DecembersTOPPERS 2006 deel 3

Hoi meiden, hoe is het hier…

Hier is het spannend want morgen is mijn NOD… tot nu toe heb ik meer het gevoel richting zwangerschap dan richting de duivels. Maar het kan nog alle kanten op… Ik wordt altijd in de avond ongesteld dus eerder dan dinsdagochtend doe ik geen test als er morgenavond niets gebeurd. Nu kan m’n cyclus ook nog 2 dagen langer zijn dus het is niet 100% zeker dat morgen m’n NOD is… ach we zien wel.

Oei, spannend Danielle…

Ik ga heel hard voor je duimen :pray: en kom regelmatig even kijken of er al nieuws is.

Heb je last van klachtjes of is het gewoon een gevoel?

Vanaf zaterdag is het bloeden helemaal gestopt, dus we kunnen hier ook weer aan de slag.

Ik ben erg benieuwd hoe mijn lichaam verder gaat naar de curretage en wanneer ik mijn eerste eisprong weer heb.

We gaan niet wachten op mijn ongi, maar laten ons gewoon verrassen!

Duimen jullie heel hard mee dat we snel weer zwanger mogen zijn ( net als iedereen hier ) en dat dan alles goed gaat?

Geniet allemaal nog even van de zondag en van het mooie weer, zalig…

Liefs, Daantje

Daantje ik duim voor je… en voor alle anderen… is volgens mij wel nodig als ik zo alle verhalen lees. Iedereen sterkte met alles.

Daantje, ik heb wel wat sympromen maar vindt het toch lastig. Misschien zit m’n lichaam me wel te foppen. Tja zeker weten doe je het toch niet.

breekt in:

Danielle, ik duim voor geen duivels de komende maanden :smiley:

breekt uit.

He Danielle, weet je al meer?

1 dag overtijd… spannend!

Heb je al getest?

Liefs, Daantje xxx

Ja ik weet meer, ik heb 2 x een posi test gehad vandaag. Hele vage streepjes nog… ik kan het nog niet geloven… poehe… zou het echt… :dance: :dance: maar in de bijsluiter staat: streep is zwanger hoe dun of hoe licht hij ook is… :mrgreen: :mrgreen:

waar is iedereen nu ik iets leuks te melden heb??

He meiden!

Hier weer eens een bericht van mij!

Ben weer helemaal opgenapt van de griep…gelukkig… :smiley:

En toen had ik het megadruk op het werk…veel overwerken om mijn werk in te halen…en last but not least…hield onze pc ermee op…grrrrr.

Hij doet het nu gelukkig weer dankzij mijn handige mannetje.

Dus kon niet eerder wat posten.

Maar ben back!!! :mrgreen:

Oh Danielle, wat spannend meid!

Ja streep is streep, denk ook dat je zwanger bent hoor!

Dus alvast een voorzichtige proficiat!

Als je echt flink positief test, moet je het wel ff laten weten hoor!

Even een tip die ik laatst op een ander forum had gelezen: Als je test moet je het staafje van de zwangerschapstest even door de urine roeren.

Zo komt ie meer HCG tegen en geeft ie eerder een vette positieve test.

Probeer het eens uit, zou ik zeggen.

Ik hou je posts in de gaten hoor meid!

Ben wel wat laat met m’n bericht Shir, maar wens je veel sterkte met je opa!

Ik hoop dat je opa niet al te veel pijn heeft en vredig heen kan gaan.

Daantje, wat fijn dat je je weer goed voelt!

Nu kan het klussen idd weer beginnen.

Ik wens je veel succes met klussen en hoop dat je gauw weer zwanger bent!

Hier nu op de 27 dagen, de vorige cyclus was 27 dagen.

Ik heb al 2 dagen steeds wat ongi-krampen, dus ben bang dat ik toch weer ongi wordt deze maand.

Ik heb nog geen rode :twisted: gezien, mar het zal wel komen denk ik.

Ik had toch al niet zo’n grote hoop deze maand ivm de griep in mijn klusweek.

Ach, ik zie het wel, hou jullie op de hoogte hoor!

He, iedereen nog een hele fijne avond.

Liefs Elly.

Hoi,

Afgelopen weekend een familieweekend gehad, dus geen tijd gehad om op internet te gaan. Het was vanuit de familie van mijn vriend, ongeveer 40 ooms/tantes en nichtjes/neefjes. Vrijdagavond zijn we gaan rijden en hebben we gewoon wat gekletst met iedereen. Zaterdagmorgen allemaal wakker worden en relaxen, zaterdagmiddag gezellig bowlen en 's avonds een spelavond en wat kaarten. Zondag was er volleybal, maar daar heb ik niet aan meegedaan, en na de lunch zijn we weer naar huis gegaan. Erg gezellig weekend!

Donderdagavond hebben we trouwens een pretecho gehad, was helemaal geweldig! Eerst lag ons kindje te slapen, maar toen ik wat op mijn buik duwde en moest lachen, werd het ineens wakker. Het heeft met de beentjes en armpjes bewogen, op een andere zij gaan liggen en naar water gehapt, erg leuk om te zien. We weten trouwens ook wat het gaat worden, maar dat houden we voorlopig nog even geheim voor iedereen, behalve de opa’s en oma’s. Echt een schatje ons kindje! :inlove:

Shir, heel veel sterkte met je opa! :kaars:

Snoesje, volgende week zou je een hartje kunnen horen met de doptone, dan heb je weer een bevestiging en vind je het hopelijk minder eng om zo weinig klachten te hebben. Niet iedere zwanger is hetzelfde, iedereen heeft weer andere klachten en in mindere of meerdere mate.

Daantje, ik hoop dat je snel weer zwanger bent!

Danielle, hoe licht de test ook is, hij reageerd alleen op hcg-hormoon, dus volgens mij ben je gewoon zwanger. Gefeliciteerd!

Elly, jij veel succes de komende dagen! Ik zou pas gaan testen na de 31 dagen, hopelijk blijven de duivels weg!

Groetjes Saskia

@Danielle_M wrote:

Heb de hele dag aan je gedacht :-* . Wat leuk Babbels een zoon en jij een positieve test! Word je novembermama? Nog net?

Joehoe… :dance: Danielle, zwanger!!

Super de super. Van harte gefeliciteerd, was je voorgevoel toch juist…

Een streepje is een streepje hoor, dus geniet er maar lekker van!

Liefs, Daantje xxx

Elly, je weet het maar nooit, ik ga toch heel hard voor je duimen hoor :pray:

De :twisted: zijn er nog niet?

Saskia, super zeg!

Konden ze nu al zien wat het wordt?

Ik denk dat je een … krijgt! :smiley:

Morgen post ik langer hoor, nu even douchen met mij man! :-*

Liefs, Daantje xxxxx

p.s. Allemaal heel hard duimen dat we hier ook snel weer positief testen…

hoi hoi

danielle…wauw super hoor!!! gefeliciteerd meid!!!

en steep is streep… ben je dan rond 5 dec uitgeteld?

elly…spannend toch voor je hoor…zolang er geen rode duivel is blijft t spannend!

saskia…zo 40 man!!! gezellig joh@!!! en wat leuk een pretecho…kijk je zeker dagelijks naar nu? wil je weten wat t word?

hier niet zoveel nieuws…met opa is t nog t zelfde…heb gisteren wel weer rijles genomen nadat ik 6 jaar niet gereden heb!!! t was best spannend…nog 2 lesjes denk ik en dan hoop ik weer alleen te kunnen rijden van t weekend mijn nod…zitt nu op dag 33 ben uitgegaan van 38 dagen…

Hallo meiden!

He Danielle, heb je vandaag weer getest?

Hoop voor je dat ie super-positief was!!!

Laat het ons gauw weten, want we zijn nieuwsgierig hahahaha…

Sassie, wat fijn om te horen dat de familiedag leuk was en jeetje al een pretecho gehad… Kan me goed voorstellen dat het heel speciaal was.

Maar je weet wel snel wat het wordt hoor? Dat kunnen ze vaak vanaf 20 weken pas zien? Dan heb je echt mazzel…

Hier nu op 28 dagen en nog steeds geen rode :twisted:

Heb vandaag ook weer ongi-krampen, maar minder dan gisteren.

Ga er nog altijd vanuit dat ik ongi word…maar we zullen het moeten afwachten.

Sassie…Ik ben vorig jaar augustus al gestopt met de pil en heb daarna cyclussen van 29-32-30-29-34-31-27 gehad.

We hebben van september tot december gerubberd…en vanaf januari zijn we echt bezig om zwanger te worden.

Als mijn ongi uitblijft, ga ik pas volgende week dinsdag testen. Dan zit ik op 34 dagen en dat is mijn langste cyclus.

Als ik nu zwanger ben, ben ik het volgende week ook nog wel… :lol:

Het is gewoon een stuk zelfbescherming en het scheelt een hoop dure en misschien onnodige testen… :lol:

Maar meiden, hou jullie op de hoogte hoor!

Liefs Elly.

@Danielle_M wrote:

Ja ik weet meer, ik heb 2 x een posi test gehad vandaag. Hele vage streepjes nog… ik kan het nog niet geloven… poehe… zou het echt… :dance: :dance: maar in de bijsluiter staat: streep is zwanger hoe dun of hoe licht hij ook is… :mrgreen: :mrgreen:

Hartelijk Gefeliciteerd meid!!!

Geniet er maar lekekr van :slight_smile:

@Wawa wrote:

@Danielle_M wrote:

Heb de hele dag aan je gedacht :-* . Wat leuk Babbels een zoon en jij een positieve test! Word je novembermama? Nog net?

Nee december… :mrgreen:

Bedankt voor alle felicitaties… Vandaag weer getest en binnen 1 minuut een streep… jihaaaaa.

Ik heb natuurlijk een onregelmatige cyclus maar ik heb 5 maart als laatste menstruatie en dan 28 dagen ingevuld en dan kwam er 10 december uit. Maar dat kan dus ook 2 dagen verschillen. Het is maar een gemiddelde.

December mama dus…

hoi hoi

kind zit op school duss mamma heeft even ttijd voor drzelf…

vandaag zit ik op dag 36…we wachten gewoon ff af

danielle…meid kun je t la beseffen? een misschien doe ik met je mee als dec mamma hihi

elly…t blijft spannend voor je! en idd zou ik pas testen na je langste dag…als ik zatrdag niet ongi word dan test ik ook dinsdag pas…dan zou ik utkomen op dag 41… :shock:

Gefeliciteerd Danielle :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Hartstikke goed zeg!!!

Elly ook spannend :thumbup:

Sterkte met je opa Shir :hug:

Ja ik begin er nu een beetje aan te wennen. Het voelt wel goed allemaal.