December 2009 #3

Ik meld me ook :stuck_out_tongue:



@ Truussie : Kan jij bij mij de laatste regel weghalen bij mijn introductie verhaaltje ik ben namelijk al lang ongi geworden :wink:



@ Chocobroodje : :pray: voor jou !!



@ veertje : :hug: jammer maar idd fijn dat je nu maar 29 dagen hebt stel je voor dat je elke keer een cyclus met meer dan 70 dagen hebt :shock: enne…29 dagen vliegen zo voorbij :smiley:



@ Nietjejelief : Dikke knuf :hug: ik merk hier dat ik moet oppassen dat ik me niet ga irriteren aan het feit dat mijn manneke vaak weg is waardoor de kans op zwangerschap kleiner is…best frustrerend allemaal

@ Chocobroodje en Liesje voor jullie beide een spannende dag morgen!

Mijn duimen draaien!





@ Veertje :hug: balen van je :twisted: , maar wel mooi dat je nu een regelmatige cyclus lijkt te hebben.

Je kunt nu in ieder geval een beetje berekenen wanneer je je eisprong hebt.





@ Kersje valt me ineens op dat jij eigenlijk ook best lange cycli hebt.

Is je man zo vaak weg? Ik dacht dat het sporadisch was.

Heb je al enig idee of hij nu thuis is op de cruciale dagen?





Ik heb zojuist 10 ovulatietesten en 3 zwangerschapstesten besteld op een website die me hier eens is aangeraden.

Was zo’n standaardpakketje. Je kon ook wel grotere pakketten aanschaffen met bijv. 30 ovulatietesten of nog groter.

Maar dat vond ik ook weer wat overdreven.



Verder ben ik niet echt fit. Heb een lichte keelontsteking. Geen koorts ofzo, maar wel pijnlijk met slikken.

En veel hoesten, loop al 2 dagen met hoofdpijn vanwege het hoesten. Hoop dat het allemaal snel opknapt.

Nou met 10 ovu testen en 3 zw testen kom je toch een eind lijkt me.

Ik heb braaf mijn ochtend urine opgevangen (zoiets blijft dramatisch he, de wc’s van nu zijn daar niet voor gemaakt :)) Ik mag na 2 uur langs komen dus dames nog 1x :pray:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Pfff Gister heb ik ook bij vriendlief gebiecht, hij nam het heel rustig op, zei wel dat ie stiekum hoopte dat het niet zo was (aangezien hij nu geen baan heeft) maar ik heb wel laten doorschemeren, dat als de kans maar klein was geweest ik hem er niet mee zou hebben geconfronteerd nu. Ik heb wel vaker moment gehad dat ik dacht het zal toch niet? Maar omdat ik hem niet voor niks wil laten schrikken (ja hij schrikt hiervan ;)) meld ik dat nooit, dit is de 1ste keer dat ik hemheb gezegd ik denk dat

Iets na 2en dus :shifty:

Nou ik ben terug Nog steeds niks, en nog steeds ben ik niet overtuigd! Ik heb wel even met de assistente staan kletsen, en ze denkt dat ik gewoon te vroeg ben, volgende week donderdag Gaan we er nog een doen, eerder denkt ze dat het geen zin heeft. Als ik zwanger ben zou het vandaag 3 weken zijn, en ik heb al gelezen dat je gemiddeld pas in de 4de week hormonen gaat aanmaken. Nouja dat hopen we dan maar

Chocobroodje, wat vervelend zeg die onzekerheid.



Vandaag is mijn NOD, :twisted: zijn in ieder geval nog niet aanwezig dus het kan alle kanten op. Als er morgenochtend nog niets is ga ik testen, duimen dus.

@ Chocobroodje balen zeg dat je nog geen duidelijkheid hebt. Wilden ze nog geen bloedtest doen?



@ Liesje je houdt het nog even spannend!!



Mijn duimen draaien voor jullie beide!

Nou, heb sinds gisteravond wat bloedverlies, maar is bijna geen ongesteldheid te noemen, misschien dat het vandaag nog verder doorbreekt en anders toch maar testen morgen. Ik houd jullie op de hoogte.



fijne dag vandaag.

Nog steeds niks, nog geen druppel echt niks. Ik geloof dat ik gek aan het worden ben :cry:

Liesje ik ben heel benieuwd ik duim voor je!

Ik ben ongesteld maar het gaat helemaal nergens over, tis echt niet te vergelijken met mijn voorgaande menstruaties.



Hebben jullie nog leuke plannen voor de paasdagen? Ga morgen voor een nieuwe fiets kijken, vervroegd verjaardagskado van vriendlief (ben pas in juni jarig) en zondag gaan we lekker brunchen bij mijn schoonmama en 's avonds naar Alice in Wonderland in Rotjeknor.



Fijne paasdagen

Probeer mijn cyclusticker aan te passen maar krijg het niet voor elkaar, iemand een idee

Liesje Wat lukt er precies niet? Gewoon naar de KOK-website gaan en dan een nieuwe ticker maken… Tenminste, zo doe ik het… :roll:

Zover was ik gekomen maar als ik hem kopieeer naar mijn profiel krijg ik hem niet onder mijn geposte berichten, Er staat dan alleen de link,



groetjes

@ Liesje misschien staat in je profiel je onderschrift uitgeschakeld.

Het is een optie die je aan en uit kunt klikken.

Balen van je menstruatie. De mijne starte ook heel licht de laatste keer. Maar de 2e dag was het zoals vanouds.

Daar is ie weer, ben tot de conclusie gekomen dat ik niet de hele url had gekopieeerd.



welterusten

Balen liesje! Hopelijk lukt het deze keer wel!

Hier gebeurt er nog steeds niks. Heb wel opeens een puist(je) :roll: Nou schiet mij maar lek ik weet het niet meer.

@ Liesje, dus de menstruatie heeft doorgezet?



@ Chocobroodje, wat vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt.





Ik heb de testjes die ik heb besteld binnen. Maar volgens mij heb ik nu 13 zw.testen i.p.v. 10 ovulatietesten en 3 zw.testen :wall:

Ze waren in 2 enveloppen verpakt. En op beide envelopen stond een gebruiksaanwijzing gedrukt hoe de zw.test werkt. En toen dacht ik al :think: hoe werken die ovu.testen dan? Toen de enveloppen maar open gemaakt. En op alle testjes staat “one step pregnancy test”



Moet ik maar even achteraan.



Pff drukke dagen gehad. Gister flink aan de slag geweest in mijn huisje. (ik heb nog een eigen huis terwijl we inmiddels samenwonen in het huis van vriendlief) Klussen, opruimen en schoonmaken. Zodat hij hopelijk de komende week in de verkoop kan. En 's avonds nog wezen sporten. Terwijl ik eigenlijk een lichte keelonsteking heb. Vriendlief had geen zin en bleef de hele avond op de bank hangen. Voel me dan best wel stoer, dat ik toch ben gegaan. Je moet er wat voor over hebben als je wat kilootjes kwijt wilt. :wink: Ik merk nu eindelijk dat ik wat conditie krijg en dat ik de hele spinning les kan volhouden!



Vandaag druk met huishoudelijke zaken. Ik heb boodschappen gedaan, voorraad kattengrit en kattenvoer gehaald. En alle was weggewerkt (en dat was heel veel) en vriendje heeft de hele tuin aangepakt. Zal zo eens aan de slag met het avond eten.



:-* Fijne paasdagen allemaal!!

Wat een muppets, 13 ZW sturen i.p.v. 3 ZW en 10 ovutest. Je zou toch denken dat het niet zo moeilijk was :silenced: Maar he 13 is 13 zullen we maar zeggen :liar:

Hier gebeurt nog steeds niks. Alleen de symptomen lijken toe te nemen. Het is bv net alsof mijn navel minder diep is dan voorheen :slight_smile:

@ chocobroodje als je nou in de buurt woonde bracht ik even een testje langs. Heb er toch 13 :wink:



Zal er zo even achteraan mailen. Zou wel zo netjes zijn als ze nog 10 ovutesten opsturen en zeggen dat ik de zw.testen mag houden. Maar ik denk dat ik de zw.testen terug moet sturen. Want iedereen kan natuurlijk zeggen dat ze de verkeerde testen hebben gekregen.

@miro wrote:

@ chocobroodje als je nou in de buurt woonde bracht ik even een testje langs. Heb er toch 13 :wink:



Zal er zo even achteraan mailen. Zou wel zo netjes zijn als ze nog 10 ovutesten opsturen en zeggen dat ik de zw.testen mag houden. Maar ik denk dat ik de zw.testen terug moet sturen. Want iedereen kan natuurlijk zeggen dat ze de verkeerde testen hebben gekregen.


Haha ja inderdaad! Ik stond gister te janken bij mij vaatwasser omdat er 2 kopjes niet schoon waren geworden :oops: En ik huil dus echt zeer zeldzaam! Ik herken wat dat betreft mezelf bijna niet meer. Heb mijn 1ste beebkadootje al gehad :inlove: Mijn moeder werd wat over enthousiast toen ik haar vrijdag vertelde iig overtijd te zijn. Kreeg ik gister 2x hetzelfde knuffellapje, die had ze al ik weet niet hoelang klaar liggen :shifty: Nou hopelijk brengt het geluk, maar vond het wel wat erg enthousiast :wink:

:wink: had ze je beter een paar zwangerschapstesten kunnen geven!



Wel lief dat ze zo enthousiast is natuurlijk!