De ongi is gearriveerd… :evil: :twisted:
Balen!
Op naar ronde 3!
Tanja; we’re next!
Helaas Honing…
had het zo voor je gehoopt.
:hug:
xx
famke
:hug: :hug: balen Honing! :hug: :hug: Ik had het je zo gegund!
Lisajoy, maakt niet uit hoor :inlove: Ik vertrouw nu volledig op de Clomifen :D. Geniet van die roze wolk :lol: En nu al een buikje :shock: dat belooft wat…of 2 beebs :inlove: ?
Joli hoe’s met je misselijkheid?
Famke, hoe is het met jou???
Cariska en Kim, waar zijn jullie?
Ik zal vanmiddag of vanavond het lijstje weer even aanpassen :lol:
Honing jammer!! :hug: Op naar de volgende ronde! We
voor je!
Lisajoy, nu al een buikje, dat belooft wat :mrgreen: Hier echt nog helemaal niets te zien! Met de misselijkheid gaat het ook goed, vandaag geen last gehad. Wel voel ik het af en toe ‘rommelen’ in mijn buik. Ons beebje groeit :inlove: Nou ja, dat wil ik graag geloven, hahaha.
Wij hebben besloten om het volgende week aan mijn schoonouders te vertellen. Daarna volgen de mensen die dicht bij ons staan en dan de rest. We hebben die week erna ook een familiefeestje, dus dat leek me wel een handig moment om het dan maar meteen te vertellen. Ik ben dan 8 weken.
Trouwens, Lisajoy, klopt jouw banner wel? Ik denk dat je een langere cyclus hebt, dan moet je eigenlijk anders rekenen. Ach, wat maakt het uit, je bent zwanger :inlove: :inlove:
Nou meiden, op naar nummer 5!! :dance:
morge
honing jammer meis dat dat de duivels er zijn
volgende ronde beter :-*
yes lisajoy :dance: :dance: vanharte meid geniet ervan
tanja jammer dat je toch pcos hebt maar je weet nu wel waar je aan toe bent en wie weet is het in 1 x raak you never know dus nog effe enje mag aan de klus
hier zijn de duivels ook eindelijk gekomen :dance: :dance: wat kan een mens blij zijn opeens he loop dan ook meteen goed leeg blegh hihi komt even van 3 mnden eruit…
hier van het weekend een feestje gehad moet zeggen dat ik er niet meer zo goed tegen kan al die borrels het gaat dan weer veel te snel in het begin haha voor ik het wist stond ik alweer te tollen op mn benen
verder niks bijzonders te melden ik hoop alleen dat ik nu mn cyclus weer eenbeetje terug heb maar dat kunnen we volgende mnd pas bekijken natuurlijk :mrgreen:
He Kim, fijn dat de :evil: :evil: er zijn! Nu kun je tenminste vooruit! En ik hoop eigenlijk voor je dat je de volgende cyclus niet de verwachtte :evil: krijgt… maar dat het gelijk raak is! Misschien is temperaturen voor jou een idee? Dan kun je in ieder geval zien of je je eisprong hebt gehad!
Lisajoy, hoe voel je je? Kun je al een beetje wennen aan het idee :inlove:
Honing, jij alweer een beetje over de teleurstelling heen?
Famke, krijg jij eigenlijk al een buikje?
Hier gaat het goed! Heb vandaag voor het eerst weer een soort ‘energie’ en niet dat gevoel alsof ik de hele nacht niet geslapen heb :mrgreen: Ik ga dus nu gauw aan het werk en hoop dat ik me vandaag zo goed blijf voelen!
ja hoe werkt dat tempen eigenlijk moet ik dan nu meteen beginnen
elke ochtend ofzo ???en hoeveel verschil moet erin zitten 1 graad ofzo heb geen idee :think:
Je moet meteen beginnen, elke ochtend op hetzelfde tijdstip en rectaal (dus tussen de billen ). Je moet echt tempen voordat je uit bed bent gegaan, want anders is je curve misschien niet betrouwbaar, omdat opstaan al invloed kan hebben op je temp! Na je eisprong is je temp ongeveer 0.3 / 0.4 graden hoger. Maar als je bv. laat naar bed bent gegaan of een borrel op hebt, kan je soms wel een schommeling zien in je curve. Het komt voor dat je een kleine daling ziet vlak voor je eisprong. En daarna dus die stijging. Het komt ook voor dat je een derde tempstijging hebt en dat kan (hoeft dus niet) aangeven dat je zwanger bent. Dat was bij mij zo!
Je hebt ook van die speciale invulschema’s. Ik heb die van peuteren.nl gebruikt (http://www.peuteren.nl/zwanger/cyclus.html#cyclus). Als je meer wilt weten, moet je gewoon even googlen op temperaturen en zwanger, dan vind je veel info. Ik vond het fijn om te tempen, om zo te kijken of ik een eisprong had en of we ‘het’ op het juiste moment hadden gedaan.
Hey dames!
Kim, ik kon door het tempen goed inzicht krijgen in mijn cyclus ( toen ik voor de eerste keer zwanger wou worden) dit vondt ik beter dan de ovulatietesten…
Je hebt ook op internet een programma waar je elke dag je temp in moet vullen en deze berekent zo je eisprong…
zal zo even zoeken welk programma dat ook alweer was.
Joli, ik heb indd al een buikje…
Er is nog maar 1 broek die nog lekker zit en moet dus het weekend even om nieuwe zwbroeken…
Ik voel me al een aantal dagen alweer wat beter en ga dan ook morgen weer werken.
zonet het bericht gekregen dat mijn schoonzusje weeen heeft en wordt verwacht dat ze vanavond gaat bevallen van hun eerste zoontje!!
zo leuk!
xx
famke
Hai meiden,
Ik ben de teleurstelling weer een beetje te boven. Had gisteren wel een baaldag.
Kim, ik heb ook het gevoel leeg te lopen… de duivels zijn deze keer echt gemeen :twisted: !
Maar fijn zeg dat je eindelijk ongi bent!
Kunnen we er de komende maand alle 3 voor gaan!
Misschien moet ik ook eens gaan tempen. Denk dat ik het een maandje nog gewoon probeer en als het niet raak is ga tempen.
Wat leuk dat er meiden zijn die al een klein buikje krijgen :inlove: !
ik ga nog niet tempen ik wacht het ook nog even af
bij lars had ik een cyclus van 32 dgn ach ik duik gewoon
dag 14-16 en 18 erop haha dan moet er toch wel wat gebeuren hoop ik
en anders is het pech hebben
heb me toch een buikpijn zeg poeh he
nu hoop ik dat dat gevoel snel weg gaat grrrrr
honing bij jou ook zo gemeen getver :twisted:
Honing en Kim, balen meiden dat jullie :evil: :evil: gekomen zijn…Op naar de volgende ronde, zullen we maar zeggen!!
Joli, ja mijn banner klopt niet, maarja ik weet nu niet van welke datum ik moet uitgaan?? Officieel ben ik een dikke 5 weken zwanger, maar mijn eisprong kwam idd pas na drie weken, dus ik denk zelf pas 4 weken zwanger te zijn…
Ach, ik wacht mijn 1e echo wel af, dan weten we het zeker!! (en nu klinkt 5 weken gewoon net wat langer :mrgreen: )
Famke, spannend zeg van je schoonzusje!!! Laat ons ff weten hoe hij heet!! (zoek nog een leuke jongensnaam hahahaha)
En ik heb dus geen zwangerschapsbroeken meer he! Na mijn eerste zwangerschap, is alles nog drie vriendinnen doorgegaan, en nu dus allemaal versleten…
Dus ik moet HELAAS shoppen!!! :lol:
Ben ook meteen eens gaan bedenken wat ik allemaal nog heb…We hebben het eerste jaar van mijn dochtertje echt het idee gehad dat we het bij een kindje zouden houden, dus veel weggegeven of verkocht.
Kleertjes ben ik pas vanaf mt 80 weer gaan bewaren, dus echt babykleertjes heb ik niet meer. Verder geen buikdrager, badje, wipstoeltje en nog wat kleine spulletjes meer, dus ik mag lekker los gaan over een tijdje!! Heerlijk!!!
Hallo allemaal!
Wat een geklets hier :mrgreen:
Kim, fijn dat je ongesteld bent geworden Balen van die buikpijn :S
Joli, bedankt voor die site! Ik had van de gyn het advies gekregen om vanaf CD1 te gaan tempen, zoek maar op internet zei ie…ik had zelf nog niks bruikbaars gevonden :lol: Ook nog niet erg zorgvuldig opzoek geweest hoor. Heerlijk als iets komt ‘aanwaaien’ :lol:
Lijstje aanpassen is niet meer gelukt, hopelijk van de week. Gistermiddag maar eens begonnen aan de DVD’s van Gooische Vrouwen (luv was ziek dus we hadden een dag met weinig actie…en nu verslaaaaaaaaaaaaaafd!!! :P) Ga gauw weer verder kijken
:-*
Tanja, fijn zijn die dvd boxen he!!! Ik heb hetzelfde gehad met de serie House. Manlief had DRIE seizoenen gehaald, en ik was meteen verslaafd. Iedere avond keken we minstens drie a vier afleveringen!! Ideaal!!
Gooische vrouwen volg ik niet, misschien toch maar eens de box kopen??
Ga zo lekker naar huis, ben klaar met werken!! Heerlijk vroeg naar bed vanavond, vanacht heeft mijn kleine meis tussenin gelegen en ik ben gebroken :shifty: Gelukkig gebeurt dit bijna nooit!!
Hoi Meiden,
rustig hier vandaag!
Tja, dat temperaturen. Ik ben echt zo’n controlfreak, daarom ben ik meteen begonnen met tempen. Achteraf vind ik het wel leuk voor ‘het plakboek’, want het was natuurlijk meteen raak :inlove:
Famke, al nieuws over je nieuwe neefje? Spannend!
Kim, idd gewoon ‘erop’ en maar :thumbup: :thumbup: !!
Kim en Honing, zijn de :evil: al wat minder aan het worden?
T@nj@, handig he! Ik vond het ook erg praktisch. Enneh, wat is CD1? Of heb ik niet goed opgelet :shifty:? Ha, het kwartje valt… cyclusdag… :lol:
Hier gaat alles prima. Heb weining last van kwalen, behalve dan die enorme vermoeidheid. Zo rond half drie, drie uur stort ik volledig in! Dan ben ik zogezegd te moe om mijn ene been voor het andere te zetten. Ik geef er wel een beetje aan toe, maar wil voorkomen dat ik me er te snel aan toe ga geven, alleen omdat het kan. De misselijkheid laat zich gelukkig niet meer zien. Ik probeer ook echt om telkens kleine beetjes te eten, zodat ik geen lege maag heb, want dat zou de misselijkheid kunnen bevorderen.
Ik ga nog even aan het werk! :-*
hey dames,
Mijn neefje is gisteren avond om 21.21 uur geboren met een keizersnee.
Hij heet Kornelis en heeft 2 klompvoetjes (dat was al bekent)
Het is een pracht ventje en doet het goed!
xx
famke
Famke, proficiat met je neefje!
Hoe is het verder met iedereen?
Hier zijn de :evil: bijna weg. Verder geen nieuws.
Tot gauw!
Hier vandaag weer een prima dag, denk dat het ergste over is en kan nu tenminsten genieten…
meiden ik duim voor jullie!
en voor de zwangeren sterkte met de kwaaltjes!
xx
famke
Hey, we waren helemaal afgezakt!
Hoe gaat het met iedereen?
Tanja, merk je iets van de provera? Voel je je anders of gewoon hetzelfde? Er zit een ongi aan te komen over een paar dagen toch? En dan beginnen met tellen! :thumbup:
He Kim, ik zie dat we bijna tegelijk lopen… Leuk!
Hoe is het met de zwangere dames? Genoeg energie en geen misselijkheid hoop ik.
Ik ben deze week erg druk op m’n werk. Als ik dan thuiskom ben ik helemaal knock out. 's Ochtends kom ik ook bijna m’n bed niet uit… :?
Gelukkig nog maar 2 daagjes en dan weekend! En de ongi zit er bijna op! :dance:
:-* Doeg!