:: :: Joli gefeliciteerd!!! :: ::
Nou ja zeg , wat gaan we hard meiden!! Echt ongelooflijk, binnen 2 maanden al 3 zwangerschappen!!!
Als dit een teken is, dan zitten we goed :dance: :dance: hahahahahahaha
He meiden,
hier is de eerste :inlove: en hyperheid een beetje gezakt. We vinden het allebei nog heel onwerkelijk. Vooral mijn luv had niet gedacht dat het gelijk raak zou zijn! Ik had het stiekem wel gehoopt, maar dat het ook echt zou gebeuren!!
Vandaag al wat mensen gezien en ik moest me echt inhouden om het niet uit te schreeuwen. Wel hebben we het mijn ouders al verteld en mijn beste vriendin. Verder willen we nog eventjes wachten. Hoe lang, dat ligt er aan hoe lang we (ik :oops: ) het volhouden.
Lisajoy, wanneer is jouw NOD eigenlijk??
En Cariska, hoe staat het met jou?
T@nj@, weet je al iets meer over PCOS? Of wacht je op wat de gyn je gaat adviseren?
Honing, zet m op met klussen!
Hendrika, bij jou de :inlove: ook al een beetje gewend?
Famke, wanneer is nou de verjaardag van je zoontje???
Kim, voor jou de nieuwe ronde?
Vergeet ik nu nog iemand?!
Joli, ik ben de slingers aan het ophangen!!
morgen wordt Jurjen 2 jaar! :inlove:
Ik laat jullie weten hoe het is geweest
xx
famke
Hey meiden,
Hier even een ego-zelfmedelijdenberichtje :roll:
ik had gewoon een rotdag vandaag
. Tot gister had ik nog elke dag de hoop/ verwachting dat ik ongesteld zou worden, de afgelopen maanden wel 5 testen gedaan…voor niks! :twisted: Er is niet eens een eitje onderweg!!!
Ik besef ook ineens dat t ‘decor’ van onze kinderwens verandert van slaapkamer naar ziekenhuis…En dat al 2 maanden nadat we er echt voor wilden gaan.
Luv’ snapt het niet helemaal geloof ik…ik wilde het gisteravond aan een vriendin vertellen, maar dat mag absoluut niet van hem.
Ik weet dat ik niet mag klagen: als ik niet al bekend was bij de gyn had ik eerst een jaar moeten w88 voor er uberhaupt wat mee gedaan zou worden.
Het is nu ook echt niet zo dat ik denk dat ik niet zwanger kan worden. Ik ben ervan overtuigd dat dat gaat lukken en misschien wel sneller dan alle andere mensen met PCO. Daar ben ik blij om.
Nou ja kan zometeen iig zonder schuldgevoel een wijntje nemen…heb vanmiddag ook filet american gekocht, ga ik strax lekker op een toastje eten :mrgreen:
Sorry, maar moest hier echt even vanaf!
:-*
He T@nj@, kop op! :hug: Ik snap dat het even heel wat te verwerken is! Je gaat toch met een bepaalde verwachting beginnen, ookal weet je dat er een jaar voor staat. Morgen kun je het vast allemaal weer beter relativeren. Waarom wil je luv niet dat je er met een goede vriendin over praat? Ik zou dat - misschien wat later - toch bij hem aankaarten! Mannen snappen dit soort dingen toch minder dan vrouwen! En anders mag je het altijd bij ons kwijt hoor!!! Geniet van je wijntje en je toastje filet!! Weet dat je dat - hopelijk sneller dan je denkt - echt een tijdje moet missen :-*
Wat een contrast dan hè… drie meiden al blij met hun zwangerschap, de anderen nog op weg naar hun :inlove: Het komt goed!! We blijven duimen dat we straks allemaal een positieve test in handen hebben!
Famke, veel plezier morgen! Laat weten hoe ze reageerden en hoe snel ze het door hadden En alvast gefeliciteerd!
ja wat zal ik zeggen gewent nee denk het nog niet helemaal zit echt een beetje in de fase van ja dit willen we dol graag en nu is het al werkelijkheid(als het verder allemaal goed mag blijven gaan) en ja ook onzekerheid van hoe is het 2 kindjes zal ik van dit kindje net zo veel houden als van Isabel kan ik het aan 2 kindjes opvoeden etc etc etc :oops:
zelf had ik van der week na de test zoiets van ja we gaan het aan iedereen vertellen maar als ik nu eerlijk ben vindt ik het ook wel heerlijk om het even lekker voor ons 2 te houden :inlove: :inlove: :inlove:
en ja wat is het dan ook raar we zijn allemaal in de zelfde maand gestopt en de eerste zwangeren hebben zich al gemeld maar dames wij zwangeren gaan kei hard :thumbup: :thumbup:
dat jullie ook snel een positieve test in de handen mogen houden
Tanja, ik snap heel goed dat je flink baalt. Tis toch ook gewoon kl*te?! :x
Natuurlijk kun je gewoon zwanger worden maar je zit gewoon niet op deze “complicaties” te wachten. Wel heel goed dat de gyn er zo snel bij is. Over 2 weken weet je waarschijnlijk een hoop meer.
Het is gewoon een hele spannende tijd dat zwanger worden. Ik vind het ook spannend en ben ook ongeduldig hoewel dit pas ronde 2 is.
Famke, proficiat! Ik wens je een fijn feestje.
Joli, nog helemaal :inlove: ? Heeeerlijk!
Lisajoy, ook aan het aftellen?
Ik ben inderdaad nog helemaal :inlove: maar ook :think: Is het écht zo? En gaat het allemaal wel goed?! En we zitten ook de hele tijd: straks zijn het er 2! Hahaha.
Het is wel heel apart dat je volgens de test(s) zwanger bent, maar eigenlijk nog helemaal niets ziet/voelt. Morgen de huisarts maar eens bellen. Ik denk overigens dat ik het pas echt geloof na de echo!
Fijne zonnige zondag allemaal :-*
middag meiden
famke van harte met jurjen :dance: :dance: zn 2e verjaardag
joli van harte meis jaaaa zwanger joehoe dat is snel zeg
tanja bah zeg dat je zo’n rot dag had gister kan me het wel en beetje voorstellen :hug: :hug: :hug:
hier blijf ik maar hoopvol afwachten wanneer mijn ongie komt kan het er wel uit kijken :evil:
net heerlijk even daar het bos geweest lekker met lars gewandeld en naar de beestjes gekeken daarna een patatje eten en een ijsje toe hij ligt nu uitgeteld in bed :inlove:
hey dames…
Jurjen heeft een geweldige verjaardag gehad en de reacties op zijn shirtje waren heel bijzonder…
Mijn zusje las het meteen en had weken terug al een vermoeden, mijn moeder verheugd zich er eenorm op…
mijn vader en zijn vrouw waren helemaal emotioneel en mijn zusje van 9 vroeg of ik een baby in mijn buik had :inlove:
Mijn hubbie’s ouders lazen het veel later pas, opeens was het :shock: :shock:
mijn schoonmoeder helemaal blij, mijn schoonvader (past heel vaak op) zat al over de inrichting i van zijn logeer kamartje :lol:
het was bere gezellig!
xx
famke
Wat leuk Famke, dat de reacties zo leuk waren! Nu is het toch ook een stuk ‘echter’, nu iedereen het weet!
Ik ben vanmorgen naar de ha geweest. Stelt niet echt iets voor, maar het is toch handig dat hij het weet. En het maakt het weer een stukje werkelijker. Ook heb ik meteen moeders voor moeders gebeld, daar wil ik graag aan meedoen. Alleen zo lastig… ik wil geen flessen voor de deur Morgen komt er een mevrouw langs en dan bespreken we de mogelijkheden. Je kunt de flessen ook ergens anders omwisselen, begreep ik. Maar ik vind het wel belangrijk om mee te doen, zijn jullie dat ook van plan?
Verder gaat het prima. Het is nog wel erg wennen, maar ik ben wel heel blij :inlove: Alleen zie ik mezelf nog niet als moeder :oops: Haha, gelukkig heb ik nog 8 maanden de tijd om aan het idee te wennen :mrgreen:
T@nj@, hoe is het bij jou? Heb je nog met je luv kunnen praten? Hoop dat je je nu wat beter voelt!
Verder nog nieuws, meiden?!
Hey Joli,
ik doe ook mee met MVM…
Heb toen als bedankje een hele mooie dvd gehad .
je kunt (althans hier) zelf de flessen bij een depot inleveren.
xx
famke
Hallo! Hoe gaat het?
Famke, wat leuk zeg die reacties! :inlove:
Joli, gelukkig heb je nog even de tijd!
Kim, heerlijk in het bos! Vind ik ook altijd geweldig.
Hier niet veel nieuws. We doen ons best wat klussen betreft dus we vervelen ons niet .
Tot gauw!
hoi hoi,
Famke, leuk dat er zo gereageerd werd op het shirtje!! Ik zie de late reactie van je schoonouders helemaal voor me!! hahahaha
Heeft je zoontje het zelf al in de gaten of heb je nog niks verteld??
Joli, is het al een beetje bezonken?? Jaja meid, over 8 maanden ben je moeder!! en het is zoooo leuk!!! Goed dat je meedoet met MvM!!!
Honing, lekker aan de klus??! hahahaha
Hendrika, oooh die onzekerheid herken ik helemaal!! Ik ben nog niet eens zwanger, en ook al weet ik zeker dat ik een 2e kindje wil, die twijfel heb ik ook!!! Ben ik wel geschikt om 2 kindjes op te voeden, krijgt mijn kleine meid straks te weinig aandacht, kan ik de drukte wel aan?? etc etc. Ik zie mezelf wel weer met heel mijn hart van een kindje houden, maar ik heb soms zo’n rotgevoel dat mijn dochter straks haar papa en mama moet delen…Maarja dan zie ik het plaatje ook al weer voor me, met 2 kids in bed op zondagochtend, leuke dingen doen met de kids…en dat geeft toch de doorslag!!
Tanja, wat ontzettend kl#te meid!!! Kan me voorstellen dat je er even flink doorheen zat/zit, het is ook niet niks! Ik kan me heel goed voorstellen dat je gewoon net als half nederland, meteen zwanger raakt i.p.v. beroep te moeten doen op het ziekenhuis!!
En waarom mag je van je vriend er niet met je vriendin over praten?? :naughty: Het is toch niets om je voor te schamen, je moet juist je verhaal kunnen vertellen!!
Hier geen bijzonderheden…alhoewel…gisteravond had ik opeens wat bruine afscheiding :think: Nog noooooit gehad. Geen menstruatie tot nu toe, wel krampen in mijn baarmoeder en een beetje vloeiend gevoel.
Gekke is, dat ik al 4 maanden een cyclus heb van 34 dagen. Ik zou dus pas volgende wk maandag/dinsdag ongesteld moeten worden…
Dus ik hoop niet dat mijn cyclus nu opeens rare dingen gaat doen!!! Want dat had ik bij mijn dochter ook, 20/40/25/28/53 dagen, GEK werd ik ervan.
Wat denken jullie??? Verandering in mijn cyclus…of
???
Hoi Lisajoy, gek zeg! Maar, zou het geen innestelling kunnen zijn? Dan heb je soms ook wat bloed/bruinverlies volgens mij. En dat is meestal ongeveer een week na je eisprong!
Ik had vrijdag (dag dat ik ongi moest worden) ook een heel klein ietsie pietsie bruine afscheiding. Ik dacht: dit is het begin van mijn ongi, maar dat was het dus niet! Hoop dat het je innestelling is :mrgreen:
Hier is het grote nieuws inmiddels wel een beetje bezonken. Het leven gaat door, zeg maar, haha. Maar wel raar hoor :inlove: . Vooral dat je nog niets ziet en amper wat voelt, op af en toe een beetje gerommel in mijn buik. En vaak op mijn tong bijten om me niet te verspreken :silenced:
Cariska, hoe is het bij jou?
T@nj@, gaat ie al wat beter?
Honing, nog even klussen :dance:
Kim, nog steeds geen ongi?
Hendrika, wij houden toch ook nog maar even voor z’n tweetjes. Nou ja, mijn ouders weten het al en ook mijn beste vriendin :oops: Moet het toch kwijt… zo ben ik nu eenmaal! Hebben jullie het echt aan niemand verteld?
Het meiden :mrgreen:
De dip voorbij hoor!! Ik heb eindelijk iets om naar af te tellen
Famke, nog gefeliciteerd met Jurjen! Leuk die reacties :inlove:
Joli, goed dat je meedoet aan mvm. Dat ben ik tzt ook van plan! Maar eh flessen bij de deur??? Komen ze die dan ophalen?
Honing, nog lekker aan de klus ?
Lisajoy, ik duim voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Kim, balen he…via een ander forum heb ik gelezen dat je beter direct je gyn kunt bellen ipv via de huisarts. Misschien het proberen waard?
Hendrika, alles goed :D?
Ik ga ff zwemmen (heb verschrikkelijke spierpijn van t sporten gister :?) tot morgen.
:-*
Tanja
hoi,
hier is alles goed en we hebben het inmiddels nog steeds niet aan iemand verteld :silenced: verder ja de test geeft aan dat ik zwanger ben maar voor de rest denk ik er niet de hele dag aan zoals ik bij Isabel wel had voel me ook gewoon nog steeds het zelfde.
lisajoy we gaan dat jij dan nummer 4 mag zijn
en hoe gaat het met de rest van de lady’s hier?
hey dames,
Nou ik ben de ziektewet ingedoken!
ben zo ziek en heb totaal geen energie…
Heb mijn leidinggevende op de hoogte gesteld van de zwangerschap en deze zei dat ik het maar moest aangeven…
nu maar even rusten :thumbup:
xx
famke
hey hoi
oh spannend he allemaal voor diegene die zwanger zijn
en je mond houden dat is ook een sport
ik heb bij lars keurig mn mond gehouden en ook als
er een gesprek kwam over baby’s :silenced: :silenced:
deed net of mn neus bloed haha wou eerst de 1e echo toen afwachten
om het voor mezelf te bevestigen dat er echt een klein frummel in mn buik zat :inlove: :inlove:
famke beterschap meis :-*
tanja mag je zomaar de gyn bellen moet je geen verwijsbriefje hebben van je HA
ik maak me NOG geen zorgen het is nog maar 2 mnden geleden dat ik ben gestopt met de pil dus wacht het nog even af maar zal errug blij zijn als de :evil: :evil: komen
lisajoy ik hoop dat het een innestelingsbloeding is
hier foto’s van lars hihi ikke wil weer :inlove:
Balen Famke, dat je je niet lekker voelt! Hoop dat het maar van korte duur is! Hier nog alles prima, nog geen last van ‘kwaaltjes’. Hendrika, jij dus ook nog nergens last van! Houden zo :mrgreen:
Gaaf zeg, die echo foto’s! Ik kan niet wachten tot ik mijn eerste echo krijg! Ik denk dat ik het dan pas echt geloof :inlove:
En mijn mond houden, pff. Liefst zou ik dat ook doen tot de echo. Maar ik denk dat ik mijn schoonouders en schoonzus + vriend wel eerder ga vertellen. Ik kan dat echt niet hoor :liar:
Lisajoy, hoe gaat ie? Spannend hoor!! :thumbup: :thumbup: We duimen!!
T@nj@, fijn dat je dip voorbij is!! Op naar de gyn en hopelijk dan snel raak!
Vanmorgen is trouwens de mevrouw van mvm geweest. Kreeg een leuk tijdschrift en dvd’tje en wat info. En de flessen staan al in de schuur. Vanaf dinsdag kan ik beginnen met vullen! En ze deed ook nog even een testje en die was superduidelijk! Toch fijn, nog even die extra bevestiging