December 2009 #3

Hier ons nieuwe deeltje…

ons show-topic: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4209060#4209060



Bianca

Ik ben Bianca en ben 25 jaar oud ik woon samen met mijn vriend die 28 jaar is en met onze dochter Nikki van bijna 1,5.

Helaas hebben we ook een kindje verloren het was nog klein (10weken) maar toch ons kindje we hebben het de naam Noa(h)* gegeven. Verder hebben We 2 katten waar Nikki erg gek op is.

Ik werk als ev-er in een verpleegtehuis en krijg me diploma officieel in maart, hub werkt als agent en krijgt zijn diploma eind januari.



Deeske

Ik ben Desirée, 25 jaar en woon samen met mijn partner Paul (29) en onze vier huisdieren. Ik werk fulltime vanuit huis als zelfstandig ondernemer en Paul werkt fulltime buiten de deur en heeft daarnaast ook een eigen bedrijf. We zijn er helemaal klaar voor om papa en mama te worden!



Kersje

Ik ben 26 jaar oud en ben inmiddels 9 jaar samen met mijn man (afgelopen zomer zijn wij getrouwd) we hebben ook nog twee honden…dus huisje ,boompje ,beestje …nu we alles zo goed als voor elkaar hebben blijft er nog 1 wens over en dat is een kindje krijgen.27 November 2009 heb ik mijn laatste pil gehad en mijn eerste dag van de op 30 Nov en de laatste dag was op 4 Dec …



Lautje

Ik ben Laura (30) en woon samen met mijn man (29) in Zoetermeer. Wij zijn vorig jaar juni getrouwd, vlak voor onze zoon Bas, nu 15 maanden, geboren werd. Wij hebben 1 kat Dazzle en 1 hond Bikkel (franse buldog). Ik werk parttime als HRM manager bij een personele dienstverlener en mijn man is ondernemer.



Liesje8680

Ik ben Lisa 29 jaar oud en woon samen met mijn vriend Raymond (30) en twee poezen, Binky en Juley, in de Hoekse Waard. Werk als secretaresse bij een stichting en in mijn vrije tijd rijd ik paard, heb een eigen paard. Mijn vriend heb ik een half jaar geleden via internet leren kennen en in augustus zijn we al samen gaan wonen gaat dus allemaal best wel snel maar als het goed zit waarom zou je dan wachten. Oorspronkelijk kom ik uit Noord-Holland.



Mamadidi

Ik ben Mamadidi de reden waarom ik Didi heet is om dat ik enorm veel praat mijn mond staat geen minuut dicht dus ik schijn nog al op het zusje van Dexter te lijken en word dus ook door iedereen Didi genoemd.

Ik ben 27 moeder van 4 kinderen van 6 tot 0 ik werk niet ben fulltime bij de kinderen.

Als we zwanger mogen worden word dit ons 5de kindje



Miro

Mijn naam is Miro, dit is niet mijn echte naam maar een pseudoniem. Ik ben 31 jaar, mijn vriend is 37 jaar. Ik werk fulltime buiten de deur. Mijn vriend is zelfstandig ondernemer en heeft de zaak bij huis. We hebben 4 katten.



Nietjelief

Hi, ik ben Nietjejelief, mijn werkelijke naam is Anita, ik ben 21 jaar (bijna 22 ) en ben samen met mijn vriend Patrick (23) hopen we in 2010 een lief kleintje in onze armen te mogen ontvangen.

Ik ben afgelopen juli afgestudeerd en ben nu fulltime aan het werk op een P&O afdeling.

Pat en ik hebben samen een kanarie, TinTin ( Kuifje ) en vanuit mijn ouderlijk huis heb ik een hondje Ziggy. Verder ben ik mede-eigenaar van het paard van mijn beste vriendin, wat dan ook mijn grote hobby is.

En verder; vragen staat vrij!



Tigru

Ik ben Tigru, mijn echte naam hou ik voorlopig liever voor me. Ik ben 28 jaar en sinds 15 juli 2009 getrouwd met mijn man van inmiddels ook 28 jaar. Wij wonen in Noord-Brabant samen met onze drie poezen (Mickey, Mara en Meesje) en twee fretten (Loki en Yeti). Eigenlijk ben ik in augustus al gestopt met de pil, maar omdat mijn man kerstavond pas is thuisgekomen uit Afghanistan gezellig (ook) bij de december stoppers! Wij hopen in 2010 zwanger te worden van ons eerste kindje.



Truusssie

Ik ben dus Patricia (Truusssie voor m’n tante), 35 jaar en ik woon samen met mijn vriend van 32, m’n dochtertje van 11,5 maand, m’n twee honden en m’n kat in Noord-Holland, West-Friesland om iets preciezer te zijn. Mijn vriend heeft een eigen zaak waarvoor ik alle administratie doe en zelf zit ik sinds een paar maanden werkeloos (nou ja, zonder baan dan, verder heb ik het druk zat) thuis wegens faillissement van mijn werkgever.



Veertje

Ik ben Veertje, ben 21 en woon samen met mn vriend (29) en ons katje in Linköping in Zweden. Ik ben hier in mei 2009 heen verhuisd en nu hebben we besloten om voor een kindje te gaan. Ik werk hier in een restaurant en daarnaast volg ik de middelbare schoolvakken Zweeds om mn diploma aan te vullen zodat ik hier mn rechtenstudie af kan maken.

dus meiden, als jullie op-/aanmerkingen hebben, graag een pb-tje (sowieso met de NOD data, want die kloppen van geen kant meer, haha)

Nou ik ben even langs de huisarts geweest, voor nu is het nog negatief MAAR dat schijnt vaker voor te komen zo net in het begin. Donderdag moet ik terugkomen mocht ik dan nog niet ongi zijn. Afwachten dus

Truussie Je bent mij vergeten… :cry:

  • Chocobroodje: pfff blijft nog even spannend dus :pray:


  • Veertje: AAAAAAAH, :hug: :hug: :hug: :-*

veertje :oops: :oops: :oops: ik heb “blind” het lijstje van tigru overgenomen, jij bent er daarna natuurlijk bijgekomen :oops:

ik moet zo weg, maar ik zal het vanavond of morgen aanpassen!

Meld!



Even alles terug lezen en even uitrekenen wanneer mijn NOD is. :-*

@ Truusssie prima lijstje hoor! Alleen staat Mamadidi nog bij de stoppers en zij is inmiddels zwanger. En idd Veertje moet er nog op. En volgens mij is er nog geen toelichtend verhaaltje van Chocobroodje. Ik heb je een PB gestuurd met mijn NOD.



@ Chocobroodje heb je enig idee hoelang je cyclus is zonder gebruik van hormoonhoudende anticonceptie?

Want dat kan nog wel eens wat langer zijn dan je aanvankelijk denkt.



Wat een verhaal zeg over die werkgever van je vriend! Je kan inderdaad maar beter blij zijn dat je daarvan af bent. Hopelijk vindt je vriend snel ander werk.



@ Nietjejelief :hug: Zo te lezen kan je wel een knuffel gebruiken. Blijf goed met elkaar praten.

En probeer samen ook wat leuke, ontspannende dingen te doen.

@truusssie wrote:

veertje :oops: :oops: :oops: ik heb “blind” het lijstje van tigru overgenomen, jij bent er daarna natuurlijk bijgekomen :oops:

ik moet zo weg, maar ik zal het vanavond of morgen aanpassen!




Hahahaha, geeft niet hoor :wink:

@miro wrote:

@ Truusssie prima lijstje hoor! Alleen staat Mamadidi nog bij de stoppers en zij is inmiddels zwanger. En idd Veertje moet er nog op. En volgens mij is er nog geen toelichtend verhaaltje van Chocobroodje. Ik heb je een PB gestuurd met mijn NOD.



@ Chocobroodje heb je enig idee hoelang je cyclus is zonder gebruik van hormoonhoudende anticonceptie?

Want dat kan nog wel eens wat langer zijn dan je aanvankelijk denkt.



Wat een verhaal zeg over die werkgever van je vriend! Je kan inderdaad maar beter blij zijn dat je daarvan af bent. Hopelijk vindt je vriend snel ander werk.



@ Nietjejelief :hug: Zo te lezen kan je wel een knuffel gebruiken. Blijf goed met elkaar praten.

En probeer samen ook wat leuke, ontspannende dingen te doen.




Nou punt is dat ik vrij regelmatig ben, rond de 30/32 dagen en die zijn echt al dik voorbij. Gekke is dat ik me er totaal niet druk om maak, het enigste wat ik zei tegen de assistente was, ok tot donderdag :smiley:

Ik ben al sinds november/december gestopt en het was dus vrij regelmatig, dat ik nu 6/8 dagen overtijd ben tsja. De assistente zei ook: een positieve test blijft positief, maar en negatieve test kan positief worden. Ik probeer nog niet teveel te dromen, maar dat is wel moeilijk :oops:

Nog steeds niks :mrgreen: Begin nu langzaam het begin van een kinderkamer te zien :oops:

Chocobroodje- Spannend!!! Ik hoop zo dat je straks de kamer ook mag gaan aanschaffen! :pray: :lol:



Voel je je verder ook anders of niet?

@Nietjejelief wrote:

Chocobroodje- Spannend!!! Ik hoop zo dat je straks de kamer ook mag gaan aanschaffen! :pray: :lol:



Voel je je verder ook anders of niet?


Ja ik voel me echt heel anders. Mijn onderbroek trekt strakker op mijn heupen (terwijl ze al wat groot waren) en een broekriem is echt irritant. Opgezwolle boobs, rare buikpijnen (al meer dan een week) opgezwolle onderbuik.



De kinderkamer zelf krijg ik van mams (was van neefje) :mrgreen: niet nieuw maar wel erg mooi! En dan kan ik het rustig in eigen kleur verfen, met nieuwe spullen zou ik dat zonde vinden.

Nou dat klinkt in ieder geval veelbelovend! Op naar de positieve test dan maar!



Ik heb ook al mijn keuze gemaakt qua kinderkamer :silenced: Maargoed, ik mag er nog niet aan denken :lol:

Dat van die kamer is al lang geleden geregeld ;). Het was de babykamer wat bij mijn moeder stond voor mijn neefje (overdrijven is een vak :oops: Denk dat mijn moeders kamer completer was dan de gemiddelde babykamer :roll: )



Ik ben nu al ruim een week mijn symptomen aan het bijhouden op http://www.ikbenzwanger.nl Daar doe je een soort online test, en dan heb je een mooi overzicht van alle symptomen per dag. Ik zal eens kijken of ik het kan kopieeren en hier plaatsen, is best handig. Je ziet ook langzaam steeds meer symptomen onstaan. Ga eens even kijken.

Wat ik wel raar vind, mijn darmen zijn compleet van slag af. Al ruim 1,5 week soort buikgriep gevoel erbij compleet met lichte diaree. Kan alleen maar hopen dat het gunstig is. Mocht de gewone test morgen negatief zijn laat ik gelijk bloed prikken.

Zwangerschap Naamwijzer KindjeKlein KindjeGroot



Home | Online Zwangerschapstest | Test bestellen | Grafieken | Kinderkado’s | Szuusje - Uitloggen

Voorlichting | Jongen of meisje? | Babynamen | Het verhaal van… | Zwangerschap per week | Links | Contact





Uw eigen uitslag!





U bent nu flink overtijd en heeft de volgende symptomen z2 z3 z4 z5 z6 z8 z9 welke aangeven dat u best zwanger kan zijn. Spannend! Ik raad u aan een echte zwangerschapstest te doen. En alvast geen/weinig alkohol drinken, niet roken, geen rauw vlees eten en foliumzuur slikken.

2010-03-31 z1 z2 z3 z4 z5 z6 z8 z9
2010-03-30 z1 z2 z3 z4 z5 z6 z9
2010-03-29 z1 z2 z3 z4 z5 z6 z7 z8 z9
2010-03-28 z1 z2 z3 z4 z5 z6 z8 z9
2010-03-27 z1 z3 z4 z5 z6 z8 z9
2010-03-26 z1 z3 z4 z5 z6 z7 z9
2010-03-25 z3 z4 z5 z6 z7 z9 v1
2010-03-24 z3 z4 z5 z6 z7 z9 v1

Groen = zwangerschaps symptomen.
Rood = ongesteld.
Geel = rond eisprong
Blauw = andere verschijnselen.



Deze uitslag kan nooit een arts vervangen! Indien u twijfelt of ergens pijn hebt raadpleeg a.u.b. uw huisarts!

Op zoek naar meer informatie over zwanger worden...
Symptomen die op zwangerschap kunnen duiden:
z1 Uitblijven van menstruatie
z2 Vermoeidheid
z3 Vaak plassen
z4 Last van buik of darmen
z5 Borsten voelen anders
z6 Pijn in baarmoeder, kramp
z7 Vochtiger, vloei wit
z8 Misselijk, extra honger
z9 Emotioneel

Deze symptomen heb je in mindere mate ook wanneer je ongesteld wordt.

Symptomen die je vruchtbare periode aangeven:
v1 Vochtiger
v2 Vloei wit
v3 Temperatuur hoger

Het meeste slijm voel je tijdens de eisprong. De temperatuurstijging geeft aan, dat de vruchtbare tijd net voorbij is.
Zo ziet het ongeveer uit.

Wow! Chocobroodje! Dat klinkt echt goed! Ik duim voor je… :pray:



Hier is vanochtend de :twisted: doorgebroken, dus niet zwanger. Maar had deze keer wel een cylus van 29 dagen dus daar ben ik wel blij mee… :smiley: Hopelijk ben ik nu weer gewoon regelmatig…

Chocobroodje, ziet er veel belovend uit, zal voor je duimen.



Veertje, wat fijn zeg dat je weer gewoon na 29 dagen ongesteld bent geworden.



Ik zou morgen weer aan de beurt moeten zijn, mijn cyclus is tot nu toe altijd 27 dagen geweest. Zal mij benieuwen morgen. Buikpijn is gelukkig voorbij.

:smiley: Hopelijk weten we morgen meer :mrgreen: