DecembersTOPPERS 2006 deel 3

Elly… super!! gefeliciteerd!!!

Hoi,

Het is alweer een paar dagen geleden, dus ik heb even alles bijgelezen. Met mij gaat het wel redelijk, ik heb alleen een griepje te pakken ben ik bang. Donderdag en vrijdag heb ik een dagdienst, ik hoop dat ik me dan beter voel. Met de zwangerschap gaat alles prima, ik ben alleen erg moe en moet goed op mijn slaapuren letten.

Ik heb afgelopen week gebeld voor een afspraak te maken voor de 20 weken, daar kan ik 21 mei voor terecht, dan ben ik 21 weken en 2 dagen zwanger. Rond begin juli wil ik dan een 3D echo laten maken, dan ben ik ongeveer 28 a 30 weken zwanger.

Daantje, ikzelf vond het erg onduidelijk, maar de echo-mevrouw wist het vrij zeker. Met de 20 weken echo gaan we het weer vragen, even kijken of deze mensen hetzelfde denken.

Nog gefeliciteerd met je verjaardag, heb je een leuke dag gehad?

Shir, in eerste instantie wilde ik het een verrassing houden, maar mijn vriend wilde het graag weten. En toen de echo-mevrouw vertelde dat ze het goed zien, waren we beide toch wel erg nieuwsgierig. Nu vind ik het heel speciaal, dit maakt het wat realistischer nu we het weten.

Jammer dat je ongesteld bent geworden, hopelijk heb je de volgende ronde wat meer geluk!

Elly, we hebben gewoon mazzel gehad dat ons kindje goed wilde gaan weten, want meestal zie je het pas na 18 weken.

En gefeliciteerd zeg, echt geweldig dat er weer iemand zwanger is! Wanneer ga je het iedereen vertellen?

Surprise, ik zie dat jouw NOD binnenkort is, heb je wat kwaaltjes?

Groetjes Saskia

P.S. Donderdag gaan we weer naar de verloskundige, dan krijgen we het hartje weer te horen, echt een mooi moment :inlove:

@Elly1979 wrote:

Hallo meiden!!!

Zie banner…

Jaaaaaaaaaaaaaaa ben zwanger!!!

Gefeliciteerd!!!!! :D

ohhhhhhhhhhh wat goed danielle en elly er ook bij SUPER GEFELICITEERD MEIDEN!!!

Gaaf hoor!!

SPannend zo dan he die test doen!!!

Zo, hier gaat alles goed. Voel me echt hartstikke prima, echt nergens last van, geen misselijkheid, bandenpijn, whatever… vergeet gewoon dat je zwanger bent…

vanochtend naar de VK, voor het eerst echt zo het hartje gehoord. Bleek weer niet genoeg antistoffen voor rubella te hebben (bij julian ook niet, dus daarna mijzelf opnieuw laten inenten… maar schijnt dus bij sommige mensen niet echt aan te slaan)…

maar verder gaat het goed

andere meiden succes

en hopen op een mooie moeder dag shir!!!

Hallo meiden!

Bedankt voor jullie lieve reacties en felicitaties!!!

Ik heb de huisarts gebeld en daar moet ik morgenochtend heen.

Hij gaat ook nog een test doen en dat vind ik wel prettig!

Onze huisarts wil iedereen die zwanger even zien voordat hij ze naar de VK verwijst.

Ik ben vanmiddag vrij en toen ik thuis kwam heb ik nog een zwangerschapstest gedaan…hij was super-positief…

Leuk he…

We gaan het binnenkort zeer zeker vertellen aan de naaste familie.

Als het aan mij ligt, vertellen we het vandaag nog, maar Jan wil deze maand nog even afwachten.

Nou dan wachten we toch nog even…geen probleem!

Ik moet alleen m’n moeder niet te vaak zien, want die heeft het te snel door. Die kent haar dochter ontzettend goed, te goed soms…

En ik kan abslotuut niet goed liegen…

Mijn ouders en schoonouders zullen wel ontzettend blij zijn, want dit kindje wordt het 1e kleinkind aan beide kanten.

Ik heb nog wel wat anders en hoop dat jullie mij een beetje kunnen geruststellen…

Meiden, heb even jullie ervaring nodig.

Ik heb de hele dag al wat een gespannen en drukkend gevoel in mijn buik en ook wat steekjes.

En heb wat witte en gele afscheiding…

Is dit normaal???

Zal wel normaal zijn hoor? Maar ik voel dit allemaal voor het eerst.

Ik hoor het graag.

Liefs Elly.

Gefeliciteerd Elly!!! Die afscheiding en pijntjes zijn heel normaal hoor. Zeker bij de 1ste had ik ook veel pijntjes en steekjes. Nu ik wat uitgerekter ben is dat veel minder. En die afscheiding…bah, veel meer dan anders, niet prettig maar hoort erbij.

Geniet er lekker van!!! :dance: :dance:

Hoi,

Ik heb een griepje te pakken, ik voel me erg brak en zit veel te hoesten, geen pretje. Gisteren en vandaag ben ik thuisgebleven, hopelijk voel ik me na het weekend wat beter.

Gisteren zijn we weer naar de verloskundige geweest. Ik moest op de weegschaal stappen, daar was ik best wel bang voor. De laatste tijd snoep ik best wel veel, dropjes en koek, maar ik was maar een kilo aangekomen sinds de vorige keer, nu 3 kilo totaal. Mijn baarmoeder komt al tot 2/3e deel tussen mijn schaambot en navel, dus mijn buikje groeit goed.

Snoesje, wat is rubella?

Elly, mijn ouders en schoonouders worden ook beide voor het eerst opa en oma, erg leuk om ze zo enthousiast te zien. Ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren bij jou.

Die witte en gele afscheiding is normaal, daar heb ik nu ook nog last van. En dat gespannen gevoel in je buik, dat is het uitrekken van je spieren, je lichaam gaat zich gereed maken voor de zwangerschap en bevalling.

Groetjes Saskia

hooiii

sas, rubella is rode hond. Als je dat krijgt, volgens mij voor je 3 maanden, krijg je een prinses christina roep ik altijd (scheve ogen, beetje hier en daar iets niet goed)… hee ik ben ook nog maar 1 kilo in totaal aangekomen. Alhoewel de vk op de lijst 1 kilo minder aan startgewicht had gezet zag ik. Dat laat ik nog wel even veranderen…haha…

en beterschap!!

Elly, ja indd dat hoort er allemaal bij hoor… en je zult nu je banden heel erg gaan voelen, meer steken in je liezen ongeveer. Denk maar aan een zware albertheijn tas vol boodschappen. Die blauwe banden rekken dan ook iets uit.

haha, ja, hier ook zo’n moeder die alles doorheeft… succes in ieder geval!!!

Verder gaat alles goed hier. Julian is van zijn koorts af en ging vanochtend lekker op het KDV gelijk aan tafel zitten met de dora computer, hahaha…

Moet nog even wat bedenken voor zijn traktaties voor het kdv. Wordt vast een ontbijtkoekje en rozijntjes. Heb van die bumba uitdeelzakjes. En misschien nog een belleblaas er in…

Verder ga ik zelf zijn verjaardagstaart maken. Verder worden het gewoon simpele hapjes op de verjaardag zelf…

druk druk druk

oh, en zelf… merk totaal niet dat ik zwanger ben. Maar gelukkig dinsdag het hartje gehoord en dat gaat goed… voel me weer helemaal toppie. Zo zou ik altijd zwanger willen zijn haha

hallo dames,

hier nog es een berichtje van mij :mrgreen: , wat :shock: moet ik kijken zeg, al zoveel zwangeren bij :smiley: ALLEMAAL EEN DIKKE PROFICIAT!!! :clap:

hier is het nog even wachten en het blijft ook spannend hier, de vorige ronde was uiteindelijk niks en die cyclus duurde maar liefst 44 dagen, pffff

Nu es zien wat het zal uithalen, ben onlangs nog bij de gyn. geweest en die zei dat alles terug perfect zat na de MA. verder niet zoveel nieuws hier, enkel dat oneindige geduld die ik niet heb om te testen :mrgreen: en hopen dat de :evil: niet komen aankloppen.

hou jullie allemaal goed, en ik duim voor de dames die nog niet zwanger zijn :thumbup: :thumbup:

groetjes lynn mama van senne* en :**:

jeetje dat is dus ook weer spannend voor jullie… ja, kan me voorstellen dat je niet wilt wachten!! succes hoor

Wel jammer hoor dat nu bijna iedereen hier zwanger is, er haast niet meer gepost wordt!

Groetjes, Daantje

He meiden!

Ik hield deze topic al een tijdje in de gaten, maar zag dat niemand hier nog berichtjes neerzette. Stom van mij, maar deed hetzelfde… :oops:

Toen zag ik de post van Daantje en wilde meteen iets neerzetten!

Hoe gaat het met iedereen?

Met mij gaat het goed hoor!

Voel me echt zwanger en we hebben het inmiddels aan mijn ouders en schoonouders verteld. Ze waren allemaal erg ontroerd en zijn superblij!

Moet 2 mei voor het eerst naar de VK en 14 mei voor de 1e echo.

Vind het allemaal superspannend!

Heeft iemand nog iets leuks beleefd?

Liefs Elly.

hoi hoi

ik ben er ook nog.

…kreeg van de week van 3 vriendinnen te horen dat ze een kindje everwachten in dee maand december…nou toen schrok ik wel ff hoor!!! ik had inene t gevoel van hee waarom blijf ik dan achter??? maar ben wel superblij voor ze!

verder niet zo gek veel nieuws eigenlijk. jaa dat mijn hele gezicht tvol pukkels zit sinds ik de pil niet tmeer slik

:evil: :evil:

He Shir!

Ja dat van die pukkels herken ik wel…

Toen ik gestopt was met de pil, kreeg ik een hele vette huid met pukkels.

Voelde me ineens weer een puber van 14… :lol:

Gaat wel weer over hoor!

Je huid goed reinigen en goede creme gebruiken…werkte bij mij!

Jij wordt vast ook snel zwanger hoor!

Wie weet een januari 2008 kindje…heel speciaal!

Misschien heb je toch nog iets leuks te vertellen op moederdag! :wink:

Maarre…

Ik duik m´n bedje in, ben echt supermoe!

Kom gauw weer kijken bij deze topic en dan hoop ik dat de andere meiden ook hebben gepost!

Liefs Elly.

Dat is wel herkenbaar hoor SHIR.

Hier om mij heen hoor ik ook ineens van veel meiden dat ze zwanger zijn. Hartstikke leuk voor ze, maar toch is het jammer als je het zelf nog niet bent…

Hoi,

Ik ben gelukkig weer wat beter, alleen nog wat verkouden en hoesten. Ik ben dus een week thuisgeweest, maar vandaag ben ik weer aan het werk gegaan.

Snoesje, wel fijn dat je niet zo beroerd bent. Heb je ook geen last van vermoeidheid?

Wanneer krijg jij trouwens weer een echo, ook de 20-weken echo pas?

Lynn, je groene week is weer achter de rug, hopelijk kom je ons deze maand positief nieuws brengen.

Elly, heb je veel last van kwaaltjes?

Shir, ik kan me voorstellen dat je even moet slikken als er 3 vriendinnen vertellen dat ze zwanger zijn. Ik hoop dat jij ze ook snel leuk nieuws kan gaan vertellen!

Als het goed is gaat mijn schoonbroer dit weekend weer verder aan de keuken. Dan gaat hij plankjes, lades en deurtjes ophangen en kunnen we eindelijk wat spullen kwijt. Ook kunnen we dan weer zelf gaan koken. We eten nu al 3 maanden lang bijna elke dag bij mijn schoonouders en daar zijn wer erg blij mee, maar ik verlang ook wel naar mijn eigen keuken.

Groetjes Saskia

He allemaal,

Gezellig dat jullie weer gepost hadden, ik miste jullie al!

Fijn dat het met iedereen goed gaat :smiley:

Hier gaat het wel weer redelijk hoor, alleen is mijn schoonzusje vandaag gecurreteerd, het hartje is met 6 1/2 week gestopt met kloppen…

Zo sneu, voor hun ook de tweede MK,maar zij hebben nog geen kindje… :cry:

Met die 2 van ons erbij, is dat 4 op een rij, echt niet meer leuk!

Een beetje geluk kunnen we nu wel gebruiken!

Ik hoop over 2 weken met goed nieuws te komen…

Heel gek, 4 1/2 week na de curretage zijn de zw.testen nog steeds positief en blijf ik last houden van mijn borsten.

De laatste week weer meer en moet ik ook veel plassen, last van zere ogen en een opgeblazen gevoel.

De test van gisteren was duidelijker dan die van afgelopen zaterdag en ik denk dat ik rond 10 april mijn eisprong heb gehad. Heb nu best veel last van wit/gelig slijm, maar kan natuurlijk ook tegen een ongi aanhikken.

Heb wel altijd een cyclus tussen de 33 en 44 dagen, dus het zou natuurlijk kunnen dat ik zo maar ineens weer zwanger zou zijn. Dat zou natuurlijk helemaal super zijn!

Gisteren in het zh kwam ik onverwachts bij de gyn terecht ( toen ik zat te wachten bij de internist voor detrombose ) en daar heb ik verteld dat de testen nog positief aangaven. Dat was wel lang zei hij. Omdat ik bang was dat er misschien iets was achtergebleven heeft hij een echo gemaakt en daar was op te zien dat de baarmoeder mooi schoon was, met wel een klein beetje vocht (geen idee wat dat kan zijn? )

Hij zei dat het er goed uit zag en er dus niets was achtergebleven. Een hele prille zwangerschap kon hij ook niet uitsluiten…

Volgende week donderdag mag ik bleod laten prikken op HCG en woensdag 2 mei moet ik weer naar de gyn. Dan maakt hij weer een echo. Spannend! Gaan jullie heel hard voor me duimen dat er misschien toch alweer een wondertje in me groeit en het dit keer dan ook uit mag groeien tot een echt wonder? En dat het niet nog de hormonen van de vorige zwangerschap zijn?

Dames, dit was weer een heel verhaal, ik ga even wat drinken met mijn man, ik spreek jullie gauw weer

Liefs, Daantje

Daantje mijn duimen draaien er op los meid, en ik hoop echt op een wondertje voor je!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

van deze kant weer vragen alom, heb sinds gisteren wat bruinig verlies, deze morgen terug weg en vanavond terug, het is echt heeeeeel weinig, maar ik vraag me af of dit een innesteling zou kunnen zijn of iets anders??? raar he. ik heb er ook een testje op gewaagd en deze was negatief wat ik uiteraard al verwachtte, mijn cyclus weet ik niet te volgen want normaal zit ik op ong. 36 dagen dus daar ga ik nu ook van uit, nah ja we zien wel zeker. pffff blijft toch lastig hoor al die vragen. hopelijk mag het es goed zitten beneden :pray: :pray:

groetjes lynn mama van senne* en :**:

Lynnty, ik duim :pray: ook voor jou hoor!

Dat we allebei heel gauw een echte positieve test in handen mogen hebben en over een maand of 9 onze wondertjes!

Ik heb ook altijd een lange cyclus en zit nu op dag 31. Het zou dus kunnen…

Het zou bij jou idd een innesteling kunnen zijn.

Lynnty, houd je ons op de hoogte?

Slaap lekker, liefs daantje