Goedemorgen!
Miro en Veertje- ik voor jullie!!!
Volgens mij heb ik gisteren mijn ei gehad, tenminste te voelen aan scherpe pijntjes aan de linkerkant van mijn onderbuik… :roll:
Goeiemorgen allemaal! :dance:
Er breken weer spannende tijden aan lees ik dus wilde even laten weten dat ik meeduim voor iedereen.
Liefs :-*
miro heb je al :evil: gespot? ik nog niet in ieder geval… :dance:
Mijn :twisted: zijn gearriveerd. Valt me wel op dat mijn menstruatie elke maand anders is. Deze keer is de kleur heel anders verder heb ik helemaal geen klachten en voel me ontzettend goed. Op naar de volgende NOD.
Fijne queensday allemaal.
Meiden,
Ik kom jullie even een fijne Queensday en weekend wensen! Ik zal veel buiten zijn dit weekend, dus denk niet dat ik nog online kom… :lol:
Veertje - Ik blijf aan je denken
Liesje - Jammer… Op naar de volgende ronde! Jou cyclus is wel super constant zeg!
Miro - Ik ben benieuwd! Maar geniet van je vakantie meis!
Liefs!
Hier nog geen :evil:… Ik heb wel last van rare klachtjes. Ik voel me bij vlagen ineens misselijk soms en mn buik voelt soms ook raar… Maar misschien ben ik gewoon ziek… :roll:
Ik ga denk ik nog even wachten met testen of mn ongi uitblijft…
Liesje wat zijn jouw cycli ontzettend regelmatig inderdaad! Wel handig, want als jij twee dagen over tijd bent, is er waarschijnlijk wat aan de hand in je buik…
Nietjelief hebben jullie de klusdagen goed benut? :lol:
Is inderdaad erg fijn dat mijn cyclus zo constant is, scheelt me een hoop zwangerschapstesten. Ik heb trouwens ook last van het-mezelf-voor-de-gek-houden-met-zogenaamde-kwaaltjes-syndroom. Mijn vriend wordt af en toe gek van me.
Liesje hahahahaha, vervelend is dat he? Ik word ook helemaal gek van mezelf! Het ene moment weet ik 100% zeker dat ik zwanger ben en het andere moment weet ik 100% zeker dat ik niet zwanger ben, hahaha… Mijn eigen gevoel klopt dus voor geen meter…
Fijne koninginnedag allemaal!!! Ik wou dat ik in nederland was vandaag…
Wat is het stil hier zeg! Liggen jullie allemaal je roes van konninginnedag uit te slapen? :mrgreen:
Hier nog steeds geen ongi gespot. Had vanmorgen wel een beetje bruinige afscheiding dus ik dacht dat ik vandaag ongesteld zou worden, maar toch niet, heel vreemd… En ik heb geen testen in huis want de winkel waren dicht vandaag en morgen dus ook… Dus het is spannend.
Ohja, ik ga naar londen met mn vader morgen voor een paar daagjes Ik denk dus dat ik daar een test ga kopen (als ik niet ongi word) en hopelijk kan ik dan met een heeel groot cadeau thuis komen :lol:
Ik denk trouwens niet dat ik zwanger ben hoor. Ik heb echt absoluut geen zwanger gevoel. Denk gewoon dat mn cyclus een beetje onregelmatig is
Hi allemaal!
Ik kom ff binnen met een egovraagje… :oops:
Ik verloor gisteren uit het niets ineens wat bloed :? Dit heb ik normaal nooit… Onze klusdagen aardig benut, maar dan zou het toch nog te vroeg zijn voor een innestelingsbloeding?? :oops:
één van jullie enig idee wat het zou kunnen zijn?
Ik kom morgen weer gezelli bijlezen en meekletsen… Ik gaat de bank weer op met dit **weer…
Liefs :-
Veertje: veel plezier in Londen!
Stil hier
Oh ik ben echt aan het aftellen naar mijn NOD hihi
Oehhh spannend, ik duim met je mee! En ik duim ook voor mijzelf dat ik niet ongesteld word, dan mag ik van het weekend testen…
Dan duim ik ook voor jou mee! Heb je het gevoel dat het raak kan zijn of niet echt?
Ik weet het niet, alleen ik heb dat kleine beetje bloedverlies gehad waardoor ik zoiets heb van - wellicht is het raak
We zijn terug van Mallorca! :inlove:
Afgelopen zondag op Mallorca!
En vandaag thuis!
MIROOOOOOOOOO!!!
GELEFICITEEEEEERD :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
En nu wil ik ook…
even snel:
MIRO GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:
Dank jullie wel!!!
Eerlijk gezegd had ik er niet meer op gerekend deze ronde. Ik had de woensdag van vertrek 28 april nog negatief getest. Maar ik had achteraf, zoals ik eigenlijk al vermoedde, een cyclus van 38 dagen dit keer. En mijn NOD was daardoor verschoven naar 2 mei.
Die zondag was ik om 7.30u wakker en moest nodig plassen. We zouden eigenlijk uitslapen. Dus ik dacht, ik doe een testje. Die is toch negatief en slaap daarna nog even verder. Maar toen ik 5 minuten na de test in de badkamer kwam, zag ik 2 streepjes! :inlove:
Wat er dan door je heen gaat… niet te beschrijven!
Heb dus vriendje maar meteen wakker gemaakt en verteld dat hij papa wordt. Nou je snapt dat we niet meer konden slapen.
Vooral vriendje moest toch wel erg aan het idee wennen. De eerste keer dat we testen in januari was hij er beter op voorbereid dan nu. Ook hij had het totaal niet verwacht.
Ik voel me trouwens goed. Niet extreem moe of misselijk. Wel af en toe een beetje weeïg op de maag. Maar dat gaat over als ik iets eet. Dus moet ik altijd maar iets te eten bij me hebben! :mrgreen:
We zijn ook zo opgelucht dat we zwanger kunnen worden! Ik was echt wel een beetje bang dat het ons meer moeite zou kosten.
Ik stuiter nog even vrolijk verder (kan het nog amper geloven)
En ik ga ontzettend duimen voor de rest van jullie.
En ik blijf gezellig meeschrijven met jullie hoor!
Oja als alles goed gaat, ben ik op 9 januari uitgerekend.
Miro, van harte gefeliciteerd. Heb je een lekkere vakantie gehad.
fijne avond.
liefs
Miro: van harte gefeliciteerd! :inlove: Dat moet echt super zijn, geniet ervan! :dance: