December 2009 stoppers

tigru :lol: :dance:

leuk even van je te horen, geniet van elkaar!

Miro wij hebben een ps3, weet dat er veel oorlogsspelletjes voor te krijgen zijn niet echt mijn ding. Ik heb Harry potter en Ice age gespeeld, wel heel mooi maar ook best suf. Je hebt dan ook meteen een bluray speler, en een video kanaal voor muziekclips best aardig en veel recente nummers. Mijn zoontje is er gek van! Oh ja en … klus ze! :wink:

Tigru Wat fijn zeg dat hij weer veilig thuis is! Geniet lekker van elkaar!!!

Truussie wat een schatje! :inlove:

kerstavond lekker met zijn drietjes geweest, eerst kadootjes en daarna gourmetten. Ik heb een gek kind die gek is op al het eten maar in het bijzonder Tzaziki. Hij vindt het zo lekker dat hij zijn bord oppakte om het laatste beetje van zijn bord te likken hahaha

Gister naa mijn ouders geweest, mijn zus en vriend waren er ook. Erg gezellig, lekker gegeten en geWiied (schrijf je dat zo?) of op de Wii gespeeld :lol: misschien beter hehehe. We waren laat thuis en Bas werd pas om 9.30!!! wakker echt een kadootje voor ons. Ben dus ook echt helemaal fit, te veel energie! Straks nog wat dingen voorbereiden voor een feestje vanavond bij vrienden van ons. Fijne dag allemaal!

@ Tigru :lol: Gelukkig is hij thuis! Geniet er van! Heeft hij nog lang vrij?

@ Truusssie wat een schattig dochtertje!!! :inlove:

@ Lautje, zeg klets jij zo even over je NOD heen! Vertel!!!

Dus PS3 bevalt jullie wel? Mijn vriend en ik houden beide niet van oorlogsspelletjes, dus die komen er niet in. Ik zag dat je ook een quiz kunt doen, maar dan heb je een Buzz ofzo nodig? En Guitar Hero lijkt me ook wel leuk, maar dan moet je zo’n gitaar aanschaffen. En als we zo voor alle spelletjes die ons leuk lijken weer aparte consoles moeten aanschaffen wordt het een dure hobby. Vandaar dat we er nog even over slapen. Maar bleuray spreekt ons wel weer aan.

meiden, bedankt :inlove: :inlove: ze is in het echt net zo lief als ze eruit ziet :wink: :inlove: :inlove:

oh ja, de ps3 heb ik geen ervaring mee, kan ik je dus ook niets over vertellen.

lautje, eeh … ???

Wij hebben ook een Wii dat is wel geinig, zeker om met andere te spelen. Veel van dat soort Mario achtige spelletjes, vooral leuk voor kinderen en de Wii fit is ook top.

PS3 is meer voor “volwassene”. Zitten best leuke dingen bij.

Ik ben (nog) niet ongi geworden. :eh: Had het zelf nog niet eens in de gaten.

Spannend Lautje!

PS3 is hier ook niet in huis “enkel” een PS2, Wii en sinds een paar dagen ook een DS Lite… Wii en DS zijn mijn favorieten! (PS2 is nog onderweg naar huis… Was mee naar Afghanistan)…

Mijn man is nog tot 24 januari ongeveer vrij, dus dat is heerlijk!

Wat super Tigru, dat wordt dus lekker genieten een maand lang! :smiley:

Ikzelf ben flink druk zo aan het eind van het jaar, dus sorry dat ik even niet zo heel veel aanwezig ben. Maar ik wil toch iedereen een heel erg fijn uiteinde en een super 2010 wensen! :dance:

Dat er komend jaar voor ons allemaal een mooie droom mag uitkomen! :inlove:

Hey meiden!

Allemaal fijne daagjes gehad? Hier is alles wel rustig verlopen…

Oh lautje, wel spannend…!

Ik heb sinds gisteren iets bloedverlies… :frowning: Tis echt helemaal niks, maar wel iets dus ben bang dat mijn menstruatie toch doorkomt… Wel apart want ik kreeg steeds meer klachtjes. Maar niet getreurt, mocht het deze maand niet zo zijn, op naar de volgende ronde :angel:

@Nietjejelief wrote:

Hey meiden!

Allemaal fijne daagjes gehad? Hier is alles wel rustig verlopen…

Oh lautje, wel spannend…!

Ik heb sinds gisteren iets bloedverlies… :frowning: Tis echt helemaal niks, maar wel iets dus ben bang dat mijn menstruatie toch doorkomt… Wel apart want ik kreeg steeds meer klachtjes. Maar niet getreurt, mocht het deze maand niet zo zijn, op naar de volgende ronde :angel:

:hug: ik weet hoe dat voelt had het toen ik zwanger werd van nikki ook allemaal kwaaltjes en toen ong en toen ik nergens last van had was ik zwanger.

hier leuke dagen gehad!! en vandaag alweer gewerkt nu 3 dagen vrij en dan oud en nieuw werken tja dat krijg je met de zorg.

@Deeske wrote:

Wat super Tigru, dat wordt dus lekker genieten een maand lang! :smiley:

Ikzelf ben flink druk zo aan het eind van het jaar, dus sorry dat ik even niet zo heel veel aanwezig ben. Maar ik wil toch iedereen een heel erg fijn uiteinde en een super 2010 wensen! :dance:

Dat er komend jaar voor ons allemaal een mooie droom mag uitkomen! :inlove:

dat is een mooie wens dat al onze dromen uit mogen komen :thumbup: :inlove:

en geeft niets hoor hier ook druk en weinig aanwezig nu even de schade in halen en alles terug lezen en reageren :wink:

@Tigru wrote:

Spannend Lautje!

PS3 is hier ook niet in huis “enkel” een PS2, Wii en sinds een paar dagen ook een DS Lite… Wii en DS zijn mijn favorieten! (PS2 is nog onderweg naar huis… Was mee naar Afghanistan)…

Mijn man is nog tot 24 januari ongeveer vrij, dus dat is heerlijk!

heerlijk geniet maar van elkaar en dan gaat hij in nederland verder of moet hij terug??

@Lautje wrote:

Wij hebben ook een Wii dat is wel geinig, zeker om met andere te spelen. Veel van dat soort Mario achtige spelletjes, vooral leuk voor kinderen en de Wii fit is ook top.

PS3 is meer voor “volwassene”. Zitten best leuke dingen bij.

Ik ben (nog) niet ongi geworden. :eh: Had het zelf nog niet eens in de gaten.

wha spannend wanneer ga je testen?? :pray:

en een wii hebben wij ook gehad maar verkocht.

@miro wrote:

@ Tigru :lol: Gelukkig is hij thuis! Geniet er van! Heeft hij nog lang vrij?

@ Truusssie wat een schattig dochtertje!!! :inlove:

@ Lautje, zeg klets jij zo even over je NOD heen! Vertel!!!

Dus PS3 bevalt jullie wel? Mijn vriend en ik houden beide niet van oorlogsspelletjes, dus die komen er niet in. Ik zag dat je ook een quiz kunt doen, maar dan heb je een Buzz ofzo nodig? En Guitar Hero lijkt me ook wel leuk, maar dan moet je zo’n gitaar aanschaffen. En als we zo voor alle spelletjes die ons leuk lijken weer aparte consoles moeten aanschaffen wordt het een dure hobby. Vandaar dat we er nog even over slapen. Maar bleuray spreekt ons wel weer aan.

buzz ja die quiz is leuk :mrgreen: hebben wij maar doen er niks meer mee :roll:

ik ben niet zo gek op spelletjes en guitar hero heeft mijn vriend en das wel duur ja en hij doet er niets meer mee :wall:

@truusssie wrote:

tigru :lol: :dance:

leuk even van je te horen, geniet van elkaar!

super lief!!

heb je nog meer foto"s?? moeten wij trouwens geen SF aanmaken??

zal ik f me meisje showen even kijken :think:

ja gevonden :inlove:

nu ga ik slapen morgen reageer ik f verder!!

Zo meiden, ik zit ook weer op het werk… Eigenlijk collectieve vrije dagen, maar ik ga voor een extra zakcentje :mrgreen: Vriendlief is ook gewoon druk aan het werk dus ga tot oud en nieuw beetje halve daagjes werken denk ik …

Om even door te gaan op de spelletjes- ik heb er zelf geen :oops: . Wij hebben wel een PS2 gehad, maar al weer verkocht omdat we er niks mee deden… Een Wii vind ik wel echt super lachwekkend, maar ook daar is het weer zonde als we niks mee zouden doen…

Oh Bianca&? , das wel typisch… Ik heb ook met mijn vriend afgesproken dat we sowieso testen :slight_smile:

Er is in ieder geval wel een hele knappe meid uitgekomen! Mooi katje trouwens ook, zo wit!

Ik ben nog steeds niet ongi :eh: Net even een testje gehaald maar kan het pas vanavond doen. Sta op punt om naar de winterefteling te vertrekken. Dus nog even spannend!

Super spannend Lautje!

Veel plezier in de Efteling :smiley:

lautje, hier draaien de duimen voor je!

enneh, veel plezier vandaag

bianca, wat een schatje!! (en wat zie ik een bekende speeltjes op de achtergrond staan :mrgreen: )

@Nietjejelief wrote:

Zo meiden, ik zit ook weer op het werk… Eigenlijk collectieve vrije dagen, maar ik ga voor een extra zakcentje :mrgreen: Vriendlief is ook gewoon druk aan het werk dus ga tot oud en nieuw beetje halve daagjes werken denk ik …

Om even door te gaan op de spelletjes- ik heb er zelf geen :oops: . Wij hebben wel een PS2 gehad, maar al weer verkocht omdat we er niks mee deden… Een Wii vind ik wel echt super lachwekkend, maar ook daar is het weer zonde als we niks mee zouden doen…

Oh Bianca&? , das wel typisch… Ik heb ook met mijn vriend afgesproken dat we sowieso testen :slight_smile:

Er is in ieder geval wel een hele knappe meid uitgekomen! Mooi katje trouwens ook, zo wit!

dank je jeetje wat spannen hier :pray:

en dat katje is helaas al 2 weken weg :cry: ik hoop dat ze bij iemand thuis zit anders is ze dood want die kou kon ze niet overleven :cry:

@Lautje wrote:

Ik ben nog steeds niet ongi :eh: Net even een testje gehaald maar kan het pas vanavond doen. Sta op punt om naar de winterefteling te vertrekken. Dus nog even spannend!

veel plezier in de efteling :dance: en vanavond :pray: o spannend nou ik hou kok op de achtergrond vanavond :pray: