lautje welkom
even stiekem vanaf me werk dus ben weer weg
Mag ik ook inspringen?
Mijn vriend en ik hebben dit weekend besloten om te proberen voor een eerste kindje te gaan.
Ik ben in augustus als gestopt met de Nuvaring in verband met migraine. (ik reageer niet zo goed op hormoonhoudende anticonceptie) Sindsdien gebruikten we condooms. Ik hoef dus niet te ontpillen en heb al een aantal maanden mijn cyclus bijgehouden.
Ik verwacht mijn eisprong met de kerstdagen. (hoe romantisch ) Gek genoeg heb ik een heel sterk vermoeden dat ik mijn eisprong kan voelen. (pijnlijk)
Ik wordt deze maand nog 31 jaar. Mijn NOD is 8 januari.
Intussen heb ik geprobeerd bij te lezen. En heb ik een avatar en ticker geregeld.
@ Tigru is de kat in je avatar jouw kat? Zo ja, hoe heet hij/zij? Wij hebben hier 4 katten rondlopen.
@ Chocobroodje wat goed dat je gestopt bent met roken! Houd vol! Ik ben 6 jaar geleden gestopt.
In mijn omgeving heb ik nog niemand ingelicht over onze poging. Er zijn 2 vriendinnen die ik het wel ga vertellen. Zij zitten ook op KOK. Voor de rest vertel ik het aan niemand. Is het even ons geheimpje. Vandaar dat ik niet teveel details zal melden hier op het forum.
Gek genoeg verlang ik al heel lang naar kinderen. En nu we er dan echt voor gaan vind ik het ook heel erg spannend allemaal. Herkenbaar?
@miro wrote:
Mag ik ook inspringen?
Mijn vriend en ik hebben dit weekend besloten om te proberen voor een eerste kindje te gaan.
Ik ben in augustus als gestopt met de Nuvaring in verband met migraine. (ik reageer niet zo goed op hormoonhoudende anticonceptie) Sindsdien gebruikten we condooms. Ik hoef dus niet te ontpillen en heb al een aantal maanden mijn cyclus bijgehouden.
Ik verwacht mijn eisprong met de kerstdagen. (hoe romantisch ) Gek genoeg heb ik een heel sterk vermoeden dat ik mijn eisprong kan voelen. (pijnlijk)
Ik wordt deze maand nog 31 jaar. Mijn NOD is 8 januari.
welkom en je eisprong voelen is niet pijnlijk hoor
@miro wrote:
Intussen heb ik geprobeerd bij te lezen. En heb ik een avatar en ticker geregeld.
@ Tigru is de kat in je avatar jouw kat? Zo ja, hoe heet hij/zij? Wij hebben hier 4 katten rondlopen.
@ Chocobroodje wat goed dat je gestopt bent met roken! Houd vol! Ik ben 6 jaar geleden gestopt.
In mijn omgeving heb ik nog niemand ingelicht over onze poging. Er zijn 2 vriendinnen die ik het wel ga vertellen. Zij zitten ook op KOK. Voor de rest vertel ik het aan niemand. Is het even ons geheimpje. Vandaar dat ik niet teveel details zal melden hier op het forum.
Gek genoeg verlang ik al heel lang naar kinderen. En nu we er dan echt voor gaan vind ik het ook heel erg spannend allemaal. Herkenbaar?
ja had ik ook in het begin we hadden het vaak over kinderen en na het beginnen werd het heeeeeeel spannend!!
en wie zijn die 2 vriendinnen
roken ik was ook gestopt toen ik zwanger was van nikki en weer begonnen na me MA :wall: maar goed ik rook nu alleen op me werk en als ik positieve test heb stop ik meteen
@Bianca toch voel ik een 10 minuten durende stekende buikpijn links of rechts op de dag van vermoedelijke ovulatie. En ben ik exact 14 dagen later ongi.
Ik heb het eens met mijn forumvriendinnen besproken en die zeiden dat dat kon. :think: Over die vriendinnen stuur ik je een PB.
breekt ff in
Heel veel succes dames!
En even een extra knuffel voor mijn lieve vriendinnetje miro.
You go girl!!! :dance:
breekt uit
Bianca balen dat je weer begonnen bent met roken, maar wel logisch na zo’n nare periode. Het is je al eens gelukt dus deze keer moet het ook goed komen :thumbup:
Ik ben 8 dagen voor ik zwanger was gestopt met roken na 14 jaar. Ik was het ineens zat! 4 dagen hel geweest, maar nooit meer 1 aangeraakt.
Voor het lijstje Ik ben Laura, 30 jaar en voor het laatst ongi geweest 26 nov.
Dames, ik ga het lijstje vanavond nog bijwerken!
Miro: Welkom hier, gezellig dat je mee komt schrijven… En ja, het is één van onze poezen. Mickey, ze is 8 jaar oud en een zwart HTK-kat. Mara hebben we ook een cypres grijze HTK-kat van 4 jaar. En haar zusje, Meesje een halve Noor (zwart) van natuurlijk ook 4 jaar!
Ow ik ben zo aan het aftellen, nog 9 dagen :lol:
En hier nog een stopper van roken, na 12 jaar…
Ben ook gestopt met roken en mis het ook niet meer en rookte eerst een pakje per dag :shock:
Het is even doorbijten maar je voelt je echt veel beter wanneer een tijdje gestopt …meer energie…je ruikt beter…je kan meer kleding shoppen …en je hebt meer tijd over
Voor de rest iemand nog iets leuks meegemaakt…?
Enne wat doen jullie trouwens…ben gestopt met de pil daarna menstruatie gehad en heb daarna al gemeenschap gehad nu heb ik aankomende vrijdag een kerstborrel op het werk …zouden jullie als jullie al bezig zijn om zwanger te worden een drankje nemen of is het beter voor de zekerheid helemaal niks te drinken is maar een hele kleine kans dat het al raak is maar je weet maar nooit… :think:
…Ja nog eventjes Tigru
@ Joos bedankt meid!
Zo te lezen allemaal mensen hier die succesvol gestopt zijn met roken. Dus als de stoppers steun nodig hebben, kunnen ze het hier wel krijgen
@ Tigru wat leuk 3 katten! Zo heb je toch wat gezelschap nu je man nog niet terug is. Succes met aftellen!
@ Kersje1983 zelf zou ik geen drankje nemen. Maar goed ik geef ook niet zoveel om drank. Drink net zo lief fris.
Ik heb wel eens gehoord dat je in de eerste 2 weken van zwangerschap nog niet een bloedband met je kindje hebt. Dan is het kindje nog bezig met innestelen, de placenta is nog niet aangelegd en leeft het kindje van de dooierzak. Maar of dat klopt, weet ik niet. Is vast wel achter te komen.
Ik zit ook met die vraag Kersje, maar meer met Oud & Nieuw… Al hoewel ik dan mijn eisprong heb…
Choco en Deeske zijn de :evil: :evil: al gespot of komen er geen rondes meer voor jullie?
Daar is het lijstje weer… Een volgende topic hoop ik die in het eerste bericht te zetten…
Hoi Miro en natuurlijk ook welkom
Ik ben ook niet echt een alcohol drinker ( alleen soms in het weekend of bij een gelegenheid ) maar heb het op mijn werk nog niet verteld en er moet als het ware verplicht champagne gedronken worden en als ik niet meedoe zal dat opvallen … :? misschien fake ik wel een hoofdpijn :liar: eerst maar even googlen mis. kan ik wel iets vinden
Ben ook wel benieuwt of choco en deeske al hun :evil: hebben …spannend allemaal…
:-*
Ik had 3 katten, 2 zijn vorig jaar vlak voor de geboorte van mijn zoontje overleden door ouderdom, 14 en 15 jaar geworden, we hebben er nog 1 over, 5 jaar is hij en zielsgelukkig dat we een huis met een tuin hebben en hij naar buiten kan :mrgreen:
Sinds kort ook een hondje, een franse bull genaamd Bickel. Hij is 5 jaar oud en een echte kroelkont, opgegroeid met kinderen en hij vindt onze kleine echt geweldig.
Ik zou ook geen drankje drinken, just to be sure.
Hier nog niet ongesteld…
Wij hebben 2 HTK-poezen en 2 hondjes (Maltezer Leeuwtjes). Gaat heel erg goed samen en het zijn allevier enorme kroellies. :inlove:
Ik neem helemaal niks meer van rauw vlees, alcohol en gekke kazen. Ben gewoon alvast aan het wennen voor wanneer ik straks 9 maanden die dingen ook niet mag en heb er geen enkele moeite mee.
Ben zelf al een hele tijd gestopt met roken, zo in 1 keer na jarenlang minimaal een pakje per dag te hebben gerookt. Mijn partner wilt ook gezond meedoen en is nu een maand gestopt en rookte ongeveer anderhalf pakje per dag. Ik ben dan ook heel erg trots op hem!
@ Tigru: Kan je niet aan fruttel vragen of ze de tabel voor jou in de openingspost wilt zetten?
he meiden, ff snel want zit op het werk.
ik ben de laatste tijd weinig online omdat we druk aan het verhuizen zijn. Het wordt wel erg mooi en als we over zijn dan zal ik wel foto’s maken en hier plaatsen. Nu is het nog vol met dozen. Maar de kerstboom staat al wel!
Het is nu 2 weken sinds de spiraal eruit is. Eergeester tijdens het klussen wat helder bloedverlies maar erna weer niets dus ik denk dat mijn lijf echt nog een ritme moet zient e vinden. Ik heb dus ook geen idee wanneer ik ongesteld moet worden. Vandaag heb ik krampen en voel me misselijk dus ik zit lekker aan de kippenboullion.
Hoe is het hier met iedereen?
Fruttel, heerlijk je hier weer te zien! Verhuizen is een werk, maar zalig dat je de kerstboom hebt staan, zou ik ook gedaan hebben!
Ik heb vandaag mijn :twisted: en ik ben er blij mee… Nu mag ik ook eindelijk echt mee gaan doen, ga het lijstje met NOD dus maar weer aanpassen, want ben iets naar boven geschoven ^^
Deeske, hoop voor je dat je geen :twisted: tegenkomt
Tigru fijn dat je nu echt je cyclus kunt gaan meten.
Ben aan het werk en heb echt hoofdpijn en dus ook geen zin meer. Nog maar 1,5 :roll:
@ Deeske ; wat spannend zeg !!
@ Tigru ; fijn dat je het nu goed kan bijhouden en natuurlijk dat het nu is en niet wanneer je man weer thuis is
@ Fruttel ; Succes met de verhuizing en hopelijk voel je je alweer wat beter
@ iedereen ; Ik ga ook maar niet drinken ook :snooty: kan best zonder en waarom zou je het risico nemen. Ik verzin vrijdag wel een excuss om niet te hoeven drinken op het werk !
idd een idee om het tabelletje in de opningspost te zetten :thumbup:
Voor de rest hier alles goed! Ben nu alweer even gestopt met de pil en merk er eigenlijk vrij weinig van alleen eerste week hoofdpijn gehad.