@ Deeske spannend zeg! Ik duim voor je!
@ Fruttel succes met verhuizen.
Wat leuk allemaal dierenliefhebbers hier.
Wij hebben 2 asielkatten (rasloos) en 2 Britse Kortharen.
@ Tigru mooi dat je nu je :twisted: hebt. Heb je net je ovulatie als je mannetje terug is.
Zo wat een sneeuw hier.
Bussen rijden niet, treinen rijden nauwelijks. En de A7 waar ik overheen moet om op mijn werk te komen is helemaal niet begaanbaar. En het houdt niet op met sneeuwen.
Ik ben dus niet naar mijn werk gegaan. En werk een dagje thuis. En morgen ben ik vrij, dus heb een lekker lang weekend!
:lol:
Onze tuin
Ligt er bij jullie ook zoveel sneeuw?
Nee, bij ons ligt er veel minder moet ik zeggen… Maar het blijft hier nog steeds sneeuwen! Vind het eerlijk gezegd heerlijk…
Ow en ik heb mijn ei met oud & nieuw :mrgreen:
Ik vind sneeuw ook geweldig!
Vandaag lekker vrij dus ik ben al met mijn kleine man op stap geweest in de sneeuw. Net even een prik gehaald en hij ligt nu te slapen, straks naar het park met de slee en hond helemaal goed :lol: Alleen hier ligt niet zoveel sneeuw.
Wauw wat een een winter wonderland buiten :lol:
Onze honden zijn helemaal door het dolle heen zodra ze buiten komen !!
Nou had ik vandaag mijn eerste kwaaltjes van het ontpillen denk ik …had de hele dag opgeblazen gevoel en steken in mijn buik en zij lekker als je heel de dag op kantoor zit :?
Net heel veel last van afscheiding,dacht zelfs dat ik ongesteld aan het worden was :think:
Even afwachten hoe het morgen is ! nu lekker lang uit op de bank
Het is rustig hier…
Deeske en chocobroodje hopelijk nog geen :twisted:
Fijne avond allemaal :-*
@ Kersje kan het geen eisprong zijn? Of evt. zwangerschap?
@ Lautje wat vond je zoontje van de sneeuw? Heeft hij achteraf nog last gehad van de prik?
@ Deeske en chocobroodje, jullie houden ons wel in spanning! Ben erg benieuwd!
thanks. verhuizen is altijd een klus maar wel erg leuk.
Straks lekker vakantie en dan gaan we rustig aan verder met het inrichten. Vandeweek alle nieuwe meubels opgehaald en dit weekend lekker alles op zijn plek zetten en dan beginnen met inruimen.
Helaas mogen we de komende 2 weken niet klussen. Ik heb gister kleine ingreep in het ziekenhuis gehad en moet nu wachten op de uitslag. Was vanwege pap3 uitstrijkje. Ze gaan nu kijken hoe het met die cellen zit. Ik maak me niet echt druk want ze zijn er vroeg bij en de gyno zei al dat het er goed uitzag verder en maar om 2 kleine plekjes gaat. Maar toch. De 30e horen we of die plekjes kwaadaardig zijn of niet.
Mijn vriend was gelukkig mee want het deed wel even zeer. Maar ik had een hele grappige gyno. Beetje verstrooide professor dus dat maakte het wel grappig. Beetje afleiding zeg maar.
Nou meiden ik ga zo hier genieten van een kerstlunch en dan lekker vakantie vieren. Gister al heerlijk met onze boef op de slee wezen ravotten. Vandaag weer zo te zien want er ligt nog steeds een mega pak sneeuw. Heerlijk!
geniet ervan!
Wat knap dat je overal zo relaxed bij blijft Fruttel.
Verhuizen vind ik altijd erg stressvol.
En dan ook nog een pap3 uitstrijkje…
Mijn collega had met haar 30e meteen de slechtste uitslag. (was dat nou 4 of 5?) Het hoefde alleen operatief behandeld te worden. Met behoud van baarmoeder. Dus ze is er goed vanaf gekomen en hoeft een evt. kinderwens niet aan de kant te zetten.
Toen ik 30 werd heb ik dus niet getwijfeld of ik het uitstrijkje ging laten maken. Gelukkig was mijn uitslag goed.
Hebben ze bij jouw ingreep niet verdoofd met een spray ofzo?
@ Fruttel: Allereerst heel veel succes met je herstel na de kleine ingreep! :-* Heel erg veel succes met de verhuizing, ben benieuwd naar de foto’s voor als het af is.
@ Tigru: Balen voor je :twisted:, maar het heeft wel het voordeel dat je secuurder kan gaan rekenen vanaf nu. Succes voor de komende ronde! Ennuh je ei met oud en nieuw: dat wordt voor jou vast knallend het nieuwe jaar in?
@ Miro: Wat een pak sneeuw bij jullie in de tuin, zo kom je ook echt in de kerstsfeer he?! :mrgreen: Hier ligt ook een boel sneeuw, vind het geweldig en de hondjes ook. :mrgreen:
@ Kersje1983: Ow de ontpillingsverschijnselen… Ik heb er zelf echt veel last van gehad en merk nu na anderhalve maand pas een beetje minder ervan. Iedereen reageert er weer anders op, maar hoop dat je je snel wat beter voelt. Of, wie weet is het wel iets anders?
Ik heb verder nog geen :twisted:. Maar ga mijzelf niet te gek maken natuurlijk, kan wel een tijd duren voor de cyclus op gang komt lees ik…
Hele fijne dag allemaal!
Kersje balen zeg dat je zo’n last hebt van het ontpillen. Hoe voel je je nu?
Miro mijn zoontje vond sneeuw erg interessant maar vooral raar. Hij bleef stokstijf staan en durfde niet te lopen omdat het een raar knisperend geluid maakt. Het aanraken vond hij wel leuk. Sleetje rijden geweldig dus, dit weekend gaan we weer een stukje sleeen!
Fruttel druk aan het verhuizen, schiet het al een beetje op? Toch wel spannend hoor ook al weet je dat het goed zit
Vandaag een drukke dag gehad op het werk dus ga even lekker op de bank hangen, straks even Bas in bad doen. Fijn weekend allemaal!
@kersje1983 wrote:
Ben ook gestopt met roken en mis het ook niet meer en rookte eerst een pakje per dag :shock:
Het is even doorbijten maar je voelt je echt veel beter wanneer een tijdje gestopt …meer energie…je ruikt beter…je kan meer kleding shoppen …en je hebt meer tijd over
Voor de rest iemand nog iets leuks meegemaakt…?
Enne wat doen jullie trouwens…ben gestopt met de pil daarna menstruatie gehad en heb daarna al gemeenschap gehad nu heb ik aankomende vrijdag een kerstborrel op het werk …zouden jullie als jullie al bezig zijn om zwanger te worden een drankje nemen of is het beter voor de zekerheid helemaal niks te drinken is maar een hele kleine kans dat het al raak is maar je weet maar nooit… :think:
…Ja nog eventjes Tigru
ik heb toen nikki zich innestelde een hele fles wijn leeg gedronken en alles is in orde gekomen dus een glaasje kan geen kwaad
@miro wrote:
@ Joos bedankt meid!
Zo te lezen allemaal mensen hier die succesvol gestopt zijn met roken. Dus als de stoppers steun nodig hebben, kunnen ze het hier wel krijgen
@ Tigru wat leuk 3 katten! Zo heb je toch wat gezelschap nu je man nog niet terug is. Succes met aftellen!
@ Kersje1983 zelf zou ik geen drankje nemen. Maar goed ik geef ook niet zoveel om drank. Drink net zo lief fris.
Ik heb wel eens gehoord dat je in de eerste 2 weken van zwangerschap nog niet een bloedband met je kindje hebt. Dan is het kindje nog bezig met innestelen, de placenta is nog niet aangelegd en leeft het kindje van de dooierzak. Maar of dat klopt, weet ik niet. Is vast wel achter te komen.
je kindje krijgt pas last van roken of alcohol als je 6 weken zwanger bent daarom was ik de vorige keer toen gestopt op de dag dat ik 6 weken was daarvoor eerst geminderd naar 3 sig op 1 dag.
en als ik nu zwanger ben raak ik ze meteen niet meer aan kan ik makkelijk.
@Tigru wrote:
Ik zit ook met die vraag Kersje, maar meer met Oud & Nieuw… Al hoewel ik dan mijn eisprong heb…
Choco en Deeske zijn de :evil: :evil: al gespot of komen er geen rondes meer voor jullie?
Daar is het lijstje weer… Een volgende topic hoop ik die in het eerste bericht te zetten…
mijn nieuwe NOD is 19 januari ik ben ongesteld geworden :dance: deze keer nog blij want nu mogen we weer :dance:
als ik straks zwanger ben hou ik het geheim want heb meelezers
dus als ik rond die tijd mogen jullie me wel pb-en
maar :silenced: hier
@miro wrote:
Zo wat een sneeuw hier.
Bussen rijden niet, treinen rijden nauwelijks. En de A7 waar ik overheen moet om op mijn werk te komen is helemaal niet begaanbaar. En het houdt niet op met sneeuwen.
Ik ben dus niet naar mijn werk gegaan. En werk een dagje thuis. En morgen ben ik vrij, dus heb een lekker lang weekend!
:lol:
Onze tuin
Ligt er bij jullie ook zoveel sneeuw?
groote tuin zeg :thumbup:
en als ik moet werken dan moet ik ook al moet ik kruipend werk in de zorg en die oude mensen kunnen niet alleen zitten. :roll:
alle dames huisdieren leuk zeg!!
hier 3 katten nou ja nu nog 2 1 is er sinds 3 dagen weg
ik heb een rode poes een tijger kater en een wit poesje van 8 maanden en die is dus weg
gebeurt wel vaker ze mag ook niet naar buiten maar ontsnapt steeds ze is elke keer nog mee genomen door mensen ik hoop het nu ook en dat we dr snel terug hebben.
@Fruttel wrote:
thanks. verhuizen is altijd een klus maar wel erg leuk.
Straks lekker vakantie en dan gaan we rustig aan verder met het inrichten. Vandeweek alle nieuwe meubels opgehaald en dit weekend lekker alles op zijn plek zetten en dan beginnen met inruimen.
Helaas mogen we de komende 2 weken niet klussen. Ik heb gister kleine ingreep in het ziekenhuis gehad en moet nu wachten op de uitslag. Was vanwege pap3 uitstrijkje. Ze gaan nu kijken hoe het met die cellen zit. Ik maak me niet echt druk want ze zijn er vroeg bij en de gyno zei al dat het er goed uitzag verder en maar om 2 kleine plekjes gaat. Maar toch. De 30e horen we of die plekjes kwaadaardig zijn of niet.
Mijn vriend was gelukkig mee want het deed wel even zeer. Maar ik had een hele grappige gyno. Beetje verstrooide professor dus dat maakte het wel grappig. Beetje afleiding zeg maar.
Nou meiden ik ga zo hier genieten van een kerstlunch en dan lekker vakantie vieren. Gister al heerlijk met onze boef op de slee wezen ravotten. Vandaag weer zo te zien want er ligt nog steeds een mega pak sneeuw. Heerlijk!
geniet ervan!
:hug: jeetje dat is niet niks hopelijk valt het allemaal mee :hug:
slikt iedereen al foliumzuur?
ik ga maandag mee beginnen moet nog f kopen en weekend ben ik weg met vriendinnetje in hotel dus maandag ga ik beginnen.
zonder me man en kind een weekend
@bianca&? wrote:
je kindje krijgt pas last van roken of alcohol als je 6 weken zwanger bent daarom was ik de vorige keer toen gestopt op de dag dat ik 6 weken was daarvoor eerst geminderd naar 3 sig op 1 dag.
en als ik nu zwanger ben raak ik ze meteen niet meer aan kan ik makkelijk.
Goed om te weten.
Niet dat ik er nu maar op los leef hoor
@Deeske wrote:
Ik heb verder nog geen :twisted:. Maar ga mijzelf niet te gek maken natuurlijk, kan wel een tijd duren voor de cyclus op gang komt lees ik…
Wat knap dat je je weet in te houden. Ik had denk ik al lang een test gehaald. :wink:
@ Bianca ja we hebben een mega grote tuin. Gelukkig heeft vriendlief groene vingers, want het is echt niet aan mij besteed. Ik wil best een keer schoffelen hoor. Maar dan houdt het op. Ik geniet er liever van vanuit mijn tuinstoel.
Hmm dus vanaf januari moeten we via PM op de hoogte raken van al jouw nieuws. Hopelijk lukt het ons om ons niet in het topic te verspreken. Hamer de geheimhouding er maar even goed in. :mrgreen:
@bianca&? wrote:
slikt iedereen al foliumzuur?
Ik ben afgelopen zaterdag begonnen. Dus mocht ik in de eerste ronde al zwanger raken dan heb ik nog maar 2 weken foliumzuur geslikt. Maar goed iets is beter als niets. En via je gewone eten krijg je ook wel foliumzuur binnen natuurlijk. De pillen zijn meer voor de zekerheid. Zodat je zeker weten geen tekort hebt.
@miro wrote:
@ Bianca ja we hebben een mega grote tuin. Gelukkig heeft vriendlief groene vingers, want het is echt niet aan mij besteed. Ik wil best een keer schoffelen hoor. Maar dan houdt het op. Ik geniet er liever van vanuit mijn tuinstoel.
Hmm dus vanaf januari moeten we via PM op de hoogte raken van al jouw nieuws. Hopelijk lukt het ons om ons niet in het topic te verspreken. Hamer de geheimhouding er maar even goed in. :mrgreen:
@bianca&? wrote:slikt iedereen al foliumzuur?
Ik ben afgelopen zaterdag begonnen. Dus mocht ik in de eerste ronde al zwanger raken dan heb ik nog maar 2 weken foliumzuur geslikt. Maar goed iets is beter als niets. En via je gewone eten krijg je ook wel foliumzuur binnen natuurlijk. De pillen zijn meer voor de zekerheid. Zodat je zeker weten geen tekort hebt.
over foliumzuur moet je je niet druk maken vroeger hadden ze het niet en wij zijn ook goed geboren toch
en als je zo misselijk wordt als ik hou je het echt niet binnen hoor :roll:
en ja mondje dicht hoor
als ik misselijk ga worden moet ik het wel op het werk en familie vertellen maar we willen het nu voor ons houden omdat je anders die stomme dingen krijgt van o als het nu maar wel goed gaat (dat wil ik niet horen of aan denken) en dat mensen zeggen o durf je dat wel aan snap je
dus pas als ik goeie echo’s heb gehad vertellen we het en ik hoop dat ik niet weer zo misselijk wordt en het nog even voor me kan houden sommige mensen mogen het wel weten maar niet me werk en familie