DecembersTOPPERS 2006 deel 2 -> Daantje veel sterkte

2 mm is wel heel erg mini ja en mijn bril heeft geen vergroot glazen :shock: dus ik zal het wel fout hebben gezien.

Spannend hoor, zoveel met al klachtjes!

Pff en dat duurt het bij sommige van ons vast nog maanden eer we zwanger zijn. Daar heb ik niet zo’n zin in, elke maand die spanning de dagen voor je ongesteld moet worden.

En de misselijkheid de eerste tijd van het zwanger zijn, daar heb ik geen zin in en het maagzuur later in de zwangerschap, jakkes. maar je krijter zoveel geweldig moois voor terug dat ik er stiekem toch wel veel zin in heb.

dag dames hier!!

ik ben lynn 23j. en ben het laatste van oktober gestopt met de pil,wij gaan terug voor en brusje deze maand met hopelijk goed nieuws straks!!!

hopelijk mag ik erbij komen, ik zou het leuk vinden, dank.

dit wordt mijn tweede kindje, daar ik 30 juli ben bevallen van Senne* aan 26 weken, die nu reeds een engeltje geworden is.

(wil jullie hier niet mee overvallen)

groetjes lynn mama van senne :vlinder:

Welkom lynn :slight_smile:

Iemand vroeg of we getrouwd waren.

jeps wij zijn 3,5 jaar getrouwd, maar al ruim 12,5 jaar een setje.

Ik ga eens mijn kerstkaarten schrijven :smiley:

Hoi Hoi,

Voor degene die al eens zwanger zijn geweest? Wat moet ik me voorstellen bij een innestelingsbloeding?

Zijn dit maar een paar druppels? Of een lichte menstruatie en dan minder dagen?

Ik ben namelijk nog steeds misselijk, heb ook nog buikpijn, ik vind het allemaal een beetje vreemd.

Of zou ik dan toch een griepje te pakken hebben?

Fioon, die krampjes bedoel ik inderdaad, zou best je eisprong geweest kunnen zijn.

Lynn, welkom hier!

Ik weet niet of je erover wilt hebben hoor. Heb je senne* nog even bij je mogen hebben of heb je al gelijk afscheid van haar moeten nemen?

Groetjes Saskia

Lynnty welkom hier.

Voor jou is zwanger worden/zijn dus heel spannend aangezien je bij 26 wk ben bevallen. Staat je verhaal ok bij vlinderpraat. Ik zou het wel willen lezen.

Veel succes in ieder geval.

Lynnty, ik heb je verhaal al gevonden. Heftig verhaal zeg. Is er onderzocht waarom je zo vroeg beviel? Als je er niet over wil praten dan moet je het zeggen hoor. Maar wel een heel spijtig verlies van je mooie mannetje.

Welkom Lynn!

Sassie, ik had met 6 weken flink bloedverlies, dit zal toen wel een innestelingsbloeding zijn geweest. Het was behoorlijk wat bloed, leek op een ongesteldheid maar et was maar eenmalig. Na een uurtje was er geen bloedverlies meer.

@sassie1980 wrote:

Voor degene die al eens zwanger zijn geweest? Wat moet ik me voorstellen bij een innestelingsbloeding?

Zijn dit maar een paar druppels? Of een lichte menstruatie en dan minder dagen?

Ik had de eerste keer in de 3e week van mijn cyclus een bloeding (bruinverlies) en ik dacht toen dat ik veel te vroeg ongesteld was geworden. Achteraf was dit dus de innesteling.

Nu heb ik dat niet gehad, dus het is niet per definitie zo dat je een bloeding krijgt.

Sassie, ik kan me geen innestelingsbloed herinneren. Volgens mij heb ik dat bij Sanne niet gehad.

Voor jullie allemaal:

van Michel, Sanne en mij.

Dat er voor iedereen maar een wens uit mag komen in 2007.

Mooie foto Surpise 8)

Ook van mijn hubbie, Tijmelaar en van mij voor iedereen de beste wensen!

Hoi Hoi,

Vanmorgen toch maar even een testje gedaan, maarja negatief natuurlijk! Waarom ik toch een test heb gedaan? Ik ben dus niet echt overdreven ongesteld, ik gebruik wel tampons, alleen zijn deze na 8 uur nog niet verzadigd. En nog steeds misselijk, ook af en toe buikpijn en voel me verder niet ongesteld (andere buikpijn, geen hoofdpijn). Maargoed, we gaan er dus vanuit dat ik gewoon ongesteld ben nu, dus over anderhalve week gaan we flink aan de klus, haha.

Groetjes Saskia

Jammer dat het negatief was Sassie.

Op naar de volgende ronde!

ohhhhh ik zit hier even zenuwachtig te wezen… zal wel niets zijn, maar sinds vrijdag voel ik steken in mijn onderbuik. Rond het weekend was ook wel mijn E.S. en ik weet van de andere drie keer, dat het ook zo voelde in mijn buik…

als ik ong. moest worden, dan voelde ik pas wat twee dagen van te voren. En nu voelt het soms best vervelend als ik ook naar voren buk. Soort spierpijn of zo…

haha, geloof er echt niets van hoor dat het al zo snel raak kan zijn… zal wel uitwerking zijn van stoppen met de pil en weer zelfstandig de cyclus in…

en ik dacht ook, ik ga me er neit zo druk om maken hoor, maar haha, kan niet wachten om een tessie te kopen :mrgreen:

hee lynn, welkom hier… zoals iemand het al mooi zei, je bent moeder alleen zonder kindje.

ik hoop voor je dat alles voorspoedig zal gaan meis!

haha sas, dat gevoel ken ik hoor, ben je ongesteld, weet je het eigenlijk wel, ga je toch testen… man ik heb er in t verleden zoveel verstleten!!!

maar goed… we zullen wel zien…

hallo dames,

ivm die innestelingsbloeding ik heb deze nooit gehad bij Senne*, zelfs niks roze. toen ik testte was het negatief en de week erop positief, het is een beetje van persoon tot persoon denk ik. Was toch wel een mooie verrassing hoor toen :smiley: . tja en mijn verhaal over Senne* staat bij vlinderpraat, was wel een heuse periode hoor! en nu nog trouwens, ik ben bevallen bij 26 weken daar ik een zwakke baarmoederhals heb en als ik nu zwanger wordt dan plaatsen ze bij mij aan ong. 12 weken een cerclage( = een bandje rond de baarmoedermond) zodat ik mijn beebje langer kan ophouden om het zo te zeggen. Dus Senne* was volledig in orde maar heeft het uiteindelijk na twee weken niet gehaald.

hopelijk vinden jullie dit niet erg dat ik dit hier zo zeg, wil jullie er niet mee overvallen, begrijp je. maar als jullie vragen hebben stel ze gerust! :wink:

maar bedankt dat ik erbij mag dames! :slight_smile:

(oja en Senne* is een jongen :mrgreen: )sassie.

groetjes lynn mama van senne*

Wat erg Lynn… :frowning: Wel een mooie foto van Senne* bij je avatar!

Wel goed dat je er over praat! En heel fijn dat ze bij je volgende kindje dan eventueel zo’n cerclage doen.

Hier nog steeds in de gezellige ‘rode dagen’. Gelukkig is het met kerst over als het goed is. En ik hoop ook al zondag avond (kerstavond) want dan is mijn vriend jarig! :smiley:

Hoi Hoi,

Vanmiddag even wat opgeruimd en wat afgestoft, vanavond wat kerstspullen neergezet. We hebben niet veel ruimte, dus er staat een kleine kerstboom van 60 cm op de dressoir en dan overal nog wat kerstknuffels neergezet. Mijn ouders komen met 2e kerst naar ons, dus ik wilde wel wat kerstsfeer in huis.

Volgend jaar kunnen we een mooie grote boom neerzetten :smiley:

Snoesje, spannend hoor, ik zal de komende weken voor je duimen. Ik heb de afgelopen week ook van alles gevoeld en terwijl ik eigenlijk niet zwanger kon zijn, ging ik toch van alles denken. Ik hoop dat het voor jou wel goede tekenen zijn!

Lynn, sorry dat ik ‘haar’ heb neergezet. Nu ik nog even nadenk is Senne inderdaad voor een jongen en had het Senna voor een meisje geweest. Nogmaals sorry :?

Fioon, ben jij ook minder erg ongesteld als dat je was tijdens je pilgebruik? Ik heb maandag wat buikpijn gehad, maar verder ook geen klachten. Tot nu toe bevalt het me beter als toen ik aan de pil was.

Groetjes Saskia

Joehoe!

Wij zijn ook weer Back in Town!!

We hebben in Winterberg sneeuw gehad… dus konden we lekker sleeen

Jill vond de sneeuw helemaal geweldig…

hoe harder de slee ging des te leuker Jill het vond Lachen

sorry heb niks gelezen…Maar zag al wel 1 zwangere

Gefeliciteerd…

sassie is niks hoor :wink:

fioon hopelijk zijn de :twisted: snel over en bij kerstavond ook zodat jullie klussen dan weer kan starten :mrgreen: .

pfff ik ben hier aan het tempen begonnen onlangs maar krijg er geen kop aan hoor, allemaal verschillende temperaturen pfff, vandaag en gisteren redelijk veel vocht verloren en denk dat mijn eisprong zit aan te komen. :pray: hopelijk toch. vorige maand had ik een cyclus van 36 dagen, anders altijd op tijd, en toen dacht ik dat het toen al :dance: was maar niks dus :frowning: , hopelijk mag deze test positief zijn!!

zo nu weten jullie ook al wat meer, anders niet veel nieuws, en tja blijven klussen zeker? :mrgreen:

verder wens ik jullie allemaal een prachtig beebje voor het volgende jaar toe!!!

veel groetjes lynn mama van senne*