

Een aantal mannen waren bezig om de losgebroken pony te vangen, maar het dier vluchtte weg.

Ik heb toen de vluchtweg versperd waardoor de pony weer terug liep richting de mannen.

wat een helden daden hier allemaal :mrgreen: :thumbup: :thumbup:

Julian gelukkige verjaardag!!! :clap: :clap: :clap:

hier niet zo veel nieuws, ben hier aardig mijn huisje aan het soppen :mrgreen:

groetjes lynn mama van senne* en :**:

Hey allemaal,

Na de negatieve test van afgelopen woensdag ( en dinsdag ) zijn donderdag de :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: op bezoek gekomen!

Op dag 38 na de curretage, voor mijn doen heel netjes gezien mijn lange cyclussen… Ik had ook al wel het gevoel dat het weer in werking was zeg maar, dat verklaarde waarschijnlijk ook mijn zere borsten.

Aan de ene kant is het een beetje dubbel, omdat we wel goed geoefend hadden, had ik stiekum de hoop dat het misschien al weer raak zou zijn, maar nu vind ik het ook wel een heel prettig idee te weten dat alles weer werkt. Nu weet ik ook een beetje beter wanneer mijn NOD ongeveer is.

We gaan vrolijk door voor de volgende ronde en :pray: heel hard voor goed nieuws!

Surprise, hoe is het met jou? Al een voorgevoel of het deze ronde raak is?

Snoesje, Wat een mooie tekst heb je onder je verhaaltje staan!

Sas, geweldig, wat een goede daad heb jij verricht!

dames, geniet allemaal lekker van het zonnetje, ik ga even lekker een ijsje eten!

Fijn weekend!

Liefs, Daantje xxx

Hey danielle M,

Hoe gaat het aan die kant?

Ik las net je topic bij zwanger zijn en dacht jeetje, waarom heb je er hier nog niets over gezegd?

Ik ga heel hard voor je :pray: dat het vrijdag toch allemaal goed is.

Je hoort genoeg positieve, maar helaas ook minder positieve verhalen.

( zoals bij mijn broer en schoonzusje )

Liefs, Daantje xxxxxx :hug:

Hoi Daantje,

Ik wilde het verhaal nog plaatsen maar het lukte niet meer (ik voelde me erg beroerd en spuugde die avond veel). Daarna was ik niet meer online geweest.

Voor de anderen dus het verhaal in het kort: Ik heb een echo gehad en het vruchtje is te klein voor de duur van de zwangerschap. De gyn zegt dat ik er rekening mee moet houden dat het geen goede zwangerschap is. Dit is echt killing. Die onzekerheid is zo moeilijk. Ik ben zwanger, ik ben misselijk en ik weet niet of ik het kindje mag houden…

Vrijdag heb ik weer een echo. Ik hou jullie op de hoogte.

He Danielle,

Ik wil je nogmaals heel veel sterkte en geluk wensen en bij deze nog een dikke :hug:

Probeer aan de ene kant positief te blijven en stel je er aan de andere kant ook op in dat het niet goed is. Anders is het verdriet misschien nog groter…

Ik denk in ieder geval aan je en :pray: voor een supergoede echo a.s. vrijdag. En ik kan me heel goed voorstellen dat dit echt killing is, was het maar vast vrijdag, toch?

Liefs, Daantje xxx

Hoi,

Gisteren zijn we naar mijn ouders gereden, ook een nachtje blijven slapen. We hebben koninginnedag bij mijn ouders gevierd, was wel gezellig. Mijn ma staat altijd op de vrijmarkt, dus samen met mijn pa naar het dorp gegaan. En 's avond steengrillen, dat was erg lekker.

Elly, fijn dat het laxeermiddel heeft geholpen. Hopelijk heb je er niet meer al te veel last van.

Snoesje, wat is een bumbataart?

Daantje, fijn dat je nu wat zekerheid hebt gekregen. Wel jammer, maar je weet nu dat alles weer werkt. Ik hoop dat je nu snel een positieve test in handen krijgt.

Danielle, lijkt me erg moeilijk om in die onzekerheid te zitten! Ik hoop dat je vrijdag met beter nieuws kan komen :hug:

Groetjes Saskia

Hey allemaal,

Ik heb vanmorgen even naar het zh gebeld over de uitslag van het HCG van afgelopen donderdag ( de dag waarop ik ook ongesteld ben geworden )

Dat was nog steeds niet lager dan 2, nl. 13.

Toen ze vlak voor mijn curretage bloed hebben geprikt hebben ze volgens mij het HCG niet gemeten, dus kunnen ze het nu ook niet vergelijken. Mijn ongi is nu zo goed als over.

Morgen dus toch de afspraak maar laten staan bij de gyn. Waarschijnlijk zal hij wel weer een echo maken en misschien moet ik opnieuw bloed laten prikken?

Gek he dat die hormonen nog zo lang in je bloed kunnen blijven!

Liefs, Daantje xxx

Ja dat doet heel wat me je die hormonen…

Ah, Danielle, wat erg en wat spannend. Ik zal zeker voor je duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :hug:

Dankje Jacqueline,

Vanmorgen dus bij de gyn geweest en de gyn vermoedt dat het HCG vanzelf daalt. Heb weer bloed laten prikken om te kijken of dat ook al zo is.

9 mei bellen ze over de uitslag. Mijn ongi is nu helemaal over, dus op voor de volgende ronde dan maar! Ik heb de gyn nog wel gevraagd of ik dan wel een eisprong heb gehad omdat er nog steeds HCG in mijn lichaam zit. Dat wist hij niet zeker, maar omdat 13 vrij laag is, zou het wel kunnen.

Uitgaande van de afgelopen “cyclus” ( 38 dagen ) zou 2 juni mijn NOD zijn. Op die dag hebben we ook het vrijgezellenfeestje van een vriendin van mij.

Als ik dan nog niet ongi ben gooi er voor de zekerheid wel even een testje tegenaan! Maar ja, 44 dagen kan bij mij ook altijd nog…

We wachten gewoon af en gaan vrolijk verder met oefenen, het komt vast allemaal goed!

De gyn zei dat we als we dat willen ook wel een chromosomenonderzoek kunnen laten doen om te kijken of die van mij en mijn man wel matchen.

Nou ik weet niet of we dat nu al moeten doen, bij Robbin is het ook in 1 keer goed gegaan.

En stel dat de uitslag dan niet goed zou zijn, wat kun je er dan mee?

Hoe is het verder met iedereen?

Groetjes, Daantje

Danielle, hoe is het nu met jou?

Mijn :thumbup: :thumbup: :thumbup: draaien overuren!

Liefs, Daantje

Daantje ik duim voor een goede test voor je meis!!! :thumbup: :pray:

Danielle hoe gaat het nu? weet je al meer? ik wens je veel sterkte toe in deze onzekere periode meis!! dikke :hug: :hug: :-

groetjes lynn mama van senne
en :**:

Hoi meiden…

sorry ik heb nog niet alles bijgelezen. Op zich gaat het wel hier maar de onzekerheid vindt ik erg zwaar. Het ene moment ben ik ervan overtuigd dat het goed komt en het andere moment kan ik me niet voorstellen dat het goedkomt… ups en downs… pffff. Morgen 10:40 echo. Hopelijk weet ik dan meer maar misschien is het nog onduidelijk en duurt het weer een week.

Ik probeer morgen gelijk iets te posten, maar ik weet niet of dat gelijk lukt.

XX Danielle

Danielle, we :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je!

Probeer een beetje te slapen en heeel veel geluk morgen!

Ik kijk 's middags gelijk of je al goed nieuws hebt!

Liefs, Daantje :hug:

Bedankt!

Hoi,

Woensdag ben ik met mijn schoonma gaan shoppen. Heb ik een heel leuk babysetje gekocht voor 50% korting. Het is wel winterkleding (broek + shirt + vest) maar het is maat 62 en dan is het wel winter bij ons. Ook nog wat andere dingen gehaald, zoals een magnetronsterilisator, sokjes, petjes en een pyjama.

Donderdag ben ik met mijn ma gaan shoppen. Eerst naar de markt, daar zagen we een ajax-pyjama maat 62 hangen, mijn vriend is ajax-liefhebber. En in de stad nog wat zwangerschapkleding gekocht (2 broeken, 1 t-shirt, 2 tunieken, 1 rok en 4 buikbanden) en een trappelzak en een badcape.

De stapel babyspullen in onze slaapkamer wordt nu wel heel erg groot :smiley:

Daantje, ik hoop dat je hcg nog verder gedaald is en het dan de komende maand weer gaat stijgen!

Lynn, zo te zien komen je vruchtbare dagen weer eraan? Veel succes!

Danielle, ik hoop dat je straks een positief berichtje achterlaat!

Groetjes Saskia

P.S. Wie nieuwsgierig is, ik heb een buikfoto geplaats op het showforum.

He Sas, leuk is dat he shoppen voor de kleine?

Volgens mij weet ik nu helemaal zeker wat jullie krijgen, ik had al zo’n vermoeden… :wink: Of had je het al verteld hier en heb ik het gemist?

Ik hoop ook dat ze woensdag zeggen dat het HCG goed gedaald is en dat we begin jullie weer heel erg blij mogen zijn!

Danielle, hoe is het gegaan vandaag? Ik hoop dat het duimen :thumbup: geholpen heeft!

Liefs, Daantje xxx

p.s. Dames, allemaal een heel fijn weekend!

Hoi meiden,

Geen goed nieuws. Het vruchtje leeft niet (meer). De beginnende hartactiviteit is niet doorgezet. Het vruchtje is ook niet of nauwelijks gegroeid. Het is dus fout.

Dinsdag krijg ik een curretage. Ik spreek jullie later weer.

xxx