December Stoppers 2007!!

Jaaa! Wij gaan er eindelijk voor!



:dance: :dance:



Ik ben al langere tijd gestopt met de pil, maar i.v.m. de studie van hubbie mogen we er nu pas voor gaan.

Heb voorheen ook al meegekletst met de oktober stopsters maar het lijkt me toch wel heel erg leuk een echt december topic te hebben.

Ik hoop dat ik snel gezelschap krijg!



Oh ja! Ik ben 31 jaar en we gaan voor de eerste. Ben een beetje onzeker over mijn NOD want m’n cyclus is wat onregelmatig. Ach ja, we zullen zien!

Honing, super dat jullie er nu ook voor gaan.

Het leek zover weg december, maar nu is het al zover.



Veel succes, en wie weet heb je net zoveel geluk als ik.



Liefs Lotte

Honing,



Eigenlijk zijn wij al een jaar bezig (vanaf december 2006) maar nog niet echt (het is geen halszaak en op geregelde tijden “het” doen was ook niet aan de orde),maar ik sluit me maar bij jou aan, want wij gaan nu ook weer echt voor.



Ik bereid me al wel voor op weer een lang traject (bij Xander duurde het ook 2,5 jaar), ik heb namelijk PCOS en een tussenschot in de baarmoeder.



Mijn NOD zal ergens in januari zijn (ben vandaag ongi geworden en heb momenteel een cyclus van 33 dagen).

Hai Essie,



Leuk dat je er bent! Ik hoop dat we elkaar de komende tijd gezelschap kunnen gaan houden en dat we allebei niet te lang hoeven te wachten!



Ik zit nu ook in mijn ongi en denk dat mijn NOD ergens eind december/ begin januari is. Een beetje zoals jij zie ik.

Ja Lotte, voor mij leek december ook een eeuwigheid ver weg… het gaat toch altijd sneller dan je denkt. :thumbup:

Kwou dat er nog meer december stopsters waren…



Of wacht iedereen tot het nieuwe jaar?? :: ::

Heej, nog steeds niemand… :cry: :cry:





Essie, wat erg dat je PCOS hebt. Maar ik begrijp niet precies wat je bedoelt met een tussenschot in de baarmoeder?



Heb je sinterklaas gevierd? Hoe was het voor Xander?



Ben gelukkig bijna door m’n ongi heen :smiley:



En moet nu weer aan het werk. Geeeeeen ziiiiiin!!! :? :frowning:

Honing,



Tja een tussenschot in mijn baarmoeder. Hoe zal ik dat even kort uitleggen:

Tijdens mijn eigen ontwikkeling in mijn moeders baarmoeder, is het ontstaan van mijn baarmoeder niet alles goed “samengesmolten” tot één baarmoeder, maar er is een schot rechtop blijven staan in mijn baarmoeder, waardoor mijn baarmoeder als het ware uit twee kamers bestaat.



Vlak voordat ik zwanger van Xander werd, zou dat tussenschot operatief verwijderd worden, om zo de kans op een zwangerschap te vergroten (vooral om dat ik dus ook al PCOS heb), maar dat bleek dus niet meer nodig: ik was al zwanger (totaal onverwacht, maar zéér gewenst).



Als je wat meer info wilt hebben: http://users.ugent.be/~pdsutter/kahog-katho-hfdst8.htm, daar staan een paar (onduidelijke) tekeningen!





En ja, we hebben gister lekker pakjesavond gevierd én Xander is schromelijk verwend (ook door zijn grootouders en oom van vaders kant : daar is hij het enige kleinkind).



Mijn ongi is helaas nog niet weg, maar ik heb het ergste al weer gehad.



Nu dus op naar de klusperiode (en er niet te veel bij stil staan)

Ok, nu begrijp ik het wat beter. Wat geweldig dat je gewoon zwanger was voor de operatie! Kan me voorstellen hoe blij jullie waren.



Ik vind het spannend dat de klusperiode er aan zit te komen. Ik ben benieuwd hoe ik er mee om zal gaan. Of ik er (te)veel mee bezig zal zijn of dat ik het een beetje kan loslaten. Ik weet het niet… :shifty: :shifty:



Hoe is het voor jou denk je?

Voor mij is het nu wel anders dan bij Xander, toen wist ik niet of ik wel zwanger zou kunnen worden en nu is hij al weer bijna 2.

En als het bij eentje zou blijven zou het ook niet erg zijn, maar 2 kinderen is wel mijn grote wens.

Poeh! Weekend! :thumbup: :thumbup:



Heb zin om iets leuks te gaan doen, maar helaas hebben we allebei nog een hoop werk liggen… :x :x



Dan maar proberen of we het een beetje kunnen combineren zodat we toch het gevoel hebben dat we een beetje weekend hebben. Misschien filmpje of zo, mmmm ja, das wel een goed idee…



Wat jammer trouwens dat er nog steeds geen andere stoppers zijn!

He decemberstopsters! Ik wil jullie heel veel succes wensen! Hopelijk is december net zo’n vruchtbare maand als oktober!

Dankjewel Hanneke!



Spannend ook voor jou zie ik!! 1 of 2 kindjes??? :smiley:



Succes en vooral ook genieten! :thumbup:

Jeetje, het is hier idd nog rustig :o! Veel succes, Honing en Essie! :-*

Trying, dankjewel!!! :-* :-*

:o :o



Niemand nog?!



Ach ja, klets ik maar wat in m’n eentje! :stuck_out_tongue:



Had vannacht gedroomd dat ik 3 kinderen had. Later kwam ik erachter dat 2 ervan niet van mij waren, maar van een goede vriendin van me. :think: Daar was ik toen wel een beetje teleurgesteld over en besloot dat ik er dan toch nog maar snel nog eentje moest maken… 8)

hahaha

Met deze rare verhalen komt er natuurlijk niemand meer… :silenced: :silenced:

Meiden, heel veel succes!



December duurt nog even dus jullie krijgen vast nog wel gezelschap :D.

Na een druk weekend (moest leren, vandaag een examen) ben ik er ook weer even.



Ja het blijft hier wel erg rustig :wink:

Hai Essie, hoe was je examen?



Hier niet veel bijzonders, we wachten op de klusperiode. :wink: