December stoppers 2007! ~deel 2~ Al 6 zwanger! Nog 3 te gaan

Hoi meiden,



hier weinig nieuws. Het is een kwestie van afwachten. Geduld - één van mijn slechtste eigenschappen :lol:



Ook de datum om te testen vind ik lastig. Ik wil eigenlijk gewoon eerst kijken of ik ongi word, voordat ik ga testen. Ik denk dus dat we zondag 17 feb gaan testen, mocht dat dan nog nodig zijn natuurlijk :mrgreen:



Gister etentje met vrienden. Ik had een heel scenario waarom ik niet dronk. Ik reed, dus dat was 1. Maar ik nog een heel verhaal dat ik bij mijn ouders al een wijntje op had, bla bla. Ik had denk ik beter niets kunnen zeggen… Pff, ik kan gewoon niet liegen, ik vind dat zoo lastig! Ik heb nog even wat gegoogled op alcohol en zwanger en ik durf nu echt niet meer te drinken! Stel dat ik wel zwanger ben :o



Binnenkort ook eten bij mijn schoonouders. Dan neem ik dus altijd wel een wijntje. Ik lig nu al wakker hoe ik het aan moet pakken. Zodra ik mijn mond open doe: :oops: Zo lastig. Het liefst zou ik het afzeggen, maar dat kan echt niet! Mijn schoonzus heeft het vooral gelijk door, ben ik bang. Ik heb al bedacht ‘hoofdpijn’, ‘bij vriendin al wijn op, moet nog rijden’. Ik kan natuurlijk ook de tactiek gebruiken ‘ik hoef gewoon niet’ en ze een beetje laten denken. Dan lieg ik niet. Maar dit :oops: gaat me verraden denk ik.



T@nj@, hoop echt dat je nu snel ongi wordt, of nog liever: dat je positief test!



Famke: Shirtje al binnen?



Bij de andere meiden nog nieuws?

Joli: wat ook goed werkt --> blaasontsteking (oid), je zit aan de antibiotica :wink:



Spannend hoor, je NOD!!!



Ik kon het niet laten en heb gister weer getest…ik vreet die dingen bijna op…al 4x getest sinds ik gestopt ben met de pil…Natuurlijk negatief :cry:



:twisted: ik wil gewoon dat er iets gebeurt NU :twisted: Ik besef nu ook dat je gewoon minder ‘kans’ hebt om zwanger te worden. Als ik een normale cyclus had, had ik nu al 2 kansen gehad… :roll:

Joli, dat afwachten vind ik dus ook zo vreselijk!! Je moet gewoon zoveel geduld hebben, terwijl je zo graag zwanger wilt worden!!!

Ze zeggen altijd dat je er niet zoveel mee bezig moet zijn he, maarja als je eenmaal voor het echie gaat, is dat verdomd moeilijk!! Ik ga voor je duimen hoor!!



Tanja, ik begrijp helemaal wat je bedoelt meid, je hebt echt een vreselijk lange cyclus!!! Hopenlijk is dit alleen de 1e keer zo, en komt er na je menstruatie een beetje een ritme!! Bij jou dus duimen voor de :evil: :evil: hahahaha



Mijn vruchtbare week is begonnen!! Las ergens dat je dan meer afscheiding enzo hebt, en dat is nu wel het geval (lekker praatje…). MAar oooh ik ben zo moe…als ik nu aan mijn bedje denkt, denk ik alleen aan slapen en niet aan klussen :naughty: hihi

Vandaag lekker vrij (altijd do en vrijdag) vanochtend met mijn dochtertje naar muziek op schoot geweest. Is echt geweldig om te doen, aanrader!! Lekker zingen en dansen met je kind!



Vanmiddag zijn we even naar de dierentuin geweest, we hebben een abonnement, dus dan kan je ook even een uurtje ofzo, ideaal!



En nu dus moe moe moe…



Fijne avond iedereen!!

Meiden, nu word ik dus echt helemaal ongeduldig! Vanmorgen had ik weer een temperatuurstijging… precies een week na mijn eisprong. Nu heb ik al gegoogled en gelezen dat dit dus kan duiden op een innestelling, dat je lichaam onder invloed van hcg weer een tempstijging laat zien. AAAHHH. Zou het? Nog meer dan een week wachten, pff, mijn slechtste eigenschap wordt nu wel heel erg op de proef gesteld! :dance:



Lisajoy, het mag duidelijk zijn, dat afwachten vind ik dus ook vre-se-lijk :wink: Succes met klussen! Hoop dat je je wat beter voelt. Een abo op de dierentuin, leuk!!



T@nj@, balen dat je test negatief was. Werd je nu maar gewoon ongesteld, dan kun je in ieder geval verder!



Famke, is het t-shirt al binnen? Ben benieuwd!



En geloof het of niet, ik ga ook naar de negenmaandebeurs. Een vriendin had gratis kaarten, dus tja… hahahaha. Iedereen kijkt me heel vreemd aan, ik maak er ook een grapje van, jaa haha, niks voor mij, maar ja, gratis kaarten he :liar: ! Stiekem lijkt het me best leuk, trouwens. Ben er nog nooit geweest en de huishoudbeurs is ook natuurlijk. Ook niet echt mijn ding, maar goed, je moet er een keer geweest zijn, vind ik.

hey meiden,



nee, het shirtje is nog niet binnen…

zodra ik het heb zal ik het jullie laten zien…





ow en wat betreft die temp: in bijde zwangerschappen ben ik vanaf mijn NOD heel er warm! normaal is mijn partner mijn kacheltje in bed maar nu wil hij niks met me te maken hebben omdat ik zo ongelovelijk warm ben… :lol:s



suc6 dames!!

Lisajoy: leuk muziek op schoot! Ga ik ook (later :frowning: ) doen met mn kids :inlove: en lekker zwemmen…naar t sprookjesbos…zucht kan niet wachten.



Gelukkig krijgen we binnenkort een logeerkindje :inlove: (ik werk met verstandelijk gehandicapten en we zijn ‘logeergezin’, dan krijgen we een vast kindje ong 1x per maand te logeren).



Joli: :shock: spannend! ik hoop het voor je :pray: . Hihi leuk naar de 9 maandenbeurs. En de huishoudbeurs, daar zo ik ook wel eens heen willen (lekker gratis dingetjes scoren…hihi)



Famke: Hoe voel je je? Wanneer heb je je eerste echo :inlove:



Eindelijk weekend :dance: !!! We gaan morgen opnieuw opzoek naar een lamp voor boven de eettafel…we zijn allebei vrij pietluttig…zei mn luv’ maar “meid kies maar iets uit wat je mooi vind” :mrgreen: We waren er over de hele inrichting vrij snel uit…maar die lamp…

Joli, ik weet echt niks over temperatuurstijgingen dus daar kan ik je niet mee helpen. MAar het klinkt aannemelijk dat het een innesteling kan zijn, en die is idd ongeveer een week later…We duimen!!!

En leuk dat je naar de 9 maanden beurs gaat!!! Ik wil ook!!! Ben er 2x geweest en ik vond echt superleuk!! Alleen kom je met veeeeel meer thuis dan je van plan was, want al die leuke aanbiedingen kun je niet laten liggen hahahaha



Tanja, het is ook heerlijk om te fantaseren wat je ‘later’ allemaal gaat doen met je kids!!! Jouw tijd komt echt wel!!!

Ze is nu bijna 2,5 jaar en nu op zo’n leuke leeftijd dat je echt van alles kan gaan ondernemen!! Heerlijk!!

Wat leuk trouwens dat je een logeerkindje hebt van je werk! Lijkt me erg pittig werk!!! Heb zelf de spw en de sph gedaan, maar verstandelijk gehandicapten vind ik echt de zwaarste doelgroep!!! Respect dus voor je!!!



Nou, ben gisteren als een blok in slaap gevallen…Zal je zien dat mijn kans weer voorbij is…Waarom is het ook zo dat je maar 1x per maand een kleine kans hebt op zwangerschap?? Ik begrijp echt die ongelukjes niet!!!

Morgen gaan we even op zoek naar een nieuwe knuf voor mijn dochter. Ze is hem kwijtgeraakt op het kdv…drama drama drama natuurlijk!! Nu ergens in Rhoon een adresje gevonden waar ze ze nog verkopen, dus we gaan haar morgen heel gelukkig maken!!



En vanavond nog maar even na-klussen :dance:

Hai meiden, I’m back! :dance:



Heb net even bijgelezen. Spannende tijden voor Joli zie ik.

Tanja, balen zeg. Het komt wel, maar je wil gewoon weten waar je aan toe bent he?



Ik ben een paar dagen weg geweest voor m’n werk. Verder ben ik naar het ziekenhuis geweest voor een aantal check ups. Alles was ok :thumbup: !

Ze hebben alles even nagekeken, blaas, nieren enzo maar alles zag er goed uit. De ontsteking is inmiddels ook weg! :dance:



Heb inmiddels ook m’n ongi gehad, dus we gaan voor de nieuwe ronde! Over een paar dagen zit ik in m’n vruchtbare periode dus dan gaan we weer intensief klussen :mrgreen: .



Wat zijn jullie plannen voor het weekend?

hey meiden,



mijn eerste echo is op 14 maart…

en ik heb nog steeds de verloskundige niet gebeld…ik vergeet het steeds, moet zeggen dat ik ook pas op een beroerd tijdstip kan bellen waardoor ik dan altijd sta te koken en hierdoor het vergeet…



gisteren staan overgeven op mijn werk, een beetje ziek zei ik nog, maar ik zag die koppies wel! :oops:

Honing, leuk dat je er weer bent! Succes met klussen de komende tijd!



Hier nog altijd in spanning. Wat duren twee weken lang zeg :lol: Bij alles wat ik voel, denk ik dat ik zwanger ben. Zo raar! Maar ben mezelf ook bewust dat het wel heel snel zou zijn en dat de kans groter is dat ik niet zwanger ben. We kunnen niets anders doen dan afwachten…

Zit er wel aan te denken om een supergevoelige zwtest te kopen en dan al eerder te testen :shifty:



Omdat mijn luv jarig was van de week, gaan we vanavond nog even lekker samen op stap! Heb er zin in!



Famke, hoe is het met Stan? Weer beter?



Lisajoy, nog lekker nageklust :wink:



T@nj@, succes met de lampenjacht! Zo herkenbaar, alleen was bij ons dat laatste item de salontafel. Maar het is uiteindelijk toch die te dure geworden die we een jaar eerder al hadden gezien… die ik vooral te duur vond, maar ja, na een jaar zoeken hebben we toch gekocht en nu veel plezier ervan!

He Meiden, allemaal lekker genoten van het mooie weer? Wij wel

!!

Nou, vanavond dus gegeten bij mijn schoonouders… tapas. Ik had nog gebeld naar de tapasmeneer, om te zeggen dat hij rekening moest houden met evt. zwangerschap en dat hij daar dus niets over mocht zeggen. Heeft hij ook niet gedaan, alleen waren de tapas vrijwel allemaal ‘not done’ voor mij. Ik dacht echt dat ik een paniekaanval zou krijgen. Ik heb dus wel camembert op… heel klein stukje en ook rauwe ham, maar dat mag wel weer geloof. De zalm en rauwe tonijn heb ik laten staan. En mijn luv heeft dus alles dubbel gegeten, om maar niet op te laten vallen dat ik dus bijna niks nam. Spa rood ging goed, want ik had gezegd dat ik 's middags op terrasje al rosé op had.



Dan mijn buurvrouw, die heeft het ook al door volgens mij. Ze maakt een bolle buik beweging, zo van ‘je zult wel dik worden van die tapas’. Maar ze heeft het gewoon door, dat weet ik zeker. Woensdag nam ik namelijk geen rosé en vanmiddag ook niet en daarachteraan nog een smoes. Pff, i word ook echt helemaal gek van dat niet zeggen, dat kan ik gewoon niet! Ik denk ook niet dat ik dat lang volhoud. Duimen dus maar dat het zondag raak is, want deze stress zou ik geen maanden volhouden. Waarom is dat toch ook allemaal zo geheimzinnig rondom zo’n zwangerschap?! Pff!



Jullie nog nieuws??

Ja erg Joli…

ik hoop dan ook dat het snel raak is bij jullie allemaal!





vandaag en gisteren een aardige dag betreft het misselijk zijn.

ik heb het shirtje gisteren ook gehad maar kon het jullie niet eerder laten zien:



voorkant:





achterkant:







pfff nog een weekje :silenced: :silenced:

Wat een geweldig shirtje!! En wat een opluchting als je het eindelijk kunt gaan vertellen! :smiley: :silenced: :smiley:

Honing fijn dat je er weer bent, begon me al zorgen te maken :lol: Hopelijk heb je geen vervelende onderzoeken gehad?



Famke, leuk dat shirtje!! Ben erg benieuwd naar de reacties!



Joli, ik hoop voor je dat t raak is meid :thumbup: wanneer ga je testen??



Lisajoy is t nog gelukt met de knuf voor je dochter???



Wij zijn eindelijk geslaagd voor een lamp :mrgreen: En hebben gisteren van die tegeltjes gekocht voor aan de muur, erg mooi :lol: Hihi we durfden steeds niks aan onze pas gestucte muur hangen…nu moesten er 12 gaatjes gemaakt worden :shifty:

Gisteren een feestje van een collega, erg gezellig!!! Ik had voor de zekerheid maar aangeboden om te rijden :wink: helaas moest ik nuchter beginnen aan ons liedje dat we voor haar gemaakt hadden…haha soms kun je dat beter doen met een paar borreltjes op :angel: Ging erg goed hoor (‘ik zit er niet zo op’)



Ondertussen dag 61 voorbij…



Fijne avond nog ff

:-*

T@nj@, bij jouw dus geen vragen waarom je geen borrel hoeft? Nou, die krijg ik dus wel. Wat ik drink ik eigenlijk veel :oops: haha, niet zo zeer veel, maar gewoon graag een glaasje en dan valt het meteen op als je niet neemt.



Als ik niet ongi word, gaan we zondag testen. Maar ik moet zeggen dat ik nu het gevoel heb dat ik niet zwanger ben. Eigelijk tot zaterdag had ik dat gevoel wel, gister dacht ik opeens: nee, toch niet. En vandaag twijfel ik nog en gaat mijn gedachte toch vooral uit naar niet zwanger. Maar het blijft afwachten natuurlijk… Ik had niet gedacht dat ik er zo mee bezig zou zijn. Misschien komt het ook omdat dit de eerste echte keer is dat het zou kunnen. Ik hoop dat als het niet raak is dat ik het dan een beetje los kan laten. Pff, T@nj@, bij jou vergeleken mag ik al niet klagen! Al 61 dagen wachten op je ongi! Ik duim voor je dat het snel gebeurt! :thumbup:

hahahaha Joli, jij moet je wel in heel veel bochten wringen om je niet-drinken te verklaren!!!

Ikzelf drink nauwelijks tot nooit, en helemaal sinds die kleine er is hebben we de afspraak dat 1 van ons twee nuchter blijft! En meestal ben ik dat, dus al onze vrienden weten dat…

Maar je kunt er idd helemaal gek van worden, van dat afwachten…en ook al weet je dat je er niet zoveel mee bezig moet zijn, volgens mij wordt iedereen zenuwachtig!!

Toen we de eerste keer zwanger probeerden te raken, was ik er ook zo mee bezig, wist ook iedere maand zeker dat ik zwanger was, en heb 7 testen gedaan in 7 maanden tijd…Toen kwam de december maand, en dacht ik: ach, deze maand slaan we over hoor met alle feestdagen, ik wil lekker kunnen eten en drinken…

En dus zwanger geworden!!



En ook al werkte dat bij mij dus meteen, ook deze keer kan ik het niet laten om er de hele tijd mee bezig te zijn (oh mijn eisprong komt, of niet? oh volgens mij ben ik misselijk, zou het??? etc etc).

Enfin, we moeten maar gewoon heeeel snel zwanger raken allemaal!!! :pray:



Femke, geweldig shirtje!!! Je kan vast niet wachten tot volgende wk, om alle reacties te zien!!! Dat moet je filmen hoor, geweldig!!!

Ik zit stiekem ook al te kijken naar een leuk shirt voor mijn dochter!! :lol: En spannend de eerste echo!!! Of wordt het toch minder spannend, nu dat je het allemaal al een keer hebt meegemaakt??



Tanja, gelukkig dus geslaagd voor een lamp?! Moeilijk is dat he, als je smaken zo verschillen!! Wij hebben dat nu met trouwringen, ik wil graag witgoud en mijn vriend goud…We komen er dus echt niet uit, vreselijk!! En ik wil zo graag mijn zin!! :mrgreen:

En heb je nog getest of niet??



Ik zit nu in mijn vruchtbare week, dus flink aan de klus :dance: Al probeer ik er maar vanuit te gaan dat het ook dit keer een maand of 7 gaat duren, anders is de teleurstelling zo groot iedere keer…

Verder lekker van het weertje genoten! Zaterdag de hele middag in de speeltuin geweest, was heerlijk!! en zo’n verschil met vorig jaar, mijn meissie wordt opeens zo groot! Ze hobbelt nu lekker rond, gaat haar eigen gang en klimt en klautert overal op. Echt een peutertje opeens…zucht, het gaat zo snel… :frowning:

Vervelend he Joli, dat w88 :? Hihi volgens mij vind ik alles te lang duren, ongesteld worden, wachten tot je zwanger bent, wachten tot het er is…zucht, dat laatste zou een luxeprobleem zijn :smiley:

Hopelijk kunnen we strax allemaal zeggen dat t eigenlijk wel meeviel 8)



Lisajoy, leuk om ook zo’n shirtje te doen. Het lijkt mij het leukst als er iemand is die natuurlijk niks door heeft…haha (mijn vader zou zo’n iemand zijn :oops: ) :think: misschien bestel ik wel een voor mn vriend hahahahahaha… :inlove:

Hopelijk komen jullie eruit met de ringen (lees: krijg jij je zin).



Ben net terug van zwemmen :zzz: wat een inspanning weer op de maandagavond.

Heb nu uitzicht op mn nieuwe lamp :mrgreen: én wandtegeltjes :mrgreen: T wordt hier steeds mooier :dance:



Klus’se, wacht’se, werk’se en vooral geniet’se,

Tot morgen allemaal

:-*

Jaa, dat wachten is echt vre-se-lijk :evil: Ik ben ook echt zo’n controlfreak en vind het gewoon zo lastig dat je lichaam niets laat merken. Nou ja, je merkt wel wat natuurlijk, maar je weet niet zeker wat het dan is :? Dusss zit er niks anders op dan te wachten.



T@nj@, voor jou moet het ook moeilijk zijn, die stomme ongi af te wachten! Je weet nu gewoon elke keer niet of je nou wel of geen eisprong hebt gehad! Nog steeds geen gevoel dat het er aan zit te komen?



Lisjajoy, wat jij zegt is ook zo waar. Je weet dat je er niet mee bezig moet zijn, maar toch… Ik had van mezelf niet gedacht dat ik er zo bovenop zou zitten. Vooral omdat ik zo’n twijfelaar ben, dacht ik dat ik het wel op z’n beloop zou laten. Niet dus :snooty:



En hoe is het met de rest van de meiden?

Hallo, Ik zit helemaal met je af te tellen Joli, spannend zeg! :pray:



Ik herken het helemaal, de spanning van het afwachten, het letten op je lichaam,etc.

Ik had ook niet gedacht er zo mee bezig te zijn, maar dat ben ik wel. Nu is het rustig maar dadelijk zo net voor de ongi zal de spanning wel weer komen denk ik :think: .



Hier verder alles goed. Lekker een rustig weekend gehad en nu weer druk aan het werk. Mijn liefie zit druk in de examens en studeert dag en nacht. Wel een beetje saai, maarruh… hij moet toch wel echt zijn klusplicht vervullen :wink: . Gelukkig heeft hij daar niet zo’n moeite mee!



Nou, ga nog even aan het werk, misschien tot vanavond! :-* :-*

Hee Tanja, zijn jullie eigenlijk net verhuisd? Of zijn jullie gewoon de boel wat gezelliger/ mooier aan het maken?



Ben eigenlijk wel heel benieuwd naar de tegeltjes en de lamp. Misschien eens een foto zodat we mee kunnen genieten?