December stoppers 2007! ~deel 2~ Al 6 zwanger! Nog 3 te gaan

Famke, hoe was het bij de VK?

Joli, jammer joh dat je niks voelt :roll: (wie weet denk je daar binnenkort anders over, hihi als je elke ochtend :sick: ) Langleve de zwangerschapstesten :dance:

Lisajoy, knap hoor dat je zo lang kunt afw88!!!

Honing, nog niet aan het aftellen :shock: ?! Hopelijk gaat t alweer beter met je duim? :eh: en idd strijken moet niet meer mogen :naughty: (ik was gisteravond met hetzelfde #@!-klusje bezig, bah!!!)

Ik heb wat nieuws ontdekt, luisterboeken! Ik hou erg van lezen, maar kan de tijd/ rust er niet voor vinden. Ik zet luisterboeken op mn mp3-telefoon en luister deze tijdens strijken, schoonmaken etc. Helemaal top! Ben nu bezig met De Eetclub van Saskia Noort, kennen jullie die? Spannend!!!

Over 2 dagen naar de gyn :dance: erg fijn om toch ergens voor af te tellen :mrgreen: Ik ben ook erg benieuwd naar de uitslag, of t echt PCOS is en wat er dan verder gaat gebeuren.

Nou zal ff de bloemkool afgieten, we zijn weer lekker op tijd met eten vandaag…

Honing, meis dat strijken moet je ook laten doen! :mrgreen:

sterke met je duim!

Tanja, suc6 vrijdag, hoop dat je dan heel wat meer weet! iig dat ze de onzekerheden weg kunnen nemen.

Joli, ik hoop dat de kwaaltjes je bespaart blijven, maar aan de andere kant weet je dan ZEKER dat je zwanger bent als je continu misselijk bent…

ach, het is voor een goed doel.

lisajoy, het gevoel van ongesteld worden had ik ook meis, zegt niks…

wat bij mij wel opviel dat is als ik echt ongesteld moest worden dat 2 dagen van te voren geen gespannen borsten meer had, maar de laatste keer gloeiden deze als kooltjes!?

Duim voor je!!

vandaag naar de VK geweest, hartje niet gehoord :frowning:

naja is niet erg, over 2 weken een echo.

verder was alles goed…

met 36 weken ga ik naar de gyn en binnenkort (na de termijnbepaling) wordt er al een datum geprik voor de keizersnee…

vandaag het nieuws ook op mijn werk verteld en leuke/liefe reacties gehad…

heb het idee dat de misselijkheid ietsje minder wordt, niet hele dagen meer in iedergeval…

xx

famke

Lisajoy…??

Famke, jammer dat je het hartje niet hebt kunnen horen. Op naar de echo!

Tanja, krijg je morgen al de uitslag over de mogelijke PCOS? Of gaan ze dan juist wat onderzoek doen?

Baal een beetje van m’n werk vandaag. Kom niet echt in m’n ritme zeg maar.

M’n lief is gelukkig deze week door z’n examen periode heen. We zijn aan het kijken of we binnenkort misschien een weekendje weg kunnen. Misschien met pasen of zo… Ben er wel aan toe merk ik! :smiley:

Verder wachten we af :roll: …

Kom later nog wel eens spieken hier.

Famke, jammer dat je het hartje niet hebt gehoord, maar, heeft de VK wel geluisterd? Ik begreep van mijn VK toen ik belde, dat ze dat de eerste afspraak niet doen?! Ik hoop het natuurlijk wel :inlove:

Lisajoy :evil: zijn ze er al of toch… :inlove: ?!

Honing, voor jou is het aftellen nu toch ook begonnen! Lekker een weekendje weg! Daar zou ik ook wel zin in hebben. Wij zijn aan het kijken wat we met onze vakantie in mei gaan doen. We zouden met de auto naar Italie, maar nu ik zwanger ben, willen we eigenlijk liever vakantiedagen sparen voor als ik straks bevallen ben! En ik zie zo’n lange autorit ook niet echt zitten… Ik denk dus dat we een weekje NL doen in center parcs ofzo. Is ons vorig jaar prima bevallen. Een lastminute, kost niet veel en lekker groot huisje. Ach, we zien wel! Misschien voel ik me prima en gaan we toch nog wat verder weg.

Famke, over twee weken al de echo! Leuk om naartoe te leven!!

T@nj@, morgen de gyn! Weet je al wat er gaat gebeuren? Ik ben ook benieuwd of je dan al de uitslag krijgt, of juist het onderzoek?

En waar zijn toch de andere meiden?

ik meld me ook weer eens een keer :oops: :oops:

lisajoy

hahah peuterpubertijd dat ken ik maar al te goed op het moment

lars is ook niet te harden de laaste dagen heerlijk dwars aan het doen

ga nou testen wij benne nieuwschierig :angel:

tanja morgen naar de gyn ik hoop dat ze wat meer weten

wat dat betreft heb je toch wel mazzel dat je er al loopt daar ik moet maar afwachten grrrrrrr

honing wil je een paar kilo van mij erbij hihi zag dat je wilt aankomen

en bij mij moet er wat vanaf :mrgreen:

famke waha geef mij ook zo’n rol behang heb er ook 2 die ik er achter wil plakken af en toe :lol:

joli je moet zelf weten wanneer je het gaat vertellen hoor gewoon je eigen gevoel volgen

ik had besloten om het af te wachten tot de echo die kreeg ik met 9 weken en toen mocht de hele wereld het weten en iedereen doet het weer anders de 1 die zegt het al meteen na de test en de ander wacht nog even suc6 ermee

en waarom wil je het niet aan je so vertellen dan …

haha lisajoy je eigen hartslag :lol: en maar denken dat het van de kleine was

ik kreeg een echo met 9 weken kreeg niet het hartje te horen was het nog te vroeg voor maar je zag wel een boontje met een heel klein stipje knipperen :inlove: het hartje met 12 weken was het wel zover

famke mag ik vragen waarom er nu al gepland word voor een keizersnee

heeft dat met je voor geschiedenis te maken

:think:

hier niks te melden eigenlijk

nog steeds geen :evil: :evil: :evil: :evil:

word er een beetje moe van eigenlijk laat het gewoon komen maar helaas

moet zo weer werken heb nu pauze dus ga even een bammetje maken

meiden ik duim mee die binnen kort een nod hebben :pray:

Kim, balen he :hug: ? Ik besef heel goed dat ik mazzel heb dat ik al bekend ben bij de gyn. en dat er al zo snel nader onderzoek gedaan wordt. Ik :thumbup: voor je dat je snel :evil: of :inlove: :mrgreen:

Joli, centerparcs is idd óók erg lekker! Vakantiedagen sparen voor na de bevalling is slim! Maar…bedenk ook dat dit waarschijnlijk de laatste vakantie met zn 2tjes is (daar gaan wij dit jaar nl ook van uit :wink: ).

Honing, :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: Een weekendje weg, gewoon doen!! Heerlijk! Sinds wij dit huis hebben merk ik iig steeds vaker dat gewoon ‘vrij’ zijn niet garant staat voor relaxen, er is altijd wel iets te doen :think:

Famke, balen dat je het hartje niet hebt gehoord! Dat van die keizersnee heb ik ook gemist? Zal zo wel even teruglezen.

Morgen krijg ik de uitslag (PCOS of ?). Wat er verder gaat gebeuren weet ik niet. Ik denk iig dat we even gaan kijken of er inmiddels wél een eitje in aantocht is :inlove: en zo niet zou ie mij even wat ‘peper’ geven zoals de gyn dat zelf benoemde :?

Vnvd verjaardag van mn schoonzusje en zometeen eerst nog een keertje langs de kapper, ik was niet helemaal tevreden :oops:

:-*

Tanja, succes morgen! Ik duim voor een goede uitslag! En anders eventueel maar wat peper! :think: Zolang het maar helpt toch?!

Kim, nog niks? Balen! :evil:

Lisajoy, ik hoop echt dat de :evil: :twisted: niet te vinden zijn!

Tot morgen!

hey dames!

Ik ben nu om de dag een wrak, het lijkt dus wat beter te gaan :mrgreen: 8)

Wat betreft de keizersnee, dit is omdat mijn eerste bevalling 1 uit een horrorfilm was…

Het probleem is /was dat mijn bekken te smal zijn, dat werd pas heel laat ontdekt zodat de OK niet meer kon worden opgestart.

Het was kantje boord voor ons mannetje.

ik mag dan ook nooit weer op de natuurlijke manier bevallen.

ik ga zo even een paar uurtjes werken!

doeg

famke

Goeiemorgen!

Hoe is het bij iedereen? Lisajoy?? :pray:

Honing, begint de spanning al een beetje te komen?

T@nj@, succes bij de gyn! Ik ben erg benieuwd en hoop het beste voor je! Enneh, hoe zit je haar nu :wink:

Kim, echt balen :evil: dat het zooo lang duurt. Hopelijk komt het opeens toch spontaan op gang! Heb je ook helemaal geen voortekenen?

Famke, een keizersnee?! Had je dat bij Jurjen ook? (ja dus, lees ik nu, we hadden bijna tegelijk gepost!)

Hier alles prima. Wel toch nog last van vermoeidheid, maar verder goed. En ik dacht zowaar dat ik een zwangerschapsding bij mezelf had ontdekt… mijn tepels lijken groter! Haha, het gekke is dat ik aan mezelf ga twijfelen, zijn ze nou wel of niet? Toen mijn luv zei: ja, ze zijn groter, heb ik dat maar voor waar aangenomen. Jeee, ik heb ook een zwangerschapsteken! :dance:

nee joli, ik heb geen keizersnee bij Jurjen gehad, die hebben ze met 5 man uit me getroken :roll:

Het was te laat voor de OK

xx

famke

Terug van de gyn.

Idd PCOS :frowning:

Ik heb nu provera om een menstruatie op de te wekken, die moet ik 12 dagen slikken. Als het goed is krijg ik daarna na 3 tot 7 dagen een bloeding.

Vervolgens moet ik clomifen slikken om de rijping van een eitje te stimuleren. Vanaf cyclusdag 1 moet ik beginnen met tempen. En vanaf dag 12 ‘aan de klus’ :mrgreen:

Over 6 weken weer terug naar de gyn en hopen dat t direct raak :pray:.

Mocht dit niet zo zijn dan kan de clomifen nog tot 3x opgehoogd worden, als dat niet lukt een operatie :shock: .

Daar gaan we nu natuurlijk niet van uit!!!

Kom later nog ff kijken.

:-*

Tanja, jammer dat het toch PCOS is…

Gelukkig dat je nu actief iets kunt gaan doen! Je kunt nu ook al lekker langzaamaan met aftellen gaan beginnen!

Begrijp ik het goed dat je eerst op de bloeding moet wachten die opgewekt wordt met provera en dat je wanneer je aan de clomifen bent, kunt gaan klussen vanaf dag 12??

Meiden…hier heeft de spanning zijn intrede gedaan… :shifty:

Ik heb zooooo’nnnnn ongi gevoel, ook een beetje bruinverlies…

Please duim for me? :pray:

Het voelt echt alsof er een mega ongi in aantocht is :cry:

T@nj@, balen dat het toch PCOS is, maar wel fijn dat je nu in ieder geval een ‘echte’ klusperiode tegemoet kunt zien! We :pray: :pray: dat het meteen raak is!!

Honing, spannend! Het bruinverlies zou ook nog oud bloed kunnen zijn! Dat had ik ook! Een klein beetje en daarna niks meer… en toen bleek ik dus zwanger te zijn!! :thumbup: :thumbup: ik duim voor je! Het wordt wel weer tijd voor ‘positief’ nieuws.

Of kun jij ons positief nieuws brengen, Lisajoy??

Hier nog een zwangerschapskwaal… misselijkheid! Haha, ben nog nooit zo blij geweest dat ik misselijk was :sick: Vanmorgen ging ik boodschappen doen en ik dacht echt dat ik in de auto… Maar het bleef bij het gevoel, gelukkig!

Kim, de reden dat ik het liever nog niet aan mijn schoonouders wil vertellen, is divers en te complex om hier even uit te leggen. Laat ik zeggen dat ik graag nog even ‘Joli’ wil blijven ipv ‘zwanger’ :lol:

Famke, klinkt heftig! Maar wel fijn dat je nu zo goed begeleid wordt! En fijn dat het ook weer wat beter met je gaat!

Cariska, hoe is het bij jou? Jij hebt toch ook al je NOD gehad?

Ik ga nog even aan het werk!! :-*

Hee, zijn jullie al lekker weekend aan het vieren?

Hier nog steeds het ongi gevoel :cry: … hou jullie op de hoogte!

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ben zwanger!!!

hahahahaha, ik zit echt met een BIG smile achter de pc!!! :dance: :dance:

Gisteren wilde ik al een test halen, maar bij beide drogisterijen in ons gehucht, kwam ik familie tegen… :wall:

En vandaag dus naar een andere wijk gereden, kwam ik mijn buuf tegen!!! Dacht echt dat dit HET teken was, dat ik niet moest gaan testen…toch maar even gedaan en JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Ben nog vol ongeloof aangezien het bij ons meisje dik 7 maanden duurde voordat ik zwanger was, maar tis echt overduidelijk!!

We krijgen een 2e kindje!!! :dance: :dance:

AAAAAAHHHHH! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

gefeliciteerd meis!!

Fijne zwangerschap gewenst!

WAt gaat het goed met de December (s)toppers!

xx

famke

JAA!!! GEFELICITEERD!!! Jeetje, je hebt ons wel in spanning gelaten hoor! Maarrrr geen nieuws, was goed nieuws!! Kom maar op met die foto van je positieve test, die willen we zien hoor! :inlove: :inlove: Nummer 4 is een feit! Leuk!!! :thumbup: :thumbup:

Honing, jij de volgende?!?!?! :pray: :pray:

Lisajoy :: :: :: gefeliciteerd :: :: :: Wat een verhaal, zoveel mensen tegenkomen :? dat moest een teken zijn 8)

Tsjee dat gaat goed!!! Al 4 zwangeren :mrgreen:

Honing, idd Na de provera moet ik ongesteld worden en vanaf dag 1 van mn menstruatie moet ik gaan tellen en vanaf dag 3 clomifen slikken en dan vanaf dag 12 gericht klussen :mrgreen:

Het aftellen is begonnen voor jou

JIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEE!!! :dance:

:: :: Lisajoy, Van Harte Gefeliciteerd! :: ::

Super zeg! Ik had al de conclusie getrokken dat je ongi was geworden en dat je zo teleurgesteld was dat je hier even niet meer wilde zijn. Maar het tegendeel is waar! Te gek!

Daar krijg ik nou helemaal goede zin van! Ondanks het feit dat ik ook een beetje nerveus ben :shifty: .

Nog hetzelfde als gisteren namelijk. Ongi gevoel en bruinverlies. Alsof het ieder moment los kan barsten… :shifty:

Tanja, sorry vergat helemaal op jou te reageren!!! Zat een beetje op mijn roze wolk :inlove:

MAar ik heb veel goede verhalen gehoord over het slikken van clomifen, dus ik ga heeeeel erg voor je duimen dat het dan snel raak zal zijn!!!

Joli, ik krijg die stomme test niet op de foto!!! Hij stelt niet scherp, misschien omdat het zo’n klein staafje is?!

Honing, ik ga voor je :pray: :pray: dat het ook voor jou raak is!! Het hangt in de lucht hoor!!! hahahaha

Ik zit nog steeds op mijn roze wolk hier :lol: Vandaag zijn we naar mijn ouders en schoonouders geweest om het nieuws te vertellen en natuurlijk waren alle opa’s en oma’s erg blij!! Zo fijn om het te kunnen vertellen!!

Over 2 weken gaan we met onze beste vrienden een avondje weg, en dan willen we het ook tegen hun vertellen. Daarna mag iedereen het weten van ons, maar eerst onze beste vriendjes!!!

Onze kleine meid begrijpt er niets van volgens mij!! Ik heb verteld dat mama een baby in d’r buik heeft, maarja…die wil ze meteen zien!! Dus k denk dat ik het maar een beetje op zijn beloop laat, totdat ik echt met een dikke toeter loop!

Trouwens, ik krijg dus nu al een buikje he!!! De rek zat er natuurlijk al in door mijn 1e zwangerschap, maar toch…als het dit tempo volhoudt, loop ik al over 3 maanden te waggelen hahahahahahaha