December 2009 stoppers

Nog steeds weinig klussen, hoop zo dat het weer niet slecht word en mijn man na de kerst pas thuis is…

@kersje1983 wrote:

grappig he mijn banner :stuck_out_tongue:

heb ik via :

http://www.babybrabbel.org/

mochten jullie interesse hebben…helemaal onderaan de pagina vind je de banners :wink:

dat mag niet mag alleen van dit forum zelf :-*

http://www.kindjeopkomst.nl

O sorry dat wist ik niet … :?

Ik kon het namelijk niet vinden op de site kindje op komst en toen heb ik gewoon gegoogled op banner zal hem wel veranderen :roll:

even uitproberen en anders vraag ik jullie om hulp :stuck_out_tongue:

Het is gelukt :thumbup:

Was naar banner aan het zoeken maar toen zag ik tickers staan :wall:

Jeetje Tigru dat is niet niks je moeder verliezen op zo’n jonge leeftijd !

En het is jammer dat je geen goede relatie hebt met je schoonmoeder maar dat veranderd straks wel als de baby er is denk ik …heb ik namelijk ook gezien bij mijn schoonzus en vriendin.

Voor jou is het in ieder geval eventje nog en dan ben je lekker samen met je ventje …heerlijk is dat als je elkaar zo lang niet meer hebt gezien en dat hij dan in 1 x weer voor je staat dan krijg je weer allemaal vlinders in je buik :smiley: ! Nou maar duimen dat hij voor de feestdagen thuis is :pray:

Enne chocobroodje …aan het klussen ben ik zeker kan van mij niet snel genoeg hahaha… :dance:

ps. Gisteren hoorde ik van mijn beste vriendin dat haar zus 15 jaar aan de pil zat gestopt was en direct is begonnen met ‘klussen’’ en direct de eerste maand zwanger was… :shock: dus er is nog hoop… :angel:

:-*

Ow er is zeker hoop hoor! Een kennis van mij heeft ook iets van 13 jaar de pil geslikt, het was in 1 keer raak, ze kwam er pas na 11 weken achter (en schaamde zich dood omdat ze ook nog eens huisarts is).

Wat zijn jullie plannen voor de kerst?

Brr heb echt geen zin in kerst dit jaar! Wou eigenlijk met mams en vriend gourmetten maar ze gaat al naar mijn broer. Broer en ik hebben een slechte band, tis nogal een euh ja eikel :oops: dus no way dat ik meega :wink: Woon hier al 2,5 jaar en hij heeft nooit de moeite genomen om eens te komen kijken, en zo zijn er nog 100.000 irritaties. Denk dat we dan naar zus van vriendlief gaan, dat weet ik nog niet zeker.

Gaan kerstavond en eerste kerstdag naar mijn schoonouders met z’n allen ( schoonzussen met aanhang en wij ) en dan gaan we lekker gourmetten op kerstavond en kalkoen eten op eerste kerstdag en tweede kerstdag met mijn broer en zusje + aanhang bij ons thuis eten met alle twee de families doen we ook nog eens cadeautjes …dus gezellige boel …:mrgreen:

Met oud en nieuw blijf ik lekker thuis met met mijn ventje en de anderen moeten maar kijken of ze langs komen :wink:

Kerstavond is bij ons verboden terrein, evenals 1e kerstdag. Zijn we lekker met 2en (maar hebben we ook verdiend na 20 weken!). Tweede kerstdag komen mijn vader, schoonouders, broertje, schoonzusje met vriend en oma van mijn man hier eten. Gewoon allemaal kleine hapjes en iedereen brengt wat mee. Mijn oudste broertje kan helaas niet, die komt brunchen met mijn vader (hij is kok). Mijn zusje weet ik nog niet… De band is momenteel weer niet super… Heel lang verhaal…

Nee heb er echt geen zin in dit jaar. Het is altijd hetzelfde, vol proppen tot je niet meer kunt. Voor mij mogen ze het afschaffen. Vriendlief heeft maar 1 dag vrij en juist die dag wil iedereen dat wij langskomen, alleen daarom al krijg ik de neiging om gewoon thuis te blijven! Hopelijk hebben we volgend jaar rond deze tijd een kleintje, dan heb je het beste excuus om niet te komen :wink:

Ik vind het juist ontzettend gezellig… Ook het eten… Juist gewoon gezellig met familie samenzijn. Maar inderdaad wel zoals ik het wil en niet zoals anderen het willen… Al is het eigenlijk meestal wel hier in ons huis (A)

@Tigru wrote:

Ik vind het juist ontzettend gezellig… Ook het eten… Juist gewoon gezellig met familie samenzijn. Maar inderdaad wel zoals ik het wil en niet zoals anderen het willen… Al is het eigenlijk meestal wel hier in ons huis (A)

Ja en dat is het dus, ik moet me altijd aanpassen aan wat andere willen, ben daar een beetje klaar mee eerlijk gezegd :o

Gezellig samen eten is prima, maar moet dat perse op die datum? Is dat nou echt zo vreselijk belangrijk? Voor mij dus niet :wink:

haha hebben we allemaal wat met kerst en familie die we niet zien toevallig

hier kerstavond met me gezinnetje

1e kerst bij mijn ouders lootjes en qourmet

en 2e kerst gaat hub bij zijn ouders eten en ik alleen met nikki thuis

ik zie mijn schoonouders niet meer dus gaat ie alleen tja kan het hem niet verbieden maar wel dat ie nikki mee neemt want ik blijf dus niet alleen thuis :snooty: er zijn grenzen alleen met kerst :naughty:

ik spring vanaf hier wer in goed?? :-*

Gewoon inspringen!

Groote gelijk dat je Nikki meeneemt, sorry, maar alleen met kerst is bij mij ook geen optie!

Heb het ooit bijna gehad… Toen zaten mijn jongste broertje (toen 17 jaar oud) en ik alleen. Hij is bij mij gekomen (zo ook met oud en nieuw dat jaar). Mijn jongste broertje gaat dit jaar 1e kerstdag naar mijn oudste broertje, waar mijn vader ook is. Vorig jaar was hij zelfs door mijn schoonouders uitgenodigd omdat hij misschien alleen zou zitten…

Bij mij is het allemaal dubbel ook, omdat mijn man kerstavond thuis komt…

Hallo!

Ik heb een zoontje van 14 maanden en toen hij 1 was geworden begon het te kriebelen bij mijn man en mij. Voor die tijd niet echt serieus mee bezig geweest behalve deze maand :mrgreen: , dus wil me graag hier aanmelden.

Mocht je nog wat meer willen weten dan hoor ik het wel.

Daar was ik weer… :stuck_out_tongue:

Nou wat ik nu weer heb meegemaakt …lijkt wel of de mensen het ruiken om me heen :?

Eerst ging ik vrijdag lunchen samen met de mevr van personeelszaken mijn afdelingsmanager een collega en de big boss himself zitten we aan ons broodje begint in 1 x de vrouw van personeelszaken tegen mij …Wanneer begin jij met kinderen ? Kan best hoor met een man bij defensie hebben zoveel vrouwen…hoeveel wil je er dan …? etc. etc. en ik wist niet zo snel wat er op te zeggen met al die ogen op mij gericht dus ik gaf als antwoord wil wel kinderen maar nu nog niet :shock: …dan houden ze er snel over op… ja kan echt niet zeggen dat ik nu al bezig ben ze zijn namelijk deze maand bezig met eventuele loonsverhogingen :wink: .

En nu ging ik naar de stad gisteravond met wat vriendinnen gewoon lekker bijkletsen…komt 1 van mijn vriendinnen met het grote nieuws …Ik ben 9 weken zwanger :clap: direct 5 min daarna beginnen al die meiden tegen mij… Jij bent de volgende he ? :think:

heb het echt tegen niemand van hun gezegd :think:

@ Bianca,

Tuurlijk moet je niet alleen zijn met de kerst

Lekker Nikki bij je houden die dag en er een hele gezellig dag van maken :lol:

@Lautje,

Welkom !! en heel veel succes :clap:

Hoe lang duurde de eerste keer toen je zwanger werd ? Ben ik altijd wel benieuwt naar…

Bij mijn moeder 2 jaar :shock: en toch nog 4 gezonde kinderen ter wereld gebracht…maar wel heel lang …hopelijk bij ons niet :pray:

Groetjes :vlinder:

Welkom Lautje!

Als je wilt kan ik je natuurlijk in het lijstje zetten… Kun je mij je leeftijd zeggen en je verwachtte NOD?

Mijn ouders hebben er 8 jaar over gedaan en hebben ook vier kinderen op de wereld gezet… Dus alles is mogelijk!

Ow zo herkenbaar! Hier roept de omgeving ook al een hele tijd dat ‘wij de volgende zullen zijn’. We hebben nog niemand verteld dat we gestopt zijn met de pil, maar schoonbroer heeft zelfs al gedroomd dat ik zwanger zou zijn. Aan mn vriends kant zijn de ouders vorig jaar voor het eerst opa en oma geworden en worden er in 2010 weer 2 baby’s geboren. Resultaat: mijn ouders die beginnen ‘dat ze ook wel aan de beurt willen zijn’.

Met kerst is het hetzelfde als elk jaar: 1e kerstdag naar mijn ouders en de dag erna naar vriend zn ouders. Ach wel gezellig, we kunnen gelukkig allemaal heel erg goed met elkaar opschieten!

Hier trouwens gevoelige borsten niet normaal. Zijn een heel stuk voller dan normaal en vriendlief moet er echt vanaf blijven want anders sta ik te jodelen. Verder wat steekjes in mn rechteronderbuik en beetje last van obstipatie. Pfff ontpillingsverschijnselen of wat anders? …

Kan ook duiden op zwangerschap :smiley: Wanneer moet je ongi worden?

Als het goed is rond de 16e dus ik ben heel benieuwd. Ben sowieso wel benieuwd of de cyclus snel op gang komt zo na de pil…

Ik heb geen idee hoe lang het de vorige keer heeft geduurd. Ik was er totaal niet mee bezig en door de pil heen zwanger geworden. Spannend dus deze keer.