hier ook maar weer een berichtje van mij
16/17 jan moet mijn nod worden en heb vandaag heel erg veel last van mn onderbuik dat heb ik eigenlijk nooit :shock:
zijn er meer die hier last van hebben?
Hey Ladies!
Hendrika: Ik heb ook last van mn buik, het gevoel of ik ongi moet worden (al bijna 2 weken :? ) Ik ga ervanuit dat dit komt door het stoppen met de pil…
Ik zal je binnenkort ff toevoegen aan de lijst :mrgreen: !!!
We hebben vandaag toch maar contact opgenomen met mn gyn, toch een veiliger idee (en om te voorkomen dat ik over 6 maanden alsnog bij hem moet aankloppen omdat ik onder de acne :wall: zit en het nog niet gelukt is om zwanger te worden…)
Mijn vriend moet eerst een vruchtbaarheidsonderzoek doen, hij moet ff een potje vullen en dan kijken ze naar de kwaliteit van het zaad :lol:
Als dit allemaal ok is dan moeten we een afspaak maken voor een ‘Huhnertest’
Verder heb ik vandaag echt verschrikkelijk geshopt…veeeeeeeeel te veel gekocht (ik had het allemaal écht nodig )
Hallo allemaal,
Vandaag heb ik mijn NOD en heb vanmiddag positief getest!
Heb alleen al de hele dag hoofdpijn alsof ik ongi moet worden…
heb eerder dit jaar ook als twee positive tests gehad waarbij het na een week mis ging. Durf dus nog niet echt blij te zijn… :?
Rosie, van harte gefeliciteerd meid!!!
:dance: De eerste baby is een feit dames!!!
Rosie, jaaaa, gefeliciteerd, geweldig joh!!! :dance:
Ik ga hier voor je duimen!
Tanja, die testen zijn die alleen i.v.m. het risico dat de acne terug komt?
Spannend wel lijkt me zo. Hoe voel je je? Nog 4 dagen tot je NOD toch?
Hendrika, ik heb geen ervaring met gevoeligheid in de onderbuik. Maar heb het wel vaker gelezen hier op het forum.
Ik zit sinds gisteren aan de antibiotica i.v.m. blaasontsteking. Hoop dat ik me wat beter ga voelen. Verder nog steeds gevoelige borsten en geen ongi…
Morgen op z’n vroegst nog een keer testen. :roll:
X Honing
bedankt voor jullie reactie Lisajoy en Honing! Ben nogal een nitwit wat forums betreft… :think: leuk dat jullie al blij voor me zijn terwijl ik nog wat afwachtend ben.
Duim natuurlijk nu ook voor jullie!
Gefeliciteerd Rosie :dance: . Ik kan me voorstellen dat je na deze evaringen wat voorzichtig bent.
Honing: dus toch maar aan de antibiotica? Succes met testen ik duim voor je!
Ik w8 mijn NOD rustig af…(voor zover dat lukt, haha) Ik las op een andere topic dat de meesten behoorlijk lang moesten w88 op hun eerste menstruatie na het stopppen met de pil.
Essie75, jou NOD is dit weekend ergens toch? Suc6!!!
Fijn weekend alvast!
:-*
Gefeliciteerd Rosie!! :dance: :mrgreen:
Zo, nu even een paar dagen vrij…heerlijk!
In januari hoef ik niet zo veel meer te werken, omdat ik een andere baan heb en hierdoor mijn vakantie dagen op moet maken.
We gaan vanmidag bij een locatie kijken voor ons trouwen…
had ik dat hier al gemeld? wij gaan trouwne op 9 mei!!
eind van de maand mag ik mijn jurk weer passen, heb er zin in.
Nou meiden met NOD, suc6!
xx
famke
Rosie, kan me goed voorstellen dat je nog niet hard durft je juichen!! Maar leuk is het natuurlijk he!!!
Famke, leuk dat je gaat trouwen!! Wie weet moet je je jurk nog laten vermaken door een bol buikje :lol:
Wij gaan ook dit jaar trouwen, op 11 juni. Maar geen jurk hoor, even snel op woensdagochtend :lol: Meer om alles goed geregeld te hebben, al geven we wel een feestje!
Tanja, ik ben 2 mnd terug gestopt en heb de afgelopen 2x een cyclus van 34 dagen gehad…Verschilt wel pp, maar ik vind het knap dat je er zo rustig onder blijft!!! ik zou meteen testen! hihi
Honing, slaat de AB al een beetje aan?? En heb je inmiddels alweer getest??Ik voor je!!
Zelf heb ik al de hele week last van mijn onderbuik ER zit echt een eisprong aan te komen geloof ik. Voel me er helemaal niet lekker door, fijn hoor als het dan precies de tijd is om te klussen…
Hai meiden
Balen hier… de ongi :twisted: is gearriveerd
Had er zo’n goed gevoel over… maar dat bleek dus niet juist te zijn. Raar :think: want vaak kloppen mijn (voor)gevoelens wel. Misschien wilde ik het te graag…
Ik ga vol goede moed de tweede ronde in!
Tanja, hoe is het met jou?? Je bent behoorlijk koelbloedig he? 8)
Goed hoor!
:inlove: Trouwen!! Ik was er zelf nooit zo’n voorstander van maar i.v.m. verschillende redenen was het voor ons toch wel verstandig/ makkelijk om te trouwen. We hebben toen ook maar besloten om er een klein feest van te maken. En dat was zoooo leuk en romantisch . Ik ben dus wel heel blij dat we het toch zo gedaan hebben.
Nou, nu ik met die klte ongi zit ga ik me maar op mijn tweede voornemen voor dit jaar storten; 'n nieuwe baan vinden!
Ik ben heel erg uitgekeken op m’n huidige baan en toe aan een nieuwe uitdaging!
Nog een fijne zondag! :-
Balen Honing :x !!!
Famke: Wat leuk dat je gaat trouwen :dance: Is het gelukt met de trouwlocatie???
Lisajoy; jij dus ook!!!
Trouwen zit er bij ons (nog) niet in…Ik moet maar rustig afw88 zegt mn 'luv…
Ik heb al ff niks gelezen van Essie75 en Hendrika, alles goed met jullie???
Op dit moment ben ik nogal in de weer met m’n acne-probleem: ik heb inmiddels een behoorlijk vette huid en met veeeeeeeel rode vlekken :evil: Ik hoopte dat het wel mee zou vallen, maar helaas…(eigenlijk logisch mn gyn maakt zich hier niet voor niets zoveel zorgen over)
Hopelijk kan ik het een beetje onder controle houden, heb een hele dure wasgel aangeschaft en verder adviseert men er niet te veel op te smeren.
Over twee weken hebben we een afspraak in het ziekenhuis voor een vruchtbaarheidsonderzoek (hihi we moeten dan een potje zaad meenemen dat binnen een uur in het ziekenhuis moet zijn :lol: ) We lachen er maar om.
Verder moet ik bellen voor een op de dag dat ik ongesteld word en dan wordt er een afspraak gemaakt voor de Huhnertest op de 14e - 18e dag van de cyclus.
Eigenlijk hoop ik nu wel dat het direct raak zal zijn, kunnen we al dat ziekenhuisgedoe afblazen :think: …Maar helaas hebben we dat niet voor het zeggen. Ik ben allang blij dat dit ons allemaal wordt aangeboden, ik heb op andere forums gelezen dat er meer vrouwen zijn met dit probleem, die niet geholpen worden.
Morgen is onze vakantie weer voorbij en begint het werkende leventje weer!! Ik ben twee weken vrij geweest, heb wel zin om te beginnen.
Heej…:think:
Wat is het rustig hier!
Hoe is het met jullie?
Tanja, vervelend zeg van je acne probleem. Hoop dat het allemaal mee gaat vallen.
Tot morgen!
@ Tanja, We zijn zaterdag niet wezen kijken…we hebben een uitslaapdag gehad en lekker genoten van het weekend.
Hier verder weinig te melden…
Zit nu in de “groene” dagen… :shifty:
xx
famke
Oh Famke! Lekker aan de klus
Tanja, heb je nieuws?? Tis vandaag toch je NOD??
Maar het is je eerste ronde na het stoppen met de pil dus die NOD kan ook wat later zijn. Nou ja, ik duim toch maar voor de zekerheid.
Lisajoy hoe is het met je ei?
Hier niet veel nieuws. De zware ongi dagen zijn voorbij gelukkig. Nou, ga me weer eens verdiepen in mijn werk. :? Doei!
Honing, balen meid dat je ongesteld bent geworden!!! Nou ja, nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!
Ben je al hard op zoek naar een nieuwe baan?? Weet je al een beetje wat je wilt, of niet?? Wel trickie met een eventuele zwangerschap meid!!
Tanja, wat een gedoe allemaal bij jullie zeg!! En dat allemaal door die rotacne!! Ik heb trouwens ook wel last van vette huid en pukkeltje hier en daar, en bij mijn zwangerschap was dat helemaal verdwenen!!! Ideaal!!
Maarja, jij hebt het zo te lezen veel erger, dus ik hoop echt dat je snel zwanger bent!!!
Famke, Veel :thumbup: :thumbup: met klussen!!!hihi
Hier weinig nieuws…ben ook weer aan het werk, sinds gisteren :thumbdown: Had echt geen zin na 2 weken vakantie, wil lekker van mijn gezinnetje genieten!!!
Kleine meid, is weer naar het KDV, ze gaat vandaag op de foto, ben benieuwd!!
En hoe het met mijn ei is… :think: ik weet het niet…ik heb het gevoel dat het raak is deze maand… Maarja ik kan het ook gewoon heeeeeel graag willen!
Heb ieder geval last van mijn baarmoeder (kramp) en gevoelige borsten…
We gaan
Ik vraag me trouwens iets af over jullie banners…
Die wordt gemaakt, n.a.v. hoeveel dagen je cyclus is…toch?? En dan zie je vervolgens staan, wanneer de klustijd aanbreekt…
Maar wat nou, als je cyclus iedere maand anders is (korter of langer)??? Want dan heb je ook op een andere dag of zelfs in een andere wk je eisprong…TOCH??? Of ben ik gek?
@Lisajoy: volgens mij moet je bij die banner idd je gemiddelde cyclus invullen, als deze dus onregelmatig is, wordt dat lastig. Ik heb die van mij dus op de ‘standaard’ 28 dagen gezet.
@Famke: klus’se
Hier nog geen tekenen in de richting van een menstruatie ( :think: of dat een goed of een slecht teken is weet ik niet, haha)
Maar waar ik 2 weken geleden nog vanalles voelde gebeuren…(buik en (o)(o) voel ik nu niks meer. We raar hoor ik wordt al 14 jaar op dinsdag ongesteld…en nu moet ik het zomaar afwachten :eh:
Als de ongi uitblijft ga ik het weekend pas testen
Ik heb trouwens online zwangerschapstesten besteld (midstream) Veel goedkoper! Kan ik nog wat vaker testen als ik me niet in kan houden, haha
Ik ga me nu even storten op een nieuw lijstje
Lisajoy, ik zet mijn banner altijd een beetje op het gemiddelde. Mijn cyclus is gewoonlijk wat langer dan 28 dagen dus zet ik 'm een paar dagen langer.
Tja, het is altijd een beetje gokken…
Tanja, wat goed dat je je kunt inhouden met testen!
hier niet veel nieuws. Druk met werk, uitkijkend naar het weekend…
Ga nog ff verder! :roll:
Hallo meiden,
ik zou het leuk vinden om met jullie mee te schrijven/leven! Ik heb op 6 december mijn laatste pil geslikt. Na maar liefst 14 jaar gebruik. Begonnen op mijn vijftiende, omdat het vrij hevig was. Nu ben ik dus 29. Ik werd op 10 december ongesteld en wacht nu op mijn eerste ‘normale’ ongesteldheid. Idealiter had ik het maandag moeten worden, precies 28 dagen. Nu dus de 30ste dag. Na wat googlen behoorlijk verontrustende verhalen gelezen dat het wel 6 maanden kan duren voordat het allemaal weer op gang komt! Nooit gerealiseerd dat de pil dus eigenlijk zo slecht voor je is!
Ik heb vrijwel de hele maand veel last van mijn buik gehad. Ik vermoed rond mijn eisprong. Daarna even rustig en nu ‘rommelt’ het weer. Maar dus nog niet ongesteld. Ik weet het, het kan lang duren na het stoppen met de pil, maar ik word nu al zenuwachtig ervan :roll: Zwanger ben ik nog niet, want we gebruiken condoom. Ik ben begonnen met foliumzuur (2 januari) en het plan was om na 2 x ongesteld echt te gaan klussen. Nu dus eerst maar afwachten of ik het ga worden… elk wc-bezoek voelt spannend, raar he!
Groeten Joli
Hey Joli welkom hier!!
ook voor jou de wens om snel met een positieve test te komen!
:mrgreen:
xx
famke
Hoi Joli, leuk dat je je bij ons komt voegen :thumbup: !
Zoals Famke ook al zei, ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!
Ik ben zelf al eens een paar jaar geleden een tijdje met de pil gestopt. Toen duurde het ook bijna 6 maanden voordat het weer op gang kwam. Gelukkig duurde het toen ik april vorig jaar weer stopte niet zo lang. 2 Keer een lange cyclus gehad en toen was het weer redelijk normaal.
Wij hebben ook eerst condooms gebruikt omdat ik weer een tijdje een normale cyclus wilde hebben en ik het een fijn gevoel vond weer een ‘schoon’ lichaam te hebben.
Rosie, hoe is het eigenlijk met jou?