Welkom Joli!!!
We kunnen elkaar mooi vergelijken zo te lezen : ik heb ook 14 jaar de pil geslikt, ben gestopt op 7 december en mijn laatste menstruatie begon 11 december, ik had gisteren ongesteld moeten worden.
ik hoop niet dat ik 6 maanden moet wachten :shock:
Hoe is het met iedereen?!!
Een warm welkom, fijn!
T@nj@, wij lopen echt bijna helemaal gelijk! Heb jij ook al het gevoel dat je het moet worden, maar dat het niet doorzet?
Een half jaar, dat kan ik me echt niet voorstellen! Dat heb ik me ook echt niet gerealiseerd!
De reden dat wij het ook nog āmetā doen, is ook dat ik nog niet met foliumzuur was begonnen. Ik ben nogal een twijfelaartje en de beslissing om echt te stoppen met de pil heeft even geduurd. Maar als ik had geweten dat het wel een half jaar kan duren⦠dan was ik al eerder gestopt! Nu dus maar :thumbup: dat ik vandaag of morgen ongi word!
Fijn om hier een beetje te kunnen spiegelen aan anderen. In mijn omgeving weet bijna niemand dat ik gestopt ben met de pil. Ik heb geen zin in telkens die vragende blikken. Sinds ik getrouwd ben kijkt iedereen al zo naar mijn buik⦠pf!! Ik wil mensen liever verrassen
Ja, opvallend is dat he? Op een gegeven moment hoor je steeds: āwanneer komen er bij jullie kinderen?ā Het moet je ook nog maar gegund zijn zeg ik altijd (in onze vriendengroep zijn er meerdere die er lang over gedaan hebben).
Het is erg fijn om via dit forum met elkaar mee te leven. Het lijk mij ook erg leuk om, wanneer we allemaal zwanger zijn :inlove: , wat meer over elkaar te weten te komen.
:-*
Even een vraagje, hoe krijgen jullie die dagenteller bij je bericht?!
Joli, gezellig dat je komt kletsen bij ons! En ook ik zal duimen dat je snel een positieve test in handen hebt!
Tanja, jij hebt toch deze maand wel geklust??? Want dan is het wel heeeeel spannend aan het worden!! Wanneer wil je gaan testen??oh, wacht ik lees het net hahahaha
Op welke site heb jij die testen besteld???
Honing, ja dat gokken vind ik dus zooooo frustrerend he! ALs je geen regelmatige cyclus hebt zoals ik, is het idd maar de vraag wanneer je je eisprong hebt. Dat ze daar nog geen apparaat voor hebben uitgevondenā¦(ja temperaturen, maar verder)
Ik heb echt nu al een week krampen in mijn baarmoeder, gek wordt ik ervan. En iedere keer denk ikā¦mijn eisprong?? Maarja ik heb het nu al 10 dagenā¦en om nou 10 dagen achter elkaar de klussen :naughty: hahahahahaha
groetjes Jolanda
Hey meiden!
Wij zijn nov. 2006 voor het echie gegaan. Op dit moment nog niet zwanger, we zitten nu in ronde 15 helaas. Eigenlijk is mijn eerste ronde pas vorige maand begonnen omdat ik toen pas met ovutesten ben begonnen en mijn cyclus anders in elkaar zit als ik dacht.
Mag ik me hier aanmelden?
Hee, wat leuk! Zomaar een wannabemommie erbij en een heleboel gekletst door de andere meiden!! :thumbup: :thumbup:
Wannabe, ik hoop dat je snel zwanger bent zo met die ovutesten erbij. Lijkt me heel frustrerend om iedere maand weer die hoop te hebben en dan een teleurstelling te moeten incasseren .
Hier weet ik ook zeker dat mensen zitten te wachten tot we zwanger zijn. Gelukkig is iedereen wel zo netjes om commentaar achter onze rug om te geven⦠. Tenminste, dat denk ik dan want ik hoor er niet zoveel over, maar weet zeker dat āmenā erover praat. Zeker omdat hier (ik woon in het buitenland) iedereen graag zo veel mogelijk kinderen wil. :eh:
Ik vind het ook heel leuk om hier ongestoord te kunnen kletsen zonder dat iemand me echt kent. Voel me toch wat vrijer zo.
Lijkt me wel heel leuk inderdaad dat als we eenmaal zwanger zijn we elkaar wat beter leren kennen.
Lisajoy & Tanja, ik :thumbup: :thumbdown: voor jullie!
Joli, als je wat meer wil weten over de banner, dan moet je even kijken bij āhulp is onderwegā.
En las je dan al een kindje hebt en die rond 1 jaar is dan wordt je continu gevraagt wanneer de 2e komt, want alleen is ook maar alleenā¦
Naja zeg, alsof een kindje krijgen de keus van iemand anders is?!
wannabemommie, welkom meis!
xx
famke
Hoi Meiden,
vandaag heerlijk genoten van een beautydagje! Echt een aanrader
Helemaal ontspannen. Alleen helaas nog niet ongesteld gewordenā¦
Jij al wel, T@nj@?
En welkom wannabemom!
Groeten Joli
PS. De banner is gelukt⦠alleen klopt ie nu natuurlijk niet, omdat ik nu al op dag 31 zit⦠En dus niet overtijd⦠maar gewoon āniet geworden na stoppen pilā
Hey meiden,
Zo te lezen is het hier erg gezellig! ga morgen wat meer rondlezen op het forum, vandaag nog niet heel erg aan toegekomen.
Welkom Wannabemommie!!!
Joli: heerlijk zoān beauty dagje, moet ik ook maar weer 'es doen :think:
Lisajoy: ik heb die testen gekocht via http://www.sensitest.nl :lol: 6 voor ca. 15 euro.
Het lijkt hier of ik mijn gezicht onder controle kan houden :dance: het wordt zowaar minder, waarschijnlijk door die facewash die ik gekocht heb :lol:
Ik heb getest, niet zwanger (kon het toch niet laten), en nog niet ongesteld, afw88 maar weer!
Gelukkig Tanja, dat je die stomme acne een beetje op afstand kunt houden!
Jammer van de test. Ik zou in jouw geval ook getest hebben⦠Beter dan die onzekerheid.
Famke, kan me echt voorstellen dat het heel irritant is wanneer mensen ernaar vragen. Is ieders eigen keuze en stel nu dat je bezig bent en het niet wil lukken, dan wil je echt niet nog eens dat stomme commentaar erbij :wall:
Hier niet veel te melden. Gelukkig is de ongi weer voorbij :dance: . Moet nog even door met mān werk.
@Tanja: jammer dat je test negatief was. Ik had het afgelopen maand ook. Eerste dag dat ik overtijd was getest, maar negatief. Toen ik 5 dagen overtijd was nog een keer getest, weer negatief. Dag 6 werd ik ongi. Zo balen
T@nj@, balen! En dus ook nog steeds niet ongiā¦
Ik zag wel in jouw lijst, Honing, dat de eerste twee keer ook lang duurde voordat je ongi werd, 41 en 40 dagen. Ik zit nu op dag 32 en vind dat al lang duren :oops:
Ik wil nu eigenlijk als ik het word, meteen al gaan voor een zwangerschap. Maar ik ben toch bang, omdat ik dan waarschijnlijk nog geen 4 weken foliumzuur slik⦠Ik wil geen risicoās nemen daarmee. Slikken jullie ook allemaal foliumzuur?
Groeten Joli
:dance: Weekend :dance:
Poeh hĆĀ© gelijk een 40 urige werkweek erop zitten :?
Joli: ik ben ook begin december pas begonnen met foliumzuur (vanaf dat ik gestopt ben met de pil) Op verschillende internetsites lees ik dat het niet erg is als je er iets later mee begint.
Hier geen bijzonderheden!
:-*
Ik heb voor de zekerheid even een mailtje gestuurd naar het erfocentrum http://www.slikeerstfoliumzuur.nl. Toch maar even het zekere voor het onzekere. Ik ben 2 januari begonnen met foliumzuur. Nog geen antwoord, overigens.
Nog steeds niet ongi⦠zucht :roll:
jeetje wat een geklets hier!!! :dance:
Wannabemommie, welkom meid!! Hopenlijk ook snel een positieve test in handen!!!
Jol. joh dat maakt echt niks uit hoor als je later begint met foliumzuur!!! Weet je hoeveel mamaās er pas na 2-3 maanden achter komen dat ze zwanger zijn?! Tis natuurlijk wel beter, maar ik zou me er echt niet druk om maken!
Tanja, 40 uur?? pffff dan ben je idd wel aan weekend toe!! Ikzelf werk 3 dagen en dat vind ik meer dan zat!! Helemaal nu ik een dochtertje heb!
En balen van die test meid!! We gaan voor volgende maand!!
Famke, ik krijg die vraag ook continu!! Wanneer komt de 2e???
Vreselijk :wall: En ik twijfelde het eerste anderhalf jaar heel erg of ik uberhaupt wel een 2e kindje wilde. Terwijl iedereen er al vanuit ging!!! Alsof het echt taboe is om het bij 1 kindje te latenā¦
Honing, dat vrij uit kunnen praten herken ik wel!!! Maar ik moet wel een beetje voorzichtig zijn, want mijn vriendin zit ook op dit forum, en ik wil iedereen verrassen met een zwangerschapā¦Vandaar nog niet teveel details over bijv. mijn dochter :lol:
Hier ook al lekker weekendā¦heerlijk! Nog altijd veel last van mijn onderbuik, kramp in mijn baarmoeder. MAarja ik moet zeker nog 1 week of 2 weken wachten voor DE test!!! SPannend!!!
hey wat is het rustig hier!!!
(ik ging er helemaal voor zitten, haha)
Lisajoy: spannend al die buikrampen! (hihi dat is volgens mij alleen spannnend als je probeert zwanger te worden)
Joli: heb je al antwoord gekregen van die foliumzuursite?
Hier nog geen ongi en ook geen tekenen in die richting :roll:
Die buikkrampen heb ik wĆĀ©l, maar juist om wĆĀ©l ongi te worden! Zucht. Nog steeds niets⦠baal er wel van. Ik vind het ook zoān raar idee dat ik nu hoop dat ik wĆĀ©l ongi word, terwijl dat straks juist andersom zal zijn :o! Heb de hele week al last van mijn buik, ook het gevoel dat het er aan zit te komen, maar nog steeds niets. Ik zit nu op dag 33.
Nog geen antwoord gekregen over gebruik foliumzuur. Ik verwacht het nu maandag.
Verder weinig te melden eigenlijk. We hebben een rustig weekend, mijn man (nog steeds wennen, ik neig nog altijd naar vriend ) heeft veel overgewerkt. Dus vanavond lekker samen op de bank.