December 2009 stoppers

Kan ik me wel voorstellen hoor Bianca, zou het dan ook lekker voor me houden!

Ik ben echt aan het aftellen hier, al zit mijn man nog steeds op TK en wordt het tijd dat hij gaat vliegen!

Nou dames, ik voelde het gisteren al aankomen en ja hoor: ben ongesteld. :twisted: Echt enorme buikkrampen en pijn in mijn onderrug… Ik weet nu in ieder geval dat m’n lijf redelijk op orde is, aangezien er direct na een maandje weer vanzelf een ongesteldheid komt. En we kunnen makkelijker gaan rekenen vanaf nu. Heb dus gelijk maar een cyclus indicator gemaakt.

Foliumzuur slik ik vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil, zo’n multivitamine voor zwangere vrouwen van VSM Mama.

Wat een sneeuw trouwens, niet normaal meer en het is nog eens flink aan het sneeuwstormen ook hier. Brrr echt enorm koud, maar wel mooi. Echt een kerstgevoel zo! :mrgreen:

Deeske balen dat je :evil: er zijn. Hopelijk volgende ronde raak!

Bianca toch wel balen dat je niets kunt zeggen omdat mensen om je heen van die stomme reacties kunnen zeggen :frowning: Nou meid ik hoop echt dat het snel raak is voor jullie en dat je niet meer zo misselijk bent.

Ik had nog een potje vitaminen pillen met foliumzuur over van mijn vorige zwangerschap. Omdat het nu best fris is buiten en ik wel wat extra vitaminen kan gebruiken en we bezig zijn voor een tweede maar weer te voorschijn gehaald.

Het sneeuwt hier echt goed door, echt een tijd geleden dat er zoveel is gevallen. Ik vind het prachtig! Het sneeuwt alleen te hard om naar buiten te gaan met mijn ventje. Ff een fotootje van afgelopen donderdag:

Fijne dag allemaal!

Zalige foto Lautje!

Jammer van de :twisted: , maar het is wel fijn om te weten dat alles werkt :smiley:

Ik zal zsm weer het lijstje bijwerken… Maar ben een beetje chaotisch op dit moment. Manlief zit nog op TK en moet over 4 dagen thuis zijn :S Hoop dat het goed komt!

@ Deeske jammer van de :twisted: Nu heb je tenminste wel je cyclus in kaart, dat is ook wel prettig. Op naar de volgende ronde.

@ Tigru oh het is nu echt wel aftellen. Hopelijk belemmerd het winterweer niet de thuiskomst van je man. Waar komt hij aan? Vliegbasis Eindhoven?

@ Lautje wat een leuke foto. En wat een leuk pakje heeft hij aan.

Ik weet nog niet waar hij aan gaat komen… Morgen komt het als het goed is op teletekst (eindelijk) maar vermoed Eindhoven burger…

Nou ben weer terug van weg geweest. Is hier van alles gebeurt. Ben een paar dagen niet lekker geweest. Afgelopen vrijdag revalidatie gehad, nou heeft die l*l mijn pols doorbewogen ZONDER narcosse. Ik kon hem wel doodslaan! Jee dat deed pijn :frowning: Gisteren ondegsteld geworden, wel fijn om te zien dat mijn lijf meteen een goede cyclus pakt na 14 jaar pil!

Nog 1 leuk nieuwtje, er komt nog een konijntje bij :dance: Een dametje, zodra we terug zijn van Berlijn kan ik haar ophalen! We hebben dus al een gecastreerd mannetje en een gevoenden zwerfkatje van ondertussen bijna 6 :smiley: Gezellig boel hier! Hoe is het met iedereen?

@ Chocobroodje auw dat van je pols klinkt pijnlijk. Ik heb beide polsen tegelijk gebroken gehad als kind. En ik merk dat ze nu nog makkelijk overbelast zijn. Het is natuurlijk niet te vergelijken met wat jij hebt. Maar ik kan me er wel wat bij voorstellen.

Dus ook de :twisted: . Wel mooi dat je lichaam zo snel weer een cyclus heeft. Het lijstje mag inmiddels wel weer aangepast worden.

Zo te lezen is het bij jullie een gezellige beestenboel.

Het heeft hier de hele dag door gesneeuwd. Geen idee of en hoe ik morgen op mijn werk ga komen (normaal 3 kwartier rijden met de auto)Vanavond nog even lekker Ghostwhisperer en Fringe kijken. Zijn er nog meer mensen die die series volgen?

Hoi allemaal,

Ik zou me hier ook graag willen melden… Ik ben gloedje nieuw op dit forum omdat mijn vriend en ik ook een kinderwens hebben,welke op dit moment heel sterk is.

Ik ben Anita , 21 jaartjes jong en ben al sinds 2007 samen met mijn vriend Patrick ( 23 jaar ). Ik ben al een keer pril zwanger geweest van hem, maar door de niet-acceptatie van ouders en de bijkomende stress is het toen mis gegaan op de 8 weken. Door alle emoties die er op dat moment zijn los gekomen hebben mijn vriend en ik een pauze ingelast, maar alweer snel terug bij elkaar gekomen.

Vorige maand was ik een keer mijn pilletje vergeten, waarna we echt even dachten dat ik zwanger was. Menstruatie bleef uit, ik getest maar negatief. Op de derde dag toch een lichte bloeding gehad van 2 dagen en daarna was alles weer weg, terwijl ik normaal echt een week kwijt ben aan mijn menstruatie.

De negatieve test was zo’n teleurstelling (terwijl ik nog gewoon aan de pil was ) dat we hebben besloten om er toch maar volledig voor te gaan…

Inmiddels moet ik nog 6 a 7 dagen tot mijn NOD ( weet niet hoe het uit pakt zonder pil ). Dus ben heel benieuwd… Op dit moment beetje last van buikpijn, beetje als een zeurderige menstruatiepijn en een beetje geïrriteerde borsten… Maarja, we rekenen nergens op en we zien het wel. Wel vind ikzelf dat ik aangekomen ben, terwijl de test van vorige maand toch echt negatief vertelde… Het zal wel in me koppie zitten hihi…

Welkom Nietjejelief! Spannend hoor zo snel je NOD! Hou ons op de hoogte :smiley:

Mijn mannetje is van TK af!!! Ik ben helemaal blij, dat betekent dat hij zo goed als zeker met kerst thuis is :smiley:

even snel reageer later nikki zit op schoot en is niet handig ik heb 24 ovulatietest gekocht en 3 zwangerschapstesten :mrgreen:

doe eens gek probeer het eens dacht ik :wink:

@ Tigru; dankje! En natuurlijk houdt ik jullie op de hoogte :smiley: . Ik vind het juist fijn dat er zulke forums bestaan, om ervaringen te bespreken enzo :slight_smile: .

Wat fijn dat je mannetje waarschijnlijk met kerst thuis is! Ik hoor wel veel vertragingen allemaal, medewerkers van mijn bedrijf ( ik werk op een groot internationaal bedrijf ) zijn ook al op diverse vliegvelden gestrand…

Leuk dit weer, maar niet als je moet werken… :wall: Gister lekker gespeeld met de kinderen van me vriend zijn tante, zulke heerlijke kinderen :inlove:

Maarja, eerst straks weer door de sneeuw naar huis en dan nog even me paard ‘‘uitlaten’’ en dan snel naar bed, ben zo moe :zzz:

@ Bianca , zo dat is inderdaad aardig gek :smiley:

Ben niet zo heel bang voor cancelling, misschien vertraging, maar soit, die paar uur kunnen nog wel op die 137 dagen :stuck_out_tongue:

Heb zojuist mijn spandoek afgemaakt, moet het alleen nog aan het balkon zien te bevestigen…

Hoi meiden,

Wat is het toch een drukke week zo voor de kerst …de laatste cadeautjes kopen en lekker eten inslaan :wink:

@ Tigru ; heerlijk dat hij bijna thuis is !! succes met je spandoek echt een leuk idee moet je hem ergens ophalen of komt hij direct naar huis ? die van mij moest ik toen ophalen wat een gedoe al die gillende meiden door elkaar aan het rennen op zoek naar hun man…maar dat was in Doorn ik weet niet hoe het bij jou ventje gaat…hopelijk wat rustiger :wink:

@ Nietjejelief ; Leuk dat je ook mee komt kletsen :stuck_out_tongue: spannend zeg !! Ja ik heb ook last van vage klachten …maar ik ga er maar vanuit bij mezelf dat het komt omdat mijn lichaam in 1x zonder pil verder moet en dat hij daarom zo van streek is … zou wel fantastisch zijn als het in 1 x raak was :angel:

@ Bianca ; Ik heb vandaag een site gevonden met 1 of andere actie het heet babyboomshop.nl 30 ovulatietesten en 6 zwangerschapstesten voor 26,- …ik heb geen flauw benul of dit goedkoop is maar geef het even door mochten jullie interesse hebben :smiley:

@ Chocobroodje en Deeske jammer van de :twisted: ik wens jullie in ieder geval heel veel succes met de volgende ronde :thumbup:

@ Lautje ; Wat een lekker ventje ! Echt super cute met dat pakje aan kon z’n lol op dit weekend ! Hier was ook heel het park vol.

Ik slik zwanger vital van de kruidvat die gebruik ik nu bijna 3 weken en daar zit ook de benodigde hoeveelheid foliumzuur in.

Voor de rest alles goed hier …heb zin in de feestdagen :mrgreen:

Heb vandaag alleen weer heel de dag last van mijn buik gehad ook zuurbranden maar kan ook zijn van het broodje tonijn die ik op had :? Het is ook de week voordat ik mijn :twisted: heb dus dat kan het ook zijn al had ik met de pil nooit geen menstruatieklachten merkte er amper wat van… we zullen het wel zien.

Nou ik weet niet of ik nog tijd heb om voor de kerst nog te internetten s’avonds dus bij deze wens ik jullie allemaal alvast hele fijne feestdagen !!

:-*

@ Kersje: die testen heb ik ook, heb de zwangerschaps (nog) niet gebruikt (natuurlijk). Maar de ovulatietesten wel. Het is idd heel goedkoop, het zijn wat ze noemen dipsticks, maar werken goed!

Moet mijn mannetje op Eindhoven waarschijnlijk ophalen, het vliegveld, maar weet nog niet hoe laat en weet het ook nog niet zeker… Hoop dat de vlucht snel op teletekst komt!

Welkom Nietjejelief!! Klets gezellig mee!

@ Tigru gelukkig is je man van TK af. En komt zijn thuiskomst weer stappen dichterbij.

@ Bianca, zo jij hebt flink ingeslagen :wink:

@ Kersje1983 spannend jouw NOD komt er aan zie ik!

Vandaag ben ik wel aan het werk geweest. Vriendlief heeft vanmorgen de oprit sneeuwvrij gemaakt :inlove: zodat ik er langs kon met de auto. Ik heb wel langer gedaan over de heen-en terugreis. Maar goed ik ben er veilig en zonder kleerscheuren gekomen. Het parkeren ter plekke was een grotere uitdaging dan de weg er naar toe.

Een mooi kerstpakket gekregen.

Hebben jullie ook een kerstpakket gekregen?

@kersje1983 wrote:

Hoi meiden,

Wat is het toch een drukke week zo voor de kerst …de laatste cadeautjes kopen en lekker eten inslaan :wink:

@ Tigru ; heerlijk dat hij bijna thuis is !! succes met je spandoek echt een leuk idee moet je hem ergens ophalen of komt hij direct naar huis ? die van mij moest ik toen ophalen wat een gedoe al die gillende meiden door elkaar aan het rennen op zoek naar hun man…maar dat was in Doorn ik weet niet hoe het bij jou ventje gaat…hopelijk wat rustiger :wink:

@ Nietjejelief ; Leuk dat je ook mee komt kletsen :stuck_out_tongue: spannend zeg !! Ja ik heb ook last van vage klachten …maar ik ga er maar vanuit bij mezelf dat het komt omdat mijn lichaam in 1x zonder pil verder moet en dat hij daarom zo van streek is … zou wel fantastisch zijn als het in 1 x raak was :angel:

@ Bianca ; Ik heb vandaag een site gevonden met 1 of andere actie het heet babyboomshop.nl 30 ovulatietesten en 6 zwangerschapstesten voor 26,- …ik heb geen flauw benul of dit goedkoop is maar geef het even door mochten jullie interesse hebben :smiley:

@ Chocobroodje en Deeske jammer van de :twisted: ik wens jullie in ieder geval heel veel succes met de volgende ronde :thumbup:

@ Lautje ; Wat een lekker ventje ! Echt super cute met dat pakje aan kon z’n lol op dit weekend ! Hier was ook heel het park vol.

Ik slik zwanger vital van de kruidvat die gebruik ik nu bijna 3 weken en daar zit ook de benodigde hoeveelheid foliumzuur in.

Voor de rest alles goed hier …heb zin in de feestdagen :mrgreen:

Heb vandaag alleen weer heel de dag last van mijn buik gehad ook zuurbranden maar kan ook zijn van het broodje tonijn die ik op had :? Het is ook de week voordat ik mijn :twisted: heb dus dat kan het ook zijn al had ik met de pil nooit geen menstruatieklachten merkte er amper wat van… we zullen het wel zien.

Nou ik weet niet of ik nog tijd heb om voor de kerst nog te internetten s’avonds dus bij deze wens ik jullie allemaal alvast hele fijne feestdagen !!

:-*

hebnet 24 ov testen en 3 zw testen voor 30 inc verzendkosten :wall:

Goedemorgen allemaal!

@ Tigru, spannend hoor! Ik ben benieuwd naar je spandoek 8)

Is er inmiddels al iets bekend over de vlucht?

Ik heb ook een leuk kerstpakket gekregen, met als thema water :mrgreen: Dus met een hele mooie waterdecanter, glazen en natuurlijk een fles water. Uiteraart ook een fles wijn en heerlijke Italiaanse specialiteiten. Ook het 1 en het ander voor de kinderen, dus dat was wel weer leuk. Vriendlief krijgt vandaag zijn pakket, hoop dat die ook een beetje nuttig is haha…

@ Kersje1983 : wij lopen gelijk hahaha, hoe toevallig!

Nou de buikpijn houdt aardig aan, het is niet vervelend maar wel aanwezig… En ben vanmorgen met honger opgestaan :shifty: Dat is helemaal niks voor mij…

Maarja nog even een weekje afwachten

Voor degene die niet meer online komen:

Alvast fijne feestdagen - Geniet ervan! :mrgreen:

hallo meiden,

jullie zijn al even aan het kletsen, maar mag ik ook nog meedoen? ik heb vorige week vrijdag (11 december) m’n laatste pil genomen en we gaan het dus weer proberen.

zoals jullie in m’n banner zien, heb ik in april een kindje gehad en de reden dat we nu weer redelijk snel weer willen proberen, is omdat ik “al” 35 ben, en het heeft vorige keer ook vrij lang geduurd en 2 miskramen gehad.

als jullie wat van me willen weten, vraag het gerust!

groetjes, patricia

Welkom Patricia! Ik wil je NOD graag weten… Dan kan ik (eindelijk) het lijstje eens bijwerken :smiley: