Meiden wat dachten jullie van een mooi nieuw fris deeltje.
op naar een nieuw deeltje met hopelijk meer gelukkkkk!!!
want de ongi is hier komen opdagen :dance: :dance:
nu weet ik tenminste dat mijn lichaam zich op orde stelt, en op naar een nieuwe ronde met hopelijk wat meer geluk!!!
dames die nog niet zwanger zijn ik duim ook voor jullie hoor!!!
groetjes lynn mama van senne* en :**:
Hoi,
Het is even geleden, maar we hebben het erg druk gehad. Op 30 maart moeten we de sleutel van de huurwoning van mijn vriend inleveren, dus we zijn druk bezig met inpakken. En mijn flat is eindelijk verkocht, daar willen de kopers per 15 april in. En dan zijn we natuurlijk in ons nieuw huisje nog druk bezig met de laatste loodjes, voornamelijk de afwerking.
Gisteren ben ik een dagje naar mijn ouders gegaan. 's Ochtends naar de markt, daarna lunchen en 's middags naar de stad. En na het avondeten ben ik weer naar huis gereden. Ik heb wat dingetjes gekocht en heb ook het een en ander gekregen. Ik heb 2 zwangerschapsbroeken en 2 zwangerschapsbh’s voor mezelf en voor de kleine 6 rompertjes, 2 pakjes en 1 jasje.
Danielle, gefeliciteerd met je optie op de woning! Wanneer is de oplevering ongeveer?
En mijn uitgerekende datum was naar 29 september verzet, ik weet niet of je dit kan aanpassen als je weer een nieuwe tabel plaats?
Lynn, ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent!
Fioon, fijn dat je een goede echo hebt gehad! En die paar dagen maakt niet zoveel uit, ik was ook 5 dagen minder ver als ik dacht.
Daantje, gelukkig is alles wel meegevallen! Ik denk ook dat het beter is om deze week nog even niet te werken, zowel emotioneel als lichamelijk moet je toch even herstellen.
Die foliumzuur, moet je die nu al gaan slikken of pas als je weer een positieve test in handen hebt?
Limburg, balen dat je zo misselijk bent, helpen die pilletjes een beetje?
Met mij gaat het wel goed, ik ben alleen heel erg moe. Nu heb ik vorige week 64 uur gewerkt, dat is niet echt prettig meer. Dit heb ik ook aangegeven bij mijn leidinggevende en ze zal er voortaan rekening mee houden in het rooster.
Ik heb eergisteren een emo-dag gehad, ik kon echt om alles janken. Had ik overdag een aanhanger geregeld voor te verhuizen, bleek dit niet nodig te zijn. Hup, een huilbui. En 's avonds kwam ik er ineens achter dat ik boodschappen moest doen, maar de winkels waren al gesloten. Hup, weer een huilbui. Nu kan ik er wel om lachen, maar die dag kon ik echt niks verdragen :shock:
Groetjes Saskia
Lynnty, Hopelijk krijg je wat mee rinzicht in je cyclus nu je weer ongi bent.
Sassie, succes met alle inpak en verhuisperikelen.
Ik heb (zo goed als) een ander huis gekocht. Ik zit in gedachten ook alweer in te pakken. Maar dat heeft geen nut want ze moeten nog met de bouw beginnen… haha.
Nou onze klusweek zit erop… ik ben beniuwd. Ik had gisteren en eergisteren een zeurende buikpijn. Zou eisprong pijn kunnen zijn he!
danielle ik duim voor je meid!!! :thumbup: :thumbup:
hee meiden…
lynnty, wel goed dat je weerongi bent geworden. idd je lichaam komt weer op orde. Enne gelijk beginnen met foliumzuur hoor!
sas lekker druk met je verhuizing… doe je wel rustig aan!
hier alles goed. Ik heb ook dinsdag de 10 weken echo gehad en gelukkig alles goed en heeft even gezwaaid.
Verder heeft julian de waterpokken, ook gezellig, maar is nog geen krentebol. Heeft er nog niet zoveel last van… eigenlijk niet… fieuw…
ik ben nog wel moe, maar red het nooit om voor 11 uur half 12 in bed te liggen, grrr…
morgen lekker sjoppen in amsterdam voor positiekleding. Samen met een meisje van mijn koor. Die is precies een week korter zwanger dan ik. En daarna lekker uit eten…
succes allemaal!!
ha sassie, ben ik volop mee bezig :mrgreen: (foliumzuur)
Ik ook aan de folimzuur hoor… maar dat slik ik al 2 jaar… (ivm trombose)…
Wat ik wel irritant vind is dat ik vorig jaar een paar doosjes kocht en dat die verkoper gelijk wat babyfolders gaf en succes zei!!! Belachelijk. Foliumzuur wordt ook door mensen geslikt die niet zwanger willen worden. Maar het staat ook op het doosje dat het daarvoor is. Vind ik wel jammer.
He meiden!
Hoe gaat het met iedereen?
Hier weer wat redelijk… Ben uitgerekend in mijn klusweek behoorlijk geveld geweest door de griep.
Heb de afgelopen dagen niks anders gedaan dan slapen, slapen en slapen.
Vandaag is echt de eerste dag dat ik me weer wat beter voel, maar ben er nog lang niet. Daarom heb ik niks kunnen posten afgelopen week.
Heb vorig weekend en afgelopen maandag nog wel kunnen klussen, maar weet bij god niet of het op tijd is geweest.
Dus ga er maar vanuit dat het deze maand niet is gelukt… Nou ja op naar de volgende ronde als het niet is gelukt.
Leuk Danielle dat je een nieuw deel hebt geopend!
Ik hoop dat jij meer geluk hebt deze ronde en dat je klusweek gauw een positief reslutaat geeft!
Hoop echt voor je dat het deze maand is gelukt.
Ik :thumbup: voor je!
Snoesje, fijn dat je echo afgelopen week weer goed was!
Geweldig! Je hebt natuurlijk ook terug gezwaaid he…
En Fioon ook gefeliciteerd met je goede echo! Lijkt me heel speciaal dat je je kindje voor het eerst ziet!
Sassie, goed op jezelf passen he meissie en laat je niet ondersneeuwen op het werk. Zoveel uren werken is voor iemand die niet zwanger is al behoorlijk ongezond, laat staan voor iemand die zwanger is!
Voor jezelf opkomen, want op het werk doen ze het vaak niet.
He Lyn, toch goed dat je ongi bent geworden.
Dat betekend idd dat je lichaam alles weer heeft opgepakt.
Veel succes met klussen in deze ronde he meissie en hoop voor je dat je gauw weer een positieve test in handen hebt!!!
Daantje, Las dat je curretage goed is verlopen.
Dat is goed op te horen en fijn dat je moeder bij je was.
Doe het lekker rustig aan, je moet het nog wel een plekje kunnen geven.
Ik hoop dat jij ook gauw weer een positieve test in handen hebt hoor!
Gun het je echt na zo’n nare gebeurtenis!
Zo dat was weer een hele lijst afwerken…
Dat krijg je ervan als je een paar dagen mist…
He iedereen nog een fijne dag verder!
Liefs Elly.
Dankje Elly,
Ik hoop dat ik idd weer heel gauw een positieve test in handen heb en dat het dit keer dan ook echt helemaal goed gaat!
Maar dat hoop ik natuurlijk voor iedereen hier…
Donderdag ga ik voor het eerst weer an het werk na de curretage ( zal wel wennen zijn ), dan hebben mijn broer en schoonzus hun eerste echo, spannend!
Heel hard dat bij hun wel alles goed gaat…
Afgelopen vrijdag hebben we mijn tante’s crematie gehad, heel emotioneel, voor mij voelde het een beetje als een dubbel afscheid, van mijn tante en van Brusje. Gek he?
Als het bloeden hier afgelopen is gaan we weer gezellig aan de klus, geen idee wat mijn cyclus doet, ( heb altijd al een lange, onregelmatige cyclus gehad ) maar wil er ook weer niet al te veel mee bezig zijn… We zien wel wat de toekomst voor ons in petto heeft! Ik hoop natuurlijk dat het allemaal goede en mooie dingen zijn…
Met foliumzuur ben ik al begonnen voor mijn vorige zwangerschap en ben eigenlijk niet gestopt ( alleen 3 dagen na het slechte nieuws ) Heb nu van de gyn 5,0 mg voorgeschreven gekregen.
Danielle, hoezo moest jij, vanwege je trombose foliumzuur slikken dan?
Daar hebben ze mij nooit iets over gezegd.
Maar ik ga nog even bij mijn mannetje zitten, dames tot morgen!
Heel veel liefs, Daantje xxx
Elly, bedankt ik hoop het ook.
Daantje, nog veel succes met alles.
Daantje, mijn homocysteine (ikw et niet of ik het goed schrijf) is te hoog en mensen die trombose krijgen hebben dit ook verhoogd. Nu zou het kunnen als ik dat dus meer in toom kan houden dat de kans op trombose kleiner is of er niet is. Dus ik slik het op doktersadvies onder het mom van: baat het niet dan schaadt het niet. Het is dus niet echt een tegen-medicijn, maar het zou als ik op het randje van wel/geen trombose zit de doorslag naar geen kan geven.
Joehoe… waar is iedereen?? Ik vindt het zo stil hier…
He Danielle, ik ben er wel hoor…
Ik hoop dat alle niet-zwangeren z.s.m. op het andere lijstje komen te staan en daar ook blijven!
Met mij gaat het wel aardig goe, het mooie weer vrolijkt me weer een beetje op.Lekker met Robbin naar buiten, zalig…
Ik dacht dat het bloeden niet zo veel voorstelde, maar het lijkt nu net of ik gewoon ongesteld ben. De eerste 4 dagen was het echt superweinig en heel lichtbruin, vanaf vrijdag is het weer veel meer geworden. Als ik niet beter zou weten zou ik haast denken dat ik mijn onge er direct achteraan heb gekregen. Maar dat kan vast niet. Iemand daar ervaring mee?
Ik ga even GTST kijken, kom zo nog wel even terug om te zien of er al weer iemand gepost heeft.
Danielle, hoef jij niet te spuiten ( tegen trombose )als je zwanger bent?
Liefs, Daantje
hallo dames,
ja hoor ik ben er ook nog :mrgreen:, daantje die bloedingen hielden een dag of vier aan bij me, denk wel dat dit ook zo zal zijn van jou, wel mag je het niet als je ongi zien, het is een beetje zoals je lichaam de opruiming nog doet zal ik zeggen. wel heb ik nog maar van vorige week mijn eerste ongi na de curretage, dus hoef je je ook geen zorgen te maken hierover want ik zie dat je net als ons ook al de klusperiode verder zet, wel zit je dan met de vraag van hoe het beneden zit, van mij was dit toch zo, door het feit dat ik nu zwanger was of niet, blijkt niet dus, maar was langs de andere kant wel tevree met mijn ongi :mrgreen: :shock: voor een keer dan :mrgreen:
En heb nog zo’n nieuws he, … ben net terug van de gyn. voor een controle, en we hebben groen licht gekregen voor een klusperiode want alles is supergoed genezen!!! :dance: :dance: :dance: ook hebben ze weefsel onderzoek gedaan van het vruchtje en het had geen afwijkingen, oef brusje heeft nu ondertussen ook een plaatsje gekregen in mijn hartje bij senne*, en nu start een nieuwe periode met hopelijk eindelijk es wat meer geluk!
we zien het helemaal zitten :mrgreen:
dames geniet nog van de laatste warmte buiten, want hier is het nog steeds zalig op het balkon :mrgreen: krijg al terug barbeque zin :mrgreen:
Ja BBQ daar heb ik ook wel zin in…
Ik meld me hier ook eventjes.
Hoi,
We hebben het erg druk, want we zijn nog steeds bezig met ons nieuw huisje af te maken en het huurhuisje leeg te ruimen. Vrijdag moeten we de sleutel inleveren, dus de komende dagen gaan we nog een paar keer op en neer rijden.
Met mij gaat het verder wel redelijk. Ik merk dat ik na werkdagen wat last van mij buik heb en dat ik echt aan 8 a 10 uurtjes slaap moet komen wil ik de dag een beetje normaal doorkomen. Ik begin ook al een aardige buik te krijgen, die zwangerschapsbroeken zijn echt nodig, dus ik voel me meer en meer zwanger.
Snoesje, ik weet dat ik het rustig aan moe doen, alleen komt dat nu even niet zo uit, haha. Op werk let ik wel goed op dat ik niet te zwaar til en regelmatig rust neem, maar gelukkig houden de meeste collega’s wel rekening met me.
Elly, balen dat je ziek bent geweest, helemaal balen dat het in je klusweek is.
En op de afdeling zijn er nu 3 vrouwen zwanger, haha, ik vind dat wel erg grappig. De leiding is altijd bang geweest dat er een babyboom ging komen en nu dus 3 tegelijk. Ik ben 14 weken en mijn andere collega’s zijn 17 en 6 weken, dus er is een periode dat we allemaal met verlof zijn.
Daantje, nog heel veel sterkte met alles!
Lynn, fijn dat je groen licht hebt gekregen! Ik hoop dat je snel zwanger bent.
Groetjes Saskia
HOI ALLEMAAL…IK MELD ME OOK WEER …T IS EVENN GELEDEN…
MIJN OPA LIGT ERG SLECHT…HIJ HEEFT KANKER DOOR ZIJN HELE LIJF EN T IS NOG MAAR NET ONTDEKT, ZE WETEN NIET HOELANG OPA ER NOG ZAL ZIJN…
OOK LOOPT T OP MIJN WERK NIET HELEMAAL JOVEL…
IK HAD ME VOORGENOMEN OM TOCH DEZE MAAND ERVOOR TE GAAN (KLUSSEN) WE WILDE OM DE DAG PROBEREN…MAAR TOT NU TOE IS T ME 4X GELUKT…WE ZIEN WEL . IK MOET ROND PASSEN WEER ONGI WORDEN…
IK ZAG OOK DAT ER AL EEN HOOP MEIDEN ZWANGER ZIJN!! GEFELICITEERD!!!
Shir, veel sterkt emet je opa. Jeetje wat naar. Dikke knuffel van mij
X Danielle
:hug: :hug: :hug: :inlove:
shir, sterkte met je opa meis!!!
Sas, hier ook zo’n bezige bij… erg hoor. Kan maar geen rust vinden!! aaarghhh…
Verder voel ik mij goed, nergens last van. Vind ik ook wel weer eng. Maar goed, ik vertrouw er maar op dat het goed blijft gaan…
Heb best wel even emotioneel gezien wat rotdagen achter de rug. Was best van slag. Had foto’s ingeleverd bij een vrouwtje van mijn koor. Die kon boodschappen doorkrijgen van overledenen… zo ook dus van mijn papa…
Ze kreeg heel veel goeds van m door. Ze kreeg wel mee dat hij een soort gevoel van weemoed had, dat hij toch ook nog graag deel had uitgemaakt van zijn gezin en dat hij het jammer vind dat zijn leven al zo had moeten eindigen, maar op zich was hij niet ongelukkig hoor.
Maar dat deed me zoveel om te horen… en nog. Heb er twee dagen koppijn van gehad van t vele janken.
Pfff misschien ook hormonen. Ben op zich blij dat ik weet dat het niet geheel afgelopen is. Ik mag nog vragen aan m stellen als ik wil. Wil dan wel echt gericht vragen gaan bedenken hoor, waar hij alleen antwoord op weet… dan weet ik een beetje dat het waar is…
Lynn fijn dat je wel weer een beetje op gang komt met je cyclus!!
succes weer allemaal meiden!!! ook met jullie werk en privé!!!