oef wat spannend allemaal…
Ik heb sinds vandaag steken in mijn onderbuik :think: :think: :think: :think: :think:
@nijntje wrote:
oef wat spannend allemaal…
Ik heb sinds vandaag steken in mijn onderbuik :think: :think: :think: :think: :think:
Spannend de eisprong! Dat wordt klussen…
Dat bedoel je toch??
oh hhh nijn… jippie
zeg… over dat vele plassen. Ik plas nu om de twee uur of zo… normaal kan ik een halve dag zonder naar het toilet te gaan… is dat nu voor mijn doen veel, hihi
Nou… ach…enige dat ik nu gewoon moet volhouden is wachten…want je gaat je zelf helemaal gek maken…
doegie
pffffff ben benieuwd wat het resultaat hier zal zijn :think:
maar ik blijf duimen voor jullie dames!!! en hoop dat 2007 het vruchtbare jaar wordt!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
waaw sassie, wat leuk je nieuwe huisje helemaal naar jou smaak inrichten het wordt vast een leuke periode!!
groetjes lynn mama van senne*
zeg… een eisprong… dat gevoel van krampen en slijm en zo, dat duurt toch heus geen week toch???
vanaf vrijdag voelde ik dat een beetje en vanaf zondag denk ik dat slijm, echt twee dagen… maar ver daarna nog een keer 1x gehad of zo…
want anders denk ik echt niet dat er wat is gebeurd hoor…
gek…je hebt het toch al eens meegemaakt zou je denken, haha…
hebben jullie nog leuke plannen voor de kerst?
hier druuukkkk…iedereen heeft buikgriep, dus moet voor mijn moeder zowel schoonmoeder nog kadootjes en boodschapjes doen… wilde met mijn zusje dit doen, maar haar dochtertje krijgt een tand, en is daardoor niet lekker (verhoging) julian heeft ook al buikgriep gehad en ziet nog wel pips, maar is wel lekker aan t spelen… pfffff… ja, en dan over mijn vader het maar niet hebben… rare dagen zo hoor…
Hmm, nog steeds steekjes in de onderbuik en andere verdachte dingen hiero :mrgreen:
Hier ook en gister kon ik het niet laten…heb getest…maar niks hoor. Was ook wel te snel maar ik kon me niet beheersen :mrgreen: Keurig 1 streepje te zien. We zullen maar weer afwachten
Hoi Hoi,
Volgens mij zijn de rode duivels nu echt weg, dus mijn eerste echte ronde gaat eraan komen, spannend hoor. Mijn vruchtbare dagen zijn zo rond oud en nieuw, dus geen alcohol voor mij tijdens de jaarwisseling. Op 10 januari krijgen wij de sleutel en op 16 januari is mijn NOD, dus die laatste week heb ik genoeg afleiding
Fioon, ik had eerder gezegd dat ik op maandag ongesteld werd en er op donderdagmorgen al vanaf was. Nu had ik vrijdag toch weer wat bloedverlies, te weinig voor een tampon, maar toch wel een inlegkruisje nodig. Vandaag ook nog wat druppeltjes, maar dit is echt het laatste volgens mij.
Snoesje, ik heb altijd een paar dagen rommelingen in mijn buik rond mijn eisprong. Gewoon wat kleine steekjes en een soort van drukkend gevoel in mijn onderbuik. Of mijn eisprong nu voor of na die rommelingen is, dat weet ik eigenlijk niet. Meestal heb ik die periode ook wat meer afscheiding tot ik zelfs een soort van witte klodder heb.
Ik heb eens gelezen (sorry, even een vies praatje) dat je wat van dat witte slijm tussen je vingers moet nemen. Als je dan een soort van draadjes kan trekken, lijmachtig dus, dat zou je vruchtbaarste dag moeten zijn.
Lynn, het zal wel even een drukke periode worden met het verbouwen en verhuizen, maar we krijgen er wel wat voor terug. Veel plezier de komende dagen, ik zie dat je in de groene zone zit.
Jacq, ik zal voor je duimen!
Wat wij trouwens gaan doen met de kerstdagen? Morgenavond gaan we gourmetten bij een vriend van ons. Met eerste kerst gaan we naar mijn schoonouders, mijn schoonbroers komen dan ook. Met tweede kerst komen mijn ouders en broertje naar ons. Helaas moet mijn vriend nachtdiensten draaien, dus moet hij al die dagen om 22.15 uur de deur uit en zal hij overdag wat moeten slapen.
Groetjes Saskia
hopelijk is het deze maal raak he sassie!!! :thumbup: ik duim voor je, en ja hoor hier is de klusweek begonnen :mrgreen: hopelijk levert het ook wat op!!
prettige feestdagen verder meiden!! hier ook druk! morgenavond komen mijn ouders eten, dus het is nog even lopen eer alles in orde is,pff!
jacq, hahaha… nouwie… hou het indd maar op te vroeg getest… gewoon hoop houden, haha… Ik mag rond oud en nieuw testen… Misschien dat ik er vast eentje in huis haal…en dan ga testen
sas jij ook lekker rond oud en nieuw aan de slag!! Ja over die vruchtbare dagen ken ik idd… haha, witte klodder…
spannend joh binnenkort de sleutel, heel erg veel plezier straks in jullie huisje
Gezellige dagen dus voor de boeg, jammer dat je mannetje vroeg weg moet hoor…
zoooo, ik vind het hier retespannend. Gister toen ik mijn pyjama aantrok (ja, lekker sexy :wink: ) dacht ik, auwie... ik voelen aan mijn (.)(.) en dacht ohh, mijn tepeltjes voelen idd wat gevoeliger aan. Nog niet zo heftig als ik toen had gehad met julian na 6 wk zwangerschap, maar toch..
oja, en er gaan af en toe van die steken door heen (vergelijkbaar met zo'n toeschietreflex bij bv, maar dan heel lichtjes)
En die steekjes in mijn onderbuik heb ik nog steeds.. die heb ik al vanaf de 15e of zo.. nou, een eisprong duurt vast niet zo lang..
aaaaaaaaaaaahhh wil testen, hahahahaha
nou, gezellige feestdagen, iedereen heeft buikgriep. Daar gaat mijnlekkere kerstavond maaltje… nouwie
nina begon (nichtje) toen julian, mijn zusje, mijn moeder, mijn schoonmoeder en nu Dennis ziek op bed)
gezellig!!
ga zo maar even wat leuke kerstboompjes knutselen met julian…
Achh beterschap voor iedereen hoor…
gog snoesje allemaal buikgriep zeg en net nu!!! hopelijk krijg jij het ook niet hoor!!! neem maar je nodige vitamientjes! ik duim voor je meis dat het zo mag zijn hoor!!! :thumbup: :thumbup:
en ook natuurlijk voor alle anderen!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
hier nog eventjes rustig, ik weet het begot niet meer met mijn eisprong, dacht ik deze vorige week gemist te zijn na het slijmpje!! met nadruk op -je die toen vrij kwam, maar nu blijft het rustig zo, het is wel vochtig maar niet zo van die proppen of zo, ben benieuwd wat het zal worden!!
ik heb zo van die plofjes soms in de onderbuik maar voor de rest, denk ik, niks aan de hand, dus nog even afwachten en hopen dat de :twisted: niet komen!
verder dames wens ik jullie nog een prettige kerst toe, en geniet van het samenzijn!!!
Iedereen fijne kerstdagen!
Beterschap allemaal!! :-*
En uiteraard fijne kerstdagen!!
Vandaag nog veel te doen, mijn vriend is jarig dus straks nog wat visite. Morgen langs alle ouders (hebben 4 paren, iedereen is bij ons gescheiden, dus heel wat heen en weer gereis). 2e Kerstdag naar een hotelletje in de Belgische Ardennen voor 3 nachtjes, lekker er tussenuit!
Normaal was ik altijd 5 dagen ongesteld, toen ik nog aan de pil was.
Dit keer maar 3 dagen!!! Hopen dat het zo blijft!
Groetjes
Fioon
Fijne kerstdagen!
Wij gaan vanavodn Saw 3 kijken op dvd :mrgreen:
Morgen naar mijn schoonouders en 2e kerstdag wordt mijn moeder 60 dus gaan we daarheen.
Is er hier trouwens ook iemnd bij de 1e via een keizersnede bevallen? Ik namelijk wel, vind het nu wel spannend hoe het bij de 2e gaat (ks was ivm stuitligging)
Hoi,
Toch nog even langs het forum, mijn vriend is namelijk net de deur uit om te gaan werken.
Vanavond zijn we bij een vriend gaan gourmetten en mijn schoonbroers waren er ook. Toen kwam het gesprek even op kinderen en beide schoonbroers vroegen of wij niet al bezig waren, haha. We horen dit al maanden, mijn schoonvader is daar ook erg goed in. Mijn vriend en ik zijn nog niet zo lang bij elkaar, maar toch fijn dat de schoonfamilie het niet raar zal vinden als er snel kindjes gaan komen.
Ik ben best wel raar ongesteld geweest deze eerste cyclus. Op maandagavond is het dus begonnen, maar ook dinsdag en woensdag was het niet echt heftig. Toen leek ik er vanaf te zijn, maar donderdagavond na de seks kwam er weer wat bloed, alleen dan wat wateriger. En dat is vrijdag, zaterdag en vandaag ook zo geweest, gewoon af en toe een paar druppels.
Limburg, dat is niet echt een kerstfilm hoor, maar veel plezier. Ik heb deel 1 gezien, die vond ik erg goed.
Groetjes Saskia
lynn
bedankt!! ja… duik voor de zekerheid mijn bedje maar in. Ach… ik ben het wel gewend buikgriep… zelfs tot 2 x toe in een zwangerschap… en julian heeft het goed uitgehouden :mrgreen:
nou… bij jou dus ook een hoop gerommel in je buik… iii
fioon
gefeliciteerd met je vriendje!!!
limburg, gefeliciteerd met jouw mama!
nee, geen keizersnede…
sassie
mm… idd. vreemd… maar goed, ben ff vergeten, jij bent ook gestopt met pil… of wat anders en is dit dan de eerste keer zonder??
nou, heb manlief ook even stiekem verteld dat ik wat symptoompjes heb..
ik kan soms wel een hele avond op de bank zitten zonder te plassen, maar ga nu gemiddeld na 2 reclames al naar de wc..
Dat gezeur in mijn buik is er ook nog steeds (lichte ongie kramp)..
wel te vroeg getest, hihi, kon niet wachten.. schiet natuurlijk niet op.. moet alles maar even zijn beloop laten.
nou.. ik ga me bedje opzoeken!! trusten allemaal en fijne dagen morgen..
Hoi,
Nog even een grote mok met thee en dan mijn bedje opzoeken.
Snoesje, ik heb 15 november de laatste pil geslikt. Ik ben 19 november ongesteld geworden, mijn pilbloeding zeg maar. En dat was dan mijn eerste echte ongesteldheid. Nu was ik in de zomer ook al 2 cyclussen gestopt en toen was mijn eerste cyclus gewoon normaal alleen dan wat korter.
Spannend de komende dagen, wanneer ga je weer een testje doen?
Groetjes Saskia
sorry niks bijgelezen :oops:
Maar wil even zeggen
Iedereen een gezellige en liefdevolle kerst gewenst
limburg, ik ben deze zomer bevallen van spoedkeizersnede, en de volgende keer zal het weer keizersnede worden daar ik een zwakke baarmoederhals heb zullen ze een cerclage steken, zoiezo zal ik op 38 weken bevallen met geplande keizersnede vertelden de gyn. … me. ben ook wel benieuwd wat het deze maal zal worden de zwangerschap, maar wil me niet echt zorgen maken, voor de baby uiteraard, stress is voor niks goed he, maar als er iets is vraag het gerust.
verder hier iedereen een prettige VRUCHTBARE kerst!!! :mrgreen:
groetjes lynn mama van senne :vlinder: