December stoppers 2007! ~deel 2~ Al 6 zwanger! Nog 3 te gaan

Hoihoi

Wat een geklets hier!

Wat vervelend Famke. Zorg goed voor jezelf hoor!

Kim! Wat een mooie buik :inlove: Poeh hey! Er is er echt nog nooit 1 blijven zitten he…haha als ik me dan voor moet stellen dat het er ook nog uit moet :shock: … :lol: Cool die echo-foto’s.

Ik las op een ander forum dat je gewoon naar de gyn kan. Zal wel ff voor je kijken, t was volgens mij bij ‘zwanger worden’ en dan ‘meiden met een lange cyclus’

Lisajoy, hoe is het???

Hendrika hoes het bij jou? Al last van ‘kwaaltjes?’

Honing waar ben je? Aan het klussen zeker, :thumbup: :dance: :thumbup:

Over 10 dagen ‘mag ik weer naar de gyn’, spannend hoor!

Ik ga ook maar even wat vragen over/ voor die acne. Heb de laatste weken steeds vaker last van puisten (sorry klinkt vies :oops: ) met name in m’n nek/ hals onder de haargrens en onder mn oksels. Vroeger gebruikte ik trekzalf, maar ik las laatst je dat beter niet meer kunt gebruiken omdat er lood in zit?

Oei visite

tot later

:-*

hoi hoi

Hier alles goed hoor!! Ik zit natuurlijk een beetje in de afwacht-periode. Probeer mezelf niet gek te maken en te hopen op een innesteling, maar ondertussen spookt het natuurlijk wel door mijn hoofd! Kan niks anders doen dan afwachten he! Maandag/dinsdag zou ik ongesteld moeten worden, dus we gaan duimen :pray:

Verder is onze kleine meid in de peuterpuberteit beland, en het is zoooooo vermoeiend. Alles is nee, en madam wil zelf bepalen wat ze wil en wanneer ze het wil :naughty: Met een driftbui als gevolg…

Hoop dat deze fase snel voorbij is, want ook al weet ik dat ik het zoveel mogelijk moet negeren… soms kook ik gewoon :evil: Gelukkig blijft het een lekker stuk!!

Kan niet wachten tot ik zwanger ben en iedereen het weet, want dan kan ik hier ook eens mijn trots, mijn mooie meisje showen!!

Even een ego berichtje, want ben aan het werk, en de telefoon gaat hahaahaha

Hoi Meiden,

rustig hier vandaag! Hier alles ook rustig. Ik heb nog nergens last van en kan nog maar moeilijk aan het idee wennen dat ik echt zwanger ben! Gister had ik bezoek van een zwangere en ik kon me echt niet voorstellen dat ik straks ook zo’n dikke buik heb! Wel heb ik de afspraak bij de verloskundige gepland en dat maakt het wel wat echter :inlove: Verder is het nog vooral :silenced: :silenced:

Famke, voel jij je al wat beter?? Hoop het voor je!

Aftellen Lisajoy, we :thumbup: :thumbup: met je mee!

T@nj@ lekker dat je al bijna naar de gyn mag! Van daaruit kun je weer ‘verder’ en heb je waarschijnlijk een beter beeld van hoe of wat.

Kim, zijn de :evil: :evil: er al?

Honing, hoe is het bij jou? Aftellen ook al begonnen?

Cariska, waar ben je?!?

Woooooowwww! Gave foto! Kim die buik… echt op ontploffen ja. :shock:

Hee Tanja, ik zat nog even te denken; het is toch helemaal niet zeker dat je PCOS hebt? Het is toch een vermoeden van de gyn?

En verder is het ook redelijk normaal dat je nog niet ongi bent geworden toch? Ik las in een ander forum over iemand die pas na 160 dagen of zo ongi werd.

Ik bedoel te zeggen; kan het niet zijn dat je alsnog op een normale manier een eisprong krijgt, maar dat het gewoon wat lang duurt?

Nou ja, je gyn zal je de meeste antwoorden wel kunnen geven.

Lisajoy, ik zit hier zo voor je te :thumbup: :thumbdown: ! Hoop echt dat er al wat ingenesteld is :wink: .

Famke, beterschap! Is het de vermoeidheid of de misselijkheid (of allebei?)

Hoop dat je wat rust kunt nemen ondanks het feit dat je een klein ventje hebt rondlopen (of rennen waarschijnlijk).

Hier alles flex :slight_smile: ! Gisteren een drukke dag gehad op m’n werk.

We hebben ons best gedaan wat klussen betreft dus daar zal het niet aan liggen. Mijn cyclus is een beetje onregelmatig dus ik klus nog maar even door in geval mijn eisprong wat later komt.

Maar ik denk dat ik 'm gevoeld heb een paar dagen geleden. Eigenlijk had ik zelfs het gevoel dat ik het kon voelen aan beide kanten?? Kan dat?

Maar ja, het kunnen ook gewoon wat andere steekjes zijn geweest.

Heb verder hele goede zin :smiley: en loop met een big smile op m’n gezicht.

Ben ook lekker actief geweest (in tegenstelling tot mijn luiheid van een paar dagen geleden) en heb gisteren brood gebakken (met verse kokos :drool: ) en 2 cakes. Vanavond lekker eigen gemaakte pizza! :drool:

Komt goed uit want ik zou er wel een paar kilo’tjes bij willen. Ben namelijk de laatste tijd wat afgevallen en weeg nog maar 54 kg. (ben ongeveer 1.72 lang).

Poeh, een heel verhaal.

Ga nu m’n hyper- energie maar eens ergens anders op richten… :think:

Us bedenken wat ik ga doen…

Hey!!!

Lisajoy, gezellig zo’n peuterpuber hihi! D’r eigen willetje aan het ontwikkelen. Nog even en alles is “waarom?”.

Voel je al iets gebeuren in je buik :smiley: ? Ik blijf duimen :pray: :thumbup:

Joli, wanneer heb je een afspraak bij de verloskundige? Spannend hoor! Heb je al wat gekocht voor je beebje :inlove: ??

Famke, hoe’st met je? Hopelijk kun je wat rust vinden :zzz: .

Honing, fijn dat je weer energie hebt! Lentekriebels? Of…HCG!!! Hahaha :dance: !

Het klopt idd dat PCOS een vermoeden is, maar een reele. Het uitblijven van de menstruatie is niet de enige aanwijzing. Er zitten ook cystes in mijn eierstok (hij kon er maar eentje vinden :shock: ). De acne is ook een symptoom dat hoort bij PCOS (een teveel aan mannelijk hormoon geloof ik). Met het bloedonderzoek worden de waardes van andere hormonen bepaalt.

Ik heb het goede nieuws van ons vorige bezoek nog niet gemeld… De uitslag van het vruchtbaarheidsonderzoek van luv’ was “uitmuntent” :dance: , volgens de gyn kan hij heel West-Friesland ‘dekken’ (:naughty: 1 persoon is voldoende :lol: ).

Op mijn werk is het op het moment ook erg druk. Gelukkig is het volgende week schoolvakantie (bij jullie ook?) dan is t op mijn werk ook wat rustiger…Kan ik eindelijk eens wat verslagen de deur uit werken :mrgreen:

Tanja, nou wat fijn nieuws dat de spermies van je luv het zo goed doen!

Nu nog die PCOS aanpakken en dan zullen ook jullie een vette positieve test in handen hebben :pray:

kim, mooie foto’s zeg! kan niet wachten tot mijn echo!

Honing, ik duim voor je eitje meis! hopelijk heeft ie goed gesprongen en hebben jullie goed geklust, suc6 met de wachtweken!

Lisajoy, hier soms ook een hysterische peuterpuber maar veel vaker heel erg lief!

tip:extra stevig behang kun je hier kopen…ook stevig genoeg voor een iets groter kind genaamd man/vriend/partner!!! :mrgreen:

hier gaat alles zijn gangetje…kijk uit naar de afspraak van de verloskundige volgende week woensdag…

Nog steeds er misselijk en zooooo moe.

trusten! :zzz:

xx

famke

hahahahahahahahahaha!! :lol: :lol:

Ik hoop maar dat je vriend niet geinspireerd wordt door die uitspraak van de gyn!

Nou, nog een dikke week wachten en dan heb je wat meer zekerheid/ info over de hele situatie. Hoop dat ze snel actie gaan ondernemen.

Lisajoy, al wat meer kwaaltjes of voorgevoelens? :pray: :pray:

Hier niet veel nieuws, moet hard aan het werk maar kon het niet laten hier even te spieken… Ga gauw weer verder! :angel:

Famke, ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt. Oh ja, ga ff dat behang checken…

XX Honing

Is het behang om je kind/ man/ vriend/ partner achter te plakken?? :mrgreen:

@Honing wrote:

Is het behang om je kind/ man/ vriend/ partner achter te plakken?? :mrgreen:

:thumbup:

je krijgt er van die rara bulten van op de muur maar werkt verder uitstekend!!

:shock: :mrgreen:

xx

famke

Hahaha, doe mij ook maar zo’n rol behang :wink:

Hier gaat alles z’n gangetje. Ik vind het nog steeds zo onwerkelijk dat ik zwanger ben! Ik voel niks… zie niks. En de tijd kruipt voorbij :zzz: We hebben besloten tot zo’n 8, 9 weken te wachten voor we het mijn schoonfamilie gaan vertellen. Daarna volgt de rest… Eigenlijk wil ik het liefste wachten tot na de echo, maar ik heb nu al het idee dat een vriendin van mij het door heeft… We zien wel. Was het maar alvast zo ver!

De afspraak met de verloskundige staat gepland voor 18 maart. Het lijkt een eeuwigheid weg, maar het gaat vast snel! Mijn luv was pasgeleden jarig en toen heb ik hem een rompertje en mutsje gegeven :inlove: Verder heb ik nog een rompertje van mezelf, ik kan niet wachten tot mijn beebje dat aan heeft :inlove:

Lisajoy, hoe gaat het??

Honing, jij ook aftellen!!

Wanneer is jullie NOD??

:smiley: Hallo allemaal,

Ik lees net ff bij de januari-stoppers, die gaan hard!!! Zitten ook al op 3!!

Hopelijk zijn we snel weer op voor :mrgreen: Op naar nr 4!!!

Hier alles oke! Nog een weekje w88. En dan…

Ik ben bezig met het organiseren van een reunie van onze basisschoolklas. Leuk joh dat speurwerk: lang-leve hyves en schoolbank :dance:

Hoe’st met de rest van de wa88rs??? Honing en Lisajoy, ik vind het helemaal spannend :thumbup:

Oh nee he?! De januari stoppers mogen ons niet inhalen! :naughty:

Lisajoy, jij bent de eerste die hier iets aan kan doen! Zet 'm op meid! :clap:

Op naar nummer 4! Lisajoy, wanneer is precies jouw NOD? Honing, jij nog 10 dagen aftellen! We tellen met jullie mee hoor!

Hier een januaristopper… Ja, wij gaan hard he…

Maarre, wij zijn ook met ruim 2x zoveel als jullie, dus dat haalt wat makkelijker in. In verhouding hebben wij jullie pas echt ingehaald als er bij ons twee keer zoveel zwanger zijn als bij jullie. Is dat een troost? :wink:

veel succes, geluk, etc.!!!

Mereltje85, bedankt voor je berekening :mrgreen: helemaal waar!

Ik zag trouwens dat er helemaal geen februaristoppers zijn :think:

(waar hou ik me mee bezig…)

Wat is het rustig vandaag! Alles goed met allen?

Goedemorgen dames,

Morgen alweer 9 weken zwanger!

Ik denk dat ik hier een buikgriepje heb, na weken lang opstipatie (zwangerschapskwaaltje) ben ik gisteren heel veel kwijt geraakt :oops:

Mijn darmen zijn flink overstuur!

Hopelijk blijft het hierbij.

Nou meiden, groetjes en ik duim voor jullie!

xx

famke

Hier nog helemaal geen voorgevoel…meer het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden…Heb weer dat vloeiende gevoel,. wat ik altijd heb als ik ongesteld ga worden…

Ga snel weer verder, mijn wijffie heeft 40 graden koorts, zoooo zielig!!!

Nu wil ze ook typen:

j-s,mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmbydr7hdfhdyhs

©fj :mrgreen:

Nou Mereltje, dat stelt ons gerust! :wink:

Famke, ik hoop dat je je wat beter gaat voelen. En jouw pukkie ook Lisajoy.

Trouwens al nieuws? Ik weet niet precies wanneer je NOD is, maar ik duim voor je!

Ik ben nog niet echt aan het aftellen. Ben gelukkig ook met veel andere dingen bezig. Maar waarschijnlijk loopt de spanning wel op over een paar dagen :roll: .

Joli, hoe is het met jou? Hoe voel je je?

He meiden,

hier momenteel even een dipje. Ik zit erg met het ‘wanneer vertellen’. Vooral ook aan mijn schoonouders. Mijn luv wil niet dat ik het aan iemand vertel, voordat zijn ouders het weten. Dat snap ik best. Mijn ouders weten het al, plus mijn beste vriendin. Maar er zijn mensen voor wie ik bang ben dat ik het niet geheim kan houden. Ik voel me daardoor erg belemmerd in wat ik kan en gewoon onzeker. En ik wil gewoon nog even niet aan mijn schoonfamilie vertellen. Ik weet niet precies waarom. Het is allemaal gewoon niet zo makkelijk. En dan hoor je zo vaak je ‘moet’ het pas na 12/13 weken vertellen. Maar dat hou ik gewoon niet vol! In mijn achterhoofd heb ik ook nog de angst dat het fout gaat. Ik snap ook wel dat je daar niet aan moet denken, maar ik kan er niets aan doen. En stel dat het fout gaat, dan is het toch niets om je voor te schamen. Dus zou het dan erg zijn als ‘iedereen’ het weet? En en en. Kortom, te veel om over na te denken. Ik wil gewoon blij zijn! Maar intussen ben ik ook gewoon bang dat ik het allemaal niet aan kan en twijfel ik of ik er wel klaar voor ben enz. enz. Ik maak me veel te druk, dat wil ik helemaal niet! Ik wil gewoon zorgeloos genieten. Ik voel me ook een ontzettende zeur. Ik moet blij zijn dat het allemaal zo snel en goed gaat! Ik troost me maar met de gedachte dat deze stemmingswisselingen erbij horen. Maar het is wel rot hoor! Ach, het zullen de hormonen wel zijn :lol: Sorry voor mijn geklaag! Hebben jullie nog vrolijke verhalen? Aftellen is begonnen!!

hey Joli,

Heel normaal meis dat je onzeker bent…

Bij Jurjen hebben we 13 maanden geprobeerd zwanger te worden, toen ik eindelijk zwanger was vroeg ik me afof ik er wel klaar voor was :think:

cold feet noemen ze het ook wel :mrgreen:

de hormonen en de onzekerheid neemt toe, maar ik ga er van uit dat ook jullie voordat jullie zwanger probeerder te worden goed hebben overlegt en dat jullie er toen klaar voor waren!

komt goed meis!

het vertellen da je zwanger bent heb ik bijde keren niet pas na 12 weken gedaan…ik vraag me af waarom je dat zou moeten doen…

maak je niet te druk meis en probeer een beetje te genieten!

xx

famke