December stoppers 2007! ~deel 2~ Al 6 zwanger! Nog 3 te gaan

Nog 4 dagen… Ik heb vandaag voor het eerst last van ongi-achtige krampjes. Als ik ongi word, denk ik dat ik het vrijdag of zaterdag moet worden. Ik had ook het idee dat mijn urine wat ‘bruinig’ was. Klinkt misschien een beetje raar… en ik was bijna eerst mijn bril gaan poetsen, zo licht was het! Maar ik let echt overal op.



Honing en Lisajoy, lekker geklust :wink:



Met iedereen verder alles goed?

hoi hoi



ik weet niet of julie het leuk vinden dat ik hier ook mee ga schrijven???

ik ben kim 29 jaar en heb 1 zoon lars van 2

zit al bij de febmama’s 06



ben 2 dec gestopt met de pil

8 dec voor het laatst ongie geweest sindsdien niet meer :?

beetje balen ik hoop dat mn cyclus weer snel op gang komt

zal mn best doe om bij te lezen

zodat ik wat meer over julie te weten kom



gr kim

t@nj@ ik zie dat we in het zelfde schuitje zitten grrrrrrr

had gister de hA gebeld en zei dat het wel een half jaar kon duren

voordat mn cyclus weer op gang komt :shock: :shock: had ik bij lars niet raar hoor en toen was ik 11 jaar aan de pil geweest

en nu net 2 jaar weer :think:



lisajoy jij hebt een leuke klusweek voor de boeg zie nou suc6 igg



spannend voor je joli :pray: ik hoop voor je dta het raak is



famke gefeliciteerd zie dat je zwanger bent :thumbup: :thumbup:



nou en over drinken enzo ik hou me er niet zo mee bezig ze zeggen dat de 1ste 6 weken het kindje nog niks van jou opneemt dus ik zou me er niet zo’n zorgen over maken en af en toe een wijntje mag toch wel :mrgreen:

Welkom Kim :inlove:

Natuurlijk kun je meeschrijven, gezellig! We zijn al met zo’n klein clubje.



Ik zal je binnenkort even toevoegen aan ons lijste. Ik moet Honing volgens mij ook nog aanpassen.



Ik zit nog ff op mn werk, komt vnd ff uitgebreid ‘beppen’.

Hoi Kim, welkom! Leuk dat je mee schrijft! Balen dat jouw ongi ook al zo lang op zich laat wachten…



Hier nog altijd ongeduldig. En vandaag was ik ook nog misselijk! En last van buik’pijntje’. Pff, heb echt het idee dat ik mezelf ‘gek’ maak. Het zou nu wel een teleurstelling zijn als ik niet zwanger blijk te zijn. :shock:

Hier een foto van ons muurtje :mrgreen: Een foto van de lamp heb ik nog niet gemaakt, omdat de juiste kappen nog niet binnen zijn (hihi we hebben er nu 1 hangen in het model dat we willen en 1 in de kleur die we willen).



Maar om even antwoord te geven op je vraag Honing, we zijn hier een jaar geleden komen wonen. We hebben voor die tijd ca 4 maanden verbouwd. Echt alles aangepakt :smiley: en helemaal naar t zin.

We zijn nogal meuterig wat betreft de inrichting…alles moet bij elkaar passen :lol: . Dus we hadden vooralsnog niet de juiste lamp en het juiste schilderij gevonden…



Kim, we zitten idd in hetzelfde schuitje…balen he?!

Lisajoy, klus’se :thumbup:

Joli, tel met je mee nog een paar n8jes!!

Famke, ook jij nog een paar n8jes tot jullie het grote nieuws bekend gaan maken :inlove:

Honing, ook nog aan de klus? Je 'luv heeft het er druk van zo te horen hihi, studeren - klussen - studeren - klussen



Tot morgen

:-*

Wauwie!! Tanja :thumbup: :thumbup: :thumbup: Moooi!



Kim ,leuk dat je erbij komt! We hebben inderdaad maar een klein clubje en het is zo gezellig om te beppen en lekker te miepen over alle spanningen, pijntjes en over de leuke dingen natuurlijk.



Oooohhh, Joli, ik ben gewoon nerveus aan het worden hier. Ik weet zoooo goed hoe jij je voelt nu. Een hoop positieve vibes vanuit hier! :lol:



Lisajoy, hoe lang moet jij nog wachten. Volgens mij loop je net iets voor op mij, of niet?



Tja, hier niet veel nieuws. Ben gewoon al zo blij dat ik me eindelijk weer eens fit voel! :thumbup:

Vandaag heb ik een vrije dag dus lekker een beetje uitgeslapen

(voor zover ik dat nog kan), lekker op m’n gemak ontbeten, ff forummen en dadelijk even douchen.

Ik moet helaas toch wel echt even wat papierwerk in orde maken en een wasje doen en een beetje schoonmaken… ben eigenlijk best lui…

De zon schijnt, misschien ga ik wel gewoon lekker wat knuffelen met de hondjes…



Fijne dag allemaal! :lol:

Nog 3 dagen!! Pff. Ik heb echt een soort spanningsgevoel, zo gek! En werkelijk geen idee meer of ik nu wel niet wel niet wel niet. Dus afwachten. Heel misschien waag ik zaterdag de test al… kan gewoon niet meer wachten :pray: !!



Mooi die schilderijtjes die 1 schilderij vormen, T@nj@! Ben nu ook wel erg benieuwd naar de lamp :smiley:



Honing, jij nog lekker aan de klus, aan je teller te zien!



Ooo, ik ga vandaag naar de Negenmaandenbeurs… samen met een collega/vriendin. Ik ga echt tassen vullen :mrgreen: Heb ik altijd al eens willen doen. Lastig is wel dat die vriendin niet weet dat ik probeer zwanger te worden… dat wordt nog lastig. Ik neem natuurlijk alles mee ‘voor een vriendin’ :lol: :lol: :lol:



Cariska, ben jij al geweest? Zo ja, hoe was het?



Kim, ben je al een beetje bijgelezen??

hey dames!





Joli, veel plezier op de 9 maanden beurs!



Tanja, wat een leuk muurtje geworden.



Kim, welkom meis! hoop ook dat jij binnenkort een positieve test hebt.





Morgen gaan we in ondertrouw, het wordt nu wel een betje echt…

we moeten nog deze maand kijken voor een pak voor mijn aanstaande en dan is alles klaar.



De misselijkheid wordt iets minder heb ik het idee en ben ik wel erg misselijk dan help puur mama van vsm wel een beetje.

hier gaat het verder wel zijn gangetje, heb wel zin in zondag, we hebben de kadootjes voor Jurjen al binnen.

xx

famke

hallo!!!



Iedereen aan het genieten van de romantische valentijnsdag?? :inlove:

Wij zijn vanochtend in de ondertrouw gegaan!! Stelde weinig voor, we moesten beiden tekenen, en ik moest aangeven welke achternaam ik wil aannemen…Betalen voor alle aktes en het trouwboekje, en we stonden weer buiten :mrgreen: hahahaha maarja, we zijn nu wel officieel in ondertrouw!!!

Daarna lekker met onze kleine meid naar BAllorig gegaan, altijd feest voor haar! en nu ligt ze lekker te dromen, dus mama heeft even tijd!



Vanavond gaan we lekker uit eten en naar de film, en onze kleine meid blijft bij opa en oma slapen!! Even een avondje voor ons twee!!



Verder druk geklust de afgelopen dagen, en nu maar wachten…Ik moet ma 25 feb, of di 26 feb ongesteld worden, dus ik heb nog anderhalve wk wachttijd te gaan…



Ga weer snel verder, wil even mijn strijk wegwerken voordat madam weer wakker is!!



Kim WELKOM!!!



Fijne dag verder!!! :inlove:

Lisajoy, gefeliciteerd met je ondertrouw! Leuk om het op Valentijnsdag te doen! En wanneer is de grote dag?? Ik heb morgen een bruiloft van een goede vriendin! Ben zo benieuwd naar haar jurk!



Famke jij morgen in ondertrouw!! En wanneer is jouw grote dag? Past je jurk dan nog wel :lol:



Oooo, ik kom dus net thuis van de hysteriebeurs. Wat vreselijk zeg! Ik ben blij dat ik een gratis kaart had… echt ver-schrik-ke-lijk! Druk, herrie en je krijgt echt amper wat! Nou ja, heb ik ook weer meegemaakt. Die 9-maandenbeurs vond ik ook niet veel. Heb nog wel even gekeken bij de Bloom Joolz kinderwagen, of hoe heet dat ding :wink: Nou, daar ga ik me wel in verdiepen als het echt zo ver is hoor.



Wij doen niks met Valentijn, hoewel we er nog over denken om even een hapje te gaan eten. Maar ja, dat doen we wel vaker in onze stamkroeg. Dus dat is niet bepaald ‘romantisch’. Haha. Wij zeggen maar zo: voor ons is het elke dag Valentijn :inlove:



Pff, nog steeds 3 dagen wachten… heb ook nu bij elke plas zo’n gevoel van… ben ik het al, of…?? :pray:

Lisajoy, Proficiat!! :smiley:



Famke, jij hebt ook leuke vooruitzichten! Denk je dat het een grote verassing is voor je familie & vrienden of houden ze er wel een beetje rekening mee dat er een tweede aan kan komen?

En wanneer trouw je?



Joli, nog even volhouden! Komt goed! :pray:



Wij gaan lekker een “valentijns” borrel drinken vanavond. Gewoon gezellig thuis.



Tot morgen!

Hey meiden,



Wat een geklets vandaag, gezellig!!!



Honing, de zon schijnt? Jij woonde in het buitenland toch? Waar is dat 8) :mrgreen:



Lisajoy gefeliciteerd!! Lekker gegeten. Ik ben even benieuwd welke achternaam je aanneemt, je eigen of die van je aanstaande?

En jij Famke?



Joli, balen dat die beurs zo tegenviel. Maar gelukkig niet teveel gekocht :mrgreen:



Hier is het spannend! Ik kom net terug van boodschappen doen en wilde gaan koken. Toen ik even naar buiten liep om de konijntjes eten te geven…was alles weer in de koelkast gezet…Dus ik alles weer gepakt…Zet mn vriend het weer terug…“je hoeft niet te koken, de taxi komt zo” :o

19:00 dus…Hij zegt natuurlijk niks :snooty: . Nou ja, ik moet mn slippers mee :? Daar trap ik niet in :think: Hihihi nou nog even afw88 dus



Morgen gaan we naar de gyn en 's middags komt ons logeerkindje kennis maken. Spannend!!!

Ja, gezellig geklets hier! Dat houdt mijn gedachte nog een beetje van het aftellen af… :lol: Ik heb wel wat last van buikkrampen. Maar weet niet of het nou ongi of 'darm’klachten zijn :oops: Ik durf ook echt niets meer te denken! Mijn temp is nog steeds hoog, dus dat is goed. En ik zit ook in een soort ‘derde’ fase qua temp, wat ook zou kunnen duiden op :thumbup:



Wow T@nj@ wat spannend, we willen morgen echt uitgebreid verslag hoor! Hier dus niks hoor, geen valentijnsverrassing. Maar moet eerlijk bekennen… ik had ook niks :lol: Mijn luv is niet zo romantisch. Ach, het zit in andere dingen, denk ik dan maar weer. Maar het klinkt wel heel leuk… moet ik toegeven T@nj@! Slippers mee… ga je naar de sauna?

En morgen naar de gyn, waarom nu precies?

hallo dames, hopelijk hebben jullie ook allemaal een mooie valentine gehad en ondertrouw super gefeliciteerd.



bij ons was het een super dag vandaag we waren allebij een dagje vrij :smiley:

had gisteren een test gekocht zo van moet de 16/17 ongi worden maar dan heb ik alvast 1 nou ik dacht van laat ik hem vanmorgen maar even doen als wel leuk valentine kado en als niet pech en ja hoor test gedaan en ZWANGER :inlove: we zijn echt super blij maar het is toch ook wel even wennen verder houden we het nog even lekker voor ons 2 en zien wel wanneer we het tegen familie en vrienden gaan melden.

Wow Hendrika, gefeliciteerd!!! :inlove: Jeetje en dus eerder gestest… pff, ik denk dat ik ook zaterdag de gok waag als ik nog niet ongi ben geworden!!!



Had je ‘verschijnselen’ of het idee dat je zwanger was??

kreeg een beetje het idee af en toe bij lang staan wat last van mn rug(had ik in het begin ook van Isabel) mn broek is wat strakker gaan zitten en was niet altijd even goed te genieten :oops: verder nergens last van hopelijk blijft het ook zo :pray:

heb de gok genomen om eerder te testen, het streepje was duidelijk maar niet heel fel maar dat is ook normaal omdat ik dus ook nog niet overtijd ben. verder is het even wennen maar heb wel echt het geoel nu van ik ben zwanger

Hendrika, gefeliciteerd meis!!! wat goed nieuws!!!





Voor de rest van de vragen :mrgreen:

Ik heb indd een maat grotere jurk moeten bestellen voor de zekerheid, en ik zal heten voornaam ,meisjesnaam, zijn naam…



wij trouwen 9 mei…

ja ja ik weet het, tegelijk met frans bouwer :sick:



xx

Joehoe!! Hendrika!!! :dance: :dance:



Jaaaaa, meiden, op naar nummer 3! (en dan heel snel nr. 4, 5, 6, 7, etc!)



Joli, ik hoop dat jij zaterdag de derde bent! :**:



Oohhh, Tanja, wat superrrrr romantisch! Ben heel benieuwd wat jullie nou zijn gaan doen. Is je luv altijd zo romantisch?



De mijne had een heel lief kaartje voor me. Had ik toch echt niet verwacht & ik had zelf niks hahahaha.

Heb het maar gauw goed gemaakt met een klusronde :wink: .



Nou, ga gauw verder, tot straks!

Goeiemorgen! De zon schijnt en ik heb vandaag een bruiloft en ik voel me goed! En dan nu wel even mijn standaardklaagje… nog 2 dagen :lol:

Ik heb een beetje ‘gerommel’ in mijn buik. Dacht eerst ongi, maar het voelt ook alsof het mijn darmen zijn. Vandaag dus heel spannend of ik ongi ga worden. :twisted: Ik hoop het niet!!!



Fijne dag vandaag meiden :-*