Meiden ik heb een nieuw deeltje geopend zodat het lijstje bovenaan kon en zodat ik de koptekst af en toe kan veranderen (als jullie dat leuk vinden).
Succes met zwanger worden allemaal.
Saskia
ja, ik zal nog eens kijken op de site van toeslagen!
ik ben ook wel benieuwd hoelang je iets merkt na je eisprong eigenlijk
Danielle
gefeliciteerd met je verjaardag!! hieperdepiep!!
Heksje
ii, spannend allemaal he!!! zal voor je duimen hoor!!!
ELLEN
WAAAUUUUUUUUUUWWWWWWWWW hahaha, nou, jij kwam en je ging weer van de lijst, hahaha, geweldig meid!!! nu vasthouden he!!!
ELISABETH
ook welkom hier!!!
Saskia
oohh hsnel testen hoor!!
Meiden, als ik iemand vergeet op het lijstje te zetten dan zeggen jullie het wel he!! Ik de het niet express hoor als het gebeurd.
wow, dat was een snel eerste deeltje
Jaaaaa, ik heb mijn sprong ook gehad. Ik heb woe av. en vrijn geklust…en vandaag had ik last van slijm. Daarvoor al 2 dagen steken in mijn onderbuik, alsof je veel spierpijn had en zo. Vandaag is dat al weer minder.
dus ik ben benieuwd of het op tijd is geweest
Misschien vanavond nog even kijken, hihihi
@Snoesje wrote:
wow, dat was een snel eerste deeltje![]()
Hoi Hoi,
Morgenochtend gaat om half 6 de wekker, mijn vriend moet er dan uit om te gaan werken en dan ga ik een testje doen. Ik ben erg benieuwd, ik heb heel veel twijfels. Ik heb heel veel klachtjes die er wel op duiden, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat het al zo snel raak zou zijn. Nog even een nachtje slapen…
Elisabeth, welkom. Woon jij al wel samen of wonen jullie nu nog apart?
Ellen, als ik zwanger ben, dan gaan we zo’n beetje gelijk op, haha. Dan zou ik nu 4 weken en 1 a 2 dagen moeten zijn. Even nog het testje afwachten morgen.
Fioon, het kan ook zijn dat je zaterdag nog te vroeg was met testen. En dat er nu meer hormonen in je urine zit, zodat je nu alsnog positief test. Ik zou gewoon nog een testje wagen. Ze zeggen altijd dat je vanaf je NOD elke 3 dagen een testje kan doen tot je of positief test of ongesteld wordt. En natuurlijk kun je gewoon blijven klussen, je weet immers niet wanneer je vruchtbare dagen zijn.
Danielle, wel handig hoor, nu hoef je niet elke keer tussendoor een lijstje te gooien, maar alleen degene bovenaan de pagina. Geen probleem!
Nu ga ik mijn bedje opzoeken, hopelijk kan ik een beetje slapen, haha.
Groetjes Saskia
hoi hoi,
We wonen nu sinds kort echt samen. Eigenlijk waren we bijna altijd al samen, maar nu echt samen. Heerlijk!!
Hihi, ik moet nog steeds lachen om de naaimachine van Danielle. whoehaha. :lol: :lol: :lol:
Het was mij nog niet eens opgevallen. Hopelijk heb je je man het niet laten lezen, anders voelt hij zich nog genaaid ook. hihi
Liefs, Elisabeth
@Elis@beth wrote:
Hihi, ik moet nog steeds lachen om de naaimachine van Danielle. whoehaha. :lol: :lol: :lol:
Het was mij nog niet eens opgevallen. Hopelijk heb je je man het niet laten lezen, anders voelt hij zich nog genaaid ook. hihi
Wie van jullie is getrouwd en wie niet??
Ik ben getrouwd. Ruim 2,5 jaar nu. 6 weken na het trouwen bleek ik zwanger te zijn van Lucas. Het was gelijk raak.
hahaha, ja, die naaimachine, die zal ik ook niet snel vergeten
ja hoor danielle, helemaal prima om zo het deeltje met een lijstje te hebben. Bedankt voor het maken!!!
Ik ben al 7 jaar getrouwd (10 dec.)…
oh leuk elisabeth net samenwonen. Heerlijk!!!
jaaa, spannend hoor al die testjes… nou… ik denk niet dat er al iets staat te gebeuren deze maand… maar wel erg fijn dat ik mijn sprong heb gevoeld (dan doet alles het tenminste)
Ja hoor, daar zijn de duiveltjes! Terug van vakantie!!
Ben eigenlijk best blij, want nu kan ik weer een nieuwe ronde in!
Haha die naaimachine, je man moest ns weten!!!
Ik ben niet getrouwd. We wonen sinds 1,5 jaar samen. We hebben toen gelijk een huisje gekocht… En we hebben onze kat Tommy ook vlak daarna ‘aangeschaft’.
Saskia ik ben echt benieuwd!!! Ga zo nog even t forum lezen!
Van harte gefeliciteerd Ellen_2006 de eerste December stopper !!
Wat ontzettend snel hoop dat dit een vruchtbaar topic voor jullie is :mrgreen:
Groetjes Oktober/November stopper
Hallo lieve mensjes,
Hier een berichtje van mij!
Ik ben niet getrouwd, maar al wel 11 jaar samen, we wonen 7 jaar samen. Het voelt wel als getrouwd hoor! :mrgreen: :inlove:
Fioon, je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent! Je kan nu gerichter gaan klussen. :mrgreen:
Saskia, heb je al getest…spannend!
Snoesje, ben benieuwd of het gelukt is hoor!
Dank je wel Wolk-je…
Verder voel ik me “meer” zwanger dan bij de eerste. Sneller moe en een beetje buikpijn… Nog geen last van :sick: gelukkig!
Ik heb alleen mijn beste vriendin verteld van mijn zwangerschap…verder nog niemand! Maar ja, nu komen de kerstdagen eraan en hoe ga ik dan oplossen dat ik geen wijntje mag drinken. :think: :think: :think: :naughty:
Alle tips zijn welkom! :dance:
Ik ben sinds 24 oktober 2003 getrouwd. We woonden sinds 31 juli 2000 samen en kennen elkaar vanaf 14 april 2000.
Volgens mij heb ik een afgebroken zwangerscchap gehad. Gisternacht meots ik naar de wc en ik keek even om om te checken hoe ongesteld ik nog was (en ik had mijn bril op want Tijmen had net zijn bedje ondergespuugd door de buikgriep) en daar lag een soort garnaaltje in de wc pot. Misschien zag ik het wel fout maar het was ongeveer zo groot als mijn pinknagel en licht huidskleurig. Maar goed misschien zag ik het wel fout. Hopleijk heeft het wel een fijne week gehad in mijn buik, het was iig erg welkom maar er zal wel een reden zijn voor de afstoting. Komt immers super vaak voor alleen in zo’n vroeg stadium merk je het zef neit eens. Zou wel verklaren waarom ik me anders dan anders ongesteld voelde. Iig wel een teken dat we vruchtbaar zijn denk ik maar. op naar de volgende klusperiode!
En heeft er nog iemand getest vandaag???
Hoi Hoi,
Gisterenavond ging ik nog heel even naar de wc, zag ik ineens wat bloed bij het afvegen. Ik ben dus ongesteld geworden, heb dus geen test gedaan vanmorgen.
Aan de ene kant wel jammer, want door al die klachten had ik mezelf toch wel een aardige kans gegeven, zo zie je maar dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden.
Aan de andere kant, mijn eerste cyclus heeft 29 dagen geduurd, dus dat vind ik ook wel netjes, kan ik mijn eerste echte ronde voorbereid ingaan
Danielle, mijn vriend en ik zijn nog niet getrouwd, we zijn nu bijna 5 maanden bij elkaar. Eigenlijk wilden we eerst gaan trouwen, maar onze babykriebels hebben het gewonnen. We gaan begin 2007 ook al verhuizen en verbouwen, hopelijk ook zwanger zijn en misschien bevallen, dus om dan ook nog even te trouwen? Dan doen we wel een keertje als ons leven weer wat rustiger is.
Fioon, fijn dat je ook ongesteld bent geworden, gaan we samen een nieuwe ronde in! Ik hoop dat je volgende ronde iets korter gaat duren.
Ellen, ik weet niet of jullie buitenshuis kerst gaan vieren, maar misschien kun je wel de BOB zijn? Of zeggen dat je een beetje buikgriep heb, waardoor je dus even geen alcohol drinkt?
Limburg, ik heb er bij mij ook aan zitten denken, aangezien ik wel een week lang klachten heb gehad en deze nu bijna allemaal verdwenen zijn. Het bevruchten van een eicel is meestal geen probleem, het gaat meestal bij het innestelen mis. We gaan gewoon weer voor een volgende ronde!
Groetjes Saskia
P.S. Als ik goed gerekend heb, dan is mijn eisprong rond 31 december/1 januari, gaan we een oud/nieuw baby maken :lol:
jeetje limburgh jij verteld het wel heel nuchter zo… maar ja, ik denk eerlijk gezegd, als je zo vroeg bent, dat er nog amper wat te zien is… dus wat je gezien hebt??? denk ik hoor… en anders kijken op 9maand punt com (naar de echo’s)
ohhhh nog eentje ongie geworden… bleh… jammer sas!
Nou, haha, vanochtend een ovu-testje gedaan (had ik nog in de kast, maar was een jaar over datum hihi) dus daar kwam niets uit. Maar die steken voel ik al vanaf vrijdag. En klopt opzich als ik uitga van een 28 dagen cyclus… zou k rond de 17e eispr. gehad moeten hebben. Vandaar misschien de steken en t slijm…
Ellen, heb jij die steken ook gevoeld in het begin?
Het is in het begin echt een ienieminie dingetje, ik weet ook niet zeker of ik het goed heb want ik durfde het niet te pakken. Maar wat ik me kan herinneren van mijn opleiding leek het er wel op.
Wat zijn die ovutestje eigenlijk?
Hoi,
Limburg. Ik heb de afgelopen dagen heel wat sites afgezocht en daar ben ik o.a. tegengekomen dat je vruchtje met 8 weken ongeveer 2 mm is. Ik weet niet hoe lang je cyclus is, maar als je gewoon een gemiddelde cyclus hebt en nu ongesteld ben, dan zou je maar 4 a 5 weken geweest zijn en was het volgens mij nog niet echt voor het blote oog zichtbaar.
Een ovutestje is een testje om je ovulatie te bepalen. Ikzelf ben er niet bekend mee, maar volgens mij kun je dan uit je urine bepalen of je een bepaald hormoon hebt, wat weer erop kan duiden dat je eisprong gaat komen.
Snoesje. Ik noteer meestal in mijn agenda van m’n mobiel als ik cyclus-gerelateerde dingen heb, zoals rood/bruin afscheiding en buikpijn of steekjes. En als ik nu ga terugkijken, dan heb ik op 7 december buikpijn gehad, dat zou mijn eisprong kunnen zijn geweest.
Groetjes Saskia
@Saskia:
Ik heb (ook even nagekeken) 8 december krampjes gehad (beetje menstruatie achtig…) Misschien is dat ook wel mijn eisprong geweest??? We gaan het helemaal meemaken… We lopen zo echt een beetje tegelijk!
Spannend voor jullie allemaal!!! Wie is de volgende??
Ik heb mijn banner ook maar even aangepast. Met de pil was mijn cyclus 28 dagen en nu 38!! Dus heb er maar 33 van gemaakt… :roll:
@Snoesje wrote:
Ellen, heb jij die steken ook gevoeld in het begin?