@ tigru, hiervoor was mijn cylus vrij onregelmatig, dus wat ik doorgeef is nog een “blinde gok”. zet me nu nog maar op 15 januari, ik zal ook een banner maken hiermee.
Even snel tussen al het werk door: Welkom Patricia!
Welkom Patricia!
Ik heb 2 werkgevers, dus 2 kerstpakketten gehad.
Eentje is een glossy magazine waar ik iets uit kan kiezen.
De ander is wel een verrassingspakket met een porseleinen saladeschaal, met porseleinen saladebestek, marshmellows, flesje wijn, saladepakket, saladedressings, kaaszoutjes, chocoladechips en thee. Ben er wel blij mee.
Inderdaad alvast fijne feestdagen gewenst aan iedereen!
Vooral aan Tigru :dance:
Dank je Miro!
Ik krijg denk ik geen kerstpakket. Krijg ook al te weinig of geen salaris op het moment betaald, ze doen nogal kinderachtig (zit 2 maanden in de ziektewet).
Mijn man krijgt er echter iets van 3 of 4, dus we komen niks te kort
Tigru spannend hoor! Het is bijna zo ver. Een vriendin van mij heeft ook een relatie met iemand die in Afganistan zit. Hij is een keer 5 maanden weg geweest, veel bij haar geweest en leuke dingen gedaan, ging best goed. Maar die laatste week was echt ellende, dan begin je ongeduldig te worden en gaat de tijd langzaam. Meid kom op nog even en dan is ie weer thuis!!! Samen gezellig de feestdagen in!
Bianca dat is aardig bizar ja! Je bent er in ieder geval klaar voor! Hoe vond Nikki de sneeuw?
Nietjelief welkom! Ik kwam hier vorig jaar toen ik zwanger was, naast het leuke tijdverdrijf tijdens mijn zwangerschapsverlof, heb ik ontzettend veel informatie hier vandaan gehaald. Van moeders die ervaring hebben en niet uit een boekje wat zo standaard is en een kindje is nu eenmaal niet standaard. Ook veel steun en een paar leuke meiden leren kennen! Hopelijk is het snel raak bij jullie!
Kersje dank je wel! Ik vond dat skipak ook geweldig! Lekker handig ook en hij heeft niet koud en als hij valt is hij ook niet helemaal nat van de sneeuw.
Miro wat lief zeg van je vent!
Truusssie welkom! Hopelijk is het snel raak bij jullie!
Hier geen kerstpakket maar een kerstgratificatie. Ik ben verantwoordelijk voor dit soort dingen binnen het bedrijf en heb in de maanden ervoor gepolst hoe iedereen erin stond. De meeste konden wel een extraatje gebruiken. Dus te samen met een mooie bedankbriefje een bepaald bedrag overgemaakt. Vandaag laatste dagje werken en dan ben ik vrij tot 4 januari! ben er wel aan toe :mrgreen:
Ik ben zelfstandige dus geen kerstvakantie en geen kerstpakket. Maar ga mijzelf natuurlijk wel een cadeautje geven voor het afgelopen jaar wat goed verlopen is.
@Deeske wrote:
Ik ben zelfstandige dus geen kerstvakantie en geen kerstpakket. Maar ga mijzelf natuurlijk wel een cadeautje geven voor het afgelopen jaar wat goed verlopen is.
:mrgreen: Natuurlijk!
Ja Deeske, koop maar wat lekkers/leuks voor jezelf
Ik heb gister avond ook kado’tjes aangeschaft voor de familieleden
Nu eigenlijk nog iets voor me vriend, maar ik weet niet echt iets :mrgreen: Een positieve test zou wel het ultieme kado zijn, maarja dat is natuurlijk even afwachten…
Voel me raar vandaag… Heb al heel de dag met vlagen last van me buik en wat misselijkheid… Vooral als ik wat gegeten/gedronken heb… :shifty: En heb nog wel last van wat minder smakelijke dingetjes haha, maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen
@ Tigru, is er al iets bekend over je mannetje?
Oh wat super goed, zo op kerstavond :mrgreen:
@ Lautje een kerstgratificatie is ook leuk natuurlijk! Daar is iedereen wel blij mee denk ik. Met een kerstpakket is het nog maar afwachten.
@ Tigru balen dat je werkgever moeilijk doet.
@ Nietjejelief, je hebt wel allemaal vage klachten. Heb je al een test in huis?
@ Deeske neem je nog wel een aantal dagen vrij of werk je door volgende week?
Ik heb nu vakantie! :dance: Hoef pas op 4 januari weer te werken.
Lekker hoor!
Wat doen jullie met de kerst?
hallo meiden,
ik zal even kort reageren op de onderwerpen die geweest zijn, dan kan ik vanaf hier “gewoon” meedoen.
roken: heb ik (gelukkig) nooit gedaan, vriendje rookt wel, maar niet binnen en niet bij de baby of mij in de buurt
kerst: we hebben geen boom, kunnen we niet echt kwijt hier, dus het huis gewoon maar met lichtjes versierd. 1ste kerst gaan we bij mijn ouders eten, 2de bij m’n schoonouders. eigenlijk hetzelfde als ieder jaar, vind het wel prima zo, wel de lusten niet de lasten
beestenboel: 2 honden (labrador en mechelse herder), 1 kat en nog 1 kip (we hadden er 3, maar er zijn er al 2 dood)
foliumzuur: gelijk mee begonnen toen ik met de pil gestopt ben, ik had nog wat over van m’n vorige zs
wie weten het: nog niemand weet dat ik weer gestopt ben met de pil. wil het eigenlijk ook niet vertellen, pas als ik zwanger ben, maar mezelf een beetje kennende, ga ik dat niet redden, haha. we hebben er in ieder geval nooit een geheim van gemaakt dat we na dit kaboutertje nog wel een kindje willen
drinken: doe ik eigenlijk nooit. ik was/ben/zal altijd de bob zijn , dus het valt niet op als ik een drankje afsla. voor degenen die niet willen drinken zonder dat het opvalt, kan je niet zeggen dat je medicijnen slikt waarbij je geen alcohol mag? antibiotica ofzo?
kerstpakket: dit jaar niet, m’n wg is dit jaar failliet gegaan, en volgens mij doet het uwv voor de ww-ers niet aan kerstpakketten (ja, ik werkte bij die ene bank…). vriendje heeft een eigen zaak, dus van die kant ook geen kerstpakket. ach, we hebben een kadootje boven in bedje liggen, ben ik al ontzettend blij mee.
zo, volgens mij was dit het zo’n beetje. ik hoop vanaf nu geregeld mee te kunnen schrijven.
als jullie iets van me willen weten, vraag het gewoon!
jullie hebben niet veel gekletst maar ga toch f niet reageren sorry ben erg druk met inkopen,werken,huis schoonmaken,de was,taart maken.
dus dames ik maak het allemaal goed :-*
Meiden, allemaal een fijne kerst! Ik kom na kerst denk ik wel weer eens kijken hier hoe het is… Ga nog een beetje poetsen (jaja, ik kan niet slapen van de zenuwen) en dan nog wat proberen te slapen…
@ Tigru we zien je na de kerst wel weer verschijnen!
Wij vieren 1e kerstdag met zijn tweetjes. Gezellig samen kerstpuzzel maken van het Dagblad van het Noorden, films kijken en gourmetten. (oja en klussen niet te vergeten, we moeten het hebben van deze dagen)
2e kerstdag gaan we uit eten met de familie.
Zojuist nog even naar de Appie gegaan, omdat we vergeten waren een salade te kopen. Je raadt het al: ontzettend druk en salades uitverkocht. Er stonden nog wel een stuk of wat kleine bakjes huzarensalade, dus daarvan maar 2 meegenomen. Gourmetschotel hadden we bij de slager besteld. Dus dat kon niet mis gaan.
Verder overwegen we om een spelcomputer te kopen. Iemand ervaring met PS3? Wat zijn leuke spelletjes? En welke bedieningsconsoles heb je ervoor nodig?
FIJNE KERSTDAGEN ALLEMAAL :-*
Bedankt Bianca!
Fijne feestdagen allemaal!
Ik ben helemaal happy! Mijn mannetje is sinds gisteravond weer bij mij thuis. We genieten volop van elkaar momenteel… Ben even achter de computer gekropen, hij ligt lekker even te slapen!
Een fijne kerst allemaal!