December Stoppers 2007!!

Hoihoi,



Nou beterschap Honing!



Ik ben 28 jaar en wij gaan ook voor onze eerste. We wilden eigenlijk het nieuwe jaar echt beginnen, maarja als je je besluit eenmaal hebt genomen…kun je natuurlijk niet meer w88!!



Krijg wel eters met kerst, maar mijn vriend is kok…wat een mazzel he! Ik loop wel met de drankjes haha.



Jullie ook fijne dagen!



Groetjes Tanja

Ja! Leuk een lijstje. Ik ben er alleen niet zo goed in… :think:

Weet iemand hoe het moet?



Hee, das goed bekeken, een kok als vriend. Lekker smullen geblazen dus. Wat gaat hij koken?



Ik begin me iets beter te voelen gelukkig. Hoop dat ik lekker kan slapen en dat het morgen over is.



Doei! X :-*

We hebben heerlijk aan de bospaddestoelensoep, zalm, rivierkreeftjes, boontjes, salade en aardappels gezeten! Kaneelijs met warme kersen toe…hmm



Dat lijstje wil ik wel proberen! Stuur allemaal maar ff een PB met de info.



Gr Tanja

Wauwie!! :shock: :shock:



Dat klinkt echt super lekker!



Wij hebben gisteren ook een leuke dag gehad bij mijn schoonouders.

Ook lekker gegeten maar aan jullie kan ik echt niet tippen!!



Stuur je morgen wel even een pb’tje.



Doei!

Hier ook heerlijk gegeten, we hadden 8 mensen te eten. vandaag een welverdiende rustdag!!



heerlijk even niets doen en voor vanavond een film…



Morgen avond ga ik denachtdienst in dus zulen juliie me hier zien t/m oud en nieuw…

Dus dan ook alvast een fijn uiteinde een een goed begin!

Voor ons December stoppers zal ik met ou en nieuw een kaarsje branden met de wens dat 2008 we allemaal zwanger of bevallen zijn!





xx

Famke

Daar ben ik ook weer eens (druk, druk, druk)



Zaterdagavond moest de stiefvader van mijn man naar het ziekenhuis en is daar ook opgenomen (hij heeft diabetes en zijn suikers waren veel te hoog). Mijn schoonmoeder heeft geen rijbewijs, dus “moeten” we haar brengen en halen.



Zondag was mijn schoonvader 25 jaar getrouwd (beide schoonouders zijn weer hertrouwd) en hadden we een feestje.



En dan natuurlijk de feestdagen, dus totaal geen tijd voor het forum



Gelukkig zijn wij niet meer met ons tweetjes Honing :wink:





Even wat aanvullende info voor het lijstje:

ik ben 32 jaar en wij gaan voor een tweede. Als je terugleest zul je wel zien dat zwanger worden bij mij geen vanzelfsprekendheid is (bij wie wel???)

Hoi meiden,



Bedankt voor jullie info. Ik ga er vanmiddag of vanavond even mee ‘worstelen’.



Eerst maar weer eens even het huis aan kant en boodschappen halen. Vandaag een balansdag, haha. Heerlijk gegeten hoor met kerst!! Vanavond maar aan een maaltijdsalade.



Ik heb vorige week het boek ‘zwanger worden’ van Marielle Croon (?) besteld, hopelijk komt deze vandaag :dance: !!



Werkse Famke! Heb je ook nachtdienst met oud en nieuw?? bah!



Tot snel (hopelijk met lijst!)



Gr Tanja

Hai Essie,

Ik lees dat je het inderdaad druk hebt gehad. Hoop dat het beter gaat met de stiefvader van je man.



Heb je wel fijne feestdagen gehad?



Famke, succes met de nachtdiensten. Goed idee van die kaarsjes :thumbup: Ga ik hier ook doen.



Wij hebben gisteren een soort van Fillipijnse kerst gehad. Vrienden van ons komen uit de Fillipijnen en hadden allerlei lekker traditioneel eten bereid. Weet niet eens de namen van de gerechten maar het was super lekker!!! :drool:



Ik voel me nog steeds niet op en top. De verkoudheid is bijna weg maar heb het gevoel dat ik blaasontsteking heb. Een maand geleden had ik daar ook al last van en heb het gevoel dat het weer terug is (of niet helemaal weg is gegaan). Bah bah.



Verder nog een week tot de NOD…



Heb geen idee… we hebben denk ik wel rond de goede tijd geklust maar ja, dat wil nog niet alles zeggen he? Vind het wel spannend.



Vandaag lekker relaxen en ook thuis wat dingen voorbereiden voor het werk. :?



Tot gauw!

Tanja, succes met de lijst! (en met de maaltijdsalade :lol: )

Hallo Dames,



ben ik ook weer even. Ik ben nog helemaal vergeten te vertellen dat Xander ook ziek is, hij heeft een luchtweginfectie. Hij is gelukkig nog steeds erg vrolijk, maar je kunt wel aan hem merken dat hij niet topfit is.





Femke en T@nj@a ik had jullie nog niet eens welkom geheten, dus bij deze!



@Femke: ik zie dat jouw zoon ietsjes ouder is als Xander, hopelijk zitten de 2 brusjes ook zo discht bij elkaar :slight_smile:



Nog een week en dan zit ik ook op mijn NOD, maar door mijn PCO kan ik daar eigenlijk niet vanuit gaan.



Zo en dan ga ik nu maar even verder met het dweilen van de kamer: alles is vet geworden door het fonduen op eerste kerstdag.

Poeh hey! Tis gelukt hoor :dance: !

Hier de lijst.



Als er iets niet goed is of verandert, geef het dan even door, dan pas ik het aan.



Essie75, beterschap met Xander, vervelend hoor!



Dat :kaars: ga ik ook doen met oud en nieuw.



Mijn vriend en ik zijn dan 10 jaar samen (geven een feestje bij ons thuis) We gaan spetterend het nieuwe jaar inluiden (het ligt hierboven vól met vuurwerk :shock:) Ik zal ook aan jullie denken als de boel de lucht in gaat :pray: !

Zielig Essie, een ziek kindje. Beterschap gewenst!



Jippie, Tanja, het is gelukt :dance: pluim voor jou!!



Goh, jullie gaan echt spetterend het nieuwe jaar in! Ikzelf hou het bij 1 vuurpijl en een paar sterretjes. Ben echt een bangerik wat vuurwerk betreft. Vind het wel heel leuk om te zien.



10 jaar :shock: Leuk zeg! Proficiat!



Nou, ga ff een filmpje kijken met mijn schatje. Lekker op de bank hangen. Ben echt zooo lui de laatste dagen, niet normaal meer :oops:

hey meiden!





Ik duik nu de nachtienst in, maandag ochtend kom ik er uit dus zit ik met oud en nieuw goed in het ritme…



@ essie75 ergens komt jou nickname me bekent voor …ik was een aug 204 stopper destijds…jij??

Voor jou was/is zwanger worden niet de gewoonste zaak van de wereld zeg je? mag ik weten waarom niet of juist waarom dat destijds zo lang heeft geduurd?



xx

Famke

Wat een schattig kindje toch met al die rolletjes :inlove: Ik bedoel op het lijstje.



Alles goed met iedereen?



Zit heel saai de boekhouding te doen voor m’n werk. :? Zit wel lekker thuis dus kan af en toe hier spieken . :wink:



Ben bezig te bedenken met welke goede voornemens ik het nieuwe jaar in ga… 1 Weet ik er al :wink: , maar wil er tenminste nog 3 bij hebben… :think:



Doen jullie aan goede voornemens??

Hallo allemaal!



Goede voornemens…ja ook eentje :smiley: .

Daarnaast loop ik al een tijdje met de gedachte om wat minder te gaan werken…maar met de komst van een kleintje kan ik dat natuurlijk mooi combineren (hoewel mijn vriend gelijk na onze beslissing vroeg of hij niet ook wat minder kon gaan werken om lekker met de kleine thuis te zijn)



Kunnen jullie je NOD een beetje afw88??? Honing, jij bent de eerste geloof ik!



Voor mijn gevoel is er vanalles gaande in mn buik en borsten :oops: , maar dat zal wel met het stoppen van de pil te maken hebben. Hadden jullie hier klachten bij??? En welke???



Tot snel!

:-*

Hallo!!



Ik ben nog net op het nippertje gestopt in december, dus ik hoop dat ik met jullie mee kan schrijven!!



Zal me even kort voorstellen: ben 29 jaar en heb al een dochtertje van 2 jaar en 3 maanden oud!

De eerste keer duurde het 7 maanden voordat ik zwanger was (7 ellendig lange maanden!!!), dus ik ben benieuwd hoe lang het dit keer zal duren!!

Vind het wel heel spannend om weer te proberen om zwanger te worden!!!



Gr. Jolanda



ps weet iemand misschien hoe ik mijn gebruikersnaam kan wijzigen? Had bij wijze van test even een naam gebruikt van een nichtje, maar wil nu graag mijn dochters naam gebruiken!

Goedemorgen!



Tanja, ik had geen klachten toen ik net stopte met de pil. Het enige verschil was dat mijn ongi wat heftiger & onregelmatiger is.

Maar ja, dat is natuurlijk voor iedereen verschillend.



Lisajoy, welkom! :smiley:

Ik hoop dat het je snel gaat lukken om zwanger te worden.

Ik heb geen idee hoe je je gebruikersnaam kunt veranderen. Als je je net geregistreerd hebt dan kun je misschien gewoon een ander profiel aanmaken?? Kweet niet!



Ben nog steeds niet zo fit en durf geen medicijnen te nemen dus ik kijk het nog even aan.



Ik heb wel af en toe steekjes in mijn borsten en dat heb ik echt nog nooit gehad… Afwachten maar want ik wil echt niet te vroeg testen. Ik wacht netjes nog een paar dagen :?



Fijne dag allemaal!! :-*

Welkom Lisajoy :smiley: !!

Ik heb ook geen idee hoe je de naam kan veranderen…Een nieuw profiel aanmaken lijkt mij ook een oplossing.



Ik zal je gegevens toevoegen aan het lijstje!



Honing, wat vervelend dat je nog steeds niet helemaal fit bent. Neem een overdosis vitamine C. Haha dat doe ik altijd als ik met niet fit begin te voelen… :roll:

Ik zit nu btw ook aan de extra vitamine naast het foliumzuur (met dat laatste wel te laat begonnen las ik).



Essie75, hoe is het met Xander???



:-*

:o oeps, je heet Jolanda zie ik :smiley: , kan ik die naam toevoegen in de lijst?

Hai!



Ik heb me vanochtend ontzettend moeten beheersen om niet te testen… :roll:



Wil echt niet te vroeg testen maar het is moeilijk…



Voel me vandaag gelukkig iets beter dan de voorgaande dagen, maar heb nog steeds weinig energie. Ga zo dus maar weer verder met bankhangen.



Verder nog steeds steekjes in m’n borsten… :shifty: