December 2009 #3

Hier ons nieuwe deeltje…

ons show-topic: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4209060#4209060



Bianca

Ik ben Bianca en ben 25 jaar oud ik woon samen met mijn vriend die 28 jaar is en met onze dochter Nikki van bijna 1,5.

Helaas hebben we ook een kindje verloren het was nog klein (10weken) maar toch ons kindje we hebben het de naam Noa(h)* gegeven. Verder hebben We 2 katten waar Nikki erg gek op is.

Ik werk als ev-er in een verpleegtehuis en krijg me diploma officieel in maart, hub werkt als agent en krijgt zijn diploma eind januari.



Deeske

Ik ben Desirée, 25 jaar en woon samen met mijn partner Paul (29) en onze vier huisdieren. Ik werk fulltime vanuit huis als zelfstandig ondernemer en Paul werkt fulltime buiten de deur en heeft daarnaast ook een eigen bedrijf. We zijn er helemaal klaar voor om papa en mama te worden!



Kersje

Ik ben 26 jaar oud en ben inmiddels 9 jaar samen met mijn man (afgelopen zomer zijn wij getrouwd) we hebben ook nog twee honden…dus huisje ,boompje ,beestje …nu we alles zo goed als voor elkaar hebben blijft er nog 1 wens over en dat is een kindje krijgen.27 November 2009 heb ik mijn laatste pil gehad en mijn eerste dag van de op 30 Nov en de laatste dag was op 4 Dec …



Lautje

Ik ben Laura (30) en woon samen met mijn man (29) in Zoetermeer. Wij zijn vorig jaar juni getrouwd, vlak voor onze zoon Bas, nu 15 maanden, geboren werd. Wij hebben 1 kat Dazzle en 1 hond Bikkel (franse buldog). Ik werk parttime als HRM manager bij een personele dienstverlener en mijn man is ondernemer.



Liesje8680