December 2009 stoppers

@truusssie wrote:

miro, ik denk ook dat de groep anders te groot wordt, helemaal als we wel allemaal binnenkort zwanger raken, ik weet uit ervaring dat je geheugen je dan ernstig in de steek kan laten, en als de groep dan zo groot is … :mrgreen: (ik kan dit al net aan bijhouden :mrgreen: )

ja ik vind dit ook groot zat hoor :oops:

zoals bij de maartmama’s waar ik schreef pff niet bij te houden.

ik vind wel gezellie zo!!

en als je zwanger ben ga je toch kletsen bij je maandmama’s druk zat dacht ik :wink:

Hey meiden!

Lees al vanaf het begin met jullie mee, maar om een of andere reden kon ik steeds niet inloggen :frowning:

Het is eindelijk gelukt en ik wild jullie vragen of ik mee mag kletsen??

Heb mn NOD 6 jan, niet echt symptomen, wel heeel erg nieuwsgierig!(behalve dan slapeloosheid) Kan niet wachten tot de test! Het is onze eerste, heb ook geen idee wat te verwachten??

rowena, welkom!

spannend voor je

en tja meiden, dat je rond dit tijdstip aan kok kan zitten (en eigenlijk 1 en 2 uur geleden ook :wink: ), kan hier wel een gevolg van zijn :mrgreen:

mijn kaboutertje heeft al een paar (vooral nachten :? ) last van doorkomende tandjes…

Hey Rowena, Welkom! :dance: Jaja, komt een vragenvuurtje: Hoe oud ben jij? Je partner? Heb je huisdieren? Wat is je NOD? hihi Wel leuk als we elkaar allemaal een klein beetje beter leren kennen toch? :smiley:

Wat gaan jullie doen met oud&nieuw? Wij vieren het dit jaar voor het eerst met z’n tweetjes: uitgebreid koken, lekkere hapjes maken, leuke dingen kijken, karaoke doen en klussen :oops: :mrgreen:

Deeske : wij noemen het altijd de nieuwjaars wip :mrgreen: wij houden het spontaan en doen het alleen waneer we zin hebben maar daar komt natuurlijk wel bij dat wij nog een kleintje hebben van een half jaar oud en dat het geen haast heeft.

wij vieren oud op nieuw met vrienden van ons die schuin tegen over ons wonen we laten de kinderen liggen en halen ze om 23.00 op.

trussie: hoe oud is jou kleintje ook nog onder het eerste jaar ???

Rowena welkom :smiley: :smiley: :smiley: een eerste kindje is heel erg spanend ik zeg altijd tegen iedereen geniet extra veel hier van want je bent voor het eerst zwanger en je kan teminste nog slapen waneer je dat wilt alles doe je voor het eerst alleen met zn twee ik ben er al vier veder en ik heb wel eens spijt dat ik niet heb kunnen genieten.

Bianca waneer we zwanger zijn blijven we toch ook wel hier kletsen neem ik aan ???

ik ben van mijn tweede zwanger geraakt met clomid ik had toen een maand van 20 tot 50 dagen.

hier was het voor E altijd 30 dagen maar schommel ik dus ook heel erg,

Ik weet niet hoe het bij jullie is meiden maar hier begint sneeuw te liggen het word lekker wit ( al weer :smiley: ) ik geniet hier zo van maar vind het ook best wel een beetje eng,

ik heb gisteren de hele avond gestreken ( twee manden met een kop ) ik ga vandaag boodschappen doen een kado voor mijn dochter haar verjaardag halen.

Welkom Rowena! Spannend hoor eerste kindje. Kan niet anders zeggen dat het je leven enorm veranderd maar zeker in de positieve zin, het verrijkt je leven echt.

Mamadidi je hebt al 4 kinderen, ontzettend gezellig! maar als je dat weer zwanger bent hoe kom je dan aan je rust? Ik vind het met 1 puberende dreumes al lastig.

Bianca wat voor opleiding volg je?

Hier nog geen sneeuw, alleen maar saaie regen :frowning:

Vandaag de kleine naar mijn moeder gebracht, die past altijd 1x de week op, maar nu ben ik vrij vind ik een dagje voor mezelf ook wel lekker! Even kokken, daarna 8 wassen!!! strijken, ik spaar het op :frowning: Dan weer even relaxen hoor :mrgreen:

Oud en nieuw vieren we lekker thuis. Mijn ouders en zusje met aanhang komen bij ons en al mijn buurtjes zijn ook thuis dus dat is altijd gezellig.

mamadidi, tamara is nu 8,5 maand, dus op zich hebben wij ook geen haast, maar ik ben “al” 35, dus voor m’n gevoel begint de tijd wat dat betreft te dringen :mrgreen:

hoe oud zijn jouw kinderen? of heb je dat al verteld :oops: ?

hier ook lekker sneeuw, niet te veel, maar net genoeg om alles mooi wit te toveren. en volgens mij begint het nu weer heeeeel zachtjes opnieuw te sneeuwen.

wij vieren oud en nieuw gewoon lekker thuis voor de beesten en tamara. geen idee of er nog familie of vrienden langskomen, we zien wel, ze zijn welkom. en daarna ga ik lekker naar bedje en vriendje zal de kroeg wel induiken met een paar vrienden, nou ja, hij doet maar, kan ik lekker overdwars in bed liggen :mrgreen:

rowena, wanneer ga je testen? ik heb, toen ik dus zwanger bleek van tamara, ruim voor mijn nod getest. als je dan zwanger bent, kan je een heeeeel licht streepje zien! (ik was dus niet zo heel erg geduldig, haha)

Hallo dames,

Wil me graag bij jullie aansluiten. Ook ik ben in december gestopt met de pil, op 11 december om precies te zijn. Ik ben 29. Sinds een aantal dagen heb ik pijnlijke opstaande tepels, hebben jullie dit ook gehad na het stoppen met de pil? Stiekem hoop ik natuurlijk al zwanger te zijn maar waarschijnlijk hoort het bij het ontpillen.

url=http://www.kindjeopkomst.nl][/url]

liesje, ook jij welkom natuurlijk!

miro, ons groepje groeit toch zo langzaamaan nog wat :wink:

Jeeetje, even niet kijken en weeral nieuwen erbij!

Rowena en Liesje! Hartelijk welkom hier!

Helaas is Fruttel niet vaak online (of niet vaak hier kan ook) dus is het zo jammer om telkens het overzicht tussendoor te plaatsen.

Kan natuurlijk ook een nieuwe topic voor de decemberstoppers maken… Dan is het makkelijker om bij te houden… Vind een lijstje en voorstellen leuk!

Laat maar weten of jullie dit ok vinden, want dan doe ik dat gewoon en ga ik het lijstje goed bijhouden! Ook erg leuk namelijk om te doen :smiley:

Ik heb het even slecht bijgelezen, sorry meiden… Heb even heel veel aan mijn hoofd (willen verhuizen, moeten verkopen, hebben even een hoop sores)…

Ow en ik ben ook een voorstander van “alleen” december, gewoon omdat ik merk dat 2 maanden erg veel is (ik praat ook bij de augustus/september stoppers en kan het niet bijhouden…).

Dus als jullie het eens zijn met een nieuwe topic, doen we dat gewoon iets eerder… (Ok, veel eerder :P)

@ Rowena, welkom hier!

@ Truusie, zo je bent inderdaad erg laat online haha! Maar vervelend voor je kleintje… Het neefje van me vriend heeft op dit moment van die groeipijntjes… Best zielig, want je kan weinig voor zo’n mannetje betekenen… :hug:

@ Deeske: Wij hebben een lekker luxe hotelletje geboekt… Eerst gaan we daar even lekker eten en genieten met zijn tweeën en dan in de avond richting mijn vriendin en haar meisje van 3 maandjes oud. Daar gaan we lekker fonduen en gezellig doen. Mijn vriend natuurlijk ook zijn vuurwerk afsteken… Daar maak je hem zo blij mee hihi… En in het nieuwe jaar gaan we dan weer lekker naar het hotelletje van elkaar genieten!

En bij wakker worden testen…. :pray:

@ Mamadidi: Hier heeft het alleen nog maar geregend… Sneeuw vind ik prima, als ik maar niet de weg op moet haha… Want die gladheid ben ik wel een beetje zat al.

@ Bianca: zoals al eerder gevraagd is – wat voor opleiding doe je? Ik heb net mijn Hbo afgerond en moet nu echt even niet aan studeren denken hihi

@ Liesje: Jij ook welkom!

Ook ik ben voorstander om het bij de decembers te houden, het gaat nu al hard en zo blijft het een beetje persoonlijk

Nou mijn bloedmonstertjes zijn weg en heb direct al me klachten weer terug… Zou het dan toch….?

Denk wel dat als ik een negatieve test heb ik even langs de HA ga, zoveel buikpijn wil ik wel voor een zwangerschap overhebben, maar zolang er niks is lijkt het me niet echt goed…

:sick:

Wat een warm welkom!

Het is fijn om er met jullie over te praten. Ik weet niet of jullie aan je omgeving hebben verteld dat er (weer) geklust wordt?? (hihi… goed verzonnen dat “klussen”)

Wij hebben besloten het niet te vertellen, maar ik moet eerlijk zeggen dat het lastig is om mn mond te houden! Zeker met de feestdagen…!

Laat ik me idd even voorstellen: Rowena, 25 (bijna 26), nog steeds/alweer studerende. 23 november spiraal verwijderd, net voor/tijdens ovulatie… Wachten op de NOD 6 jan, maar de testen liggen al klaar!

@truusssie: hoever voor je NOD had jij je getest? Kan namelijk niet wachten!

Wat een warm welkom. Ik zal me verder ook even voorstellen, ik ben Lisa (maar dat hadden jullie waarschijnlijk wel al in de gaten) ben 29 jaar oud en woon samen met mijn vriend (30) en juley en binky (katten). Ik werk fulltime als secretaresse en ben woonachtig in de Hoekse Waard maar kom oorspronkelijk uit Noord-Holland waar ik tot augustus nog heb gewoond.

Gaat een van jullie naar de Mega Meeting? ik twijfel nog.

Welkom Rowena en Lisa!!

Gezellig nog een paar dames erbij!

Nou, het lijkt me wel duidelijk dat er geen januaristoppers meer bij hoeven. :mrgreen: Ons groepje is groot genoeg. En misschien komen er nog een paar decemberstoppers bij.

Ik ben er ook voor om samen te blijven schrijven, ook als we zwanger mogen worden het komende jaar. Wel zo gezellig. Ik zal toch ontzettend nieuwsgierig zijn hoe het iedereen vergaat. Als ieder zijn eigen weg zou gaan, is het lastig bijhouden.

@ Nietjejelief zo, je houdt de spanning er wel in! Ik zou dat niet kunnen hoor. Ik kan niet haast niet wachten tot mijn NOD. Waarvoor moesten er bloedmonsters weg? (heb ik er overheen gelezen?)

@ Tigru wat mij betreft mag je een nieuw topic openen met een lijstje in de openingspost. En vragen of het huidige gesloten mag worden. Met in het laatste bericht even een linkje naar het nieuwe topic, zodat alle decemberstoppers het weten te vinden.

Ik blijf met oud & nieuw lekker thuis met mijn vriend. Voor de katten ook wel zo prettig, die houden niet van vuurwerk. Vorig jaar zaten ze met zijn vieren onder ons bed. Na 0.00u komen mijn schoonouders even langs, die wonen in hetzelfde dorp. En daarna gaan we nog even wat drinken in een café hier in het dorp. (voor mij geen alcohol uiteraard)

Ik ga niet naar de megameeting. Ik ben nog maar net op Kok. En ken niet zoveel mensen. Ik zou het leuker vinden om eens een meeting te houden als decemberstoppers.

lisa welkom!

Rowena lastig he? Aan de ene kant wil je het voor jullie zelf houden maar aan de andere kant mag de hele wereld het weten. Heeft toch ook wel wat, saampjes jullie geheimpje.

Strijk is weg gewerkt pffffffffff wat een klus, misschien toch de volgende keer niet wachten tot er 8 wassen liggen…jullie weten nu wel dat strijken mijn hobby is he :wink:

Even rustig een filmpje kijken en dan mijn apie weer ophalen.

rowena, iets van een week voor m’n nod geloof ik. er zijn speciale “vroege” testen, maar misschien dat het met eentje van het KV ook lukt.

@ miro, ik bedoelde mijn bloedverlies 8) Ja ik houdt de spanning er nog ff in 8) Hihi…

Voor mij ook geen meeting voorlopig. Ik ben ook pas net pas lid en spreek net zo lief af met de mensen van een eigen forum. Dan heb je in ieder geval een beetje een band met de mensen die je gaat zien.

Nieuw topic mag van mij ook hoor :wink:

Lig nu even lekker met me laptopje op bed , heb wat last van me buik. Straks even koken en dan mee met vriendlief naar de kartbaan… En nee ik ga niet rijden :stuck_out_tongue: Maar wel lekkere warme chocomelk drinken bij de haard hihi…

@Nietjejelief wrote:

@ miro, ik bedoelde mijn bloedverlies 8) Ja ik houdt de spanning er nog ff in 8) Hihi…

Aha ik dacht dat het over bloedtesten ging! :wink:

Nou des te beter dan maar.

Ben nu wel heel benieuwd naar jouw test :mrgreen:

Ik ben zelf ook wel heel benieuwd hoor :wink: De test zit in me tas en is klaar voor gebruik 8)

Maar moet toch nog ff wachten hahaha…

Het zou wel kicke zijn en anders gaan we door en ga ik even langs de HA…

@Lautje: 8 wassen?? petje af at je dat hebt weggestreken! Bedankt ook, ben ook maar ns aan de strijk gegaan vanmiddag.

Is er iemand die ook de eerste week van januari de NOD heeft? Zat erover na te denken om toch maar erg vroeg te testen op 1 januari( 6 jan NOD), gezien truusssie hier een positieve ervaring mee heeft. Wie weet, heb sowieso 2 testen op voorraad liggen.