Hallo allemaal,
Ik denk dat iedereen maar op vakantie moet gaan, want ik ben vandaag terug gekomen en ook ik ben ZWANGER!
Oh, jongens, ik kan het echt nog niet geloven. Ik heb op het vliegveld in engeland getest, inderdaad omdat ik met een leuk cadeautje terug wou komen, haha, maar dit had ik echt niet verwacht!!! Maar allebei de testen zeiden ´pregnant´!
Dus miro, als alles bij ons allebei goed gaat wordt het een wedstrijd wie het eerst bevalt!!! Gefeliciteerd ook voor jou!!
Veertje, wat een geweldig nieuws, van harte gefeliciteerd, denk idd dat de overige niet zwangere dames ook op vakantie moeten.
fijne dag.
VEEERTJE!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Van harte meid! Echt super!
Waren al je voorgevoelens toch goed meid! Wat een goede maand :dance: :dance: :dance:
En nu wil ik nog meeer meeeer meeeeeeer…
Veertje: van harte gefeliciteerd! :inlove: Geniet ervan! :dance:
Ik ben vanochtend ongesteld geworden. Bah…
Een :hug: voor jou dan Deeske… Ik heb ook een beetje ongi-gevoel, zowel in me buik als me rug :roll: Maar ik moet nog 6 daagjes wachten… :silenced:
weer even snel:
veertje, gefeliciteerd !!! :dance: :dance: :dance:
Dankjulliewel allemaal, ik moet er nog heeeel erg aan wennen. Ik check elke paar uur of ik niet ongesteld ben geworden… :silenced:
Deeske :hug:
Ik verlies hier weer een ieniemienie beetje bloed… :? Kan het niet plaatsen… :doh:
Dankje voor de knuffels! Ik weet dat we niet te stressig doen over het ‘proberen’ maar toch is het teleurstelling als je dan toch ongesteld wordt. Maar goed, nieuwe ronde = nieuwe kansen!
Nietjelief: wie weet gewoon ongesteldheid wat langzaam op gang komt, maar wie weet…
@Veertjeg wrote:
Hallo allemaal,
Ik denk dat iedereen maar op vakantie moet gaan, want ik ben vandaag terug gekomen en ook ik ben ZWANGER!
Oh, jongens, ik kan het echt nog niet geloven. Ik heb op het vliegveld in engeland getest, inderdaad omdat ik met een leuk cadeautje terug wou komen, haha, maar dit had ik echt niet verwacht!!! Maar allebei de testen zeiden ´pregnant´!
Dus miro, als alles bij ons allebei goed gaat wordt het een wedstrijd wie het eerst bevalt!!! Gefeliciteerd ook voor jou!!
Veertje :inlove: wat SUPER!!!
Gefeliciteerd!!! Ook leuk dat we bijna gelijk op gaan! Kunnen we samen bij de januarimama’s schrijven!
Vakantie lijkt inderdaad te helpen! (let wel dat de bevruchting al voor de vakantie plaats vond, maar testen tijdens je vakantie is dus wel een aanrader )
Iedereen hartelijk dank voor de felicitaties!
Ik zit nog steeds op een roze wolk! :inlove:
@ Deeske :hug: jammer van je ongi
@ Nietjejelief wat jij verteld zou heel goed een innestelingsbloeding kunnen zijn.
Dames, ik duim voor jullie allemaal hoor!
@Liesje8680 wrote:
Miro, van harte gefeliciteerd. Heb je een lekkere vakantie gehad.
Hihi vergeet helemaal over mijn vakantie te vertellen. Wat lief dat je er naar informeert. We hebben 5 dagen heerlijk weer gehad. Allemaal leuke dingen ondernomen. Ook lekker lui met een boekje bij het zwembad gelegen.
En afgelopen maandag hadden we noodweer. Net de dag dat wij een excursie, een eilandtour hadden geboekt. Het was koud en het regende en ik was daar niet op gekleed :? Onderdeel van de tour was een boottocht. Mijn hemel iedereen was zeeziek. (ik was juist blij dat ik (nog)niet misselijk was door de zwangerschap, zit je midden op een woeste Middelandze Zee :? )
Gelukkig hoefde ik niet over te geven. Maar er waren genoeg die wel gingen. Nou probeer je dan maar goed te houden…
Nadat wij weer op vaste wal stonden werden ook alle boottochten afgelast. Lekker op tijd dan :?
Wel mooie watervallen gezien in de bergen van Mallorca. Normaal zijn er geen watervallen op Mallorca namelijk. Maar door de enorme regenval, nu wel.
Dinsdag was het wel weer droog, maar nog steeds fris (14 graden ongeveer) Ik was erg blij dat we gister naar huis konden. En ik had gister nog even gegoogeld. We hadden afgelopen maandag het ergste noodweer op Mallorca in 30 jaar. En ik zag allemaal foto’s van overstromingen voorbij komen. Blijkbaar hebben we erg mazzel gehad, met wat wij hebben meegemaakt. Het had erger gekunt.
@Veertjeg wrote:
Ik check elke paar uur of ik niet ongesteld ben geworden… :silenced:
Herkenbaar! Ik kijk ook steeds met angst tijdens het afvegen. Terwijl er in principe geen aanleiding voor is. Ik denk dat ik pas een beetje kan berusten als ik een kloppend hartje heb gezien/gehoord.
Ik zal morgen bellen met de verloskundigenpraktijk bij ons in het dorp. Volgens hun site zal de eerste afspraak zijn tussen 7 en 9 weken zwangerschap. Maar gezien alle feestdagen in mei, is het mogelijk lastig om een afspraak te maken. Dus moet maar even snel bellen. Weet alleen niet of ik een verwijzing van de huisarts nodig heb. Maar ja, die regel ik dan wel als dat nodig is.
@ Veertje hoe zit dat eigenlijk in Zweden met de zorg voor zwangeren en kraamzorg?
@miro wrote:
@Veertjeg wrote:Ik check elke paar uur of ik niet ongesteld ben geworden… :silenced:
Herkenbaar! Ik kijk ook steeds met angst tijdens het afvegen. Terwijl er in principe geen aanleiding voor is. Ik denk dat ik pas een beetje kan berusten als ik een kloppend hartje heb gezien/gehoord.
Ik zal morgen bellen met de verloskundigenpraktijk bij ons in het dorp. Volgens hun site zal de eerste afspraak zijn tussen 7 en 9 weken zwangerschap. Maar gezien alle feestdagen in mei, is het mogelijk lastig om een afspraak te maken. Dus moet maar even snel bellen. Weet alleen niet of ik een verwijzing van de huisarts nodig heb. Maar ja, die regel ik dan wel als dat nodig is.
@ Veertje hoe zit dat eigenlijk in Zweden met de zorg voor zwangeren en kraamzorg?
Ja, erg he? Ik geloof het ook nog steeds niet, ik wil ook een kloppend hartje zien.. We hebben het net aan de zussen van mn vriend verteld en ze zijn zoooooooooooo blij, haha, echt leuk.
Ik moet inderdaad ook ergens een afspraak maken. Een vriendin/kennis van mij is nu toevallig 7 weken zwanger dus zij is al langs een dokter geweest, dus ik ga waarschijnlijk naar dezelfde.
Eh, hier heb je ´barnmorskor´, zijn een soort vroedvrouwen en die volgen je door de hele zwangerschap. En verder is het ongeveer hetzelfde als in nederland. Alleen hier bevalt echt bijna iedereen in het ziekenhuis. Ohja, en ze hebben geen kraamzorg hier. Iedereen blijft gewoon een paar dagen in het ziekenhuis.. :D
Wat lees ik nu… :shock:
Miro en Veertje ZWANGER !!! :dance: :dance: :dance:
GEFELICITEERD MEIDEN
Wat een goed nieuws zeg was al een tijdje niet meer op het Forum geweest omdat ik de eerste 2 weken van de nieuwe cyclus altijd zo snel mogelijk voorbij wil laten gaan en er niet teveel over na wil denken …
Ik begin morgen met ovulatietesten , ik heb er 14 dus kan hem nu niet missen denk ik zo
Iemand nog tips …
Fijne avond meiden xxx
@ Kersje bedankt! Herkenbaar hoor, ik had ook periodes tijdens de cyclus dat ik wat minder zin had om op KOK te komen.
Over ovulatietesten gesproken :think: Ik heb er hier 10 liggen.
En daarnaast heb ik nog zo’n 10 gevoelige zwangerschaptesten en een onaangebroken pak Clearblue digital (3 testen)
Als ik de 12 weken voorbij ben, gooi ik ze in de aanbieding. Dus als iemand tegen die tijd belangstelling heeft, moet die me even helpen herinneren. :mrgreen:
eerst ff ego:
gisteren ovu-test gedaan, neg, wel aan de klus geweest. zojuist weer ovu-test gedaan: positief!! dus voor de zekerheid vanavond nog maar weer aan de klus en dan hopen dat het over 2 weekjes “beloond” wordt met weer een pos test, maar dan een zs test! :dance:
kersje, succes, wij lopen aardig gelijk nu
veertje, miro, dat checken elke keer is wel heel herkenbaar, dat had ik met tamara ook, zelfs na 2 goede echo’s nog
miro, hier had ik met tamara eerst een afspraak gemaakt met de ha. hij feliciteerde me en zocht vervolgens wat op in 1 van z’n naslagwerkjes, ging toen het lijstje opdreunen van wat je wel en niet mag doen en eten. toen zei hij dat ik de vk moest bellen en sloot het gesprek af met een opmerking zoiets als dat ik een goede moeder zou worden omdat ik dat lijstje uit m’n hoofd wist en daar ook naar leefde :? (alsof dat je een goede moeder maakt). dus bij een volgende zs ga ik rechtstreeks de vk bellen (volgens mij heb je dus geen verwijzing nodig van de ha)
heftige vakantie ook! gelukkig ben je (zijn jullie ) weer heelhuids terug (en heb je wat te vertellen :lol: )
deeske :hug:
en nietjejelief, jij ook :hug: wanneer kan je testen?
WAUW 2 zwanger :dance:
GEFELICITEERD meiden :-*
Hi meiden!
Ik verlies nog steeds een klein beetje bloed, samen met een ‘‘aanwezige maar niet storende’’ ongigevoel…
Het zou inderdaad kunnen dat mijn ongi op gang komt, maar dan zou ik deze periode op 23 dagen zitten? Terwijl ik normaal standaard op 28 of soms 29 dagen zit…
Ik weet het niet… we wachten maar gewoon af…
Mocht er niks doorzetten dan test ik over 5 daagjes :silenced:
@ Truusie: Wat goed van de positieve ovu test!
@ Kersje: Veel plezier in de klusdagen, hopen dat je net zo goed als Truussie je ei spot :lol:
@ Veertje & Miro : ja het lijkt mij ook heel vreemd in het begin… Ik zou ook steeds gaan kijken hor… :oops:
Jeetje in ene twee zwangere er bij van harte meiden geniet er lekker van
@ Truusssie oh bij jou wordt het spannend de komende NOD :dance:
@ Kersje veel klusplezier! Ik hoop dat je met behulp van ovulatietesten deze ronde je ei spot! En lukt dat niet, dan is om de dag klussen te adviseren.
@ Bianca en Mamadidi bedankt voor de felicitaties!
@ Nietjejelief, wanneer ga jij testen?
@ Veertje hoe voel je je?
Ik voel me goed. Eigenlijk niet echt klachten. Enige wat me opvalt is dat mijn (.)(.) wat groter en gevoeliger zijn. En mijn buik soms wat gespannen. En heel af en toe een dip in mijn energiepeil. Verder niet misselijk of extreem moe. Vraag me eerlijk gezegd wel af of het wel goed gaat. Kwaaltjes zijn ongetwijfeld niet leuk, maar je voelt je dan tenminste wel zwanger.
Ik heb ingesproken bij de verloskundigenpraktijk. Ze hebben al geprobeerd terug te bellen, maar zijn pas dinsdag weer bereikbaar. Dus wrs. weet ik dinsdag wanneer ik er terecht kan.
Ik ben gister wel gaan sporten. Vond dat wel een beetje eng, maar in feite zou er niks mis kunnen gaan. Was aan het eind van de spinningles wel een beetje misselijk.