DecembersTOPPERS 2006 deel 3

ja meis laat het ons inderdaad hopen op een wonder ditmaal!! zodat we mss beide een wondertje vast krijgen binnen hier en een maand of negen!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

ik duim ook voor jou meid!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

slaap lekker, groetjes lynn mama van senne* en :**:

@daantje_77 wrote:

Wel jammer hoor dat nu bijna iedereen hier zwanger is, er haast niet meer gepost wordt!

Groetjes, Daantje

Nou weet je… ik wilde wel posten maar vindt het omdat ik zwanger ben ook wel moeilijk voor degene die het nog niet zijn. Ik dacht : tja kom ik hier vertellen dat ik misselijk ben. Ik zag ook dat niemand schreef heel de week. Stom he… ik wilde eigenlijk wel wat plaatsen.

Meiden ik duim voor jullie allemaal hoor!

Daantje, wat sneu voor je schoonzusje. Dat zijn wel veel MK’s in de familie zeg. Jeetje houdt het dan nooit op… ik duim voor je.

Danielle, ik vind het juist helemaal niet erg om te lezen over alle zwangere kwaaltjes… Ik denk dan gewoon, ach over een tijdje hebben wij vast hetzelfde!

Positief denken is mijn motto en stiekun heb ik heel veel hoop dat ik nu misschien weer heel pril zwanger ben, maar wil me er ook niet al te veel op richten. Dan valt het misschien alleen maar tegen, toch?

Ik zit nu op dag 32 vanaf de curretage, we wachten geduldig ( niet ! ) af…

2 mei weet ik meer!

Ik houd jullie op de hoogte, liefs Daantje

P.S. Fijn weekend allemaal!

Lynnty, we gaan er gewoon voor! Allebei zwanger deze ronde, goed?

Heel hard :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: dan maar…

Hoi,

Volgens mij had ik een tijdje terug verteld dat ik een gesprek heb gehad op werk over een vast rooster na mijn bevallingsverlof?

Afgelopen dinsdag had mijn teamleidster een gesprek met het waarnemend hoofd en zou ik daarna horen wat de mogelijkheden waren. Nu heb ik dinsdag weer een gesprek, ik ben benieuwd!

Vanmiddag ga ik met mijn schoonmoeder naar de Prenatal, want daar zijn de ‘mama mazzeldagen’ en krijg je 20% korting. Nu gaan we een kinderwagen uitkiezen en misschien nog wat andere dingetjes.

Daantje, heb je regelmatig zwangerschapstesten gedaan na de curretage of nu pas weer? Ik hoop voor je dat je weer zwanger bent! Spannend hoor, nog even 2 weken wachten.

Lynn, ook voor jou erg spannend! Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt.

Groetjes Saskia

hallo dames,

hier is het nog steeds ongeduldig wel!! wachten hoor, dus hopelijk met een positief resultaat deze keer :mrgreen: we zien wel zeker.

ook duim ik voor jou hoor daantje :thumbup: :thumbup: :thumbup: dat we mss samen een dikke buik krijgen :mrgreen: :mrgreen: :pray: :pray: :pray:

groetjes lynn mama van senne* en :**:

Ik duim met je mee, lynnty! :pray: Wanneer ga je testen?

Sas, ik heb na de curretage een aantal testen gedaan omdat ik wilde weten wanneer de hormonen uit mijn bloed waren. Ik wilde namelijk niet wachten op mijn ongi en er gelijk weer voor gaan. Dat voelde goed voor ons.

De testen bleven positief, maar werden wel minder duidelijk. Ik hield wel steeds last van kwaaltjes en nu heb ik de laatste week veel last van mijn borsten. Ik heb mijn eisprong dacht ik gevoeld rond 11 april. Ik zit nu op dag 33. Al mijn cyclussen waren altijd 33 of meer.

Woensdag heb ik weer getest en die was nog steeds positief, voor mijn idee duidelijker dan die van zaterdag 14 april.

Nou ja we moeten maar afwachten en heel hard duimen…

Ik zou wel heel teleurgesteld zijn als het toch niet zo zou zijn, dus moet me er ook niet teveel op verheugen dat het raak zou kunnen zijn toch?

Winkel ze bij Prenatal!

Liefs, Daantje

hallo daantje,

ik had dat ook gedaan na mijn curretage met dat testen, en na een week en half was alles verdwenen uit mijn bloed. Zijn we er gelijk ook weer voor gegaan maar was niks, ik had toen een cyclus gehad van 44 dagen nog wel, en nu weet ik niet welke cyclus ik heb, ik ga uit van ong. 36 dagen, dus ik denk dat wij op hetzelfde lijntje zitten als we samen zwanger zouden zijn :mrgreen:, als het mag tenminste want ik begin wat ongeduldig te worden hier, normaal zal ik maandag nog een testje wagen, dus als de :evil: er nog niet zijn tegen dan, :pray: :pray: :pray: niet!

duimen is de boodschap :mrgreen: :pray: :pray: :pray:

Lynnty, ik duim heel hard voor je :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: en natuurlijk ook voor mezelf en voor alle niet-zwangeren met een kindjeswens!

Ik hoop dat je maandag een mooie positieve test in handen hebt, ik heb er bij jou wel een goed gevoel over hoor! En wil natuurlijk heel graag samen met jou op het lijstje.

Misschien doe ik eind volgende week nog wel een testje! ( kan het niet laten )

Maar nu moet ik echt gaan slapen, ben zoooooo moe…

Liefs, Daantje xxxxx

wel daantje, ik denk dat de duivels er zijn, tis nu al van donderdag dat ik wat bruin had, en nu is de doorbraak maar het blijft allemaal bruin en dat vindt ik raar, weet het even niet meer, maar voel me weer teleurgesteld nu :frowning: op naar een nieuwe ronde zeker.

Lynnty wat jammer als het echt zo is… :frowning:

He Lynnty,

Wat ontzettend balen voor jullie zeg, ik heb zoooo hard geduimd… :pray:

Maar misschien is het niet je ongi en is het toch bruinverlies van je innesteling?

Als het niet doorzet zou ik er over een paar dagen toch weer een testje op wagen…

Ik ben ook heel benieuwd of de :twisted: :twisted: :twisted: hier lekker wegblijven of dat ze toch nog langskomen…

Heel hard :pray: dat ik 2 mei een bewoonde baarmoeder te zien krijg!

Zal zo nog even wat testen op internet bestellen, eens kijken of de test nog positief is en of de streep gelijk duidelijker is dan.

Heb vandaag minder last van mijn…

Liefs, Daantje

wel hier dus nog niet op het lijstje dus pfff krijg het ervan hoor, maar goed we zien wel zeker, daantje hoe zit het nu met je??? al een testje gewaagd?? ben wel benieuwd hoor. ik duim voor je hoor!!! :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

He Lynnty, balen zeg, maar ik weet zeker dat het niet lang meer duurt…

Hier nog geen :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: , maar het kan natuurlijk ook wel wat langer duren allemaal door de curretage…

We wachten af en blijven heel hard :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Mocht het niet zo zijn, ga ik samen met jou voor de volgende ronde hoor!

Ik heb testen besteld en was van plan een testje te wagen als ik ze binnen heb. Woensdagmorgen of donderdagmorgen dan. Ik houd jullie op de hoogte hoor!

Dikke knuffel van mij, liefs, Daantje xxxxx

Daantje spannend!

Hey allemaal,

Vanmiddag de testen binnen gekregen en kon het natuurlijk niet laten: negatief :cry:

Aan de ene kant wel weer goed dat ik zeker weet dat als ik vanaf nu positief test, ik dan weet dat ik weer opnieuw zwanger ben…

Het zou ook wel heel bijzonder en snel zijn als ik nu direct zwanger zou zijn na de curretage, terwijl ik nog niet eens weet of alles weer op gang is gekomen, toch?

Ik heb nog wel steeds last van mijn … en wat meer afscheiding, maar ik kan natuurlijk ook tegen mijn ongi aanhikken.

Donderdag laat ik in het zh bloed prikken op HCG en 2 mei dan de ewcho bij de gyn. Dan heb ik gewoon 100 % zekerheid op dat moment.

Ik heb wel bedacht dat ik er toch minder mee bezig moet zijn en me maar gewoon moet laten verrassen. Dus na mijn eerste ongi na de curretage, ga ik pas weer testen als ik op dag 44 zit of ik moet me zo overduidelijk zwanger voelen!

Stom is dat he, ik wil er helemaal niet zo mee bezig zijn, maar het gebeurd me toch…

Dames, ik spreek jullie van de week wel weer, ga nu even naar beneden…

Liefs, Daantje

P.s. Lynnty, is je ongi goed doorgezet?

@daantje_77 wrote:

Stom is dat he, ik wil er helemaal niet zo mee bezig zijn, maar het gebeurd me toch…

Nee hoor helemaal niet stom.
Ik ken het ;)

Dinnetje zei tegen mij al, weet je juist omdat je ook nog bezig bent met allerlei andere dingen en je het wel ziet, zal het bij jou wel snel gaan.
inmiddels zijn we een tijdje verder en is zij na een MK weer zwanger en ik niet. Tja, je weet nooit hoe het gaat lopen...

daantje meis, wat jammer :frowning: dikke :hug:

op naar een nieuwe ronde, wel voor jullie want hier wordt de kinderwens wat uitgesteld nu, ik heb nieuw werk gevonden en binnenkort zit er mss een verhuis in ook , dus nu even wat onze kinderwens opzij gelegd. ik hoop voor jullie dat het snel raak is, en fixeer jullie er wat minder op, wat eigenlijk enoooorm moeilijk is, dat weet ik, want ben zelf zo’n droepie.

ik duim verder voor jullie dames!!! jullie zijn kanjers!!! :thumbup: :thumbup: :hug:

He meiden!

Hier weer even een berichtje van mij!

Lyn, wat jammer dat je ongi bent geworden meid!

Ik wens je veel succes toe in de volgende ronde!

Daantje, jammer dat de test negatief was.

Maar 2 mei moet je naar de gyn he…hoop echt voor je dat hij dan wat in je buik ziet! :lol:

Hier alles goed…

Nou wat kwaaltjes betreft…

Ben echt supermoe…kan de hele dag wel slapen!

En ben nu 's ochtends ook steeds misselijk.

Hoef niet over te geven, maar moet wel veel kokhalzen…

En heb sinds een paar dagen last van verstopping, naar de wc gaan lukt niet. Heb vandaag een laxeer-siroop bij de apotheek opgehaald, hoop dat het gaat werken…

Maar voor de rest, geniet ik volop hoor!

We hebben het goede nieuws vorige week aan onze ouders verteld.

Ze waren allemaal heel erg blij en emotioneel!

Nu hebben we al verscheidene kadootjes gekregen van de ouders…slabbetjes, beertjes…ze kunnen het niet laten… :roll:

Nou meiden, ik hoop nogmaals dat jullie ook gauw zwanger zijn.

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Elly.

Hoi,

Afgelopen zaterdag was ik met mijn schoonma naar de Prenatal geweest, we hebben een Quinny Buzz Capri en een Maxi-Cosi Ocean genomen beide met allerlei accesoires. Binnenkort krijg ik een telefoontje als we alles kunnen ophalen.

Afgelopen dinsdag had ik een gsprek op werk vanwege parrtime werken met een vast rooster. Mijn voorkeur ging uit naar een dagdienst en een avond/nachtdienst, dan zou ik 24 uur per week werken en zou ik toch wat onregelmatigheidstoeslag pakken. Nu kreeg ik echter te horen dat ze wel een vast rooster willen geven aan parttimers, maar dan geen avond/nachtdiensten. Nu ga ik dan 2 dagdiensten per week werken, waarschijnlijk op woensdag en vrijdag. Ook wil ik dan 1 keer per 4 weken een weekend dagdiensten werken, zodat ik wat toch wat onregelmatigsheidstoeslag pak en kom ik gemiddeld op 20 uur per week uit. Er staat nog niks vast, want ze zijn nog aan het praten met een andere zwangere collega, maar ik weet nu een beetje waar ik straks aan toe ben.

Lynn, jammer dat de duivels zijn gekomen. En ook wel jammer dat je je kinderwens even uitgesteld hebt. Ik hoop dat als je er weer voor wilt gaan, je snel een positieve test in handen hebt.

Daantje, balen dat je een negatieve test hebt gehad. Ik hoop dan wel dat je binnenkort ongesteld wordt, dan kun je aan je nieuwe ronde beginnen.

Elly, ik ben geen voorstander van laxeermiddelen, dat schijnt niet echt goed te zijn voor je lichaam. Je darmen kunnen dan lui worden, omdat ze denken dat ze toch een handje geholpen worden. Het is beter om veel vezels te eten, zoals volkoren/meergranen brood en fruit (kiwi’s) en voldoende water te drinken. Ik weet niet of je wel eens pap of yoghurt neemt, dan kun je er ook een lepel lijnzaad doorheen gooien.

Nog even een verhaaltje vertellen…

Gisteren was ik onderweg naar mijn werk. Buiten mijn dorp rijd ik dan op een weg tussen 2 brede sloten met aan beide kanten natuur/weiland. Ik zag ineens wat spartelen in de sloot, er was een lammetje in het water gevallen! Ik heb mijn auto aan de kant gezet, over het bruggetje gelopen, langs het weiland gelopen (er was schrikdraad), over een hek geklommen en door het weiland gerend. Bij de sloot aangekomen zag ik dat het lammetje bijna niet meer spartelde, dus ik ben in de sloot gesprongen en het lammetje aan zijn poot eruit getrokken. Gelukkig ademde het nog wel, dus opgepakt en een stukje verder in het weiland gelegd. Daarna de boer gezocht en die heeft hem in de schuur gelegd op wat hooi om te drogen.

Daarna even naar huis gereden, want mijn broek was nat, mijn schoenen doorweekt en mijn vest vies, dus zo kon ik niet naar werk gaan. Auto’s voor mij en na mij zijn gewoon doorgereden, maar ik kan dat gewoon niet als je een beest voor zijn leven ziet vechten.

Groetjes Saskia