December Stoppers 2007!!

Even een kijkje nemen…



Nee, nog niets… :think:



Tot morgen!

Blijkbaar niet veel stoppers in december! Het is hier erg stil! Misschien rond de kerstdag meer? Kan me zo voorstellen dat veel stellen met de kerst “gezellig” tegen elkaar aankruipen in het warme bedje? :wink:

In de wintermaanden worden toch zoiezo meer kindjes gemaakt?!



Succes hier!

Ja Hanneke, misschien is dat wel zo…



Laten we het hopen! :pray:



Ik wens je veel succes met de echo morgen!!



Ik :thumbup: :thumbdown: voor je.

Thnx!

Hanneke, gelukkig ben jij er nog… :thumbup:



Ik ben vol ongeduld mijn ei aan het afwachten; vanaf volgende week is het klussen geblazen! :mrgreen:



Kom hier later nog wel eens een kijkje nemen. Doei! :slight_smile:

@Honing wrote:

Hanneke, gelukkig ben jij er nog… :thumbup:



Ik ben vol ongeduld mijn ei aan het afwachten; vanaf volgende week is het klussen geblazen! :mrgreen:



Kom hier later nog wel eens een kijkje nemen. Doei! :slight_smile:




Succes met klussen alvast!! Mijn echo was trouwens goed. Het is gewoon 1 mooi kindje!

Jippie!!! Proficiat Hanneke :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Mijn examen ging goed (34 goed van de 40 vragen is de voorlopige uitslag, dus geslaagd). Het was een practioner examen incidentenbeheer en Servicedsk (werk op een ICT-afdeling in een instelling voor geestelijke gezondheidszorg).

Voor ons komt de klusperiode er ook alweer aan, is toch een welkome afleiding in deze drukke maand :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :wink:



En ik denk dat we het voorlopig met z’n tweetjes moeten doen :wink:



Maar nu ga ik naar bed, 't wordt al laat en echt uitslapen lukt niet meer sinds Xander er is (al wordt hij meestal pas wakker tussen half acht en half negen), maar morgenochtend gaan we ook nog naar babyzwemmen, dus moeten we op tijd opstaan!

Hallo Allemaal,



leuk om te zien en te lezen dat er hier ook speciaal een forum van is…

kwam hier op via Debbie en Lana een vriendin van me…

heb hele positieve dingen gehoord van Debbie, dus dacht ga zelf ook een profiel aanmaken… en dat heb ik dus gedaan , niet helemaal zelf maar met hulp van Deb natuurlijk…





Liefs Nicole

Hoi Essie, lekker gezwommen?



Nicole, welkom! Ik neem aan dat je er deze maand ook voor gaat?

Leuk! dan zijn we in ieder geval al met z’n 3- en. :thumbup: :smiley:



Ik zie dat we allemaal min of meer gelijk op gaan; de klusperiode komt er voor ons allemaal aan :wink: .



Dat zal spannend worden aan het eind van deze maand… :mrgreen:

Iedereen druk aan het klussen? :wink:



Wij zijn hier al een beetje begonnen… :mrgreen:



Nou meiden, ik begin me een beetje eenzaam te voelen… :roll:



Morgen kerstviering op m’n werk en dan zaterdag nog een keer. Met kado’s en lekker eten natuurlijk :drool:



Tot morgen!

Hé Honing,



ik zal je even uit je eenzaamheid verlossen :lol:



Ook wij zijn al aan het klussen, je weet maar nooit :lol:



Wij hebben donderdag een kerstborrel van het werk, maar ik ga daar niet naar toe omdat ze op het kinderdagverblijf het jaar afsluiten met koffie en andere lekkere dingen, dus daar wil ik bij zijn.



Kerst vieren met cadeaus daar doen wij niet aan (hebben net Sinterklaas gevierd natuurlijk), en met eten doe ik ook niet al te gek. Ik ben net 10 kilo kwijt en dat wil ik graag zo houden (overgewicht in combinatie met PCO én het tussenschot , dan wordt de kans op een spontane zwangerschap toch wel erg klein)



En het babyzwemmen is geweldig, sinds maart vorig jaar (zijn eerste verjaardag) heeft Xander al zwemvleugeltjes om en hij “zwemt” nu lekker door het bad (mama hoeft hem niet meer vast te houden dat vindt hij niet eens leuk) :smiley:

Hoi Essie



:thumbup: Ik voel me niet meer eenzaam :wink:



Kerstviering was leuk. Lekker veel gegeten…



Dus jullie zijn ook aan de klus 8) gezellig he? Wij doen hier ook ons best. Ik weet niet precies wanneer mijn ei eraan komt dus we nemen het zekere voor het onzekere.

Soms kan ik m’n ei heel goed voelen en soms merk ik er niets van. Ach ja, ik wil er niet teveel mee bezig zijn. Is pas de eerste maand dus…



Ga ff koken en dan een biertje drinken met m’n lief. Nu kan het nog :wink:



Fijne avond! :-*

Hallo!



Alles goed? Hier wel, druk aan de klus…



Doei, hopelijk tot morgen… :roll:

Zooooo, het blijft echt rustig hier…



Heb net even gespiekt bij de oktober stoppers en daar gaan ze hard hoor! :thumbup:



Phoe, ik heb het druk met werken, moet ook in het weekend veel doen. Maar dat zorgt in ieder geval voor een beetje afleiding in deze spannende tijden…



Fijn weekend!

Tjonge, tis hier echt veel te rustig… :?



Misschien barst het los in het nieuwe jaar??



Ben een beetje ziekjes, verkouden, hoofdpijn enzo :frowning:



Kruip weer lekker op de bank!

Hallo,



Een 4 jaar geleden heb ik me hier aangemeld om zwanger te worden van ons eerste kindje…

Na een jaar druk klussen was ik eindelijk zwanger en 6 weken te vroeg werd onze zoon Jurjen in februari 2006 geboren…

Hij wordt as februari 2 jaar en zijn pappa en ik gaan in mei trouwen…



om het nog iets feestelijker te maken gaan we voor een 2e kindje!!





Nu moet ik zeggen dat ik niet gestopt ben met de pil, wel met het gebruiken van condooms :slight_smile:

Na de geboorte van onze zoon bleek dat ik erg depresief werd van anticonseptie met hormoon, dus toen besloten om dat nooit meer te gaan gebruiken…handig is dat mijn lichaam dan ook niet hoeft te ontpillen…





groetjes famke

Ook wij gaan ervoor :inlove: ! Leuk om via dit forum in contact te komen met andere ‘stoppers’ :smiley: Ik heb geen idee hoe mijn cyclus eruitziet. afw88 dus.



Tanja

Joehoe!! :**:



Welkom Famke en Tanja!! Wat ben ik blij!!!



Ik was hier tegen mezelf aan het praten :? :?



Nu hoeft dat gelukkig niet meer!!



Kort even iets over mezelf; ik ben 31 jaar, getrouwd en we gaan voor de eerste. Ben sinds april gestopt met de pil omdat ik me er niet zo goed bij voelde. Sinds deze maand gaan we ervoor.



Vind het allemaal heel spannend want ik dacht dat ik geen haast had, maar sinds we besloten hebben ervoor te gaan ben ik super ongeduldig!! :shifty:



We hebben ons best gedaan met klussen deze maand. Ik weet niet precies wanneer mijn nod is want mijn cyclus is niet super regelmatig. Ik heb maar een gemiddelde genomen.



Voel me sinds gisteren een beetje ziekjes maar kon het toch niet laten om even te spieken. Ga nu maar weer lekker op de bank hangen. :zzz:



Morgen naar mijn schoonouders en tweede kerstdag een etentje bij vrienden. Ik kom er dus gemakkelijk vanaf dit jaar :thumbup:

Komt ook wel goed uit nu ik me zo dweilerig voel.



Fijne kerst & tot gauw!

hey hey



jullie ook fijne kerstdagen!!





misschien leuk dat we even een lijstje maken met alle NODS van de december stoppers?!







xx

famke