December 2009 stoppers

Tigru : ik ben 26 en word in maart 27 en idd dit word mijn 5de kindje ( als ik zwanger raak natuurlijk )

Lautje: van harte meid met je zwangerschap :dance: wat leuk dat het zo snel raak is :smiley: geniet er maar goed van.

Deeske : wij hebben ook een wij maar ik doe er echt niets mee maar dat komt ook door dat wij geen tv hebben.

Jee Nietjejelief, dat je zo lang kan wachten met testen. Ik zou het meteen willen weten.

Welkom Mamadidi. Zo te lezen heb je al veel mee gemaakt. Hopelijk is het voor jullie ook snel weer raak.

@ Tigru als je het lijstje gaat aanpassen, mag je mijn leeftijd wel veranderen in 31. Mijn NOD kan blijven staan. Hoewel ik niet heel duidelijk mijn eisprong heb gevoeld. Wat anders wel gebeurd. Maar op zijn hoogst is mijn NOD 2 dagen later. Maar ik ga de 8e wel testen als ik niet ongi ben.

@ Lautje, ja je hebt je onderschrift aangepast!!

@ Kersje1983, wanneer ga jij testen? :pray:

Fruttel en chocobroodje we hebben al een tijdje niks gehoord van jullie. Alles goed?

Goede voornemens: weer beginnen met sporten

@Lautje wrote:

Mamadidi welkom!

Bedankt meiden voor de felicitaties!

Ik wilde een beetje de spanning opbouwen :wink: Ik wist het eigenlijk al, was al een week misselijk en die zwangerschap misselijkheid is toch anders. Ik ben echt heel blij maar eerder ontzettend verbaasd…gewoon de eerste keer raak :shock:

haha dat gevoel ken ik ik was ook verbaasd toen ik zwanger was met maar 1x sex :oops: helaas werd dat een MA :cry:

nu hoop ik weer zoveel geluk te hebben :pray:

geniet ervan meid :-*

@mamadidi wrote:

Tigru : ik ben 26 en word in maart 27 en idd dit word mijn 5de kindje ( als ik zwanger raak natuurlijk )

Lautje: van harte meid met je zwangerschap :dance: wat leuk dat het zo snel raak is :smiley: geniet er maar goed van.

Deeske : wij hebben ook een wij maar ik doe er echt niets mee maar dat komt ook door dat wij geen tv hebben.

welkom!! wil je nog wat meer over jezelf vertellen?? hoe oud je kids zijn? misschien geslacht en naam?

misschien kan iedereen dat trouwens doen en kan die gene die dit geopend heeft frummel? dat op de eerste pagina zetten!!

@Tigru wrote:

Lautje gefeliciteerd!!! :mrgreen:

Ik ga straks op de computer (zit op de laptop) het lijstje bijwerken en een nieuwe voor de zwangeren beginnen!

Mamadidi welkom hier, mag ik jou vragen hoe oud je bent? En als ik het goed lees jullie 5e kindje (sorry als ik dit mis gelezen heb, ben nog niet wakker). Kan ik je in het lijstje zetten.

Hier wordt lekker geklust! Volgens de menstruatie kalender is mijn ei morgen, maar volgens mijn gedachte de 1e :stuck_out_tongue:

misschien kun jij een nieuw deel openen en dan kan het lijstje er voor op?

voor mij mag me NOD naar 19 januari geloof ik :think:

Net even op bed gelegen toen mijn kleine ook sliep. Had een knallende hoofdpijn, niet dat het weg was, maar was wel even lekker! Vinden jullie het niet vervelend dat ik nog mee schrijf? Vind het ook weer zo om meteen weg te gaan, vind het wel gezellig juist :thumbup:

Misschien kunnen we straks ook de januaristoppers erbij voegen? Of blijven we met dit kleine gezellige clubje?

@ Miro, ja ik weet het ook niet, ik denk dat ik het geduld nog heb omdat het de eerste ronde is. We hebben ook geen haast, maar het zou ons wel verrijken :slight_smile:

Ik ben er wel heel dubbel in qua gevoelens, ik weet niet meer wat mijn lichaam wilt. Het is natuurlijk ook de eerste keer dat we er ‘‘gericht’’ voor gaan dus misschien ben ik er ook wel teveel mee bezig :roll:

Ehm tja, ik heb verder geen kindertjes om voor te stellen, dit wordt onze eerste :slight_smile:

Lautje, van mij hoef je niet te stoppen met posten hier hoor! Je bent en blijft een december-stopper toch?

Loutje waarom zou je nu stoppen hier te kletsen ??? om dat je in een keer zwanger ben geraakt ??? ik zie niet in waarom hoor blijf gewoon dit gaan we in de loop van de tijd wel meer krijgen stel iedereen raakt maar zwanger en ik ben na 8 maanden nog niet zwanger we laten elkaar toch niet vallen :smiley:

geen diskusie mogelijk je blijft punt :wink:

vind ik ook je blijft gewoon hoor lautje!!

stopper ben je en dat je al zwanger bent is juist heel mooi!! hopen wij ook allemaal snel te zijn :wink:

hier een ovulatie test gedaan maar nog niks nu doe ik het pas donderdag want heb toch weer een lange cyclus maar kon het niet laten :oops:

Hier blijven Lautje! We willen ook alles van je zwangerschap weten :smiley:

lautje, leuke banner :wink:

enneh, gewoon blijven hoor!

Gelukkig maar :slight_smile: gezellig!

ik zal allemaal voor jullie hard :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Moet ik trouwens nog even mijn nod door geven dat is 23januari en dan ben ik van mijn langste cyklus uitgegaan ik ga morgen weer even ovulatie testen halen want mijn syklus is nu rond de 34 dagen.

vandaag zit ik op dag 14

mamadidi de mijne ook 34 :mrgreen:

dames ik moet strijken en wat voor me opleiding maken maar heb geen zin :snooty: kan iemand mij een schop onder me reet geven :think: :mrgreen:

@ Lautje gezellig blijven kletsen hoor. Wel gezellig om het clubje bij elkaar te houden.

Weet niet of het verstandig is om er januaristoppers bij te vragen. We hebben best al een groot clubje toch? Of is het gebruikelijker om grotere groepen te maken?

@ Bianca schop! :mrgreen:

Micro ik denk idd ook dat het niet slim is want de groep kan nog heel erg gaan groeien en als je de januari stoppers er bij haald is het overzicht weg en dat is dan jammer.

Bianca is die van jou steets 34 ??? bij mij was hij eerst netjes 28 dagen twee maanden toen twee maanden 30 en nu weer twee maanden 34 :? ik snap er niets meer van zo.

we hebben wel een ding gezegd we gaan niet meer de mmm in gebeurd het is het mooi en anders niet meer.

we mogen onze handen al dicht knijpen met vier mooie kinderen.

ik moet ook strijken en opruimen ik heb nergens zin in nu :?

miro, ik denk ook dat de groep anders te groot wordt, helemaal als we wel allemaal binnenkort zwanger raken, ik weet uit ervaring dat je geheugen je dan ernstig in de steek kan laten, en als de groep dan zo groot is … :mrgreen: (ik kan dit al net aan bijhouden :mrgreen: )

@mamadidi wrote:

Micro ik denk idd ook dat het niet slim is want de groep kan nog heel erg gaan groeien en als je de januari stoppers er bij haald is het overzicht weg en dat is dan jammer.

Bianca is die van jou steets 34 ??? bij mij was hij eerst netjes 28 dagen twee maanden toen twee maanden 30 en nu weer twee maanden 34 :? ik snap er niets meer van zo.

we hebben wel een ding gezegd we gaan niet meer de mmm in gebeurd het is het mooi en anders niet meer.

we mogen onze handen al dicht knijpen met vier mooie kinderen.

ik moet ook strijken en opruimen ik heb nergens zin in nu :?

bij mij was het toen ik zwanger wilde worden van Nikki 32 dagen en dat ik van Noa(h)* zwanger werd 34 en daarna de 1e menstrustie 36 dagen

dus ik hou 34 maar aan maar heb ovulatietesten heb ik bij nikki niet gedaan en van Noa(h)* was niet gepland maar wilde het wel eens proberen.

ik heb gestreken en opruimen en stofzuigen doe ik morgen ochtend wel voor ik visite krijg