Joli… alles komt goed, echt waar!
Probeer je gevoel te volgen en niet teveel te denken over wat “hoort”.
Dat weet jij zelf het beste!
Het is moeilijk soms, maar probeer op jezelf te vertrouwen! 8)
En die gevoelens van onzekerheid zijn heel normaal. Daar heeft iedereen last van op z’n tijd.
Famke, wat moet jij blij verrast zijn geweest dat het nu binnen 1 ronde raak was terwijl het de vorige keer 13 mnd duurde! Leuk zeg! :thumbup:
Tanja, alles goed? En Lisajoy?
Hier geen nieuws eigenlijk. Zit op m’n werk, dus moet gauw weer verder!
hello!
Mijn wijffie is gelukkig weer opgeknapt! Dat went nooit vind ik, een ziek kind. Vreselijk, het liefst wil je de pijn overnemen, ze zijn nog zoooo klein!!
Maarja zaterdag dus de hele dag hoge koorts (40.5) en vanaf zondag was ze weer koortsvrij gelukkig!
Nu alleen hubbie ook grieperig…en NIEMAND is zoooooo ziek als hij…pffff
Verder is het vandaag DE dag…Ben al dagen weer bloednerveus, kijk steeds of ik iets zie, waaruit ik kan opmaken dat ik zwanger ben…maar helaas…
Ik heb weer dat vloeiende gevoel en dat is altijd het begin van mijn menstruatie, dus ik vrees het ergste…
Joli, wij hebben toendertijd iedereen bij 10 wk op de hoogte gebracht, maar onze ouders en beste vrienden het wel meteen verteld. Ik zou het dit keer ook sneller vertellen hoor, wat je zegt: als het misgaat is het toch ook fijn dat je omgeving weet wat je doormaakt?!
En die twijfels…meid komt allemaal goed! Je rolt echt in het moederschap!! En je moet er maar vanuit gaan dat je geen perfecte moeder kan zijn, want die bestaan gewoonweg niet!!
Honing, jij dus nog niet echt aan het aftellen?? wacht maar, tot de NOD dichterbij komt!! hahahaha
En ja dat de januari stoppers ons inhalen…probeer daar maar niet teveel aan te denken, want anders wordt ik jaloers :mrgreen:
Fijn dat je meisje weer beter is!
Spannend zeg nog geen ongi…!
Heb je al nagedacht over wanneer je wil testen?
Hoi Hoi,
hier gaat het weer wat beter. Ik probeer het allemaal een beetje los te laten en mijn gevoel te volgen. Ik denk dat het gewoon een kwestie is van het zelf nog even verwerken allemaal. Het is ook zo snel gegaan!! We weten het zelf natuurlijk nog maar net ietsje meer dan week! We vertellen het gewoon zo het ons uitkomt. Ik hou er toch al niet van om te doen zoals het ‘hoort’ of ‘moet’. Ik volg gewoon lekker mijn eigen weg!!
Lisajoy, superspannend zeg!! We :thumbup: :thumbup: voor je! Wanneer wil je gaan testen als de :twisted: wegblijven? En succes met je zieke luvje… mannen en ziek zijn… pff :roll: !
Honing, beginnen de spanningen bij jou al te komen?
En hoe is het bij de rest?
Ik ben nu al vier maanden netjes op een rij op de 34e dag ongesteld geworden, dus ik zou echt vandaag of morgenochtend ongesteld moeten worden.
En als die :evil: :evil: wegblijven, dan test ik donderdag!!
Zooo spannend, zou gewoon mijn benen willen dichtknijpen om het tegen te houden :lol:
Honing, nog 1 weekje!!! :dance:
Joli, kan me ook wel voorstellen dat het je allemaal wel overweldigt! Helemaal omdat het bij de 1e ronde meteen raak is!! Dat hoor ik wel vaker hoor, dat de twijfels dan toeslaan!!
En gelijk heb je meid, gewoon vertellen wanneer jij dat wil!!
Tsjee, Lisajoy! Knap dat je nog kunt w88 8) (ik ging al vol spanning kijken wat je vandaag zou schrijven… :oops: ) We blijven :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Honing nog een weekje spannend!!
Joli, heel goed dat je je gevoel volgt (al is dat soms makkelijker gezegd dan gedaan!).
Ik heb me aardig uitgesloofd de afgelopen dagen, gister fitness, vandaag voor het eerst dit jaar met de fiets naar mn werk (20 km heen en 20 terug) en vnvd trouw weer naar t zwembad Alles weer gehad voor deze week :mrgreen:
Famke, heb je nog een verjaardagsfoto van Jurjen met shirt?
Kim waar ben je? Hoe is het?
Tot morgen allemaal!!
:-*
Lisajoy, dichtknijpen die benen! Ga ik hier ook doen! :eh:
Ik ben gewoon een beetje nerveus hierzo!!! Een beetje veel eigenlijk…
Donderdag duurt nog zooo lang!
Oh Tanja, wat ben ik jaloers op jou! Ik vind het ook altijd heerlijk om te sporten maar helaas zijn er hier weinig mogelijkheden :? .
Je zult wel barsten van de energie!
Vrijdag naar de gyn toch?
Heb vannacht gedroomd dat ik hoogzwanger was en dat ik bijna ging bevallen. Ik was zo verliefd op dat beebje in m’n buik en op m’n man :inlove: :inlove: .
Zo echt kunnen die dromen voelen soms… Als je wakker wordt duurt het even voordat je weer in de werkelijkheid zit…
Joli, dat is natuurlijk ook zo ja, jullie weten het zelf ook nog maar net. Kan me voorstellen dat je daar gewoon aan moet wennen.
Famke, hoe voel jij je?
Ok ladies, een fijne dag toegewenst! Ik ga me gauw klaarmaken om naar m’n werk te gaan
Jee Lisajoy, dat je dat volhoudt, tot donderdag! Heb je een reden dat je niet eerder wilt testen?
T@nj@, voor jou ook best spannend, de gyn. Maar ook wel fijn, want als het goed is kun je daarna weer vooruit kijken!
Honing, nog 6 dagen…!! Wat kan wachten lang duren, hè :roll:
Famke, voel jij je alweer wat beter?
Hier gaat het een stuk beter. Het blijft voor mijn gevoel wel heel onwerkelijk, hoewel ik vanmorgen begonnen ben met het plassen in een emmertje voor MVM, dat maakt het weer wat echter hoor!
Ik kijk echt uit naar de eerste afspraak bij de vk. Maar vooral kan ik niet wachten tot de eerste echo!! Intussen gaat het malen over wanneer vertellen door, maar dan wel op een wat relaxter manier, hahaha.
Waar zijn de andere meiden??
De reden dat ik wacht met testen is omdat ik al zooooo vaak getest heb en het negatief was…
Bovendien zegt heel mijn lijf dat ik ongesteld ga worden, dus ik wil mezelf geen valse hoop geven…
Al dacht ik echt dat het deze maand raak was!! Ik ruik beter, ik had wat bruine afscheiding en mijn dochter heeft het opeens over een baby in mijn buik…
Maar helaas, ik blijf vloeien…het is gewoon wachten op de :evil: :evil:
Ik heb nu ook zoiets van: laat het maar komen, dan kunnen we weer verder…
Ik zit alleen een beetje in twijfel over volgende maan. Mocht ik dan zwanger raken, dan ben ik rond sinterklaas uitgerekend…en het lijkt me niet zo leuk voor een kind om in december jarig te zijn???
Wat vinden julie???
Wat bedoel je precies met vloeien? Heb je al wat bruine afscheiding?? Toch spannend hoor! Wie weet is het toch raak!
Wat betreft het jarig zijn in december… wat maakt dat uit?! Ik zou daar echt niet mee zitten,hoor. Het is toch zonde om deze kans onbenut te laten? Maar ook hiervoor geldt: volg je gevoel!!
hey meiden!
Hier gaat alles de goede kant op geloof ik.?!!
Gisteren een goede dag gehad en alleen in de avond wat gammel en beroerd.
Ik ga dan ook morgen weer wat therapeutisch werken (zelf in te vullen uurtjes)
Morgen naar de VK !! ben benieuwd of ze het hartje al kan laten horen.
dames, suc6 met jullie NOD, hoop dat de volgde zich snel meld!
xx
famke
Oo meiden, ik ben toch zoooo moe! Ik vroeg me af of dat normaal is, al zo vroeg in de zwangerschap? Ik ben echt gewoon doodop! Ik ga zo maar even lekker op de bank zitten met een kopje thee erbij.
Lisajoy… weet je al wat
Famke, spannend morgen hoor, de VK! Ik dacht dat ze bij de eerste controle nog niet naar het hartje gaan luisteren?
@Joli wrote:
Famke, spannend morgen hoor, de VK! Ik dacht dat ze bij de eerste controle nog niet naar het hartje gaan luisteren?
Bij Jurjen destijds wel…maar misschien is het veranderd?!
naja we zien wel.
xx
famke
Famke, wat leuk zeg, morgen naar de VK!! Heb je dezelfde als bij je zoontje???
En ik help het je hopen dat je het hartje al kan horen!!! Is zo’n speciaal moment :inlove: Toen ik voor het eerst naar de VK ging was ik 10 wk, en zelf toen hoorden we het hartje niet!!! Pas bij 14 weken geloof ik…
Was ook zo stom, ik hoorde een hele duidelijke hartslag, helemaal verliefd want we hoorden “ons kindje”… was het mijn hartslag :oops: hahahahaha
Joli, ja meid die moeheid hoort er echt bij de eerste drie maanden!!! Erg he!! Maar gewoon aan toegeven hoor! Je lichaam maakt overuren nu!!
En dat vloeien…beetje vies praatje…Ik heb de dagen voordat ik ongesteld wordt, opeens een ‘nat’ gevoel, en heb dan veel afscheiding. Dat heb ik nooit gehad, pas nu sinds ik met de pil gestopt ben… Ook bij de eerste keer had ik dit niet…
Enfin, dit natte gevoel is een voorbode op een komende menstruatie dus daarom weet ik zeker dat ik niet zwanger ben…BALEN DUS!!!
Haaai!
Lisajoy? Heeft het doorgezet of zit er toch nog een kansje in dat het raak is?
Famke, hoe was het bij de vk?
Hier alles ok, al had ik gisteren wel een ongelukje tijdens het strijken. Heb m’n duim behoorlijk verbrand. Pijnlijk! Ben dus de hele avond in de weer geweest met ijs. :x Heb gelukkig wel kunnen slapen en vanmorgen was het een stuk beter.
Raar maar waar, ik ben nog helemaal niet zo met aftellen bezig merk ik. Misschien komt dat ook doordat mijn cyclus gerust 4 dagen langer kan zijn. M’n banner gaat uit van 30 dagen maar ik heb dus ook wel vaker een langere cyclus. Ik pin me dus niet zo vast op die 5 dagen.
Heb trouwens wel zin in chocola… das dus weer niet zo’n goed teken…
We zullen zien! :shifty:
He meiden,
rustig hier vandaag!
Lisajoy, benieuwd hoe het is! Ik nog voor je hoor! Er is altijd toch een kans!
Famke, hoe was het bij de VK? Hebben ze het hartje geluisterd??
Honing, wij tellen wel af, hoor :thumbup:
T@nj@, hoe is het bij jou? Kijk je uit naar je afspraak bij de gyn?
En waar zijn de andere meiden?!
Hier alles prima. Vandaag voor het eerst weer een beetje meer energie. En ik heb stiekem net nog een zw-test gedaan :oops: Ik had er nog 2 over, dus ik dacht, waarom niet even testen voor de zekerheid! Ik voel me ook zo ‘niet’ zwanger, dat ik het nog steeds bijna niet kan geloven. Het leven gaat gewoon door, niemand weet iets, maar toch ben je zwanger, zo gek!! Maar ook zooo leuk :inlove: Ik wilde dus gewoon even de bevestiging, hihi.
hahahaha Joli, Lekker testen! Te gek toch als je vantevoren al weet dat ie positief gaat worden! :inlove: Lekker genieten meid!
nog niks hier…
En ik geloof nog steeds niet dat ik zwanger ben, ik VOEL gewoon dat ik ongesteld ga worden…Dus dat betekent maar 1 ding…dat mijn cyclus weer is verandert!! :wall: Zo komen we er nooooooit achter wanneer min eisprong is!!
Joli, hahahaha ik moest zo lachen om jouw verhaal, nog een test doen hihi!! Maarre…heb je dan nergens last van?? Geen pijnlijke borsten?? Geen krampen in je baarmoeder???
Honing AAAAAU!!! Strijken zouden ze ook moeten verbieden…We leven in 2008 en nog moeten we met zo’n dom ding onze kleren kreukvrij maken… (je begrijpt: ik haaaaat strijken!)
En beter dat je zo ontspannen ben!!! Vergeleken met mij, ik ga ieder uur nu naar de wc…
ga snel verder, ben druk aan het werk
Nee, eigenlijk nergens last van. Af en toe voel ik wel wat in mijn buik, maar heel weinig. Vandaar dus die test nog even :roll: Mijn borsten heb ik helemaal geen last van en ook niet misselijk ofzo. Maar misschien is het daar ook nog wel te vroeg voor… ik ben natuurlijk nog geen 6 weken zwanger!
Wel dus last van vermoeidheid, maar daar heb ik soms bij vlagen (bij de wisseling van seizoenen enzo) ook wel last van. Dus of dat nou echt een zwangerschapskwaal is… Ik heb wel gegoogled en het schijnt niet raar te zijn als je nergens last van hebt. Eigenlijk wordt er alleen maar gezegd: geniet ervan! Maar goed, het zou dus ook nog kunnen komen… En ik wil eigenlijk wél wat voelen, om het echter te maken
Lisajoy, misschien ben je gewoon wel zwanger!! Ik dacht ook dat ik ongi zou worden. Krampjes in mijn buik en ook een beetje bruine afscheiding. Dat is bij mij normaal het begin van mijn ongi, maar nu was het dus niet zo! Echt, het kan nog! Oee, dat je je kunt beheersen om nu niet te testen, dat zou ik echt niet kunnen, denk ik. Maar ik snap ook dat je geen zin hebt in de teleurstelling. Nou meid, we duimen voor je!
Honing, strijken is echt niemands hobby, hoor :snooty:
OOOHHH… Lisajoy…ik vind het toch wel heel erg spannend! Het zou toch nog echt kunnen. Je was al maanden op dag 34 ongesteld toch??
Ik hoop echt dat je ons op de hoogte houdt, het spookt de hele tijd door m’n hoofd merk ik!
Ennuh… ik ben nu nog wel relaxed, maar over een paar dagen echt niet meer hoor! Dan zit ik net zo in spanning als jij nu.
Strijken haat ik ook echt. Ik strijk dus echt NOOIT mijn kleren. Ik besteed liever meer tijd om ze netjes aan de lijn te hangen zodat ze enigzins kreukvrij opdrogen.
Gisteren wilde ik even extra lief zijn voor m’n ventje. Hij strijkt normaal z’n kleren zelf, dus ik hoef bijna nooit. Hihi, gelukkig maar want ik ben zo’n onervaren strijkster dat er vanallerlei lichaamsdelen aan het ijzer blijven hangen… :doh: