Dank je wel Ellen … Hoe voel je je?
ojee Sassie dat wordt gezellig bij je ouders hahahaha Klussen bij je ouders…
Jill slaapt gelukkig vanmiddag er wel door heen.
Ben benieuwd voor vannacht… Als ze wakker is halen we haar er uit…
mag ze ook even van het vuurwerk genieten…
Ze vindt het helemaal geweldig… Kijken Kijken zegt ze steeds als ze iets hoort…
Iedereen heel veel plezier vandaag/vanavond/vanacht.
Enne alle goeds alvast voor 2007
Met hopelijk snel allemaal zwanger :dance:
ohh fioon lekker weggeweest dus, heeerlijk… haha, kan ook vermoeiend zijn, om niet te weten wanneer je eisprong is… succes
sas jij ook… niet om tien uur je oogjes al dicht hebben he… wel wakker blijven hoor!! hihi…
joh, gewoon van te voren zorgen dat je alles bij de hand hebt die nacht… wcpapier… desnoods een zakje om het in te doen… en lekker stil gaan klussen, is ook wel weer erg spannend natuurlijk!!! hihi…
nijn, heb je nog kwaaltjes???
ik niet echt hier… niet echt ongi krampen… ik had zelfs het idee dat mijn tepelhofjes wat donkerder waren, maar ja, dat ben ik he, ik ga zoeken.
zo, nu xfactor afkijken, omkleden zo en wegwezen!!!
daaaagggg
fijne jaarwisseling!!!
Nou mijn (.) (.) doen nog steeds zeer…
nog raar gevoel in mijn buik beetje misselijk…
Spannend maar moet nog even een paar dagen wachten…
Snoesje ik hoop voor je dat je straks een positieve test krijgt
(idereen trouwens)
Het gaat prima hier. Was een beetje bang dat het niet goed zat, want ik was niet misselijk. Dit terwijl ik bij mijn zoontje echt heel ziek was.
" Gelukkig" vanmorgen een flinke misselijkheidsaanval, dus ik denk dat het allemaal wel snor zit. Verder ook wel moe, het lijkt alsof er lood in mijn benen zit.
Verder niks te klagen en geniet van mijn laatste zwangerschap.
Ik hoop voor jullie allemaal dat het snel raak mag zijn!
Gelukkig maar Ellen…
Spannend … Geniet er maar van… :hug:
Ik ben bij Jill helemaal niet misselijk geweest…
haha sassie, wat grappig, dat wordt zeker spannend zeg deze klustijd!!
en als het zo is, hahaha, zul je je altijd beter herinneren waar jullie boulleke gemaakt is. klinkt wel leuk he :mrgreen: :mrgreen:
snoesje, ja dan begin je je vanalles duidelijk te maken van kwaaltjes, ik ken mezelf ben ook zo, begin je jezelf helemaal te onderzoeken en zo :mrgreen: pukkeltjes??, rode handpalmen??, krampjes??, pijnlijke (.)(.)?? :mrgreen: ik ken dat ook,
maar deze keer heb ik het niet van mezelf vragen te stellen, merk wel op van mezelf dat ik er mee bezig ben maar niet zoals vorige maand, voel me wel niet echt zwanger ook als het dan zo mag zijn, voel me toch anders hoor, tja weet gelijk niet hoe ik dit moet uitleggen, gewoon en toch ook niet gewoon, ben wel benieuwd naar resultaat hoor, en hopelijk maak ik me niet weer onbewust dan, illusies!!
ik blijf zeker duimen voor jullie hoor dames!!! :thumbup: :thumbup:
en aan allen nog een gelukkig 2007, mag dit een vruchtbaar jaar worden hoor!!! zonder ellende!!! :thumbup: hier ook nog wat hormoontjes!!! :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
:mrgreen: :mrgreen: genoeg??
groetjes lynn mama van senne*
Hoi,
Nog even een berichtje voor de aflossing komt…
Nijntje, het is zelfs klussen bij schoonouders. Als mijn schoonpa een opmerking maakt (hij kan wel eens pesten) dan zeggen we dat hij niet moet zeuren, dat hij graag een kleinkind wilt, hihi.
Snoesje, ik had vanmorgen al mijn slaaptas ingepakt, aangezien ik vanuit mijn werk naar ze toega. En daar zit ook een klein handdoekje in, ik ben dus voorbereid, haha.
Ellen, fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Die eerste afspraak bij de verloskundige, wordt er dan ook al een echo gemaakt?
Lynn, we hebben de afgelopen 3 dagen ook niet stilgelegen hoor, haha.
Iedereen een fijne avond, hopelijk gaat 2007 veel zwangerschappen geven!
Groetjes Saskia
Iedereen fijne jaarwisseling. En een vruchtbaar jaar. Ik hoop zelfs zo vruchtbaar voor iedereen dat zelfs 2007 al een bevallingsjaar mag zijn… dus dames… hup, hup…xxx
Tot volgend jaar!!
Danielle
FIJNE JAARWISSELING!
Ik wens dat het jaar 2007, iedereen veel gezondheid en een kindje mag geven!
@sassie1980 wrote:
Ellen, fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Die eerste afspraak bij de verloskundige, wordt er dan ook al een echo gemaakt?
Nee hoor...ik ben pas 6 weken. Pas met 10-12 weken wordt de eerste echo gemaakt in principe. Tenzij er problemen zijn of als je al eerder een miskraam hebt gehad.
De echo wordt in mijn geval in het ziekenhuis gemaakt, maar bij mijn vorige verloskundige hadden ze zelf zo'n apparaat staan tot mijn grote verrassing.
Heeft iedereen zich een beetje in kunnen houden met de oliebollen? :mrgreen:
Hoi meiden,
Iedereen de beste wensen, hopelijk brengt 2007 veel gezondheid, liefde en geluk! :**:
Onze jaarwisseling is wat anders verlopen als gepland. Mijn schoonbroer is met spoed opgenomen in het ziekenhuis! Hij was al een paar dagen niet zo lekker, erg verkouden, volle hoofdholtes, hoofdpijn en steken bij zijn nieren. Gisterenavond werd dat ineens veel erger, hij moest zelfs overgeven. Toen hij even op het balkon stond is hij in elkaar gezakt en was buiten bewustzijn. We hebben dus 112 gebeld en om een ambulance gevraagd. Die is om 23.45 weggereden en mijn vriend is mee de ambulance ingegaan. Toen de klok 12 slagen gaf, was ik dus alleen met een geschrokken schoonmoeder. Om 04.00 uur kwam mijn vriend weer thuis en mijn schoonbroer is opgenomen ter observatie.
Was wel even schrikken dus! :shock:
Ellen, ik heb geen enkele oliebol op! Ik heb altijd veel overgewicht gehad en ben 2 jaar geleden erg veel afgevallen, nu eet ik dus nog steeds weinig vetten. Als ik 1 oliebol zou eten, dan is mijn maag gewoon dagenlang van slag af.
En wat wordt er dan allemaal gedaan met zo’n eerste gesprek?
Afgelopen nacht, zo rond 02.00 uur, kreeg ik ineens buikpijn en rugpijn. Toen even wat flinke steken en daarna weer wat buikpijn en rugpijn. Dit is pas een beetje weggetrokken toen we gingen slapen. Volgens mij was dit mijn eisprong, dat zou wel ongeveer kloppen met mijn cyclusbanner. Toen we vanmiddag even alleen in schoonouders’ huis waren, zij waren naar het ziekenhuis, hebben we nog even snel geklust, hihi.
Groetjes Saskia
ohhhh saassss wat een toestand, hoe is het nu?
wahahahaha, goed zo meid!! mission acomplished!!! :mrgreen: :thumbup:
Ellen, haha, ja je gaat ook zitten zoeken voor kwaaltjes! nou, laat die misselijkheid maar niet al te heftig zijn.
Nou, ben nog niet echt ongi, maar heb aan de andere kant geen zin om een test te kopen. Eigenlijk om niet teleurgesteld te worden denk ik… ik weet toch dat ik ongi wordt, en waarom dan geld aan zo’n test te verspillen… maar ja, t kriebelt ongelofelijk hoor…
nijn ook nog vol spannende kwaaltjes…
ja, veel hapje sgegeten hier gisteren!!! heerlijk…alleen maar trek vandaag!!
Hoe is het nu met je schoonbroer Sassie?
Hier een heftige oud op nieuw…not… we waren zo moe om 23.00 uur dat we in slaap zijn gevallen.
Vanochtend zat ik om 10 uur alweer op mijn paardenbeest en vanmiddag kwam mijn mama even koffie drinken en nog wat schoonfamilie.
Vorige maand was ik heel ontspannen gestopt met de ac maar nu wil ik toch wel graag dat ik snel zwanger wordt. heb er echt veeeeel zin in.
Even een spoiler voor mensen die nieuwsgierig zijn naar paardenbeest enzo
Hier roept hij naar zijn vriendje die op stal staat (hij is een beetje bezweet want dit was na het rijden)
Hier is het ongeveer 10.15, even een blik door de rijhal.
En na het rijden bij de stallen, Pablo staat even lekker op te drogen en op te warmen onder het solarium. Daarna krijgt hij lekker wat wortels en een deken om en gaat hij een paar uur de wei op.
Pablo na het rijden (met mijn telefoon gemaakt vandaar de slechte kwaliteit):
Betere foto van een paar weken geleden:
Afgelopen zomer:
Stoere blik:
Allemaal een heel gelukkig 2007 gewenst en dat we maar gauw allemaal zwanger mogen zijn!
Jee wat gaat dat toch snel, Nieuwjaarsdag zit er ook al weer bijna op…
Robbin was echt megalief gisteren en heeft lekker doorgeslapen, zelfs nadat we hem hadden meegenomen naar vrienden en daarna weer mee terug naar huis.
Hier kriebelt het toch wel een beetje, volgens mij heb ik afgelopen donderdag mijn eisprong gehad en hebben we die ochtend daarvoor geklust…
Nou zou het natuurlijk wel heel snel zijn als het al raak zou zijn, maar heb wel last van gevoelige…
Ik weet ook dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden, maar toch…
Afwachten maar, wel heel erg spannend!
Verder nog nieuws?
Ik spreek jullie gauw,
Liefs Daantje
heee wat een mooi paard
zal ik eens wat zeggen
ik heb nog noooooit op een paard gezeten
ohhh daan dat zou ook wat zijjn!!!
Wow, mooi paard hoor.
<span style=“color: red]Allemaal een heel gelukkig en vruchtbaar 2007[/size%;”>[/color]
Wat ene naar gedoe Sassie. Hoe is het nu met hem?? Dat jullie nog tijd vonden om ff te klussen zeg :shock:
Hoop dat iedereen verder een leuke avond had, wij wel.
Met vrienden, was erg gezellie :thumbup: En morris sliep overal lekker doorheen.
Hoi,
Daarnet met m’n schoonbroer is msn gekletst, hij is dus gelukkig weer thuis. Het gaat nu redelijk, hij heeft nog wel hoofdpijn, maar niet zo heftig als gisteren. Er zijn wat dingen op kweek gezet en binnenkort krijgt hij een hoofd-scan, dus het is even wachten op de uitslagen. Hopelijk is het niks bijzonders en anders iets goed behandelbaar.
Snoesje, wanneer ga je nadenken over een test? Ik heb begrepen dat een normale cyclus tussen de 21 en 35 dagen duurt. Na die 35 dagen zou ik toch wel even testen hoor, ook al is het je eerste cyclus na het stoppen met de pil.
Limburg, wel grappig dat jullie in slaap zijn gevallen, haha. Ik heb er ook enorm veel zin in, lijkt me erg speciaal om je baby voor het eerst in je armen te hebben. Ik hoop ook dat ik zo snel mogelijk zwanger ben, maar hou toch wel een beetje rekening met een half jaar…
Daantje, spannend, wanneer is je NOD eigenlijk?
Jacq, waar we de tijd vandaan gehaald hebben? Toen hij afgelopen nacht thuiskwam van het ziekenhuis, hebben we nog even bijgekletst en zijn we gaan slapen hoor. Eerst uitgeslapen en samen met schoonouders ontbeten. Ik moest werken vandaag en moest dus om 3 uur de deur uit, mijn vriend ging dan gewoon naar huis. Mijn schoonouders gingen om 2 uur al naar het ziekenhuis, dus hebben we een uurtje alleen in hun huis gezeten
Morgen gaan we naar mijn ouders en blijven dan een nachtje slapen. Ik zal waarschijnlijk pas een donderdag weer online komen. Iedereen die hun NOD in de tussentijd hebben, ik duim voor jullie!
Groetjes Saskia
Hey allemaal,
Lucas is ziek. Hij heeft een pseudocroup aanval gehad vannacht. Hij heeft prednison gekregen. Hij heeft al 2 x eerder pseudocroup gehad en de eerste keer heeft hij een aantal dagen in het ZH gelegen en de 2e keer alleen 1 hele dag op de eerste hulp. En nu had hij het dus weer. Maar gelukkig geen ZH en opnames maar alleen medicijnen thuis. Het gaat al ietsje beter.
och jeetje. wat sneu… is dat blijvend of is dat alleen iets voor kleine kindjes pseudokroep? beterschap. Fijn dat ie niet naar het zh hoeft
m… zou ik mijn banner anders op 35 dagen moeten zetten. Dan is het pas 7 januari dat ik dan kan testen… nou, dan moet ik nog maar even wachten. Alhoewel ik duidelijk rond het weekend tussen 15 en 18 dec. een eispr…
ik ga er weer even vandoor… lekker naar bed…
Hoi, nog even een berichtje voor mijn aflossing er is en ik naar huis ga…
Danielle, dat is ook even schrikken zeg, lijkt me erg zielig als je klein mannetje ziek is. Hopelijk is hij snel weer opgeknapt! Hoe lang heeft hij er de laatste keer last van gehouden?
Snoesje, als je rond 15 a 18 december een eisprong hebt gevoeld, dan zou je 10 a 16 dagen erna ongesteld moeten worden. Dus je NOD zal dan gewoon vandaag of morgen moeten zijn, ik duim voor je!
Groetjes Saskia