December 2009 stoppers

Zijn er al meiden die weten dat ze in December gaan stoppen?



Bij mij gaat woensdag 2 december om 2 uur de mirena eruit…spannend. Lijkt me leuk met andere december stoppers te kletsen.



Liefs Familie Fruttel

dag fruttel



ik heb gezegt dat ik bij de okt/nov stoppers blijf en dat doe ik ook maar wil ook wel hier mee kletsen!!



ik moet dus eerst nog een keer ong zijn geweest voor we weer mogen beginnen en dan zou ik 15 dec ong zijn dus vanaf dan mogen we :dance:

en zou rond oudjaarsdag me eisprong zijn :inlove:

Leuk dat je ook hier komt meekletsen. Wat is de reden dat je nu eerst nog een keer moet wachten tort je ongi bent geweest als ik mag vragen?



Ik heb nog totaal niet uitgezocht wanneer mijn eisprong zou zijn. De 22e van deze maand was mijn eerste ongi dag. Denk dat mijn cyclus eerst regelmatig moet worden (al is ie dat al jaren ook met mirena) om het te kunnen berekenen.



En ach klussen is altijd leuk en we zien wel hoe snel het allemaal wel of niet gaat. Wel extra apart dat je rond oud & nieuw een eisprong hebt. Wie wete ga je dan met ene extra kadotje het nieuwe jaar in :inlove: Ik help het je duimen hoor.

nog 1 week en dan gaat de mirena eruit! yeah!

Ik kom me ook maar aanmelden. Ik ben 4/5 weken geleden al gestopt met de pil, maar vriendlief wil nog 2/3 maandjes wachten i.v.m zijn werk. Zodat er iets meer zekerheid is voor een vervolg contract. Nou dat kunnen we ook nog wel wachten :wink:

Morgen is je grote dag he? Dan mag je ring eruit :dance:

Ik heb eigenlijk nog geen ontpillingsverschijnselen, terwijl ik toch 14 jaar de pil heb geslikt. Morgen ga ik (proberen :pray: ) te stoppen met roken. Duimen jullie voor me :oops:

En is je mirena eruit? Wat is het hier nog stilletjes :shifty:

Ben vanaf vandaag gestopt met roken pffff :shock: maar ik weet waar ik het voor doe :j

jaaaa de mirena is eruit!



en meiden wat viel dat mee zeg! ik dacht dat ga ik wel even voelen maar het was gebeurt voor ik er erg in had. Het uitstrijkje wat ik direct ook maar weer liet doen was gevoeliger.



ik heb nu wel een bloeding en wat buikkrampen maar voel me zo happy. Gewoon het idee dat we gaan proberen een baby te maken samen maakt me dolgelukkig.

Ja joh daar heb je het voor over he. Heb nog steeds niet gerookt :smiley: Ben tot nu toe trots op mezelf :lol:

Mag je nu meteen beginnen of moet je lichaam daar ook van herstellen?

knap hoor en gewoon volhouden hoor. je weet waarvoor je het doet.



we mochten van de huisarts gelijk beginnen dus het zal ons benieuwen

Ik kom hier ook meekletsen als het mag!



Ben 18 augustus al gestopt met de pil en klets ook mee met de augustus/september stoppers. Helaas hebben wij moeten wachten met klussen aangezien mijn man eind deze maand terug komt uit Afghanistan.

hey tigru, tuurlijk mag je er bij. Zoveel stoppers zijn er nog niet :smiley: Poe afganistan, was hij uitgezonden? Voor hoelang?

Hij is 9 augustus weggegaan (na 15 juli te zijn getrouwd). En komt 24 december eindelijk thuis! 4,5 maand bijna al alleen…

Jeetje tigru, dat is toch ook niks. Gelukkig komt hij gauw weer thuis! Moet hij dan weer weg of is hij dan klaar?

Nog steeds niet gerookt :clap:

goed zeg dat je nog niet hebt gerookt! gewoon volhouden hoor op den duur mis je het niet meer.



pff dat is zeker lang. wel lekker dat ie dan weer thuis komt. en helemaal leuk dat jullie dan aan een kleine mogen gaan beginnen.



Hier gaat het goed. bloeding is gestopt van de verwijdering dus nu eens zien wanneer ik de eerste keer ongi wordt. Meestal is dat einde van de maand.

@ chocobroodje: Goed zeg dat je nog niet gerookt hebt! Ik ben 2 jaar (iets langer inmiddels) terug gestopt, maar vanwege astma. Mijn man is toen ook gestopt, maar heeft er soms nog wat moeite mee…



@ Fruttel: hoop voor je dat de ongi snel komt!



4,5 maand is erg lang, vandaag over 3 weken is hij thuis! Nog 1 ongi voor hij thuis komt… Klaar zijn ze nooit in het leger, maar voorlopig hoeft hij waarschijnlijk niet naar uitzendgebied, wel oefeningen, maar die zijn maar kort en is het contact makkelijker. Vind het zelf helemaal super dat we straks aan een kleintje mogen beginnen en hij ook gelukkig!

4,5 maand is heel lang, vooral al je net getrouwd bent.

Vriendlief zei vanacht opeens dat hij tot augustus wilt gaan wachten. Het is ook zo’n drol af en toe. Hij weet het nog niet, maar dat gaat dus niet gebeuren! Het is trouwens typisch iets voor hem hoor, en ik weet ondertussen hoe ik ermee om moet gaan. Lekker laten denken dat ik het met hem eens ben, dan over 2/3 weken begin ik er weer eens over :wink: Hij vindt het gewoon vreselijk eng, toch begint hij er uitzichzelf wel al vaker over dan eerst. Hij wil wel, maar denk dat hij nu de “wijsheid” van zijn vader ook mist, die leeft helaas niet meer. Overigens is dat laatste puur mijn gevoel.

Kan me dat wel voorstellen hoor, ik mis die wijsheid van mijn moeder enorm (is 5,5 jaar overleden). Dat wisselende heb ik zelfs… Vind het ook allemaal heel eng…



Trouwens misschien een idee om een lijstje te maken, zodat we alles bij kunnen houden? Wil dit wel doen…

Ohja dat is wel leuk! Ik ben daar niet zo handig in :doh:

Wat wil je van me weten voor het lijstje :wink:

Vriendlief zegt dat overigens niet zo natuurlijk, maar ik weet vrij zeker dat het zo is. Binnekort gaan we voor het eerst samen naar het graf, ik wil er heel graag eens heen, hij is er niet meer geweest. Dus binnekort gaan we samen een keertje.

Maar komt wel goed hoor, ken mijn vriendje langer dan vandaag. We hebben laatst al wat namen bedacht samen :mrgreen:

Toen Menno en ik net een maand samen waren was mijn moeder 2 jaar overleden, ik had een vrije dag, is mijn dag namelijk. En hij kwam de dag ervoor thuis “zo morgen ben ik vrij”, ik ben nog nooit zo met stomheid geslagen! Ik vind het altijd fijn als Menno mee gaat, dus denk jouw vriend ook wel…



Wat ik wil weten? Alles! :lol: Nee hoor, zal het ff uitzoeken en ff posten… Misschien ook een voorstel stukje… Ik wil het overzichtje wel maken, vind ik leuk om te doen!

Het lijkt me gezellig om hier mee te komen kletsen aangezien ik nog maar pas gestopt ben met de pil en we gaan proberen een kindje te mogen krijgen. Een spannende tijd dus…



Heb me net voorgesteld in het voorsteltopic, maar wilt iemand meer van me weten dan hoor ik het wel!