December 2009 stoppers

Welkom deeske, tuurlijk mag je erbij. We zijn alleen nog niet met oveel stoppers :smiley:

@ tigru, mannen zijn daar vaak toch al heel anders in, hij is sinds de begrafenis niet meer daar geweest. Geen behoefte aan. Nou ja dat mag. Was ook mijn voorstel om er toch eens een keer te gaan kijken.

Welkom Deeske!



@ chocobroodje: ik ben pas een jaar na het overlijden van mijn moeder naar het graf geweest, kan het me goed voorstellen…

Ik heb even nagedacht :angel:



Maar misschien is het leuk om in de eerste topic een voorstel stukje te zetten… En dan een lijstje (wat ik zal maken), met het volgende:



Naam - Leeftijd - Kindje - NOD

Tigru - 28 - 1e - 19-12



En dan zet ik dat iets mooier neer natuurlijk :smiley:



Hebben we een mooi overzicht hoe alles gaat… En wie er aan de beurt is om te testen :smiley: Laat maar weten wat jullie er van denken, of jullie iets missen, noem maar op…

Leuk idee!



Deeske, 25, 1e, 16dec.



Al weet ik niet of die NOD klopt want ik ben pas gestopt met de pil en heb geen idee hoe snel ik een normale cyclus krijg (of niet natuurlijk, liever direct zwanger hihi).



Aanvulling: 2-9 november ongesteld geweest, 10 november laatste pil ingenomen (had er 6 van de laatste strip geslikt) en 18-23 november weer ongesteld geweest.

Nou choco (kan nu mijn echte naam nog niet noemen i.v.m. meelezers) 27jaar 1ste ronde ben k ook midden in de strip gestopt. Ben 18-11 voor het eerst pilloos ongesteld geworden. Geen idee wanner mijn NOD is :shock:

Wat zijn we stilletjes :o

Jammer dat het nog niet zo druk is :wink:

Hoop dat dat nog komt, maar anders gewoon de januari 2010 stoppers erbij :smiley: (Goede voornemens :P)

Hihi inderdaad tigru! Hebben jullie sinterklaas gevierd? Dat zijn van die dingen dat lijkt me nou zo leuk als je zelf kleintjes hebt :dance: Wordt vast vanzelf wel drukker, het is ook pas de 5de van de maand he :wink:

Ik kan me ook nu al op Sinterklaas verheugen om dat weer te mogen vieren… Wij deden dat vroeger heel uitgebreid met de familie. Het laatst dat ik het gevierd heb was in 2005, ik was toen net het huis uit en mijn moeder pas een jaar overleden… En ik mis het enorm!



En ja om nu alleen Sinterklaas te vieren is ook weer zoiets…



En jij?

Zolang we geen kleine gelovers hebben vieren we kerst met z’n 2en. Zodra er ukkies zijn gaan we de goeie :lol: weer vereeren :wink: Nu vind ik er weinig aan, mijn moeder doet er ook niks meer aan. Mijn broer heeft 1 kleine gelover, maar daar heb ik geen contact mee. Bij schoonmoeder hebben we 3 kleine gelovers :smiley: maar dit jaar wilde ze het in rotterdam vieren, maar vriendlief moest werken. Tsja dan houdt het op. En zo erg vindt ik het niet, ik slaap het liefste gewoon thuis in mijn eigen bed. Bij mijn dierenkindjes, konijn en kat :smiley:

Hier ook, de poezen en de fretten worden hier met de kerst ook goed verwend. Ben bezig met de kerstboom… Wat een werk dat in je uppie doen!

Zeg maar wat jullie er van denken!



Hahaha wat zitten we dicht bij elkaar :slight_smile: Als dat geen band schept :wink: Wel mooi gedaan! Kerstboom gaan we woensdag halen. Vind het altijd zo gezellie! Die lampjes en de geur hmmmm

Donderdag moet ik naar de pijnpoli, gaan we overleggen welke medicijnen ik ga krijgen. Die wat ik nu heb mag ik niet zwanger mee raken. Wel balen want ik doe het er best goed op, maar wil natuurlijk geen risico’s nemen.

Dank je voor het compliment!



Oei, das wel lastig ja met medicijnen… Succes!



De kerstboom staat hier half, de zin is er niet :S

Fruttel, 31 jaar en 2e kindje mijn nod geen idee ik was laatste omngesteld op 23-11 en mijn spiraal is er 2 december uit gegaan. Afwachten dus hoe het allemaal gaat lopen.

Ah we hebben ook al een ervaringsdeskundige :smiley: Dat is mooi. Wat een weer he vandaag? Trekt echt niet om ook maar iets te doen nu.

Tigru je kerstboom staat er morgen ook nog wel, maak je het dan toch af? Denk niet dat ie wegloopt :angel:

Hallo meiden,



Ik ben ook gestopt met de pil ( 14 jaar geslikt ) maar pas sinds gisteren :smiley:

Ben benieuwt hoe het allemaal gaat lopen je hoort zulke vers. verhalen de 1 is binnen 2 maand zwanger en de ander pas na een jaar of langer :shock: …Kan 1 van jullie mij uitleggen hoe je de eisprong kan berekenen ? vorige week Di was mijn 1e dag van de menstruatie en ik had eigenlijk gisteren ook weer met de pil moeten beginnen maar dat heb ik natuurlijk niet gedaan :wink: . Ik hoop net zoals jullie allemaal dat het allemaal goed zal gaan en dat we snel allemaal kunnen aftellen :clap:



ps. Ik ben 26 jaar en woon samen met mijn man waar ik nu bijna 9 jaar mee samen ben. Ik blijf nog even anoniem omdat niemand er nog vanaf weet en omdat er bekenden op deze site zitten :slight_smile:



Liefs :-* Kersje

Welkom Kersje!



Wat wil je weten over de cyclus? Ik ben al een tijdje gestopt namelijk (man in Afghanistan, dus nog niet begonnen met klussen).



Als je een “normale” cyclus hebt, dan reken je de 1e dag van je menstruatie als dag 1 en dag 29 ben je dan weer ongesteld. Mijn cyclus is echter niet heel erg regelmatig, maar ook niet onregelmatig.



Je eisprong is 14 dagen voordat je weer ongesteld wordt. Sommigen voelen het (heb het ook een keer gevoeld), anderen niet… En je kunt ze spotten met een ovulatietest. (Heb ik afgelopen maand gedaan).



@ Choco: Ben eigenlijk al heel ver alleen niet blij met mijn lichtjes in de boom. Heb nieuwe gekocht :S Zo’n net in de vorm van de boom, maar vind de lichtjes te flauw eigenlijk…



Ik zal ook beginnen met het verzamelen van de voorstelstukje... Normaal is het handiger als het in de eerste post staat... Zou je dit willen doen Frutsel?

@Tigru wrote:

Zeg maar wat jullie er van denken!







ik wil er graag bij



bianca 25 jaar 2e kindje NOD 20 december



ik ga vanaf nu mee kletsen zal morgen f terug lezen had even een dip maar dat is alweer minder :-*