Sas, ik weet niet, volgens mij is het opzich wel hetzelfde. Toen ik de pil gebruikte was ik altijd 5 dagen ongesteld. Ben benieuwd hoe het nu is…
Hoe was dat bij jou?
Lynn, ik ben benieuwd, ik hoop ook dat je test positief is! Ik duim voor je.
Fijn dat jullie zo genoten hebben in Winterberg Nijntje!! Welkom terug!
hoi lynn, neee helemaal geen probleem hoor, daar is het forum toch voor, en goed dat je er over kan praten hoor… jeetje…
haha sas, ja, ik zal me inderdaad vanalles gaan verbeelden, ineens wil je zoo graag he…
jaaa welkom terug nijn!!! nog gezellig geweest???
haha
zo, nu op de bank
Ja onze vakantie is gezellig geweest :lol:
Lekker in de sneeuw gespeeld … Zie show…
Sorry heb het even niet bij gehouden en zag dat er een paar nieuwe zijn bij gekomen…
Welkom allemaal…
Surprise, bedankt voor de kerstgroet.
Limburg, jij ook bedankt voor de kerstgroet.
Sassie, jammer dat je ongesteld bent. Op naar de volgende ronde…
Snoesje, wat spannend… duimen…
Sassie, leuk dat je het huis in kerstsfeer hebt gemaakt. Je schrijft dat je volgend jaar een grote neerzet. Ga je verhuizen??
Nijntje, welkom terug. Bedankt voor de kerstgroet.
Lynnty, als je temperatuurd moet je het doen voordat je bent opgestaan. Dus niet eerst door het huis liopen, eten, drinken etc. Maar echt het aller, allereerste in de ochtend. Dat is het zuiverst hebben ze mij verteld.
WAT EEN MOOIE KERSTFOTO’S EN WENSEN ALLEMAAL. bEN NOG HELEMAAL NIET BEZIG GEWEEST :oops:
Sorry, caps lock :mrgreen:
Veel pijntjes en andere kwaaltjes, ongie dames en 1 zwangere. Spannend hoor
Hier nog niks, maar ben ziek . Mijn vriend ook. Steeds weer steekt morris ons aan, we hadden nooit griep, maar nu wel
Ben dus niet getrouwd, al wel 16 jaar samen :shock: en sinds een jaar of 8/9 samenwonend.
Kruip weer ff op de bank
Beterschap.
Wij zijn wel getrouwd as mei 4 jaar…
zijn as maart 10 jaar bij elkaar :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
over dat tempen… ik kon er best een hoop aan aflezen, moest t zo vaak doen (ook voor clomid). Maar voor je eisprong schiet het inderdaad alle kanten op. Dan krijg je je eisprong, dan daalt ie van te voren iets van 0,2 gr of zo en schiet dan omhoog. Als er niets gebeurd, dan zakt de lijn weer en rommelt ie weer van hoog naar laag maarrrr ben je zwanger (ik heb t dan al 3x meegemaakt) dan had ik echt bijna een kaarsrechte lijn van 37 gr. en hoger… nou, toen wist ik het al zonder te testen + die rommeltjes in mijn buik voor 2 weken lang ipv 2 dagen voor je ongesteldheid.
dank je voor de tip danielle, maar ik kan er nu al niks meer van maken, plus dat ik gisteren en eergisteren niet heb kunnen klussen door dat mijn man niet thuis was!!, en ik denk net mijn eisprong te zijn gepasseerd
ik had ineens dat plakkerige slijmverlies en daarna ineens heel vloeibaar, zonder kleur gisterenavond, hopelijk kan het vanavond nog maar ik denk dat het te laat is
. ik schrok even want dan zijn mijn maandstonden nu wel op tijd als ik nu al de eisprong heb :shock:.
krijg ik ineens het gevoel dat het nu toch niks zal worden.
maak ik me weer van alles wijs, wij zijn al twee maand bezig, dit wordt de derde maand denk ik, pfff.
iemand die hier nog iets meer over weet, of mss goed nieuws heeft? :?
of ervaring?
groetjes lynn mama van senne*
Hoi Hoi,
Gisterenavond van de trap gevallen, auw! Ik ben met mijn bovenarm tegen een paal aangestoten en daarna een doos op mijn rug gekregen. Ik ben nu erg stijf en heb ook wat last van mijn linkerbovenkant (arm, schouder en nek). Vandaag en morgen ziekgemeld, dus even een paar dagen wat rustig aandoen nu de kerstdagen in aantocht zijn.
Nijn, welkom terug, leuk dat jullie sneeuw hebben gehad!
Fioon, bij mij is het wel anders als tijdens pilgebruik. Normaal werd ik op zondag ongesteld en was het vrijdag pas helemaal over. Nu ben ik maandagavond ongesteld geworden en was ik er vanmorgen al vanaf, die andere dagen ook niet echt heftig te noemen.
Lyn, volgens mij kan een eitje 24 a 48 uur overleven in je lichaam, dus als je vanavond je mannetje bespringt heb je gewoon nog kans deze maand.
Vanavond al 2 glazen witte wijn op, nu kan het nog
Groetjes Saskia
Danielle, mijn vriend en ik hebben een huis gekocht, daar krijgen we 10 januari de sleutel van. We hebben dan naar een eengezinswoning met 4 slaapkamers, een uitbouw aan de woonkamer en een grote tuin. Vandaar dat we dan volgend jaar een grote boom kunnen neerzetten.
Groetjes Saskia
wel hopelijk kun je volgend jaar een mooie boom planten op de placenta he!!
en proficiat met jullie nieuwe snoezelruimte :mrgreen:
(duimen voor me :thumbup: )
wahahaha, jij maakt het wel heel romantisch… je mannetje bespringen, hihi…
maar lynnt kijk nog maar even naar mijn stukje voor jouw stukje. Daar staat ook nog wat van mij over de e.s.
ach, iemand op mijn werk had het al over prijsne*uken.
Nou, ik heb ook geen idee hoor, ik wacht het wel af. Ik loop mezelf alleen maar gek te maken met die steekjes en zeurtjes… de groeten, wordt toch niets…
:mrgreen: dat van dat mannetje bespringen heeft ze groot gelijk in!!! :inlove: :mrgreen:
dank je voor je tip ivm e.s. maar ik denk die toch gepasseerd te zijn, hopelijk wordt het na vanavond nog iets!!!
wat zeg je prijs****** man zeg, lijkt wel een prijskamp.
Nou beterschap dan Sassie
Ik had de 1e keer wel de temp bijgehouden, een paar maanden maar ik vergat het zo vaak. En nu heb ik er geen zin in.
ja erg he, hahahaha
Ja hoor, gewoon blijven oefenen!!
jaaaa, vergeten hier een beetje, maar wat een prachtige kerstkaarten!!!
hier nog eentje van vorig jaar…
waaaaw zo mooi kaartje :inlove: schattig he!
en sassie koop je in het vervolg maar een trapstoel, lijkt mms handiger, mss nog een rekje in optie voor de dozen :mrgreen: :mrgreen:
beterschap!!
groetjes lynn
Sassie, jeetje van de trap gevallen. Balen zeg.
Leuk zeg een nieuw huis. Moet je veel opknappen of kan je er snel in?
Snoesje, wat een lieve foto.
hoe gaat ie nu sas? zeker ook hoop spierpijn? sterkte meiss…
ik ga misschien gekke dingen zitten bedenken, maar moet toch wel wat vaker plassen… stoelgang gaat ook wat minder…
haha, misschien heb ik gewoon last van verstopping en wil je heel graag dat het wat anders is.
maar de kramp of steken dat blijft. Niet de hele tijd, maar af en toe van die scheuten…
Hoi Hoi,
Het gaat wel redelijk met me, heb wel veel last van mijn linkerkant, vooral bovenarm en schouder. Ik kan nog wel alles bewegen, dus ik denk dat mijn spieren een opklapper hebben gekregen. Mijn mannetje heeft me gisteren en vandaag verzorgd, dus eten gemaakt en boodschappen gedaan, echt een schat!
Danielle, we gaan best wel veel verbouwen, een beetje updaten en naar onze smaak maken. Dus een nieuwe wc, badkamer en keuken. Alle muren stuccen en plafonds verven. Een grindvloer op de begane grond en laminaat op de bovenetages. We krijgen op 10 januari de sleutel en zeggen per 1 februari dan de huur op. We gaan eerst de 2e etage klaarmaken, zodat we daar even gaan slapen en wonen tot alles klaar is.
Snoesje, ik hoop dat je kleine pijntjes een goed teken zijn. In het nieuwe jaar zullen we het weten, ik duim voor je!
Groetjes Saskia