December 2009 stoppers

een stukje voor op de 1e pagina:



Hallo ik ben bianca trotse mama van Nikki :inlove: 25-07-2008

en mama van een klein sterretje :**: 09-09-09 Noa(h)*

en na een lange weg met ziekenhuis bezoeken me baarmoeder was niet schoon mag ik nadat ik ong ben geworden rond 20 dec weer zwanger worden :dance:

Woon samen met mijn vriend Rick 28 jaar en inmiddels 5 jaar samen.

Ik werk 28 uur als verzorgende en hij 36 uur als agent.



zo is denk wel genoeg??

Jeetje Bianca, heb je wel een heftige tijd achter de rug moet ik zeggen! Ik ga je in het lijstje er natuurlijk bij zetten!



Wat leuk dat het langzaam aan wat drukker begint te worden hier. Mooie tabel ook! :clap:



Heb volgens mij erge last van ontpillingsverschijnselen; enorm gevoelige tepels, ‘kramp’ in mijn onderbruik, opgezette onderbuik, plotseling opkomende misselijkheid en een opgeblazen gevoel…



Hoe is het met de anderen?

Ik heb daar gelukkig allemaal geen last van gehad, alleen mijn hormonen! Die springen heen en weer, nu gelukkig ben ik er aan gewend, maar in het begin dacht ik gek te worden…

Alle nieuwe welkom!

Ik heb alleen in mijn rechterborst een pijnlijk “plekje” zitten, hoop dat het wegtrekt anders ga ik naar de HA. Mijn moeder heeft een lange geschiedenis van ontstekingen vandaar, maar verder geen last van het stoppen met de pil.

Jeej vriendje en ik gaan januari samen naar Berlijn! We hebben er helemaal zin in :smiley:

Heb het UWV al ingelicht (dat moet he :shock: ) Ik zit trouwens in de ziektewet vanwege postraumatische dystrofie in mijn rechterhand, hij is bijna verlamd. Ik revalideer op dit moment in het ziekenhuis. Daarom zij we nog niet serieus aan het klussen. Het is voor mij verder geen belemmering voor kindjes krijgen. Je moet alleen bepaalde dingen anders doen :wink:

@ Tigru



Zit jou mannetje ook in het leger ? omdat je zegt dat hij in afghanistan zit…die van mij namelijk wel :wink:



Bedankt voor de uitleg ga ik zeker bijhouden en die tabel die jullie hier hebben is echt leuk kunnen we elkaar allemaal in de gaten houden :smiley:



Nou maar hopen dat we snel met z’n allen kunnen aftellen :stuck_out_tongue:



Groetjes Kersje :-*

@ Kersje, ja ik ben met een militair getrouwd… Wel grappig dat jouw man ook militair is :smiley:



Landmacht, Luchtmacht, Marine?



Mijn bij de landmacht in Oirschot.

ik zou wel heeeeel verliefd moeten zijn om met een militair te trouwen ik zou GEK worden als ik zolang alleen zou moeten zijn :? :oops:



me onderschrift maar even aangepast als ik ong zal ik een banner maken :mrgreen:

Hij zit bij de mariniers en is alweer tijdje terug naar Irak geweest voor 4,5 maand dus ik weet precies hoe jij je voelt :wink:

Zit ook een kans in dat hij volg. jaar weer moet :?

Maar als we daar rekening mee moeten houden kunnen we nooit aan kinderen beginnen :wink:

Ja ik ben ermee opgegroeid Bianca dus dan valt het ook wel mee mijn vader zit bij de marine en was heel vaak aan het varen en mijn moeder zat dan alleen thuis met 4 kids :shock: dus 1 moet voor mij ook wel lukken denk ik… :think:

en ja zal geen andere vent meer willen ondanks dat hij vaak weg is want elke keer als hij dan weer terug komt ben je weer helemaal opnieuw verliefd op elkaar … :inlove:

Maar die uitzendingen naar Afghanistan etc. zijn wel heel lang dat is voor niemand leuk… :frowning:



Tigru …zie dat je in Juli getrouwd bent ik toevallig ook namelijk de 31e :dance:



:-* Liefs Kersje

@ Bianca: Er zijn er veel die dat niet kunnen hoor… Je bent niet alleen hierin. Maar zo zijn er meer “moeilijke” beroepen, mijn oudste broertje is kok en die is ook nog steeds alleen.



@ Kersje: Wij zijn 2 weken voor jullie dan getrouwd, de 15e namelijk :stuck_out_tongue: En 9 augustus is mijn man vertrokken…



Ik begin steeds meer af te tellen, ben die hele uitzending zo beu dat ik niet eens kan genieten van mijn huis in kerstsfeer, terwijl ik daar normaal zo blij van word!



Ik hoop ook nog maar 1 keer ongesteld trouwens te worden :mrgreen:

Mijn man is een horeca tijger. Toen we het cafe nog hadden maakte hij weken van 60/70 uur. Hij zit nog steeds in de horeca maar wel met een normaal fulltime contract. Is ie nog vaak tot 2/3 uur s’nachts weg, maar kan daar prima mee leven. Ach na 5 jaar ben je er wel aan gewend :smiley:

Het is ook maar net waar je aan gewent bent …dat is zeker zo !

Vriendinnen van mij die een vriend hebben met kantoorfunctie die worden al gek als hun vriend een x een dag weg is… :shock:



Maar ik ga meestal heel veel daten met vriendinnen / familie als mijn ventje weer eens weg is dus vermaak me wel :stuck_out_tongue:



…Nou nog eventjes en dan is jou mannetje er ook tigru :hug:

Is idd anders tijdens de feestdagen maar hopelijk heb je veel lieve mensen om je heen die je bezig houden :wink:



Fijne avond allemaal

ps. Nog tips om op te letten als je zwanger wilt worden ??

Letten op je eisprong :stuck_out_tongue:



Mijn man is de 24e terug, dus met kerst gelukkig niet alleen!

Ja dat ga ik zeker doen :wink:



Met mijn gezondheid zit het verder wel goed …denk ik :shifty:

rook niet en drink alleen af en toe een glaasje in het weekend

maar mis dat er nog andere dingen zijn die je beter kan vermijden al voordat je zwanger raakt :think: …



In ieder geval fijn dat je vanaf de 24e weer kan genieten van je manneke :lol:

Gewoon de natuur lekker zijn gang laten gaan. Je kunt wel alvast beginnen met extra foliumzuur te slikken (tegen spina bifida) Ga ik binnekort ook mee beginnen.

Bah moet morgen naar de huisarts. Sinds zondag voel ik me al niet goed. Veel duizeligheid, gevoel van koorts hebben, alleen heb ik geen koorts. En een pijnlijke plek in mijn rechterborst net naast de tepel :frowning: Belde vandaag met de assistente, wilde vooral even weten of het zin had om langs te komen. Vanwege de dystrofie en de zware medicijnen willen ze me morgen al zien, ben benieuwd wat er uitkomt. Ga voor de zekerheid een zwangerschapstestje doen straks maar dat is meer om het uit te sluiten.

Ik wou zeggen choco, zou ook wel eens een zwangerschap kunnen zijn.



@ Kersje: Foliumzuur is sowieso aan te raden, het kan voor jou geen kwaad en voor je toekomstig kindje alleen maar goed.



Ja ik let ook op dingen als overmatig alcohol gebruik. Ik rook dik 2 jaar niet meer. En ik let op dingen als rauw eten… Zeker nu we binnenkort echt kunnen klussen. En mijn man let ook op dingen als alcohol en roken (dit doet hij soms nog).

Ben zelf net 1 week gestopt met roken :smiley: En nog steedsaf en toe wat moeilijk maar ik heb lolly’s voor die momenten":smiley:

Ik heb de test klaar liggen maar nu hoef ik natuurlijk niet te plassen :wall:

Paar koppen thee doen wonderen bij mij!



Ik kreeg astma, daardoor was stoppen niet zo moeilijk…

Je moet er niet extra voor drinken, dan verdun je je urine dat kan een valse uitslag geven :wink:

Helaas niet zwanger :frowning: Was wel zo makkelijk geweest, dan weet je tenminste waarom je je zo beroert voelt he. Aan de andere kant, slik nog steeds de medicatie waar ik niet zwanger mee mag worden dus het is wel beter. Ze weten namelijk niet wat het met een vruchtje doet. Dus wel beter maar toch jammer. Donderdag naar de pijnpoli, dan gaan we kijken of er vervangende medicatie is waar ik wel mee zwanger mag worden.

Wel spannend! En wat als er geen medicatie is? Wat doe je dan?