Lucas beterschap
Jeetje het is allemaal wat, wat een gedoe zeg Sassie op oudjaarsavond!
En voor Lucas beterschap!!!
Wat is dat eigenlijk pseudocroup? Ik heb er nog nooit van gehoord…
Even een vraagje aan jullie, voor degene die eenonregelmatige cyclus hebben (gehad).
Met de pil was mijn cyclus 28 dagen, vorige maand dus 38!! Wat kan ik deze maand verwachten? Is het zo dat het dan steeds meer afloopt en in de 30 blijft, of kan het ook gebeuren dat ik deze maand ineens weer een 28 dagen cyclus heb?
Groetjes
Fioon
Lucas beterschap…
Sassie wat naar zeg van je zwager… Hoop maar dat het snel beter gaat.
Snoesje knap dat je je nog kan beheersen en geen test koopt/doet.
Spannend :hug:
Ik heb nog steeds last van mijn (.) (.)
en nog steeds misselijk…
ik was vanochtend bij de Etos en dacht zal ik een test kopen, maar dacht misschien brengt het ongeluk dus toch maar niet gedaan. :lol:
Spannend!
Zeker spannend Nijntje :thumbup: duimen draaien :mrgreen:
Geen onregelmatige cyclus, dus geen ervaring. Wel lastig zeg. Doe je aan temperaturen of zo of ovulatietests??
Toen ik stopte om de eerste keer zwanger te worden was ik 2 keer na 28 a 29 dagen ongi, daarvoor was ik al 10 jaar aan de pil
nu ga ik er van uit dat mijn cyclus weer 28 dagen is
nou ja hoop op helemaal geen ongi hahaha
Ga nu lekker in bad…
Hoi,
Sorry even geen persoonlijke reacties van mij. Lucas is nog ziek. Hij is nog erg benauwd. Pseudocroup is niet blijvend het komt echt bij kinderen voor. Vorige keer heeft hij nog wel 2 weken naweeen gehad ervan. De eerste keer wat langer dacht ik. Over 2 weken gaan we op wintersport. Tj dat komt nu wel ongelegen he die ziekte.
meis, ik zal voor je duimen dat lucas snel weer beter wordt :hug:
Nijn, hahaha, toch maar beheersen he.
nee, ik ga geen test kopen, ik ga mezelf dan alleen maar teleurstellen want ik denk dat mijn ongi er gewoon aankomt.
gister al krampen, zeur… vanochtend overmatig po-eppen… altijd een teken dat het er aan zit te komen. Dus keurig op tijd dus, grrrr…
nou, ik hou jullie lekker in spanning…
zo, nu naar t werk,
sterkte nijn met je zenuwen!!!
Beterschap voor Lucas!
Hier helemaal geen signalen, voel me totaal niet zwanger. Gisteren eens een temp. genomen en die was gewoon (vorige keer toen ik zwanger was was die iets hoger) dus ik denk het deze ronde niet raak was.
Allereerst allemaal de beste wensen voor 2007.
En even speciaal beterschap voor Lucas :hug:
hee limburgh… das niet leuk
mm… kun je ook krampjes of zeurtjes hebben als het zich een weg gaat banen om in te nestelen??? ik vind het zo spannend. Iets in mijn hoofd zegt, joh, maak je niet druk, want je wordt gewoon ongesteld. Maar aan de andere kant… ben ik ook zo nieuwsgierig…
zal ik het doen? Sas zei dat ik desnoods tot 7 jan. moet wachten (dan is het 35 dagen mijn cyclus)… maar goed, als ik het nu doe, testen, dan moet je toch ook wat te zien krijgen…
ohhh, nee, ik ga het niet doen hoor…
gister was ik wel ongelofelijk moe, mijn ogen… en ik had ook het gevoel dat mijn ).). wat donkerder waren en zich wat begonnen uit te breiden met vlekjes er omheen… (?) en ik moet dus echt vaker plassen. Normaal zit ik gerust een halve dag op kantoor en ga niet naar de wc…
je kan toch een test doen? dan weet je het meteen :thumbup:
ja, ik doe het maar gewoon… maar ben zo bang voor de teleurstelling… bij julian ook, gebruikte per maand zo’n 20 testen (ok, beetje overdreven, 10 dan) en dan doe je de test, en dan met 1 dag daarna ben je ongesteld geworden…heb ook wel eens wat vroeger getest, en dacht, nou, tis lekker aan trommelen, werd ik toch ongesteld… dus de teleurstelling was dubbel zo groot eigenlijk… Maar ja, als de test nu negatief is… hoef ik me ook niet meer zo zenuwachtig te maken…
maar goed, ik ga m wel morgenochtend doen… toch ff aankijken, en ik kan nu wel gaan plassne, maar eh, had het laatst ook, dat mijn stikje dus niet nat genoeg werd omdat ik niet zoveel plas had, wahahahhaa, dus kon ik m mooi weer gebruiken, hiiiii wat een ranzig verhaal… ohhh erg he
Spannend als ik jou was zou ik gaan testen…
Oh spannend Snoesje
Hoop dat de test goed nieuws geeft…
Ik denk dat ik zaterdag ga testen…
ben al een week heel misselijk…Als ik wat eet gaat het wel… Maar komt continu terug…Mijn (.) (.) doen zo’n zeer en volgens mij heb ik meer aderen op mijn (.) (.)…
ja, volgens mij ben jij echt zwanger
of zou het gewoon komen omdat we inderdaad nu gestopt zijn met de pil en dan vanallerlei hormonen weer door ons lijf gaan stromen…
ja, morgenochtend… dan ga ik testen…
dooeegieeeee
He spannend hoor fioon en snoesje!
Wij hopen heel snel goed nieuws te horen…
Fioon, ik heb een hele onregelmatige cyclus. Bij mijn eerste zwangerschap na het stoppen met de pil:69-46- zwanger!! ( ws cyclus van 35 dagen )
Na de bevalling: bijna 7 maand ( zonder BV )-35-33-44- onverwachts zwanger na 1 keer sex zonder condoom op dag 30 ( cyclus van 44 dagen? ) Dit eindigde in een vrij vroeg stadium in een MK -40-38-…?
Je ziet het al, bij mij heel erg wisselend dus, ben 12 jaar aan de pil geweest, maar daarvoor was ik ook altijd al erg onregelmatig ongesteld.
Ik weet wel dat je lichaam meestal eerst weer even de tijd nodig heeft om te wennen, na het stoppen met de pil of een zwangerschap…
Er zijn ook genoeg vrouwen die het wel weer direct op regel hebben hoor!
Als ik uitga van een cyclus van 44 dagen dan is 18 januari mijn NOD.
Ga ik uit van de dag waarop ik denk dat ik mijn eisprong gevoeld heb, dan zou ik een cyclus hebben van ongeveer 35 dagen en kom dan op 9 januari…
Heb af en toe wel last van gevoelige…, maar wil mezelf ook niet gek maken, dus we wachten af.
Ik houd jullie op de hoogte, maar ga nu eerst even een kopje koffie drinken en TV kijken.
Groetjes, Daantje
Eh, ik bedoel natuurlijk nijntje en snoesje :oops:
Joehoe, spannend hier zeg, Testen :thumbup:
Hoi hier ben ik weer!!
OK daantje, ik wacht het af…
Als ik nou vandaag mn eisprong heb gehad, wanneer wordt ik dan ongeveer ongesteld (of niet natuurlijk)?? Na 10 tot 16 dagen toch?
Ik heb wel weer wat steekjes, maar ik laat me niet meer gek maken door mn lichaam… :?
Ook heb ik sinds 2 dagen bultjes (kleine pukkeltjes) op mijn borst… (op mijn hals dan he, boven mijn borsten…
Hebben meer van jullie hier last van na het stoppen met de pil?
Heel veel succes dames!! Testen maar! Ben heel benieuwd, duim voor jullie!!
Groetjes
Fioon
nouuuuuuuuuuuuuuuuu ik ben moehoeeeee… kraaahaaampppp
volgens mij hoef ik morgen niet te testen hoor nouwie… zie nog niets, maar aan de kramp te voelen… zucht…
truste
Hooiii
mennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn vannacht wakker geworden door een knetterende doffe hoofdpijn… hup, 2 asprines, veel kramp. Vanochtend nog hetzelfde, koppijn, 2 asprines en kramp.
Ben dus idd ongi geworden.
Ik ga mij voornemen (jaja, nieuw voornemen) om nu gewoon niet meer naar elk pijntje en krampje te gaan luisteren dat ik krijg… zoals ik al dacht je gaat jezelf alleen maar gek maken. Dus ik zie wel hoe het loopt.
in ieder geval netjes 32 dagen. Was voor mijn zwangerschap ook zoiets, ok, weliswaar met clomid, nu doe ik het zonder… dus zie het wel.