@ Tigru wel lekker dat je man nog een maandje thuis is.
@Deeske wrote:
Dat er komend jaar voor ons allemaal een mooie droom mag uitkomen! :inlove:
Dank je Deeske! Dat is een mooie wens die ik van harte onderstreep!
@ Tigru wel lekker dat je man nog een maandje thuis is.
@Deeske wrote:
Dat er komend jaar voor ons allemaal een mooie droom mag uitkomen! :inlove:
@ Nietjejelief jee bij jou is het ook spannend!
@Lautje wrote:
Ik ben nog steeds niet ongi :eh: Net even een testje gehaald maar kan het pas vanavond doen. Sta op punt om naar de winterefteling te vertrekken. Dus nog even spannend!
@bianca&? wrote:
buzz ja die quiz is leuk :mrgreen: hebben wij maar doen er niks meer mee :roll:
ik ben niet zo gek op spelletjes en guitar hero heeft mijn vriend en das wel duur ja en hij doet er niets meer mee :wall:
@ Bianca, wat een mooie dochter! Jammer dat dat katje spoorloos is. Hopelijk duikt hij snel weer op.
Een SF is inderdaad geen slecht idee.
@ Nietjejelief, wanneer ga jij testen?
Onze klusdagen zitten erop.
Hoewel… we zijn nu echt aan het klussen, slaapkamer opnieuw behangen, kozijnen in slaapkamer en badkamer verfen. :mrgreen:
Nou wij moeten nog een kleine 2 weken wachten met testen. Wel heel spannend allemaal.
@ Bianca&?, Och wat naar is dat mijn kat is ook wel vaker weggelopen, vooral tegen zomervakantietijd ging die er wel eens vantussen. Hij zelfs op zijn 19 jarige leeftijd een keer 3 weken weggeweest, en wonder boven wonder weer heelhuids terug gekomen 8) Vandaag is het precies een jaar geleden dat hij is overleden…
Ik ga denk ik 1 januari testen :oops: Me vriendlief en ik gaan dan lekker in een luxe hotel verblijven dus dan kunnen we in de ochtend er alle tijd voor nemen hihi…
Ondertussen verlies ik helaas nog steeds wat bloed, al iets meer dan van het weekend… Dus ik durf nergens meer op te hopen maarja. Het blijft evenwel een beetje spannend :roll:
Daar was ik weer …
Iedereen fijne kerstdagen gehad ?
Ik in ieder geval wel heerlijk gegeten en veel cadeaus gehad
Heb nog niet mijn :twisted: maar even afwachten en hopen
@ Bianca ; verschrikkelijk dat je kat weg is gelopen hopelijk komt hij/zij snel weer terug !
Iemand nog goede voornemens …buiten het mama worden
Alvast een heel gelukkig en liefdevol jaar toegewenst allemaal
en dat onze droom snel mag uitkomen !
Liefs Kersje :-*
@miro wrote:
@bianca&? wrote:buzz ja die quiz is leuk :mrgreen: hebben wij maar doen er niks meer mee :roll:
ik ben niet zo gek op spelletjes en guitar hero heeft mijn vriend en das wel duur ja en hij doet er niets meer mee :wall:
Kunnen we het niet van jullie overnemen? :mrgreen:
We gaan eerst een PS3 lenen van mijn broertje. Even zien of het bevalt. Die heeft wel veel race en schietspelletjes. Maar goed, krijgen we toch een idee.
@Nietjejelief wrote:
@ Bianca&?, Och wat naar is dat mijn kat is ook wel vaker weggelopen, vooral tegen zomervakantietijd ging die er wel eens vantussen. Hij zelfs op zijn 19 jarige leeftijd een keer 3 weken weggeweest, en wonder boven wonder weer heelhuids terug gekomen 8) Vandaag is het precies een jaar geleden dat hij is overleden…
Ik ga denk ik 1 januari testen :oops: Me vriendlief en ik gaan dan lekker in een luxe hotel verblijven dus dan kunnen we in de ochtend er alle tijd voor nemen hihi…
Ondertussen verlies ik helaas nog steeds wat bloed, al iets meer dan van het weekend… Dus ik durf nergens meer op te hopen maarja. Het blijft evenwel een beetje spannend :roll:
@kersje1983 wrote:
Daar was ik weer …
Iedereen fijne kerstdagen gehad ?
Ik in ieder geval wel heerlijk gegeten en veel cadeaus gehad
Heb nog niet mijn :twisted: maar even afwachten en hopen
@ Bianca ; verschrikkelijk dat je kat weg is gelopen hopelijk komt hij/zij snel weer terug !
Iemand nog goede voornemens …buiten het mama worden
Alvast een heel gelukkig en liefdevol jaar toegewenst allemaal
en dat onze droom snel mag uitkomen !
Liefs Kersje :-
Dank jullie dames!
De winterefteling was fan-tas-tisch! Wel heel koud maar wat hebben ze het toch mooi aangekleed. We waren met 4 stellen en de oudste kinderen waren 2,5 jaar dus we zijn niet in spannende dingen geweest. Wel droomvlucht, carnival, die kookpotten, carousel etc. Bas was nergens bang van, vond het snelle juist gaaf! Hij is echt heel lief geweest, heeft zelfs 1 uur in de buggy geslapen. Dus helemaal top.
Net getest en die was helemaal positief!!! :thumbup: :thumbup: :inlove:
Jaaa!!! Lautje gefeliciteerd!!! :dance:
@miro wrote:
Jaaa!!! Lautje gefeliciteerd!!! :dance:
Hallo meiden
Mag ik me bij jullie aan sluiten echt aan het klussen zijn we volgends man lief nog niet maar we gebruiken niet’s aangezien ik niet snel zwanger raak is.
lautje, gefeliciteerd :lol: :dance:
foto van de test??? we zijn zo benieuwd!! (althans, ikke dan )
hoe doe je dat, eerst rustig over de efteling vertellen en dan, even tussen neus en lippen door, zeggen dat je test positief was??
mamadidi welkom!!
hoe komt het dat je niet snel zwanger raakt, als ik zo onbeleefd mag zijn? heeft het bij de eerste lang geduurd of is het iets medisch?
bij mij heeft het bij de eerste ook lang geduurd, maar ik hoop dat het nu sneller lukt.
Lautje: Gefeliciteerddd!! Wat super goed!! :lol: :lol: :lol:
Ik wil ook ook ook :roll:
Bianca: Ja ik kan wel zolang wachten,… Vooral na het bloedverlies verwacht ik niks meer, maar ik hoop er stiekem nog wel op
Kersje: Voor jou is het ook super spannend
Gisteravond weer heel de avond super misselijk geweest… bah…
Mmm goede voornemens… Tja een 2010 kindje en een vast contract zou ik ook wel leuk vinden . Verder heb ik niet echt voornemens, ik zie meestal wel wat er komt :oops: .
P.S. Even mijn banner uit mijn onderschrift gehaald… Staat zo misleidend omdat mijn lijf zo raar doet In het nieuwe jaar een nieuwe
Mamadidi: Welkom!
Dank jullie wel voor jullie welkom
Mijn eerste is na Negen maanden stoppen met de pil sprontaan gekomen we wilden er snel een tweede achter aan maar dat liet op zich wachten ik ben aan de clomid gezet om dat ik pco zou hebben.
na drie maanden clomid was ik zwanger van onze tweede.
daarna hebben we niets meer gebruikt en na een jaar weer de mmm in gestapt en we zouden toen voor iui gaan om dat het ook bij mijn man niet goed zou zitten ik ben toen op googel gaan zoeken en heb via een site gezien hoe je zelf ook aan de gang kon ( om het even plasties te zeggen )en na 1 keer was het raak ik wist toen ook ( die mazel had ik ) dat ik die dag mega vruchtbaar was want ik had een echo gehad van mijn eisprong.
toen is nummer drie geboren.
vier maanden later was ik spontaan zwanger geraakt alleen is dat helaas een miskraam geworden en kreeg ik op de 9 maanden beurs tijdens een echo te horen dat het niet meer leefde.
ze zouden dat ik voor een curetage zou gaan om dat het geen pretje zou worden om dit zelf te doen om dat ik al zo ver was en hun dit beter leek.
ik heb er zelf voor gekozen om het wel zelf te doen dus ik heb drie dozes medicatie gehad en twee dagen later is het geboren gewoon thuis.
Negen maanden later was ik weer sprontaan zwanger na een regelmatige syclus alleen na de geboorten van onze vierden neemt mijn lichaam een loopje met me en word ik tussen de 28 en de 34 dagen ongestelt.
het begon weer te kriebelen bij ons beide en na wat pieker werk hebben we gezegd we zien het wel alleen hoop ik toch stiekum dat ik binnen een half jaar wel zwanger zou raken aan het klussen kan het niet liggen
voor alle zwangeren van harte met jullie zwangerschap
@ Lautje: Van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws, echt helemaal super! Geniet ervan! :inlove:
Dat er voor de rest nu ook snel een positieve test mag komen!
Wij hebben hier trouwens een Wii en we hebben er heel erg veel plezier mee (ik 25, hij bijna 30). Het balanceboard en wii fit hebben we ook en het is echt leuk en bijna verslavend om te doen.
Mamadidi welkom!
Bedankt meiden voor de felicitaties!
Ik wilde een beetje de spanning opbouwen Ik wist het eigenlijk al, was al een week misselijk en die zwangerschap misselijkheid is toch anders. Ik ben echt heel blij maar eerder ontzettend verbaasd…gewoon de eerste keer raak :shock:
Lautje gefeliciteerd!!! :mrgreen:
Ik ga straks op de computer (zit op de laptop) het lijstje bijwerken en een nieuwe voor de zwangeren beginnen!
Mamadidi welkom hier, mag ik jou vragen hoe oud je bent? En als ik het goed lees jullie 5e kindje (sorry als ik dit mis gelezen heb, ben nog niet wakker). Kan ik je in het lijstje zetten.
Hier wordt lekker geklust! Volgens de menstruatie kalender is mijn ei morgen, maar volgens mijn gedachte de 1e