December stoppers 2007! ~deel 2~ Al 6 zwanger! Nog 3 te gaan

:dance: Deel 2!!! :dance:



Ons showforum: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2571470#2571470

Wat een prachtlijstje zeg!





xx

famke

Waar is iedereen??? Lekker van het weekend aan het genieten :dance: ?



Wij zijn vandaag een dagje naar Villa Arena geweest :mrgreen: , we zijn nog op zoek naar een lamp voor boven de eettafel. We hebben wel wat moois gezien maar niet gekocht, moeilijk hoor :think: .

Eind van de middag lekker uit eten geweest en daarna naar de bios. National Treasure 2 gekeken, goeie film!!!



Ik zit nu ff op internet te kijken naar van die Sid Dickens tegeltjes, die wil ik nog aan de wand in de huiskamer :smiley: Gelukkig zijn er ook goedkopere varianten zie ik nu.



Hier nog geen nieuws…kan die banner eigenlijk ook wel weghalen, slaat nergens op :frowning:

Ik merk wel dat ik wat meer afscheiding heb dan normaal…misschien toch een naderende eisprong :mrgreen: ?



Nou, ik ga lekker slapen :zzz: ! Morgenochtend moet ik weer in de sportschool staan :?



:-*

hey meiden , waar zitten jullie?!!





Honing, je nod komt dicht bij meis!! duim voor je!





xx

famke

Hey meiden,



alles goed? Hier prima! Een lekker druk weekend achter de rug, nu dus pas weer achter de pc!



Als het goed is… heb ik mijn eisprong gehad! De temp was gestegen. In een prachtige curve (36,6 / 36,8 / 37,1) Maar morgen geloof ik het pas echt, als ik op tijd naar ben gegaan en op het juiste tijdstip heb gemeten. Maar als ik naar de pijn in mijn buik kijk en gewoon alles, dan denk ik wel dat ik gister mijn eisprong heb gehad!! Nu dus aftellen naar de NOD! Die klopt trouwens niet in het lijstje. Ik heb mijn banner nu ‘goed’ gezet! Ik had ook verkeerd ingevoerd… stom! :roll: Maar goed, als het nu klopt, is mijn NOD 16 februari! Kun je dit nog aanpassen, T@nj@?!



En nog iets aparts… gister zei iemand tegen mij ‘je kijkt anders’. Iemand die ik al een tijdje niet had gezien. Zij is iemand die vaak aan vrouwen ziet dat ze zwanger zijn… als ik dus zwanger blijk te zijn… zou dat wel heel frappant zijn! Ik schrok er zelfs een beetje van! Zij wist ook niet dat we er ‘mee bezig’ zijn.



En hoe is het bij jullie allemaal?

T@nj@, hopelijk zijn dit je tekenen dat je eisprong eraan zit te komen! Het heeft nu wel lang genoeg geduurd!

Famke, jij nog last van zwangerschapskwaaltjes :inlove:

Hendrika, jouw ei al gesprongen :wink:

Lisajoy, waar zit je? :think:

Honing, waar zit je? :think:

Cariska, nog lekker aan de klus, dé datum nadert! :mrgreen:



Oh, en nog een vraagje. Hoe doen jullie dat met alcohol? Ik hou wel van een lekker wijntje bij het eten :smiley: Ik heb dit weekend drie glazen wijn op… Maar stel dat ik nu zwanger zou zijn? Zelf denk ik: ik drink niet meer als ik een positieve test in handen heb. Maar ik let wel op dat ik nu niet te veel drink. Gewoon 1 glaasje bij het eten. Maar, hoe gaan jullie hier mee om?



Jeee, wat een lang verhaal :-* :-*

Ik zal het lijstje aanpassen Joli!!!



Wat betreft alcohol, ik hou ook wel van een glaasje wijn op zn tijd. Ik moet zeggen dat ik er de eerste maand heel goed om gedacht heb.



Maar nu niet meer :oops: Als je een ‘gewone’ cyclus hebt kun je het een beetje afstemmen.



Dit weekend heb ik ook 3 glazen wijn op…2 broodjes filet american :drool: …en teveel koffie… :oops: Komende weken ga ik er weer beter op letten :smiley: .



Hoe doet de rest dat??



Groetjes! :-*

Mijn vriend is bijna jarig en dan gaan we uit eten… en dan wil ik wel een glaasje rosé… maar vind het toch een beetje ‘eng’. Maar aan de andere kant… als ik niet neem staat dat ook weer zo verdacht :lol:

Lijstje is aangepast, toch weer met de oude foto…die had ik zo aangepast dat ik erin kon typen…maar weet niet meer hoe ik dat gedaan had :doh:

Hey meiden…



Je moet ook een beetje kunnen leven natuurlijk…

Misschien moet je nog maanden wachten (ik hoop het niet maar het kan, mijn eerste zwangerschap was pas na 1 jaar)



Wel beperkte ik me na mijn eisprong met alcohol, ik ben geen drinker maar heb destijds echt wel eens een wijntje gehad tijdens stappen of uit eten…

maar na mijn eisprong dacht ik er wel extra om…

Net zoals met rauwe vis, gerookte vis in vacuum en producten met te veel aan vit. A

eenmaal zwanger heb ik NIET meer gedronken…



Toen ik was bevallen in het ziekenhuis kreeg ik een broodje met leverpastei…echt, een lekkerder broodje was er niet

:mrgreen:



xx

famke

Zodra mijn test positief is, zal ik ook geen druppel meer drinken. Allicht een keer proosten met champagne, als dat zich voor mocht doen :stuck_out_tongue:



Mijn man zei vandaag tegen me dat hij ook vond dat ik er ‘anders’ uitzag. Dat ik ‘anders’ keek. Zachter, zo omschreef hij het. Pff, zou het??? :shifty:

hey meiden,



Onze pc was kapot, dus vandaar mijn lange afwezigheid!!!

Maar ik ben er weer!!! :lol: :lol:



Alleen nu weer snel weg, want het is bedtijd voor mijn dochter!! Even een boekje voorlezen dus he! hihi



Ga vanaf nu weer trouw meeschrijven hoor hahaha

Hier weer lekker aan de klus!

Ik drink helemaal geen alcohol maar dronk dat zo wie zo al bijna nooit. Filetamerican lust ik niet du hoef er niets voor te laten …



Gisteren aan mijn ouders verteld dat wij gestopt zijn. Ze reageerden heel leuk, stelde meteen veel vragen en zei meteen ik ben iedere donderdag vrij van het werk dus als ik kan helpen …

Leuk toch??

@Carisca, nou die ulp kun je sraks zeker warderen als je straks zwanger bent!



@Lisajoy, fijn dat je pc het weer doet zeg, het was hier zo rustig!





Ik voel me heel erg beroerd ben zo misselijk steeds en moe, heb er al tablejes voor maar heb niet het idee dat ze veel doen…

alweer de 7e week ingegaan!!



over een kleine 2 weekjes dan is mijn zoon jarig, heb het shirtje al besteld

(zal er een foto van plaatsten als ik em binnen heb)



vandaag even een afspraak maken met de verloskundige (als ik het niet vergeet door de zwangerschapsdementie)







klusse!!

xx

famke

Cariska: fijn dat je ouders willen helpen!! Hadden jullie een speciale reden dat jullie het al verteld hebben?



Lisajoy: Welkom terug. Fijn dat je pc het weer doet :mrgreen:



Joli: spannend! Ik heb ook wel eens gehoord dat sommige mensen aan iemand kunnen zien of ze zwanger zijn :mrgreen:



Famke: Balen dat je tabletjes niet helpen! Was je bij Jurjen ook misselijk?



Honing/ Hendrika: Waar zijn jullie :shifty: ?



Hier geen nieuws. Ik begin nu wel weer bij vlagen ongi-pijn te voelen, dus wie weet!!! Kom maar op (zit nu op 55 dagen :shock: )!!



:-*

Joli, nou ik ben echt benieuwd of je zwanger bent meid. Zou wel bijzonder zijn als ze dat aan je blik kunnen zien!!

En wat alcohol betreft, toen ik zwanger bleek te zijn van mijn dochter, had ik dus ook gedronken (met oud en nieuw). Ik had die dag een negatieve test, dus ging er vanuit dat het wel kon…Daarna was ik zooo bang dat het mis zou gaan door die paar glaasjes…Gelukkig niet zo gegaan, maar toch, ik drink nu even niks.



Tanja, wat duurt het lang bij jou zeg :shock: 55 dagen, ik dacht dat mijn cyclus al lang was met 34 dagen…Hoop dat menstruatie snel op gang komt meid, dan kan je een beetje inschatten wanneer je eisprong is…



Famke, balen dat je zo misselijk bent! Had je dat bij je 1e zwangerschap ook?? Ik ben echt vergeten hoe het eerste trimester was…Weet alleen nog dat ik zooooo moe was. En daar zie ik nu wel tegenop, aangezien ik nog een stuiterende peuter heb rondlopen :naughty: hihi

Nog ff doorbijten, nog een paar weken en dan verdwijnt het meestal wel he!

Leuk idee van dat shirtje!! Heb je die bij simply colors besteld??



Cariska, fijn dat je ouders willen helpen! Met oppassen neem ik aan? Of werk je niet??



Ik heb mijn banner maar even weggehaald. Ik dacht dat het automatisch doorliep, maar volgens mijn banner was ik al 12 dagen overtijd :mrgreen: haha was het maar zo…

Deze maand weer nieuwe kansen…als het goed is heb ik rond het weekend mijn eisprong, dus dat wordt flink klussen :dance:

Volgende wk op valentijnsdag gaan we in ondertrouw!! En s’ avonds lekker uit eten, heb er helemaal zin in!!

Jullie al plannen voor valentijn??



Gr. Jolanda

hey meiden,



lisajoy, ik was indd bij Jurjen ook erg misselijk maar had toen nog wel energie, nu niets meer…

wij gaan 15 februari in ondertrouw en ook savonds lekker uit eten!

het shirt bij simply colors besteld besteld en zal inmiddels wel onderweg zijn…



Tanja, hoop voor je dat je snel je ongesteldheid hebt meis, dit is ook niks!





meiden suc6!!



xx

famke

Hoi Meiden,



zojuist een paar enorme steken linksonder in mijn buik! Ik schrok er zelfs een beetje van. Nu is het weer weggetrokken. Zou dat met innestelingspijn te maken kunnen hebben? Het klinkt gek, maar ik heb gewoon zo het gevoel dat ik zwanger ben. Maar die steken, dat vond ik gewoon een beetje eng! Ik dacht ook even: zou het nu mis gaan? Afwachten…



Cariska: fijn dat je ouders willen helpen. Ik heb dat ook al met mijn ouders besproken. Ze willen geen vaste dag per week, maar natuurlijk wel oppassen! Vind ik wel een heel fijn idee. :smiley:



T@nj@: hoop echt dat je snel ongi wordt! Je bent nu al twee cyclussen aan het afwachten. Is het niet een idee om te gaan temperaturen? :o Dan zie je als je een eisprong hebt gehad! Bij mij was het heel duidelijk. Dan kun je je daar ook een beetje op richten. Ook met het doen van een eventuele zwangerschapstest.



Lisajoy: Romantisch zeg, op Valentijnsdag in ondertrouw! Wij doen niks speciaals met valentijn. We hebben dat weekend een bruiloft van vrienden, dat vind ik wel romantisch genoeg :wink: Succes met klussen he :mrgreen:



Famke: Ik ben zo benieuwd naar de reacties op het shirtje! Hoeveel weken ben je dan, als je het vertelt? Ik vind het echt lastig denk ik als ik zwanger blijk te zijn, om dan mijn mond te houden. Kan het nu al bijna niet :roll:

En jij ook al bijna in ondertrouw!! Leuk hoor!



Ik ga nog even aan het werk. Pff. Geen zin!!

Hoihoi,



Spannend Joli! Nog even 2 weekjes geduld hebben…voor je kunt gaan testen :clap: .



Lisajoy je kunt het aantal dagen op je banner aanpassen (hihi dan ben je niet verplicht om een cyclus van 28 dagen hebben :frowning: )



Famke ik ben erg benieuwd naar de foto :inlove: ! Welke tekst heb je laten drukken?



Hier nog steeds wat buikpijn en zere (o)(o), ik leek vanmorgen een ietsiepietsie klein beetje ongesteld te worden, maar nu…niet meer :evil:

Het klussen gaat hier ondertussen gewoon door :angel: dus wie weet :inlove:



:-*

Hey dames,



de 17e is mijn zoon jarig, dan zijn we 8 weken zwanger…

Bij de zwangerschap van Jurjen hebben we het stil gehouden voor iedereen (incl ouders) tot de 10e week.



Op het shirtje staat op de voorkant een verjaardagstaart met een 2, hieronder : Hoera!!



op de achterkant staat dan: Ik word grote broer!



Ik verwacht hen deze week binnen…





xx

famke

:mrgreen: Joehoe waar is iedereen? :mrgreen:



Is alles goed met julllie?



Hier beginnen de lente-kriebels een beetje te komen :smiley: . Ik was vandaag om 17:30 thuis (vroeg voor mijn doen… :oops: ) en t was nog licht!! Heerlijk!!

Net ff lekker de konijnenren geveegd en de nijntjes wat extra aand8 kunnen geven (dat schiet er meestal bij in door de week in de winter :oops: ).



Luv’ staat koken dus ik kan lekker ff achter de laptop :mrgreen: .



Hier nog steeds geen ongi, wel nog steeds buikpijn en gevoelige (o)(o). Als er vrijdag nog geen rode :evil: zijn, dan ga ik testen (morgen is t alweer 2 weken geleden dat ik voor t laatst getest heb).



Hmmmm de nasi komt op tafel.

Tot later.



:-*