December stoppers 2007! ~deel 2~ Al 6 zwanger! Nog 3 te gaan

hoi hoi



hendrika van harte gefeliciteerd meis joepie :dance:



tanja leuk muurtje zo ben niet nieuwsgierig maar dan wl ik ook de lampen zien natuurlijk :mrgreen: :wink:

en hoe was het gister leuke avond gehad???



joli hoe was de 9mnden beurs gister vast leuk

en zijn de duiveltjes al gekomen of denk je dat je zwanger bent :pray:



famke nog gefeliciteerd met julie ondertrouw

wanneer moet het gaan gebeuren de grote dag



lisajoy hoe was de film gister naar welke ben je geweest en ook in ondertrouw leuk joh gefeliciteerd



hier weinig nieuws van klussen komt er weinig de laatste tijd

we zijn op vakantie geweest(curacao)en dacht gaan we even goed klussen maar helaas hub werd ziek dus daar kwam niks van eenmaal thuis weer druk druk druk nu moet hub voor controles naar het ZH enzoā€¦en nu was ik gister en eergister beroerd ben maar thuis gebleven van mn werk gistermiddag sochtens heb ik nog wel gewerkt maar ik voelde me :sick: :sick: heb van 12 tot 5 geslapen gister en vannacht ook weer goed dur ik voel me nu weer goed gelukkig dus gaan we voor het weekend maar klussen (niet dat het zin heeft zonder eisprong maargoed) :roll: nou verder weet ik het niet meer ga me even aankleden :oops:

Hendrika, GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: Wat leuk dat je er op valentijnsdag achter bent gekomen, dat vergeet je nooit meer!! En nog vrij snel zeg, de 2e poging!!! Wat zal jij je gelukkig voelen op het moment!!



Gerenkim, fijn is dat he, dat je weet dat je eigenlijk ā€˜moetā€™ klussen maar dat er dan van alles tussenkomt!! Balen dat jullie allebei ziek zijn gewordenā€¦en helemaal op vakantie!!! Hebben jullie het wel leuk gehad, of is het een beetje in duigen gevallen door zijn ziekte???

We zijn gisteren naar CLoverfield gegaan! Vreemde film doordat alles met een homevideo is opgenomen (net als BLairwitch), maar daardoor oooooh zo spannend!!! Goede film, alleen een vreemd eindā€¦MAar ik vind de bios gewoon leuk, het sfeertje, lekker popcorn erbij en genieten maar!!



Joli, meid wat maak jij het spannend zeg!! Wanneer moet je nu eigenlijk precies ongesteld worden??? Over 2 dagen?? Ik ga meeduimen hoor!! En veel plezier vandaag op je bruiloft!!!



Tanja, ik heb gekozen voor; voornaam, zijn achternaam-mijn achternaam!! Lekker klassiek hahahaha

Ben benieuwd waar je gisteren naar toe bent gegaan!!! Leuke verrassing van je vriend/man!!!



Honing, hoe was je borrel??? hahahaha Ach, lekker thuis heeft ook wel wat!!! En klusse verder he!!



Wij trouwen 11 juni, maar gewoon op woensdagochtend, even gratis!! hahahaha Ik ben geen type voor een jurk en de hele mikmak eromheen, vind het goed zo!! Alleen had ik wel graag een groot feest gegeven, en ja dat hadden we niet echt ingecalculeerd hihi We gaan op vakantie, willen een nieuwe bank, een nieuwe kamer voor mijn meissie, en misschien een babykamer :pray: , dus genoeg te besteden dit jaar!!



Gisteravond dus lekker gaan eten met mijn bijna-hubbie! Lekker biefstuk genomen, je weet maar nooit wanneer het de laatste zal zijn hahahahaha

En daarna dus naar de film geweest! Mijn meiske is bij opa en oma gaan logeren, en ik mis haar nu zo, dus ik ga haar nu meteen ophalen!!!



Fijne dag iedereen!!

Ik weet niet precies wanneer ik nou ā€˜officieelā€™ ongi moet worden. Als ik naar mijn tempcurve kijk, dan heb ik op vrijdag of zaterdag mijn eisprong gehad en dan zou ik dus vandaag of morgen ongi moeten worden.



Zat net te denken dat we vanavond natuurlijk gaan dinerenā€¦ en ik dan geen carpaccio ofzo mag! Jeetje, hoe ga ik dat nou weer regelen?? Lastig hoor, dat zwanger worden :mrgreen: Maar als het nu meteen raak is, heb ik het er graag voor over :inlove:

zeg maar kim hoor net zo makkelijk :wink:



cloverfield hmmm zegt me niks hoor heb er altijd zoā€™n hekel aan als het einde zo stom is

en ik ben al eeuwen niet meer naar de bios geweest(lang leve het downloaden :roll: )



joli je mag wel gewoon carpaccio eten hoor volgens mij :think:

je wilt niet weten wat ik allemaal heb gedaan toen achteraf bleek dat ik al zwanger was :oops: :oops:



zo net even lekker naar de kapper geweest heerlijk kan me weer op straat vertonen zeker als ik zelf kapper ben dan moet ik natuurlijk wel zelf goed erbij lopen toch :mrgreen:

:dance: :dance: Hendrika gefeliciteerd :dance: :dance:



De 2e zwangere is een feit!! :inlove:



Gisteren ben ik heerlijk uiteten geweest :inlove: De taxi bleek een van onze vrienden te zijn (met zijn vriendin) Zij wist ook nergens van. Daarna zijn we naar een restaurant gereden (met heeeeel veel omwegen :eh: ) Eenmaal daar aangekomen zagen we op de parkeerplaats een ander stel vrienden (hey das toevalligā€¦ :smiley: ) en binnen nog een stelā€¦Uiteindelijk met (bijna) onze hele vriendengroep gegeten, met zn 10en. Geregeld door de mannen :inlove: T was erg gezellig. Die jongens natuurlijk grote praatjes: ā€œjammer meiden, daar gaat jullie diner voor 2ā€. T was erg gezellig.



Vanmorgen naar de gyn geweest. Vermoedelijk heb ik PCOS. In mn baarmoeder werd er nog niks opgebouwd. Bloedonderzoek gehad en over 2 weken heb ik weer een afspraak. De eisprong wordt geholpen. Gyn had het over clomid. Zal vnvd ff googleā€™en.



Zometeen komt ons logeerkindje kennismaken. Spannend.



Hier een foto van onze lamp, de kappen hebben we vandaag opgehaald



Tot vnvd!

:-*

hey tanja mag ik vragen waron je bij de gyn bent geweest ???of moet je daarheen omdat je net als ik net 2 mnden bent gestopt met de pil of is er een andere reden ???want ik moet gewoon af blijven wachten tot mn ongi komt namelijk

Zei ik gisteren dat ik lui was? Ik ben vandaag echt ontzettend lui, niet normaal gewoon. Alles kost me moeite hahaha. En ik kan echt geen excuus bedenken om het goed te pratenā€¦ :eh:



Tanja, wat vervelend PCOS. Ik weet er niet het fijne van maar daar zit je natuurlijk niet op te wachten he? Goed dat je er zo snel bij bent. Ik ben benieuwd hoe ze je gaan helpen. Voelt het goed dat er nu actie ondernomen gaat worden?



Wat leuk zeg dat etentje! Zijn jullie al lang bij elkaar als vriendengroep?



Die lampen zijn cool!



Lisajoy, jij ook al zoā€™n leuke avond gehad!



Wij hebben het ook gezellig gehad. Thuis op de bankā€¦ Mijn schatje is zo druk met zijn examens dat we niet echt de tijd kunnen nemen om leuke dingen te doen. Komt over een paar maanden wel weer want hij moet in de tussentijd ook zijn practicum nog doen.

Dan ga ik zelf maar leuke dingen doen met vrienden enzo. :slight_smile:



Joli, je laat het ons wel weten he?! Succes! :-*

tanja heb even gegoogled en snap het nu denk ik :oops:

oja mooie lampen



honing ach is toch niet erg om lekker lui te zijn op zn tijd

nu kan het nog allemaal he

geeft niet als je hub examea heeft toch is voor een goed doel en idd dan moet je zelf maar iets leuks plannen

Hee Tanja, ik heb ook nog even gegoogled. Het is dus iets dat bij 1 op de 10 vrouwen voorkomt. Dat is op zich wel positief want dan heeft de gyn daar natuurlijk een hoop ervaring mee.



Is dat dan ook de reden dat je last hebt (gehad) van acne?



Bye! :slight_smile:

Hey meiden :mrgreen:



Heb net ook even gegoogled, ik heb idd veel overeenkomsten (behalve het overgewicht, gelukkig).



Ik ben al jaren (zolang ik de pil slik) bekend bij deze gyn. Wat ik wel prettig vind is dat hij alles al weet (wanneer ik voor het eerst ongesteld werd, hoe de huidproblemen zijn/ waren etc) Ook heb ik via hem een aantal jaren geleden het advies gekregen om een suikervrij dieet te volgen, ik had welliswaar geen suikerziekte maar wel alle symptomen (oa moe, dorst en steeds terugkerende schimmelinfecties)



Net zag ik ook een echo met de eiblaasjes normaal en bij PCOS, nou die van PCOS dat zag ik wel duidelijk vanmorgen. De gyn noemde ook nog iets van cystes, maar hij maakte zijn zin niet afā€¦ :? dat vond ik raar. Maar nu ik het teruglees zou dat dus kunnenā€¦



We horen het over 2 weken wel! Ben iig blij dat ik toch gegaan ben.



:-*

He meiden,



net terug van de bruiloft, het was super gezellig!



Minder is wel dat ik geloof dat mijn ongi gearriveerd is :evil: :evil: Ik heb een heel klein pietsie begin en mijn buik doet zeer, dus ik denk dat het door gaat zetten. Helaas. Maar goed, het is pas ronde 1, dus ik heb mezelf streng toegesproken me vanaf nu niet meer zo druk te maken :naughty:



Ga nu even de fotoā€™s bekijken en dan lekker slapen!

:-*

Meidenā€¦ na gister dat kleine beetje geen ā€˜bruin slijmā€™ meer. Vanochtend temp opgenomen. Ik had me voorgenomen toch te testen als mijn temp nog hoog zou zijnā€¦ en dat was het! Dus test doen. Van Kruidvat. En daar zag ik een heeel licht streepje. Ik was meteen helemaal hyper. Dus de Clearblue test gedaan en daar zag ik een plusje. Dusā€¦ ik ben toch ZWANGER :inlove: :inlove: :inlove: Ik ben momenteel nog in shock en kan het niet geloven en vind het ook eng! Die krampen in mijn buikā€¦ brr, als het maar niet fout gaat! Maar goed, ik wil ook weer niet meteen in een andere stress schieten :naughty: Dus, ben ik nu vooral blij en ongelovig en hyper. :inlove: Maar volgens de test is het echt zo!



:twisted: balen Joli!!! :twisted: :hug: Op naar de volgende ronde



Heb net even het lijstje aangepast :mrgreen: Van een aantal van jullie heb ik niet alle gegevens, noem of PB maar ff (volgens mij heb ik nu echt door hoe ik het snel kan aanpassen :oops: )



Tot later :-*

:dance: :inlove: Joli :inlove: :dance:



Krijg nou wat!!! Ik klik net op bericht bekijken!!! Zie ik dat je zwanger bent



:: :: gefeliciteerd!!! :: ::

Je wilt niet weten met hoeveel hyperdepieperheid :inlove: ik rondloop! Was zo blij dat ik hier wƃĀ©l meteen kon vertellen!

Heb wel gelijk mijn ouders gebeld, ze waren heel blij. Ze wisten dat ik ging testen, maar ook dat ik al dacht dat ik ongi zou wordenā€¦!!

Pf, ben er nog helemaal ondersteboven van en kijk telkens naar de tests.



T@nj@, ik leef ook met jou mee hoor! Dat je dat wel weet! Maar ik moet gewoon even mijn hyperheid kwijt! En ik leef ook met de anderen mee! We gaan voor de volgende positieve test meiden!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:mrgreen: Joli het lijstje is weer aangepast :mrgreen:



Geeft niet je mag best hyper zijn!! Zou ik ook zijn :inlove: :inlove:

Gefeliciteerd Joli!!!

wat een goede testen zeg, duidelijk zwanger!



en wat betreft die krampjes dat is heel normaal zo in het begin van de zwangerschapā€¦

Het heeft te maken dat je baarmoeder zich nu klaar maakt voor het vruchtje en omdat je lichaam gewend is om nu ongesteld te wordenā€¦





een hele fijne zwangerschap gewenst!



xx

famke

Joli wat leuk jij ook gefeliciteerd :inlove:

Jaaaaahaaaaaa!!! :: Proficiat! ::

Wiehoe! Joli goed gedaan! En vriendje ook natuurlijk he! Gewoon in 1 ronde!

Toppie!



Nou meiden, we gaan hard! Op naar de 4de! :mrgreen:



wij klussen hier intussen druk verder!



Allemaal een fijn weekend toegewenst! :smiley: 8) :smiley:

Hey Tanja, ik keek net even naar het lijstje, mooi gedaan zeg! :thumbup: :thumbup: